Inderdaad weer een jongen, hahaha, niet te doen hé! :roll: :lol:
Ik zag inderdaad een ‘tuutje’ uitsteken tussen de beentjes… :think: :lol:
Zo leuk dat jij op dezelfde dag een echo hebt Lynn! :dance:
Wie weet veranderd het geslacht hier nog maar ik betwijfel het, hahaha! :lol:
Mariëlle, lief dat je er naar vraagt.
Op dit moment gaat het wel beter tussen ons, 't is vallen en opstaan maar ik blijf hopen dat we er toch nog samen uit zullen komen…
Iedereen heel veel succes met alle komende echo’s, controles en Mariëlle (toch?) succes met je operatie! Wat spannend :-* Hopelijk een mooi resultaat voor je
Dankje Suuzeke! :-
Lynn en jurgen, ook jullie wil ik even speciaal heel veel sterkte wensen voor morgen,… dan zijn jullie 26 weken en 3 dagen in verwachting, precies de dag dat jullie Senneke :vlinder: geboren werd … veel te vroeg … .
Dikke kus en iedere dag meer is een dag dichter bij een mooi leven voor jullie meisje,…
Veel sterkte! :- :hug:
Lynn vandaag voor jou een hele dikke :hug: :-*
Lynnty: :hug: Dit keer gaat het echt goedkomen!
En kunnen jullie straks (okay, nog aardig wat weekjes… :eh: ) ook heerlijk genieten van jullie meiske!! :-
Bieke: :thumbup: zeker weer spannend voor jullie, maar fijn dat die cerclage er weer zit Balen dat je er wel veel last van hebt :hug:
Hoop dat je je snel weer beter voelt.
En weer een knul! :mrgreen: :inlove:
Viola: :hug: Er had er zeker nog 1 rond moeten stuiteren! Het is zo vreselijk oneerlijk!!
En die fijne hormonen en dan deze Decembermaand!!
Je voelt je vast weer wat beter na jullie weekje vakantie! :-
Even lekker bijtanken en vooral genieten van jullie meisje!
En wat een lieve foto’s van Fieke in het sf…die met die mooie lach en die in bad :inlove:
Evelien: Tejo lijkt idd helemaal op jou!!! Superleuk om te zien!
Lieve foto’s ook van jou en Tejo onder de douche.
Heerlijk mannetje :inlove:
Miranda: Je zal het vast behoorlijk druk hebben nu!!! :hug:
Phoe…heb echt bewondering voor je! Hopelijk loopt het allemaal soepel en zitten jullie er straks heerlijk bij zo met de feestdagen!!!
En kunnen jullie weer rustig verder genieten van jullie mannetjes.
Marielle: Sta je nu al in de vriendin?? Het werd toch later? Nou, ik hoor het wel wanneer ik de vriendin in huis moet halen :mrgreen:
En idd heel spannend die operatie! Je kunt iig hier altijd lekker spuien wat je dwars zit. :-*
Linda: Is Finn alweer opgeknapt?!
Hier weer even een rotochtend achter de rug. Echt ze was niet stil te krijgen na haar flesje. Ze liep op een gegeven moment gewoon helemaal rood aan! :shock: Ze heeft zo nu en dan ook behoorlijk last van darmkrampjes. :?
Oh, wat is het toch vreselijk om m’n meisje zo te horen huilen ! Gelukkig slaapt ze nu inmiddels alweer een uurtje.
Komende week nog behoorlijk druk met kraamvisite, maar dan hebben we toch de meesten wel gehad! :dance:
We zijn iig super verwend! :shifty:
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Bieke… wat leuk!!! een jongetje!!!
Chantal… getver wat vervelend dat vanmorgen zo zwaar was!! Het zal straks wel fijn zijn als je het meeste bezoek hebt gehad, bah ik was het helemaal zat op een gegevn moment, maar we krijgen nu nog wel regelmatig kraambezoek.
Marielle… inderdaad hou ons op de hoogte over wanneer we de vriendin moeten kopen!!! Kom je er met foto enzo in>??
Lynn, het moet een vreemde dag voor je zijn vandaag. Ik denk aan je!
Vic/ Viola… Ik heb dat natuurlijk ook, vooral met sinterklaas, dat is echt een kinderfeest, Lara zou nu 15 maanden geweest zijn, hoe leuk!!
Verder gaat het hier goed. Rob en ik hebben gisterenavond lekker gerelaxt in het huis van mijn schoonouders ( die hebben een superdeluze huis met alles erop en eraan) lekker samen koken, badderen, stomen, sauna-en, voor de haard hangen met een wijntje. HEerlijk!! En Finn heeft de hele avond heerlijk liggen slapen, wat een schatje!
De verkoudheid van Finn is ook alweer een heel eind over, nmog wel een snotneus maar das alles. Morgen krijgt hij zijn 1e prikjes.
Vandaag is mijn vader jarig dus daar gaan we vanavond eten.
