Jolanda: :hug: Hier hadden we wel een duidelijke oorzaak. Onrijpheid met alle hartverscheurende gevolgen van dien…
Al kunnen ze ons niet vertellen waarom de vliezen zijn gebroken van Tycho* wat natuurlijk weer de oorzaak is van de vroeggeboorte…
Tja, en of ik sneller ontzwangerd was na tycho* en Tijmen* dan nu met Jasmijn. Dat is niet te vergelijken. Bij hun was het een keizersnede en nu een normale bevalling. Vind trouwens een keizersnede niet zwaarder dan normaal bevallen! Mijn buik is nu wel 10 keer sneller in zijn “normale shape” dan toen!
Lynnty: Misschien toch de spanning/emoties die er even (letterlijk) uitkwamen.
Hoop echt dat je je nu weer goed voelt :-* :hug:
Hier gaat het sinds twee dagen echt heel goed. Het lijkt wel ineens een omslag. Nu huilt ze haast niet meer :shock: Snap er niks meer van! We zijn er wel achter gekomen dat ze graag na de fles en verschoning ingebakerd met speentje geknuffeld wil worden. Dat lijkt hier echt de TOVERFORMULE! :lol: :mrgreen: Ook wil ze met speentje in slaap vallen. Maar dat wil ze dus echt pas sinds twee dagen, want daarvoor spuugde ze het speentje gewoon al krijsende telkens uit.
Ze nam trouwens zelden haar speentje aan als ze huilde (euhm… beter gezegd…krijste!) :think:
Maar goed, ik hoop echt dat ze het zo goed blijft doen.
Vind het erg dat we die eerste drie weken haast niet konden genieten. ZO gespannen stonden we telkens bij onze huilende Jasmijn.
En nu begin ik eindelijk wat te ontspannen. Heb de afgelopen dagen ook lekker flink lopen huilen. Doordat ik wat meer de rust kreeg om na te denken heb ik heel veel aan onze zoontjes moeten denken. Er kwamen zoveel vragen ineens naar boven. Hadden hun ook zo lief kunnen kijken (vast wel) en zo schattig kunnen geeuwen? Allemaal van dat soort dingetjes…en ik mis ze gewoon juist nu zo vreselijk!!!
Ben gewoon in mijn hoofd met zoveel dingen bezig…geluk, verdriet…van alles door elkaar.
Jasmijn eindelijk in ons sf gezet!! :inlove: :inlove:
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
hier een stuk beter hoor vandaag, oef, heb gisteren soep en fruit gegeten het gezondste uit zeg maar, ik dacht al van mijn meisje heeft nou niks gegeten deze vorige avond nu gooi ik haar maar vol met vitamientjes :shifty: :mrgreen:
gelukkig is het misselijk zijn en de buikloop verdwenen, denk iets verkeerd gegeten te hebben.
wel jeanette toen ik van Senne* uit het zkh kwam was ik nog magerder dan voor ik zwanger was van Senne* ik woog amper nog 48 kg, en mijn gezicht leek er niet op, ook dat haarverlies heb ik goed opgemerkt, en vooral veel bloedverlies heb ik gehad van de keizersnede. ik hoop dat ik ditmaal uit het ziekenhuis kom met wat plakkende kg’s, want er hangt nu al niet te veel vet’ aan. :?
Chantal ja het zou wel es van de spanning ook kunnen zijn dat ik zo ziek geweest ben, pff vind het nog steeds zo onwerkelijk dat ik nu rond deze periode van Senne* bevallen was.
heb je foto’s van je prinsesje net gezien, en ooo wat mooi he!! :inlove: maar nu je op ritme en rust begint te komen kan ik wel geloven dat er nu wat emoties opkomen, meis je mannetjes zijn vast fier op je daar bij de sterretjes!! met zo’n mooi zusje erbij, stort hier lekker je hart uit, want het is allemaal zo herkenbaar die emoties. ik hoop dat ik straks even sterk als jij ben, tegenover mijn meisje. :hug: :hug: je mannetjes zijn vast fier met zo’n mama!! :-
groetjes lynn mama van senne en ???
Hier weet ik dat eigenlijk niet meer hoe snel ik ontzwangert was, stom he maar ben zoveel van die tijd kwijt.lmuinvvvvvghjh sorry Quillan tikte ff mee.
Chantal ik herken het wel nou huilde Quillan niet zo heel veel, maar ik vond het heel erg moeilijk om me te hechten aan hem. Gelukkig zit dat nu ook helemaal goed.
Liefs Jel :vlinder:
Quillan; jksjfklasfjaklsnne! :-* :mrgreen:
Lynn; Gelukkig voel je je weer wat beter :dance: !
