o hihi dan spreken we mekaar nog wel!!!
Ga nu echt wat doen zat weer bubble te spelen op hyves…
veels te verslavend!!!
Viola, :hug: Moeilijke dagen voor je. Nu Fieke ouder is geworden (wat klinkt dat ongelooflijk vreselijk ) dan Loek* hoop ik dat de angst voor Wiegendood ietsjes afneemt. De angst zal waarschijnlijk helaas nooit verdwijnen. (ik ben mij er ook ongelooflijk bewust van).
En nu Fieke ook naar het kdv. Zal ook heel dubbel voor je zijn. Zoiezo, je kleine meid die je daar voor een paar uurtjes moet achterlaten en dan ook nog eens (lijkt mij, ook al kon het kdv er niets aan doen) het feit dat Loek* daar is gestorven. Heel veel knuffels in elk geval :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Jolanda, jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag. Ik was het niet vergeten, maar heb gewoon geen tijd gehad om te typen.
Anne, mijn duimen draaien :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Zaterdag hadden we een meeting van de juli-mama’s. Errug gezellig (foto’s staan bij de juli-mama’s in het sf) en Tejo was erg in trek bij de dames (nu waren er ook meer meiden dan jongens) :inlove: Tejo heeft ook niet geslapen :roll: Stel je voor dat je wat mist. Ik had hem natuurlijk even boven in een bedje kunnen leggen (zoals de meeste anderen deden). Maar uit ervaring weet ik dat hij dan toch niet gaat slapen en de boel bij elkaar gaat blerren en dus nog moeier wordt. Zo ging ook prima. Hij had het prima naar zijn zin. (lekker rustig in zijn wippertje laten zitten)
's avonds zijn Rinse en ik nog uit eten geweest. Die dag 7 jaar geleden hebben we elkaar voor het eerst ontmoet (blind date).
Zondagmiddag is Rinse gaan skiën en ben ik (en Tejo dus ook) meegeweest. Ik twijfelde eerst wel, maar Tejo had prima geslapen 's nachts en leek er niets aan overgehouden te hebben. Het ging ook prima eigenlijk. Ik ben voor het raam in het skicafe gaan zitten en Tejo keek weer zijn ogen uit. Later 2 fleecedekens (had ik meegenomen ipv speelkleed) gepakt en in de hoek waar ik zat op de grond gelegt (wagen erachter, dus niemand die daar langs kon).
Ook dit ging allemaal prima.
:mrgreen: Ik heb Tejo ook nog verschoont op de tafel waar ik zat. Er waren tijdelijk wat mensen bij komen zitten en die waren blijkbaar even weg. Want toen ik net alles aan het uitstallen was, kwamen 2 mannen weer terug en vroegen of ik erlangs moest. Ikke: Neehoor, ik doe het hier :lol: Die mannen gelijk weer weg.
Kwam even later en vrouw die er ook bij hoorde terug en vertelde dat die mannen vonden dat dit niet kon, maar dat ik helemaal gelijk had :mrgreen: :lol:
Endaana heb ik ze ook niet meer gezien. Gelukkig want ze gingen ook roken enzo. Eerst had ik het niet door, omdat ik met mijn rug naar hun zat (uit het raam keek ik tenslotte), maar bedacht dat ik bij de volgende sigaret er wat van zou zeggen. Iets van: ik vind het prima dat jullie erbij komen zitten, maar niet als jullie erbij gaan roken :evil: (had ik al helemaal bedacht, want ik ben helemaal niet zo mondig :shifty: gelukkig was het niet meer nodig)
Vandaag gelijk weer ritme getracht op te pakken. Ging prima tot vanmiddag toen Tejo eerder wakker werd. Ik hem weer in bed gelegt zou hebben als ik niet naar de dokter zou zijn gegaan (en anders had ik hem er vlak ervoor pas uit hoeven halen) En toen ik daarna terug kwam (Tejo niet geslapen in de wagen natuurlijk), moest ik ook nog mijn auto ophalen (apk). Ze zouden mij ophalen en ik had geen tijd genoeg om Tejo in bed te leggen en ook nog slapend te krijgen. Dus dan maar Tejo naar de buurvrouw brengen (die dat helemaal niet erg vond) ipv de babyfoon.
Het duurde vandaag opeens wel lang toen ik hem oververmoeid in bed moest doen. Zo zielig, hij wist gewoon niet hoe hij moest slapen. Een flesje iets eerder doet wonderen :inlove:
Heel verhaal, maar dus ook druk geweest.
Hier overigens ook een nieuwe verslaving: wii. Op het moment speel ik lekker simpel Mario Party 8.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Viola :-* :hug: moeilijk hé
Marielle, veel succes morgen en vervolgens donderdag :thumbup:
Dank je wel Eef
Heb zo om 9 uur een afspraak met de chirurg en de verpleegkundige, en dan morgen is het zover ben zo zenuwachtig.
Dames niet vergeten vandaag de vriendin kopen he.
Marielle meis, heel veel succes !!! ik denk aan je hoor!!!
kan best geloven dat je zenuwen hebt, zal ik er wat over nemen van je??? :-* :hug:
hier alles ok, gisteren naar de kapper geweest, en er is nu flink stukje af, kan er weer tegen voor een eindje :lol:
verder alles ok met de beeb, alles staat nu klaar ook de valies :oops: :mrgreen: dus we kijken rustig uit naar onze meis, binnn twee weken terug op controle en we zijn superbenieuwd weer naar onze meis…
groetjes lynn mama van senne* en ???
Lynn, fijn dat alles ok is met de beeb :thumbup: En jij bent er al helemaal klaar voor Nu de baby nog. :mrgreen: Wie weet ga je nog wel overtijd lopen :silenced: :lol:
Lynn; fijn dat alles goed is met je meisje
Viola; Tjemig, in wat voor achtbaan kan je af en toe zitten he?
Wel veel tegelijk voor het bordje dan…
Marielle; heel veel sterkte/succes de komende dagen!!!
Op naar een gezond gewicht!!!
Heel spannend, maar je hebt voor hetere vuren gestaan, dus dit is “peanuts” voor je!! Ik ben benieuwd naar de voor-en-na-foto’s straks :mrgreen: .
Zet m op !!! :-
En voor alle anderen een dikke :-
Lynn, fijn dat alles goed is met jou en de beeb je bent er helemaal klaar voor…
alleen nog beetje groeien en straks heb je een wolk van een baby :inlove:
Marielle, zet m op meis en tuurlijk denken we hier aan je en volop duimen draaien :thumbup: :thumbup: :thumbup:
ik a straks de vriendin kopen hoor ben erg benieuwd!! :mrgreen:
Ik ga zo naar haptotherapie, als ik thuis kom krijg ik visite oud-collega komt met haar dochtertje lunchen…
dus even pan soep maken! Voel me verder erg goed…ben meer klaar voor een nieuwe zwangerschap dan vorige ronde
Zitten tegen eisprong aan en de spannende 2 weken breken dus nu weer aan…vind ik altijd zo waardeloos altijd…maar ja
meiden een fijne dag vandaag en een extra dikke knuff voor jou Marielle :-*
liefs Anne
Jullie zijn lief meiden. :-* :hug:
jel!!! succes en sms me je kamer!!!
Byzonder leuk stuk zeg Marielle!!! geen wonder dat de tranen in je ogen stonden
Wat een lieve vriendin heb jij zeg!!!
Hopelijk lees je dit nog vanavond, ik wens je superveel succes! :thumbup:
Nou en dan hier vandaag een hele goede dag, jaja eindelijk 2 dikke strepen op de ovulatietest!!!
wordt een leuke avond straks :inlove: :inlove: hahaha
belangrijkste vind ik nog dat ik dus een eisprong heb joepie!!! :mrgreen:
Liefs Anne
Oh Anne dat is goed nieuws, hopelijk heb je over 4 weken ook een vette streep op een zwangerschapstest staan.
Dames mocht ik jullie niet meer spreken, tot latersssssssssssss.
Liefs Jel :vlinder:
ja goed he!!! ben zo blij!!!
enne 4 weken??? Hoop over 2 weken al hoor!!!
zet m op meid! denk aan je!!!
Oh over 2 weken al dat is vlot
ja ik heb bij Manon* ook op mijn NOD getest :inlove:
zelfs al 3 dgn eerder maar toen was deze nog negatief
op mijn NOD was hij niet te missen!!!
Ok sterk hcg dus
Anne klus naarstig meis :mrgreen: , wordt beetje jaloers :oops: hier mogen we al van september niet meer door de cerclage :wall: :wall: die ze geplaatst hebben pfff, maar ik wens je binnen een goeie twee weken 2 dikke vette strepen toe :mrgreen: :thumbup:
marielle succes meis!!! ik denk aan je hoor!!
groetjes lynn mama van senne* en ???
oh Lynn wist ik helemaal niet joh dat t niet mag met een cerclage!!!
dan maar gewoon flink knuffelen he :-* :-*
we doen ons best hier :inlove: zou zo leuk zijn!!!
zat stiekem op predictor al te kijken en als t raak is wordt t begin oktober…en een weegschaal…
weet dat ik t niet moet doen maar ja…
Hahaha Lynn, join the club! :mrgreen:
Ik mag sinds m’n 13e week ook niet meer tot aan het eind!
Anne, spannendddd!! :inlove:
Mariëlle, veel succes en sterkte meid! :thumbup: :-*