Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (10)

en dan zit ik jullie even ‘lekker’ te maken nu de ovu test posi was!!! :shock: sorry hoor… :wall:

@Anne wrote:

en dan zit ik jullie even ‘lekker’ te maken nu de ovu test posi was!!! :shock: sorry hoor… :wall:

Hahaha geeft niet hoor! :stuck_out_tongue: :angel: :wink:

hoe gaat t verder nu met jou Bieke?

Lief dat je het vraagt Anne! :-*

Met de baby gaat het erg goed, dat denk ik toch aan de vele schopjes die ik overdag (en zelfs 's nachts al) krijg van hem.

Ik heb gelukkig geen bloedverlies meer gehad.

De 28e mag ik terug naar de gynae en ik begin nu ook al de weken af te tellen naar de grens van levensvatbaarheid en ik ben steeds blijer dat ik daar dichter tegenaan kom want van rusten komt er niet veel in huis met 2 kleine kindjes hier en daar zat mijn angst nu wel groter dan bij Broes en Senne geweest.

In de relatie loopt het niet zo lekker en daar heb ik het momenteel dan weer erg moeilijk mee, mijn gevoelens zijn precies een achtbaan waar geregeld mee gespeeld wordt! :hand: :cry:

Ik heb het m.a.w niet zo makkelijk,… dat weten veel mensen niet of ze beseffen niet hoe ellendig en verdrietig ik me voel want ik loop er niet mee te koop…

Het leven is hard, ook voor de mensen die het goed bedoelen… :cry:

jemig Bieke nee kan me voorstellen dat je gevoelens in een achtbaan zitten…sowiezo is dat al tijdens je zwangerschap

maar als je relatie dan ook niet zo lekker loopt is het helemaal dubbel

Als je t dan ook niet zo laat blijken dan is het ook erg moeilijk meis…

Zelf ben ik nogal een prater en flap er dan soms weleens iets te veel uit… :wall:

Gelukkig gaat t met de beeb wel goed!!! ja hij is nu lekker aan t schoppen en dat lijkt me zo super om te voelen

nog 5 weekjes meis en dan ben je over de grens heen maar we gaan op naar de volle 40 weken toch??? D e28e dus weer een echo denk ik???

Zelf moet ik de 24e terug ivm medicijnen maar die doen t goed anders had ik geen :twisted: en zeker geen eisprong dusse haha

Veel sterkte met alles meis en hele dikke knuffel!!! :hug:

Lynnty en bieke: :hug: oh! meiden wat zal dat straks dan weer helemaal heerlijk zijn als het weer wel mag!!! :wink: :lol:

Idd flink knuffelen maar, maarre…krijg je daar ook niet heeel veel zin van :silenced: :shifty:

Nog effe volhouden (eeerhm Bieke iets langer nog…! :hug: ) en dan weer genieten van een groot wonder en iets meer dan een knuffel :wink: :dance:

Marielle: heeeeeel veel sterkte!! (al lees je dit denk niet meer…)

Maar jij is sterke vrouw, dus komt helemaal goed!! :thumbup: :-*

O, enne vriendin ga ik dit weekend natuurlijk in huis halen! :mrgreen:

Viola: ook nog even voor jou een dikke knuf :hug: voor die moeilijke dagen!! Maar jullie doen het echt geweldig, zeker weten!! :thumbup:

Anne: Ik duim hier ook alvast heeeeeel hard!! :pray: Dat je over twee weken maar een dikke, vette positieve test in de handen mag vasthouden!

Rest meiden, gaat allemaal prima zo te horen! Houden zo!!! :thumbup:

Ff hier een update na eerste behandeling Osteopaat.

Na wat aanvullingen op de vragenlijst mocht ik naast Jasmijn op de behandeltafel gaan zitten. Jasmijn lag heerlijk en keek wat om haar heen al jammerde ze een beetje bij het aanraken aan haar hoofdje/nekje.