Chantal… wat fijn dat het allemaal weer wat rustiger is. En nu maar lekker genieten.
MArielle. Ik had helemaal geen moeite met me hechten aan Finn. Ik had dat wel in het begin van de zwangerschap, maar hoe tastbaarder werd, hoe beter dat ging.
Wel besefte ik in de kraamtijd van Finn pas echt wat ik heb gemist met Lara. Ook omdat ze erg veel op elkaar leken, dacht ik veel aan hou Lara geweest zou zijn.
En ontzwangeren tje… ik heb mn strakke buik echt nog niet terug ( maar dat had ik ook nog niet na Lara) ik zeg " BIG GIRLS YOU ARE BEAUTIFULL" tietietiediee
En ik heb ook nog 6 weken bloedverlies gehad. Na beide zwangerschappen.
Ik heb met Lara het wel lichamelijk zwaarder gehad met de keizersnede dan nu.
Hier gaat het goed! Finn groet als kool, hij weegt alweer 5,5 kg. En hij kan steeds meer, zo leuk!! Gisteren was hij ziek Koorts en snip en snot verkouden. En een echte vent, want hij vond zichzelf heel zielig, en maakte dankbaar gebruik van dan hij lekker heel de dag bij papa en mama mocht.
Vandaag is hij alweer een heel eind opgeknapt.
Ach ik krijg gewoon een maagverkleining, word je ook weer slank van. En als ik op mijn streefgewicht zit dan doen we een buikwandcorrectie :mrgreen:
Heerlijk he Linda mannen, oh hier ook zo’n man hoe klein dat ze ook zijn het zit er nou al in dat gedrag geweldig
oohja!! Wanneer is het zover marielle? En hoe werkt dat dan? Val je dan in korte tijd heel veel af na de operatie?
Wat ontzettend spannend zeg!
Ja heel spannend ik word geopereerd eind januari begin februari, en ik krijg dus een sleeve een maagverkleining ook wel genoemd. En ja het is de bedoeling dat ik heel veel ga afvallen. Moet ook wel hoor, had ernstig overgewicht bmi 41.5 morbide vetzucht en aangezien ik nog lang niet dood wil heb ik besloten om er wat aan te gaan doen.
Het zal heel pittig en zwaar zijn maar dat valt in het niets denk ik altijd maar, bij wat ik al heb meegemaakt.
Heb er zin in ik word slank.
hoi meiden sorry ben eventje stil geweest…
even paar rotdagen gehad gelukkig gaat t nu wat beter met me
acheraf snap ik nu waarom ik niet lekker in mijn vel stak want ik ben ongesteld geworden vanmorgen!!! :twisted:
wat een mooi kado van ons lieve meisje :**: op haar geboortedag vandaag… :kaars:
ondanks de krampen ben ik hier erg blij mee…weer een stapje verder
liefs, Anne
super marielle!!
( een vriendin van me heet ook marielle, en die noem ik altijd Jel, dus dat wil ik hier ook heel de tijd typen… macht der gewoonte)
En inderdaad, je kunt alle vertrouwen in jezelf hebben, want het zwaarste denkbaar heb jij al meegemaakt en overleeft ( en hoe!!)
Ennuuh februari!! dat is al echt snel ook!!
Anne wat fijn dat je nu ongesteld bent, dan is dat ook weer op de rit.
Linda mijn vrienden noemen me idd ook allemaal Jel, ik sluit hier ook vaak af met Jel.
EN ja feb is al snel he, oh heb er zin in.
Anne, wat fijn dat je zo snel alweer ongesteld bent, wat je zegt, weer een stapje vooruit.
MArielle, goed, vanaf nu dan ook maar Jel!
Wat een gure dag he vandaag, niks aan. Ik verveel me ook dood vandaag, Kan nergens heen want ik wil niet met Finn naar buiten omdat hij gisteren zo ontzettend verkouden was.
Ik kan natuurlijk aan het huishouden gaan…
zou ik…
neeh…
:lol: :lol: dus huishouden kan wachten linda :naughty: :mrgreen:
goed dat je mannetje wat beter is dan gisteren!!
EN ja he Marielle februari is niet ver meer he :mrgreen: :mrgreen: , maart wordt vast weer een drukke showmaand hihi :mrgreen: :mrgreen:
ik duim voor je meis dat alles je goed zal gaan, zowel lichamelijk als psychisch.
en wat een bureaucraatje is je Quillan al :lol: :lol: jdlsfjfjsqflsjdlksfj :mrgreen: helemaal top, moest even lachen hoor…
Anne, wat fijn en wat dubbel ook he voor je die ongi. :hug: dikke knuffel van hieruit… het ga jullie goed meis… :-* :-
groetjes lynn mama van senne en ???
