Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (10)

Lieve Jolanda, je verjaardag had je vandaag helemaal anders voorgesteld… toch nog een héle dikke PROFICIAT met je meisje voor altijd in je hart! :hug: :-*

Lieve Jolanda van harte met je verjaardag, een dag met een lach en een traan maar dat de lach maar mag overheersen meis.

Liefs Jel :vlinder:

Jolanda gefeliciteerd :-*

lieve Jolanda, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Ondanks het verdriet en het gemis van jullie meisje is ze vast en zeker heel dicht bij je vandaag!:vlinder:

liefs Anne

Jolanda gefeliciteerd met je verjaardag :thumbup:

Ik :pray: dat t toch n beetje mooie dag is geweest :-*

Dank jullie wel voor lieve berichtjes en felicitaties :-* :inlove: !

Hier wel een leuke dag gehad, wisselde af en toe een beetje.

Heb dus bedels voor mijn armband en een ketting om op verder te sparen gekregen :mrgreen: .

Oh ja en een vlinderkastje voor in de tuin en … een tegoedbon voor de musical “Dirty Dancing” :dance: (jeugdsentiment :mrgreen: ).

Ook stond er nog een moeder van school op de stoep met een bosje bloemen, die had gehoord dat ik jarig was en moest dit écht even doen…geweldig lief!

En mijn vriendinnetje die twee weken geleden bevallen is stond tussen de voedingen door ook nog op de stoep (op de fiets trouwens ook nog…).

Verder heel veel bloemen gekregen, ben ik gek op.

Van mijn moeder en mijn broer samen een boeket met van die hele dikke rozen, geweldig.

En Jeannette, de kraamhulp (die blijft hangen :mrgreen: ) was er ook.

Maar het blijft een raar idee, dat ik mijn verjaardag zit te vieren en dat ergens anders mensen hun dochter en vriendin moeten begraven :cry: .

Heb nu een paar topics bij mijn favorieten (waaronder deze :mrgreen: )gezet en probeer dan niet al te veel verder te kijken, uit zelfbescherming…

Goeiemorgen

Jo :-* :hug: je heb een pbtje

Dames heb gister Luna weer helemaal in voorjaar gebracht zo mooi met al die roze potjes en bloemen.

Nou ik ga moet nog genoeg in huis doen voor de operatie.

Liefs Jel

Oh ja woensdag sta ik in de Vriendin

Hoi Jolanda, fijn dat je toch een leuke verjaardag hebt gehad!!! En een ketting gehad ook van pandora??

en welke bedels heb je gehad? :smiley: ??

Kan me goed voorstellen dat het een rare dag is geweest, maar zo te horen is het wel goed gegaan.

En slim van je dat je maar een paar onderwerpen in je favorieten hebt gezet.

Marielle, alvast veel succes voor donderdag!!! :thumbup:

Moet je al eerder naar t zkhs of op donderdag pas?

Enne ik ga de vriendin kopen hoor :mrgreen: ben wel benieuwd!!!

Nou hier weinig byzonders, zit weer in de klusdagen :mrgreen: en zou dan rond mijn verjaardag mijn NOD hebben…

nouja zien we dan wel weer. Ik hoop op iets leuks maar verwacht er weinig van (zelfbescherming)

fijne avond meiden!

liefs Anne

Ik moet woensdag voor een verpleegkundig spreekuur, en dan donderdag om 7.45 aanwezig zijn in Utrecht

oke dan doen ze zeker bloeddruk meten enzo???

kwart 8 dat is best vroeg… :zzz: haha

maar ja hoe eerder dan zit je tenminste niet de hele dag te wachten!

Heb geen flauw idee wat ze woensdag doen, moet in ieder geval ook nog naar de chirurg nou ja we zien wel. Neem in ieder geval de lap mee naar mijn ouders want daar verblijf ik eerst na de operatie. Hou jullie wel op de hoogte.

nou ik wens je veel succes en sterkte en hoop dat de operatie goedgaat

fijn dat je naar je ouders toe kan!!!