Fijne zondag allemaal
liefs Linda
hallo dames,
dank jullie :-* , het was even moeilijk en dubbel deze morgen, had niet echt zin om op te staan,de schrik zit er wat in denk ik, maar het zal wel raar doen voor me nu de zwangerschap wel doorzet daar ik niet echt weet wat er nog komen zal, vanaf nu kan ik niet meer vergelijken met senne* maar we zien het positief (dat proberen we toch) en we slaan er ons wel door, we gaan straks nog even bij Senne* langs met zijn kerststukje voor aan zijn grafje, en nog even alles vast leggen want het is stormerig buiten, pff wat een weertje…
onze dame lijkt er zich niks van aan te trekken, ze zit nu volop te trappen en jurgen is heel de tijd bezig met der , ben wel blij want ze reageert enoooorm goed op jurgen, telkens hij haar naam zegt dicht bij mijn buik geeft ze een trapje, :roll: ale ja een flinke trap :lol: .
geeft veel voldoening voor me
Bieke meis een Tuutje ja? :lol: haha dat wordt een mannenwereld daar bij jou! maar is het niet nog wat vroeg? :think: van ons dame dacht ik ook eerst een tuutje te zien maar het was achteraf de navelstreng blijkt.
maar ben wel superblij voor je dat alles ok is!!! houden zo!! :thumbup: :-
Chantal :hug: :hug:
groetjes lynn mama van senne en ???
:doh: :doh: schrik me net rot!! jurgen ging de afwas doen, :? mijn halve servies naar de grond, je had zijn gezicht moeten zien :lol: :lol: twas net een klein jongetje met zijn vinger in de mond van " solly hool"
:shifty:
he he :lol: :roll:
Zo net bij Luna :vlinder: geweest waaide bijna weg. Maar het is weer netjes en er brandt weer een kaarsje.
Foei Jurgen Lynnty haar servies, ach goeie reden om weer nieuw te kopen. He Lynn nu je thuis gekluisterd zit ben je nu ook veel aan het internet shoppen?
Oh Lin dat klinkt echt super relaxed zeg, en als het goed is kom ik er week 6 in met foto. Maar tegen die tijd horen jullie het nog wel.
Oooh Lynn, ze zei dat het een gokje was dus het kà n nog veranderen, ik hoop stiekem dat het ook de navelstreng zal geweest zijn… :oops: :silenced: :lol:
Binnen 14 dagen weten we meer! :dance: :lol:
Oei, Jurgen! :naughty:
Lynn; :hug:
En euh, zo kan ik het ook, da’s een snelle manier van afwassen :mrgreen: .
Bieke; Wauw, dat konden jullie al snel zien!
Blij dat je de ingreep doorstaan hebt, hou je rustig he??
Ik voor jou dat er betere tijden voor jullie samen komen…
Linda; Gefeliciteerd met je vader.
En stekte met de prikjes, gelukkig hebben ze daar tegenwoordig minder last van dan een paar jaar geleden.
Mariëlle; Wat spannend, februari al, da’s al snel, of heb je al een poos moeten wachten??
Ik begreep wel van vrienden, dat je dan wel lastig kan eten in het begin, maar is voor een goed doel.
Chantal; Ik wil en snap dat iedereen door gaat bij de novembermoeders, maar de kreten “feest” en “euforisch”, “omdat iedereen zijn kindje heeft” vielen flink verkeerd.
Jij weet natuurlijk als geen ander hoe het voelt…en vind ook niet dat juist jij hier “excuses” voor hoeft te maken :-* .
Het is alleen het afsluiten van iets wat voor mij behoorlijk iets anders betekend dan voor de anderen, je word flink met je neus op de feiten gedrukt.
Dat topic zal één dezer dagen gesloten worden en voor mij houdt het daar op, de rest gaat door.
En hoe ik het Tamara en Tilly het ook gun dat ze hun mannetjes nog hebben en snap dat ze het zwaar hebben, hebben gehad en nog zullen krijgen…maar wat had ik ervoor gegeven om een paar minuutjes te mogen kangaroën of even haar oogjes open mogen zien gaan.
Maar goed alle lof voor jou, hoe jij je staande heb gehouden de afgelopen maanden met alle stress :hug: .
Hier zijn ook al Sinterklaas en kerstperikelen erg dubbel dit jaar…
Aan de ene kant wil ik er extra van genieten aan de andere kant is het des te confronterender…
Heb vriendinnetje gemaild of ik haar persona mag lenen, zodat ik bij de eerst volgende cyclus mijn eisprong lokaliseren.
Dan kán ik er tenminste iets mee doen en hoef ik niet 4 uur mijn plas op te houden als bij een normale ovulatietest… :shifty:
Oh Jolanda moeilijk he dat feest gevoel, dat alle beebs erzijn. En hoe oneerlijk is het voor jouw dan. Oh zo herkenbaar wat nou feest, niks geen feest. Hoe graag je het een ander ook gunt, dat groene monster is heel erg groot hoor.
Oh en wat zou ik ervoor willen geven, om nog even mijn meisje te mogen knuffen even aan te kunnen raken een laatste kus meer vraag ik niet. Kon ik maar even… god wat mis ik dat kleine meisje van me.