Ze heeft eerst heel het lichaampje gevoeld en toen ging ze weer terug naar het hoofdje/nekje. En na tien minuten begon ze ineens vreselijk te krijsen (ik zag gewoon dat ze het juiste plekje nu wel moest hebben!) Na het krijsen ging ze ineens jammeren en toen viel ze als een blok in slaap :shock: :o

Kreeg tranen in mijn ogen :cry: …vond het zo fijn om Jasmijn zo heerlijk te zien slapen!!! ZO heeft ze dus ruim een halfuur in haar handen gelegen.

Toen ze haar handen weghaalde werd ze langzaam weer wakker en rekte ze heerlijk uit. Ze was helemaal rustig!

Angela vertelde dat het echt gigantisch vastzat en dat de ene na de andere laag losgemaakt moest worden. :eh: En dat ze hier niet met 1 behandeling vanaf was. Dussssss…volgende week woensdag weer

Eenmaal thuis was ze toch weer huilerig en dronk ze nog niet geweldig haar flesje… dus wij hier weer in de stress!!!

Vanacht heeft ze wel weer doorgeslapen en vanmorgen heeft ze voor het eerst zonder verslikken en redelijk rustig haar flesje gedronken

Dus Sander en ik keken elkaar aan zo van…zouden we dan nu toch al wat zichtbare resultaten gaan zien??

We wachten het verder maar af. Ben heeeel benieuwd hoe de rest van deze dag gaat verlopen. Volgende week weer een update!

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Wow Chantal, wat goed dat jullie naar een osteopaat gestapt zijn met Jasmijn zeg, volgens mij zullen jullie snel resultaat zien maar probeer nog niet te veel te stressen wanneer dit deze week nog niet zo is, ze heeft nog maar één behandeling achter de rug… :hug:

Fijn dat jullie nu wel de oorzaak van het huilen weten, dat maakt het voor jullie iets aanvaardbaarder denk ik…

Kus en ik duim voor een hele goeie (en snelle :wink:) behandeling! :thumbup: :-*

Oh Chantal; Dat klinkt goed!

Ik snap het wel; ons wil dat het in één keer opgelost is, dat zou zoooooooo lekker zijn :mrgreen: .

Komt goed hoor meid!

Je bent al weer zo’n stap verder :dance: .

Bieke; Ben blij dat het bij jou qua beebje weer wat rustiger is.

Tja, en je relatie, pfoeh, dat lijkt me echt een nachtmerrie…

Denk je dat het echt over zal zijn, of heb je nog hoop.

Het overlijden van je schoonmoeder zal er ook flink in hakken bij allebei…

Jij hormonen en bijbehorende spanning en jullie beide rouwen…pittig…

:hug:

Marielle; Als het goed is kan je dit niet lezen, omdat het vandaag jouw dag is!!! Ik :pray: dat alles goed gaat, kanjer!

Anne; Hier ook af en toe gluren en rekenen hoor…, maar als ik binnen twee weken geen positieve test in handen houd, dan hoop ik iig wel weer ongesteld te worden… (1x keertje dan en daarna met goede reden nooit meer :pray: ).

Chantal dus toch :-* gelukkig weten jullie nu de oorzaak, alleen wil ik je nu ff waarschuwen :shifty:

Vaak is het na een paar dagen weer helemaal mis :shifty: :silenced: maar dat is echt normaal omdat het nog niet opgelost is.