:-* dank je wel

:pray: ik denk aan je marielle! :-* :-* succes he meis!!!

He en niet gaan bevallen als ik weg ben he? :lol:

:think: :mrgreen: :mrgreen: nee hoor ik wacht nog even, ik hoop het toch zo te mogen uithouden… :inlove:

Marielle veel succes he meid :wink:

Ik hoop dat t mee gaat vallen :-*

Anne ik :pray: :pray: :pray: dat t deze ronde raak is meid

Lynn hoe is t ermee? Is t nog vol te houden ?

Zoals t er nu naar uitziet komt er toch nog n nieuw deeltje voor jou :wink:

Hier alles goed, maar heel erg met mn zelf bezig geweest :oops:

Fieke vrijdag voor t eerst naar t kdv geweest en heb me goed bezig weten te houden met

mn huishouden en ben expres niet gaan zitten, want dan jankte ik mn ogen uit mn hoofd en

daar had ik niet zon zin in.

Fieke was zaterdag om 16.00 net zo oud als dat Loek geworden is en dat hakte er voor mij ook

wel heel erg in :cry: en vandaag voor de eerste keer gaan werken :wall: had er

echt geen zin in, maar alles is eigenlijkbest snel gegaan :think: Fieke weer naar t kdv en

ze heeft t daar super naar haar zin. Eigenlijk iets te veel, maar dat zal wel gewoon wennen zijn.

Normaal slaapt ze van 8.00 tot ongeveer 10.00 en dan van 11.30 tot ongeveer 12.30 en

op t kdv heeft ze wel geteld 45 min geslapen. Ze is doodop en slaapt nu smiddags bijna 3 uur achtereen.

al wel wennen zijn. Ben iig blij dat ze niet alles bij elkaar brult.

Ze hebben haar vandaag (op mijn aanraden) om 08.30 in bed gelegd en heef tot 09.15 geslapen en hebben

haar gewoon tot 10.00 in bed laten liggen. Wie weet viel ze nog in slaap en vind t zelf nog belangrijk

dat ze n rustpunt heeft en dat kan alleen in bed :wink: Ze heeft de rest van de tijd gewoon

rond zich liggen kijken :mrgreen:

Ik ga nu voor mn eten zorgen en Fieke eten geven en naar bed brengen en dan ook vroeg

naar bed, want ik ben kapot :wink:

Liefs Viola

Oh Viola dat is voor jou ook weer een stap verder in het verwerken Fieke is nu ouder dan Loek :vlinder: en wat super dat ze het al zo goed doet op het kdv. Zal ook wel vreselijk spannend zijn geweest om haar weer naar het kdv te brengen. Maar het is allemaal goed gegaan mop, en dat blijft het gaan, ze heeft een heel lief klein engeltje met de mooiste rooie haartjes die je heb gezien.

Liefs Jel :vlinder:

Oh ja jullie krijgen allemaal de groeten van Miranda het gaat goed met hun.

Viola, ja kan me goed indenken dat dit een moeilijke dag was zaterdag…net zo oud als Loek…

Maar zo te lezen gaat t hartstikke goed met Fieke heeft ze t erg naar haar zin op t kdv super zeg!

Marielle, nou meid je bent er toch nog even…nogmaals veel succes!!!

Hier een goede dag gehad ik had weer een ovu test gebruikt weer maar een vaag 2e streepje maar toch denk ik dat

mijn ‘ei’ eraan komt…dus klussen we er vrolijk op los :inlove: hahaha

Morgen zal de thermometer raadt geven :slight_smile:

Arbo arts was ook lief voor me, mag vanaf komende week een uurtje per week extra werken kijken hoe t gaat

en hoef de 11e februari pas weer terug.

Nou ga zo even buurten bij schilderles heb ze sinds Manon* niet meer gezien dus even gedag zeggen

eerst even keuken opruimen deze is ontploft…wahahah :o

Fijne avond meiden!

Liefs Anne

Anne ik blijf ook nog ff hoor ga woensdag pas echt ff weg. :lol: