Mariëlle, fijn dat je zo opgewekt klonk! :thumbup: :-
Bedankt voor jullie lieve woordjes :-
Ik denk niet dat het hier nog ooit goed kan en zal komen, ik ben gebroken … doe niets anders dan huilen
Broes vroeg gisteren: ‘wat is er mama??’ , ocharme, ik vind het ook niet leuk dat ze me zo zien…
Ik ben echt kapot …
Bieke meis :hug: :hug: hou je lekker rustig meis, jammer dat het zo loopt voor je meis, heb wat te doen met je, kan wel geloven dat de kindjes het ook aanvoelen, hopelijk komt het nog goed ik hoop het echt voor jullie :-* :-
Marielle man man, wat opgewekt zeg, leuk zo’n nieuws te lezen.
hier alles ok, de moeheid eist veel van me, maar voor de rest alles tip top
ook onze poes heeft nu iets nieuws uitgevonden :lol: :lol:
elke morgen als ik opsta heb ik mijn kamerjas aan en dan kruipt ze telkens tussen de flappen door in mijn kamerjas om tegen mijn buik te liggen, en zo loop ik dan wel een uurtje rond :mrgreen: :mrgreen: zalig hoor die warmte tegen me, en onze dame heeft het ook al goed door hoor, dan begint ze te trappen :mrgreen:
jurgen deze morgen: “met al je kinderen in je jas” zei hij, :mrgreen: :mrgreen:
ik plaats nog fotootje in sf ervan
minni meis helaas welkom hier, schrijf hier lekker van je af meis, en hopelijk is er voor jullie ook binnenkort twee dikke strepen te zien :hug: :-
groetjes lynn mama van senne* en ???
Minni; Welkom!
Fijn Jel dat je zo goed klonk en een fijne droom hebt gehad. Ben al zooooooooo blij dat het goed is gegaan :-* .
Bieke; Oh meid, ik kan je alleen maar een virtuele :hug: geven.
Sterkte :-* .
Anne; Het liefst wil ik natuurlijk die twee streepjes, maar zal al blij zijn als ik met week ongesteld zal worden, dat is dan al weer beter dan niks…
(nu alleen maar heeeeeeeeel veel slijm bleh :sick: )
Had voor de grap om een voorspellinkje gevraagd in het voorspellingstopic, daar zei iemand dat ik in november weer zwanger zou zijn…ik hoop zo dat het eerder is…ach beter laat dan nooit…
Chantal; Fijn dat je weer een lach hebt gekregen van je moppie, wilde ze even dankjewel zeggen?
Evelien; Leuke avatar!!!
Marielle, wat een prachtdroom :inlove: Daar wordt je idd na een operatie (en zeker als je ook nog onder de pijnstillers zit ) Helemaal vrolijk en blij van. Hopelijk ben je vandaag nog steeds zo vrolijk en vooral niet erg duf van de pijnstilling.
Minni, Welkom!
Jolanda, In november pas :shock: (is wel een mooie maand). Ik hoop voor dat ze er naast zitten en dat het al veel sneller is. In november weer bevallen bv. :mrgreen:
Lynn, Doe lekker rustig aan (moet je ook) en geef toe aan die moeheid Ik ga zo ff op het sf een kijkje nemen. Klinkt erg leuk die kindjes in je jas :mrgreen:
Bieke :hug: Die hormonen helpen ook niet erg als je je groot wil houden. Nogmaals heel veel sterkte.