Dus geef het minimaal 2 tot 3x de kans en dan is jullie Jasmijn pijnvrij :-*

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=49846&start=15 :angel:

Chantal :thumbup: Super! en wat Victoria ook zegt. Het is nog niet over. Maar de eerste stap is gezet met al een prachtig resultaat. Dat beloofd veel goeds :dance:

Anne: Veel klusplezier :mrgreen: Met nadruk op plezier, want als je “MOET” is het niet altijd nog plezierig :wink:

Bieke :hug: Ik hoop dat jullie er snel weer uitkomen met jullie relatie. Ik moet er niet aan denken :cry:

Marielle, Je bent nu in het ziekenhuis en misschien wel al onder het mes. Heel veel sterkte, volgens mij is het best een zware operatie, dus alvast heel heel veel beterschap :-

Lynn, heb je wel zin dan :shifty: Ik had (helaas voor Rinse) eigenlijk helemaal geen zin in x tijdens mijn zwangerschap. Wel knuffelen :inlove:

:-
Liefs, Evelien :vlinder:

Bieke: :oops: Las nu net dat het niet zo goed gaat tussen jou en je man.

:hug: Jullie hebben het ook zo zwaar gehad de afgelopen dagen!!

Hoop dat jullie toch weer een mooie tijd tegemoet zullen gaan met jullie mooie, lieve mannetjes. :-*

Jo: Ik :pray: :pray: ook voor jou!! Op naar een hele, dikke, vette positieve test!!! :thumbup: :thumbup:

Vic: Oh, das wel fijn dat je me dat nog even verteld :mrgreen: Dan ben ik alvast voorbereid! :wink: :shifty:

Evelien: wat een lieve avator :inlove: :mrgreen:

Nou, Jasmijn slaapt wel goed tot nu toe, maar is wel iets van slag. (ze drinkt nu ineens weer op andere tijden :roll: )

Toch heeft ze alweer gelachen naar me :inlove: En das wel heeeeeel liefff om te zien :inlove:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Chantal

Ja ik dacht dat doe ik niet vooraf :wink: maar nu dat je weet dat het zeker daar aan ligt :-

Maar het gaat helemaal goed komen :-

Bieke

Oh niet zo leuk :hug:

Maar het is wel vaker mis geweest tussen jullie of heb ik dat mis :-* :hug:

Hier is Sophie lekker in een sprong :roll:

Dus alleen willen slapen bij mij :roll: en 's-avonds lekker spoken :roll:

Verder is ze druk aan het babbelen, zo schattig :inlove:

Ik ben helemaal vlieft op mijn dochtertje, ze is zo leuk, schattig, knap :inlove:

Hoi meiden, ben zo benieuwd hoe t met Marielle is…

is er iemand die via sms cotact heeft met haar??

Bieke leuk dat je zoon heeft gewonnen ben benieuwd naar t canvasdoek!!!

Chantal, goed dat jullie naar de osteopaat zijn gegaan en helemaal fijn dat je meteen al verandering ziet…

niet te vroeg juichen natuurlijk maar t ziet er goed uit!!!

Jolanda, we gaan samen ons best doen meid op naar een dikke vette streep over 2 weken!!! :inlove:

Heb je al wel weer een ongi gehad na de bevalling??? Ze zeggen dat je daarna erg vruchtbaar bent he…

nou laten we hopen dat die statistieken waarheid zijn he!!!

Hier weer een prima dag gehad, we hebben er allebei gelukkig geen moeite mee dat het iets vaker ‘moet’ haha

vandaag ook die bekende zeurende pijn in zij en boven in mijn buik dus eitje komt eraan!

Morgen nog werken en dan is t alweer weekend :mrgreen: Hebben jullie nog iets leuks in de planning?

Fijne avond en veel liefs, Anne

kom ff inbreken… :oops: :oops:

Ik zie net dat Anne vraagt hoe het met Marielle gaat…

We hebben net een update ontvangen van Sas (renzosmam).

Die staat in het topic van Marielle in de huiskamer en ook bij contact (wls mama’s …).

ben weer weg !

liefs

Gerda

gog Anne lijkt me leuk daar bij jullie met de klusperiode zeg, tja inderdaad ben wat jaloers daar het hier al zooo lang geleden lijkt he, voel me net een omaatje, en denk dat een omaatje meer aan haar trekken komt :silenced: :oops: :mrgreen: :mrgreen:

tja het is gewoon iets wat je er bij neemt he zeg maar, maar ik kijk nu wel uit naar de geboorte hoor, want ik was vandaag zo flauw zeg maar en beeb druk in de weer, ze trapt er op los, lijkt zelfs niet meer normaal soms!