Dankjullie wel voor het welkom
Ik lees snel weer bij maar onze kat begint net met overgeven :roll:
Morgen meiden,
Jel is wel heel spannend zeg :shock: Februari is heel snel al. Hoelang duurt t herstel en hoelang
moet je in het zh blijven ?
Anne toch fijn dat je ongi geworden bent want dan kun je verder en is dat iig weer op de rails
Linda wat heb je og gedaan gisteren ?
Finn groeit echt heel erg goed. Hij is n maand jonger en weegt al bijna net zoveel als Fieke, want
die weegt 5800 gram.
Lynn meid heel goed dat je meisje volgegooid hebt met vitmines. Zag n fot voorbij komen
van je buik van bovenaf :mrgreen: Hij is leuk. Zag dat jij ook je tenen al niet meer zien kan.
Chantal goed dat je n toverformule gevonden hebt voor Jasmijn :thumbup:
Mooie foto’s weer :inlove: Die met die kuif
Jolanda geen ervaring met t ontzwangeren :?
Vanmiddag hebben we sinterklaas bij mn schoonzusje en mn schoonouders met de meiden.
Mn surprise en gedicht zijn klaar, de kado’s zijn ingepakt en Fieke haar logeerspullen zijn
ook al ingepakt. Moet nu nog alles voor de hond bij elkaar zoeken en dan alles in de auto leggen zodat
ik straks gelijk weg kan. Heb er eigenlijk helemaal geen zin in, maar dat komt omdat ik
heel erg met Loek bezig ben. Er had er vanmiddag nog een rond moeten stuiteren bij Sinterklaas en
aan zn jurk moeten trekken. Vind t ook erg moeilijk om straks die meiden wel met Sinterklaas
bezig te zien. Ik weet ik moet er door heen, maar denk ook wel dat dat gewoon te maken
heeft met de hele decembermaand. Ben ook erg opstandig de laatste dagen en ik hoop dat dat
de hormonen zijn, want dit is voor niemand leuk.
Het is maar goed dat we volgende week lekker met vakantie gaan, want dan kunnen we even bijtanken.
Zal eens stoppen met jullie lastig vallen.
Ben er ws weinig mer want alles moet nog klaar worden gezet en ingepakt en de boodschappen
moeten ook nog worden gedaan en dan op de valreep moet ik ook nog Sep laten enten maandag
anders mag hij niet eens mee.
MEiden ga verder met mn spullen inladen. Een heel fijn weekend en tot lees
Liefs Viola
Ik moet 4 tot 5 dagen in het ziekenhuis blijven, en dan 6 tot 8 weken herstellen.
Maar dat gaat goed komen
Heel veel plezier allemaal dit weekend.
Liefs Jel :vlinder:
De cerclage is goed gelukt! :thumbup:
Ik ben terug thuis van gisteren.
Ik heb veel meer last dan de vorige keren maar dat is normaal zeiden ze, hoe meer zwangerschappen (en dus ook meer cerclages) hoe meer pijn en krampen …
Het is wel weer spannend! :thumbup:
Gelukkig doet Marino wel zijn best en kan ik de hele dag op de bank plat liggen (had ik niet verwacht).
Hij stopt de kinderen in bed/bad, verschoont, enz,… en ook de was en de plas, heel fijn voor mij.
Nogmaals, dit had ik niet verwacht.
Maandag, dinsdag en vrijdag gaan de kindjes naar de opvang, woensdag is Marino nog een dag thuis.
Op maandag 17 december krijg ik terug een controle met echo, fijn!!
Ennn, we weten het geslacht al hoor, ik zag het meteen dus ra-ra!! :roll: :lol:
Liefs,
Bieke :-*
Bieke je zag iets uitsteken :-
Hier ook het dubbel gevoel, er had er nog één rond moeten lopen
Ik denk dat het ook met de tijd van het jaar te maken heeft :-
Nou iedereen een dikke :-*
Zo Bieke wat fijn dat het zo goed gelukt is. En ook fijn dat hij je nog helpt hoe gaat het nu verder eigenlijk met jullie?
EN het geslacht goh weer een jongen?
:lol: :lol:
zo bieke, gelukkig is alles goed gegaan!, maar die krampen zijn best wel pijnlijk he :hug: :hug: rust maar goed nu meis!
en je meent hem :lol: het wordt dus een jongen of zo??? :lol: :inlove:
zag je dan iets uitsteken dan??? hihihihihi, zo schattig …
en op 17 december heb ik ook echo controle, :dance:
uitkijken hoor naar dan :inlove:
groetjes lynn mama van senne* en ???