Anne, geen idee of ze al iets kunnen zien zo vroeg. Je kunt het altijd vragen natuurlijk :mrgreen:
Ik ben net weer terug van babyzwemmen. Tejo vind het prachtig, dat grote bad en al die kindjes, maar ook al die speeltjes :inlove: Mijn schoonmoeder was mee en na het flesje van Tejo heeft ze hem meegenomen naar huis. Ik wil straks namelijk nog sporten en voor mijn schoonmoeder is het helemaal niet leuk om hier op te passen en thuis kan ze lekker de buurt rond, boodschappen doen en hopelijk trots bekende tegenkomen :mrgreen:
Ik denk dat ik het er gelijk eens van neem en ook de sauna induik. :dance:
Wel raar hoor, mijn huis voelt opeens erg leeg aan. :eh:
:-* liefs, Evelien :vlinder:
hoi hoi
@mini, helaas welkom hier, en hopelijk kun je hier een heel end van je afschrijven allemaal!! :hug:
@marielle… idd lekker dat je zo goed en fijn gedroomd heb over je mooie kindjes!!, hopelijk is het vannacht ook allemaal meegevallen…
@bieke :hug:
@jolanda… ik hoop en duim ook cker dat je eerder zwanger mag zijn,
@anne… voor jou draaien de duimen hier ook vast en ckers
@evelien… geniet er lekker van zo’n dagje, het lijkt me dan ook wel leeg zo in huis hihi
heerlijk lijkt me dat aan de ene kant om ff mijn handen vrij te hebben, maar ja zo met daylian tutten vind ik ook wel lekker…
nou meiden als het goed is hebben we vanaf 14 februari weer internet thuis want ben gistermiddag overgestapt naar een andere provider, met veel rompslomp en gezeur van mijn oude provider werd er niet goed van…
verders gaat het hier met ons prima!! en heerlijk weekend, en dit weekend eindelijk es na weken druk te zijn geweest een rustig weekendje… alleen ja nadeel is nu wel bij ons thuis dat ze aan het straten zijn dus het is 1 grote puinzooi bij ons, en we kunnen bijna niet bij onze voordeur komen dus ik zit nu noodgedwongen overdag bij mijn ma, maar wel weer een voordeel kan ik ff rustig internetten hier hihi
liefss :vlinder:
@Zonneschijn wrote:
Jolanda, In november pas :shock: (is wel een mooie maand). Ik hoop voor dat ze er naast zitten en dat het al veel sneller is. In november weer bevallen bv. :mrgreen:
Dat leek mij ook een beter idee :mrgreen: !
Lekker he even je handen vrij, want hoe fijn het ook is dat hij er is, mag je dat gewoon zeggen hoor!
Sportze!
Miranda; Wat een gedoe zeg met je internet. Hoop dat het dan opgelost is.
Lynn; Doe je rustig aan? Als je moe bent moet je er gewoon aan toe geven hoor! Nou kan het nog :mrgreen: .
evelien kan wel geloven dat Tejo het leuk vond dat zwemmen :inlove: leuk dat je moeder er nog even mee weg kon en jij nu ook even op adem kan komen, ale ja na het sporten dan :mrgreen:
miranda leuk dat je je nog even komt melden, hopelijk is het straten snel voorbij, hoe is het in je huisje tenslotte? raken jullie er wat met alles?
inderdaad jolanda ik hoop ook voor jou in november een bevalling ipv streep hoor, dus hier allen duiiiiimen!!! :thumbup: :mrgreen: en jullie megaveel klussen he :mrgreen:
ik rust zoveel ik kan, maar die moeheid is echt niet te stoppen, heb net nog een muizetukje gedaan van drie kwartier, is wel wennen voor jurgen hoor, ben net een slaapdoos :mrgreen: hopelijk na de geboorte verdwijnt dit volledig hoor…
groetjes lynn mama van senne* en ???
Bieke meis…ik hoop zo voor jullie dat goedkomt!!! :hug: Kinderen voelen dat aan he
en kunnen vaak ook zo’n mooie opmerking maken… veel sterkte!!!
Lynn, hihi ik zie t al voor me…katjes willen vaak graag op je buik liggen he als je zwanger bent
pas-ie nog in de zak van je badjas ook zo’n leuke plekje :mrgreen:
Miranda, fijn om je weer te horen hier!!! Alle spulletjes beetje uitgepakt en op zijn plek
of bivakkeren jullie nog tussen de dozen??? :o
Jolanda, ik snap da je ook wel een ongi wil hebben om je cyclus beetje in kaart te hebben maar dan daarna niet meer he!!!
enne in nov pas weer zwanger??? nou liever dat je dan gaat bevallen hor!!!
Mini, helaas ook welkom hier… :hug: schrijf maar lekker alles van je af hoor er zijn er altijd wel een paar ‘online’
en allemaal lieverds hier!! :inlove:
Nou bedankt allemaal voor het duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: ik heb vanmorgen bloedgeprikt :o donderdag controle
Ik weet niet vanaf wanneer ze een zwangerschap kunnen zien uitgaande van mijn cyclus is de 29e mijn NOD… we zien wel
owww anne ik duim voor je hoor!!! :thumbup: :-*
en nee hoor daar past ze net niet meer in, is ze een beetje te groot voor geworden :mrgreen: :mrgreen:
thanx Lynn!!! :-* Heb je al foto op t sf gezet?
Lieve meiden, ik ga voorlopig stoppen met schrijven hier.
Ik zit er helemaal doorheen…
Had weleens verhalen gehoord over huilbaby’s en dacht dan: oh, wat moet dat moeilijk zijn. Nu ik dit zelf moet meemaken weet ik dat je er echt aan onderdoor kan gaan. Mijn grens is vandaag bereikt!
Ik moet NU aan mezelf gaan denken en ervoor gaan zorgen dat hier alles op z’n pootjes terecht gaat komen.
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Chantal meid ik kan me totaal niet voorstellen hoe moeilijk dt dat moet zijn :hug: Je hoort op
die roze wolk te zitten en dan zit je met n huilende baby en die e dan ook nog eens niet getroost kan krijgen :?
Natuurlijk moet je nu tijd voor jezelf nemen en voor Sander en Jasmijn. Wij zijn hier straks
ook nog wel hoor meid wanneer jij er aan toe bent en energie genoeg hebt voor andere dingen.
Laat je aub wel af en toe weten hoe t is en hoe t is geweest bij de osteopaat, want blijf wel
graag op de hoogte :-
Bieke n hele dikke :hug: voor jou. Dat kun je er ook nog wel bij gebruiken
Je kindjes voelen je feilloos aan en dat is s ook wel n troost
Minni helaas welkom hier :hug: Je kunt hier alles wat je dwars it of waar je mee zit op schrijven
Evelien lekker tijd voor jezelf genomen :thumbup: hoe was t op de sportschool. Hoe vaak
per week ga je daar naar toe ?
Lynn je zult t wel nodig hebben en van jouw rust groeit minilynn alleen maar harder :thumbup:
Het zal na je bevalling denk ik nog wel n tijdje duren voordat je conditie weer op peil is, want je bent
echt niets meer gewend. Ik heb bij Loek vanaf week 30 platgelegen ivm mn nieren en
het heeft me veel moeite gekost om t weer op peil te brengen.
Ga je straks bv of kv geven eigenlijk :think:
Jolanda ik stem ook in November bevallen meid
Miranda leuk je weer eens te zien :thumbup: Gelukkig gaat alles goed en dat je maar snel internet
thuis mag krijgen
Anne ik hoop t zo voor jullie dat t klussen igg niet voor niets geweest is :mrgreen: maar hier
draaien ze iig :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Ik heb mn eerste werkweek achter de rug en ik ben eigenlijk best moe. Fieke heeft t goed
naar dr zin op t kdv en daar ben ik wel blij mee. Vandaag hebben ze haar 2 keer op bed gedaan en
daar ben ik wel heel erg blij mee, want dat heeft ze gewoon nodig Ze is pas
4,5 maand en ik weet dat ze veel ouder toont maar ze is nog maar zo klein.
Dit weekend eigenlijk geen plannen. Even rust voor Fieke, want ja die moet echt bijkomen
van 5 ochtenden kdv. Mn huishouden is helemaal bij en heb daar dus geen achterstand in te halen :dance:
Ws zondag nog even naar mn ouders, wannt die hebben n nieuwe auto gekocht en wilde dat
we even kwamen kijken.