Bieke meis ik hoop voor je dat alles ok komt thuis, maar het is al eerder voorgekomen he meis, is het dan niet echt verbeterd? of wel? jullie maken nu ook wel moeilijke periode mee en de hormonen slaan ook van her naar der, maar toch he, hopelijk voor je komt alles ok!

:pray:

wat leuk dat je mannetje gewonnen heeft he!!

Chantal meis hopelijk doet je meis het inderdaad beter met de behandelingen hoor!!

Evelien mooie nieuwe avator!! :inlove:

groetjes lynn mama van senne* en ???

Hoi Lynn

oh meis straks als de beeb er is komt t vast allemaal goed hoor meis

en ga je de ‘schade’ vast dubbel en dwars inhalen :inlove: :mrgreen: :dance: hihihi

balen alleen dat je zo ‘flauw’ was vandaag doe maar rustig aan hoor!!!

Ik ga zo lekker douchen en daarna op de bank, moet morgenvroeg bloedprikken vanwege de medicijnen en dan

donderdag de 24e naar de gyn voor uitslag en controle

Zou ik stiekum om inwendige echo vragen zgn of alles wel ‘schoon’ is na de bevalling van binnen???

zou er dan al iets te zien zijn…eventueel…misschien???

owwww wat gaan die 2 weken straks lannnggggggg duren… :pray:

liefs Anne

@renzosmam wrote:

Ik heb Mariëlle gesproken!! :shock:

Klonk vet opgewekt,gewoon alsof er helemaaaaaaal niets gebeurd was :smiley:

Ze voelde zich erg goed maar werd ook lekker onder de ‘‘dope’’ gehouden :wink:

Ze moesten een slangetje in haar rug brengen voor de lokale verdoving,die er nu dus nog in zit en waardoor ze dus geen pijn heeft.

Met dat inbrengen ging het ff niet zo soepel waardoor ze flauw viel…

De ‘‘slaapmeneer’’ heeft er even iemand bij gehaald en zo hebben ze haar een roesje gegeven en de slang ingebracht en toen kwam ze weer ff bij…daarna ging ze de o.k in en werd ze écht onder zeil gebracht.

Ze heeft een paar sneetjes op haar buik,1 iets grotere en daardoor hebben ze met ‘‘stokken’’ de maag verkleint.

Ze zei dat ze heerlijk had gedroomt over Quillan en Luna :vlinder: die samen aan het spelen waren…vond ze heel fijn en toen ze wakker werd had de zuster die daar rondliep een ‘‘muts’’ op met vlinders…vond ze heel mooi,een teken…ze klonkt dan ook zéér opgewekt voor iemand die net een operatie achter de rug had :thumbup:

Heb haar maar kort gesproken maar als er weer een update is laat ik het gelijk weten!

:-

Hier de update van Jel :-

oh handig gedaan van jou Victoria! :thumbup:

Ik heb net gereageerd op t andere topic wat fijn dat alles goed gegaan is he!! :dance:

liefs Anne

Ik meld me ook. We moeten nog uitslagen afwachten, maar ik ga me langzaamaan inlezen in dit hoekje.

Ik ben de mama van Giulian die ruim 2,5 is en 4 sterretjes, waaronder Sanne. Nu zou ik ongeveer 21 wkn zwanger zijn geweest van een prachtig meisje, maar 3 december bleek dat ze overleden was. En niet zonder reden. Ze had een ernstige chromosoomafwijking die triploïdie heet.

Ik heb een topic bij alle andere vlinders geopend, daar staat meer info over dit verdriet.

Eind deze maand zal ik weer ongesteld worden, maar ik droom van dat hele kleine kansje dat we toch weer iets nieuws in de maak hebben.