@jolanda… :hug: … ik vond het ook zeer ongepast hoe ze dat hebben gezegd bij onze topic… en zat dan ook met tranen achter het beeldscherm gister toen ik het las… en heb de pc uitgezet…
ik heb gelukkig vorig jaar wel nog 16 dagen van ons meisje mogen genieten, vast mogen en kunnen houden tot de laatste 3 dagen van haar leven… want toen mochten wij dat ook nie meer omdat ze zoveel pijn had… maar god wat had ik haar nu ook zo graag erbij willen hebben bij de geboorte van haar broertje enzo… en nu steeds denk ik aan wat ik allemaal heb moeten missen met haar…
jou “feest” gevoelens van deze maand zijn heel herkenbaar… :hug: :hug:
liefss :vlinder:
goedemorgen meiden,
Bieke, fijn dat t plaatsen van de cerclage goed is gegaan.
En ik lees dat t ws weer een jongetje is…ojo een echt mannenteam bij jou thuis
Marielle, fijn dat t in februari al kan kun je nog even ‘genieten’ met de feestdagen en daarna de operatie. Heb je er lang op moeten wachten?
de ongi heeft goed doorgezet, heb al de ovulatietesten in huis en we zijn dat weekend weg…hebben toevallig een weekendjeweg geboekt
dus denk dat we weinig van de kamer komen…hihi
ik kom zojuist terug van de arbo, mag begin januari halve dagen gaan werken :dance: ben ik erg blij mee dat ik nog even rust krijg.
Volgende week een workshop met de pv dus dan zie ik weer wat collega’s
De week erop ga ik even koffie drinken, ook om te zorgen dat de drempel niet te hoog wordt.
Verder gaat t redelijk, hoewel ik geen Sint meer kan zien en ook de kerst kan ons gestolen worden… maar ja we moeten er even doorheen
ga nu even bakje thee zetten met een stroopwafel erbij
liefs Anne
hoi hoi
ik meld ook ff hier, ik ben hier thuis zo druk met onze 2 mannetjes, de 1 steeds naar school brengen en ophalen, de andere verschonen en zijn voedingen… dan nog hier het huishouden, zo nu en dan naar ons andere huisje omdat er weer iemand der in moet om wat te doen (gelukkig hebben de meeste klusjesmannen een sleutel) maar toch pffff en dan last bot not least, alles gereed maken voor het overhuizen (dus inpakken, wat schoonmaken)… dus jullie zullen mij deze maand heel weinig zien hier denk ik … hoop wel alles te kunnen lezen enzo, maar of uitgebreid reageren der in zit, dat zal der wel bij in sluipen… sorry alvast daarvoor…
maar verders gaat hier alles goed met ons 4tjes, we genieten volop van onze kleine man, en alles is zo anders dan vorig jaar … en zo nu en dan zitten de tranen hier behoorlijk hoog…
liefss :vlinder:
hallo dames,
hier weer even wat van me, gisteren is heel dubbel verlopen, maar we zijn er doorgekomen, we zijn nog even bij senne* langs geweest om zijn kerststukje te plaatsen aan zijn grafje en tis goed gelukt, hopelijk hangt het er nog aan want met die strakke wind pfff was dat een weertje zeg, verder niet veel gedaan.
onze dame doet het goed en blijft lekker zitten, voelt wel raar aan voor me nu de zwangerschap door zet, het is weer allemaal nieuw vanaf nu he :shifty: :shifty:
miranda fijn dat jullie bijna in jullie huisje kunnen maar kan wel geloven dat dit nu enooorm druk is voor jullie, :hug: :hug:
Jolanda meis :hug: :hug:
Anne fijn dat je ongi goed is komen doorzetten, hopelijk mag jullie wens nu snel in vervulling gaan en biedt 2008 jullie ook een mooi beebje/brusje! :thumbup: :thumbup: ik duim voor jullie. :hug: :hug:
Bieke :mrgreen: wie weet was het toch de navelstreng he, maar hoe voel je je zelf? ik zei meteen in het begin het wordt een meisje en had het juist, van senne* had ik dit ook, toch raar he :mrgreen:
laat ons samen ongeduldig uitkijken naar de 17de, pff lijkt nog zo lang he :silenced: :mrgreen:
groetjes lynn mama van senne* en ???
Hoi Lynn, kan me goed voorstellen dat t enorm moeilijk was gister en zo dubbel ook… :hug:
Hopelijk blijft t kerststukje hangen het waait idd heel erg hard :o
toch weer een nieuwe fase nu he nu je deze datum voorbij bent is alles nieuw…
ze zit daar prima bij je heerlijk lekker warm :inlove: probeer er maar zoveel mogelijk van te genieten
liefs Anne
He meiden even nieuws hoor Quillan loopt sinds gisteren goed he 12 maanden en 3 weken oud helemaal top.
Oh ik ben vanaf september trouwens bezig met een maagverkleining dus al met al valt het mee.
sow da is snel zeg!!! goed hey :mrgreen:
ik was een late :snooty: met 18 maanden pas lopen
sinds september pas, ja dan valt t idd wel mee
Ja snel he ik liep zelf ook met 14 maanden en mijn broertje idd ook pas met 18.