Jullie nog plannen voor t weekend ?
Ga nog even verder kijken dus prettig weekend :-
Liefs Viola
Hai meiden, bedankt voor het welkom.
Het is even wennen. Nu weer zwanger willen worden en een sterretje bij mn naam.
Maargoed jullie kennen het. Daarom ben ik hiero.
Ik heb eind deze maand mn NOD, geen idee wat ik kan verwachten. Miss hebben jullie een idee:
Zaterdag 29 dec had ik voor t eerst van die bruine smurrie. OP 31dec werd ik ongesteld. Mijn cyclus was altijd 26dagen en zaterdag 29dec was psies 26d na mn curetage. Normaal heb ik 1 dagvan die bruine bende en een dag soms 2 achteraf. Nu ben ik zaterdag 5 jan voor t laatst ongesteld geweest. Vanaf wanneer zouden jullie rekenen?
Ik heb m nu ruim genomen en toch gerekend vanaf 31dec. Heb m in gedachten staan op 28 jan.
Vandaag had ik n druppeltje bloedverlies, dat zou dan wel weer akelig vroeg zijn. Met welk scenario dan ook.
EEn prettig weekend voor jullie iig en ik hoop snel een beetje op de hoogte te zijn van wat er hier allemaal speelt (en dat schrijft ze nadat ze dr eigen vragen als eerste geschreven heeft. )
ach lieve Chantal nee tuurlijk meid snappen we dat je even aan jezelf en jullie prachtige meid moet denken…
je hoort idd stevig op de rose wolk te zitten en overal van te genieten en nu is het toch even anders omdat Jasmijn zoveel huilt
Hoop echt van harte dat de osteopaat gaat helpen geef t even tijd, houd ons wel een beetje op de hoogte he meid…
een hele dikke virtuele knuffel :hug: :hug:
Mini, ja het is moeilijk te zeggen meestal is de 1e dag dat je echt helder bloedverlies had de 1e ongi na je curretage
dat ze dan rekenen…ik had zelf op vrijdag bruinerlies en pas op dinsdag dat de sluizen opengingen zegmaar :evil: die dag moet je rekenen
en dan zou t dus de 26e zijn??? heb je ook krampen of dat niet?
Viola, fijn dat je 1e werkweek goed is gegaan. Je schrijft 5 ochtend naar de kdv werk je alleen de ochtenden???
Fijn dat t met Fieke zo goed is gegaan maar ze zal best moe zijn van alle indrukken…
Goed dat je even rustig aandoet t weekend. Ook voor jou is t erg inspannend geweest weer je 1e week werken.
Hier een zo-zo dag gehad, vanmorgen gehuild op mijn werk collega die paar dagen voor me is bevallen van een dochter
en die heet dus ook Manon hoe verzinnen we het… kwam even naar het kaartje kijken wat we hebben gemaakt
en tja toen hield ik t dus niet meer droog…
Verder wel lekker gewerkt, alleen doen mijn (.)(.) zeer zo snel gaat dat toch niet??? zal nog nawee zijn van de eisprong denk ik.
Bloedprikken ging goed (ben niet zo’n held) donderdag dus controle spannend hoor.
Meiden een goed weekend maar er wat leuks van.
En voor jou Bieke een dikke knuffel :hug:
liefs Anne
Jij hebt ook last van je borsten?
Ik dus ook. Waardeloos, he.
Kan me heel goed voorstellen dat het een zo-zo dag was. Dikke knuffel daarvoor hoor. Verdorie: de confrontatie met een geboorte van een meisje en dan heet ze ook nog es Manon. :hug:
Ik heb helemaal geen krampen, voel verder niks bijzonders.
Heb al sinds de curetage vaak last van bekken en uitstraling naar mn benen en dat is ook nu. Voel me dus verder gewoon prima.
De 26e klinkt goed, denk ik. :think:
Mini, ja sinds de zwangerschap van Manon* heb ik er last vast. Voor de eisprong en dan ook weer de week voor de ongi. Ook de banden voel ik veel meer.
Misschien is t wel de innesteling tussen 5-8 dagen na de eisprong komt t eitje aan in de baarmoeder. Dus wieweet…
Ja het is erg dubbel, het is ook een superlief collegaatje en omdat we bang waren ook dezelfde naam voor een jongen te hebben,
hebben we die gister maar even ‘uigewisseld’ haha
ga je nog iets leuks doen het weekend?
Liefs Anne
He bah wat dubbel als het ook nog es een fijne collega is. Als het een rotmens is, kan je tenminste je boosheid makkelijker kwijt. Lijkt mij.
Je hebt er niet aldoor last van, je borsten? Gelukkig maar.
Maar evengoed vervelend,want je kunt er zo weinig mee.
En die 10dgn tot je NOD heb je er dan wel aldoor last van, of is dat omdat het nog maar n paar dgn na je eitje is?
Ik moet zeggen dat ik daar ook aan gedacht heb, was er miss een beetje van in paniek. Maar ik ben inmiddels 5x zwanger geweest en ondanks ik alle zwangerschappen gevloeid heb (met Giulian tot 24w), heb ik nooit eerder iets verloren met de innesteling.
Ik durf ook werkelijk nergens op te rekenen. Want nu het dichterbij komt, vind ik het traject wat we moeten gaan doorlopen met n mogelijke zwangerschap doodeng. Wat als…
Dat gevoel ken jij vast ook wel. Wie niet hier?
Geen echte plannen dit weekend. A.s. dinsdag ben ik jarig, dus er moeten boodschappen gedaan worden en ik heb voorgesteld om zondag een filmpie te pakken. Ik heb al oppas geregeld voor Giul.
Ik wil er ff uit.
En jij trouwens? Plannen dit weekend?
ja het is doodeng een nieuwe zwangerschap…maar we willen zó graag een 2e kindje…wel een wonder in ons armen houden
en dat is sterker dan de angst wat er allemaal kan gebeuren…
als t weer zover is moeten we maar ‘gewoon’ in het diepe springen en zien wat er gaat gebeuren…
ja t is een schat van een collega echt waar…zij heeft t er ook moeilijk mee.
Oke jij bent dus ook bijna jarig haha grappig ik volgende week zondag.
ja dan moet er wel het eea in huis gehaald worden he.
En t huis aan kan gemaakt worden ik vier t op de dag zelf, niet groots daar heb ik nog geen zin in.
We zijn druk in huis bezig met wat klusjes, gaan straks de gordijnrails ophangen want er komen nieuwe gordijnen
en ik ben de eetkamerstoelen aan t spuiten dus ga daar weer mee verder.
Verder gaat manlief naar een verjaardag vanavond en ben ik dus lekker alleen, ook weleens lekker.
Weet je al naar welke film je toegaat? Veel plezier alvast!
Hee alvast gefeliciteerd, hoe oud word je?
Mn eerste idee was ook: we gaan er weer voor (begin deze maand) wanneer we mogen en we zien wel waar t schip strandt. Maar ik zit vandaag alom in de twijfels. Nouja elke dag voel ik weer iets anders hihi, dus we zien wel wat het morgen is.
Ik was altijd op dinsdagavond “alleen”, dan gaat mn man klussen. Maar nu ik niet meer zwanger ben, heb ik mn sporten weer opgepakt en vind ik t wel gezellie om de andere avonden niet alleen te zijn (dat slijt ook wel weer:D).Maar ik herken t wel ff lekker n avondje voor jezelf.
Ik wil naar Elizabeth, the golden age. Deel 1 vond ik zo overweldigend en fantastisch, deel 2 zou nog mooier moeten zijn, dus wil ie die wel zien. :dance:
Fijn als je collega het ook naar vindt.
Mijn vriendin is afgelopen donderdag bevallen van een dochter, ze heeft die dag niemand gebeld alleen mij (en de opa’s en oma’s), omdat ze mij iets meer tijd wilde geven en als ik op visite kom, mag ik best huilen zei ze. Heel lief van haar.