http://www.apple.com/trailers/universal/elizabeththegoldenage/
ik word voor de 4e keer 30 :shock: :dance:
Mooie film zeg, deel 1 heb ik nog niet gezien wij huren meestal een dvd lekker thuis op de bank homecinemaset aan :mrgreen:
zal eens kijken of ze deze al hebben…
wat lief van je vriendin zeg! weet je al of je bij haar langsgaat?
Die vriendin van me had aangegeven dat ze voorlopig, zolang ze int het zh ligt, geen bezoek wil. Dit is haar 2e kindje en ook 2e zwangerschap met hele hoge bloeddruk (ze is nu ingeleid) en de vorige keer was ze de eerste dagen heel beroerd van die hoge bloeddruk.
Maar haar eerste kindje is een jongen en ze gaf aan dat dit een heel inieminie meisje was, dus ben ik gister ochtend als eerste gaan shoppen.
Dankzij de uitverkoop heb ik 2 hele leuke setjes meisjes kleren maat 50 kunnen kopen, een aantal roze rompertjes en nog was ik binnen t “budget”. (heb geen vast budget hoor, maar ik kan zo nog es wat extra’s geven)
Mn schoonvader lag in t zh (darmkanker) en daar zou ik op bezoek gaan en dan gewoon ff snel bij haar naar binnen wippen, kleding afgeven en weer vertrekken.
Terwijl ik t zh inloop, word ikgebeld dat mn sch-vader thuis is.
Ik kwam bij mn vriendin en die was zo blij om me te zien. Ze voelde zich nu top en baalde ervan dat ze geen visite kreeg, nu ze zich zo goed voelde. hihi
(kan me dr wat bij voorstellen)
En echt een inieminie meisje! Schatje hoor. Heb t dus droog gehouden.
Elmar en ik gaan nog een keer officieel op kraamvisite.
En de maat 50 was zelfs nog erg ruim, haha mooi zo, kan ze t lekker lang aan.
Deel 1 is al een tijd uit op dvd. Echt n aanrader, is miss zelfs al es op tv geweest. Wij hebben deel 1 bekeken op onze homecinemaset. Zou normaal Elmar niet naar zo’n kostuumdrama in de bios hebben gekregen. hahaha.
Sorrie, reageer ff niet. Druk.
Kom alleen ff vertellen dat ikke trots ben :inlove: Het is Tejo gelukt, hij heeft zich gedraaid. Eerst nog 2 verwoede pogingen waarbij het net niet ging en wij hem een pietjebeetje hielpen hoe hij het laatste iniministukje moest doen en de 3e poging haalde hij alle kracht uit zijn tenen (kwam een paar keer met zijn hoofdje tok terug) en toen lag hij op zijn buik.
En trots dat hij zelf ook was :inlove: :inlove: :inlove:
Doegie, straks-vanavond als ik tijd heb meer.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
oh wat goed!!! enof je trots bent!!! :inlove: :inlove: :inlove:
geniet ervan!!! maak er een mooie dag van :dance:
Oh hee wat goed van Tejo!
Gefeliciteerd Evelien.
He lieverds heb nog niks bijgelezen maar ik ben weer thuis bij mijn ouders. Zodra ik tijd heb en zin dan tik ik mijn verhaal. Het is allemaal super gegaan operatie geslaagd alleen de napijn is minder en het gekke gevoel in je maag elke slok komt aan als een blok beton in je maag. En de slikfoto wat een rampenplan moet je contrastvloeistof drinken op nuchtere maag heel fijn niet dus ging over mijn nek leuk met een lege maag echt heel veel pijn gehad ervan. Maar het gaat nu stukken beter ga aan mijn herstel werken.
Lieverds bedankt voor de lieve pbtje berichtjes en smsjes.
Liefs Jel :vlinder:
hi Marielle!!! Goed je te horen meid. Fijn dat alles goed is gegaan alleen pfff contrastvloeistof op je nuchtere maag??? :shock:
Geen wonder dat je moest overgeven het is normaal ook niet prettig laat staan nu… Maar als ik t zo lees gaat t al wat beter met je. :thumbup:
Doe rustig aan meis en we horen je vast weer als je bent hersteld.
Mariëlle; Laat je maar lekker vertroetellen :mrgreen: .
Het ergste heb je gehad, knapperd!!
Heb vanmorgen getest met zo’n ultra-test, ben een beetje ongeduldig :oops: , maar mooi niks natuurlijk…
Had vorig weekend zaterdag en zondag de meeste “varens” in zicht op de Maybe Baby…
Pfoeh ik word er helemaal gek van :wall: .
Ik wil gewoon zoooooooooo graag dat er nieuw leven op komst is…
Sorry heb geen zin om alles bij te lezen, mocht er iets heel belangrijks zijn dat ik gemist heb dan hoor ik het wel. Spring nu gewoon vanaf hier in.
Ok met mijn operatie komt het verhaal hoor dames, ik ging om tien over negen naar de ok klaarmaak kamer noem ik het maar ff voor het gemak. Daar kreeg ik mijn infuus en de epidurale pijnbestrijding buisje in de rug waar continue morfinespul uitkomt voor de pijn heel prettig na die tijd. Maar oh wat een hel om in te brengen, het buisje ging niet tussen de wervels door, ik ging kapot van de pijn ondanks de verdovingen 4 stuks in mijn rug uiteindelijk ging ik uit de tijd dus snel endorfine in mijn infuus en jahoor daar was Jel weer. Uiteindelijk hebben ze me ff 5 min in een soort slaap gebracht en toen zat hij er in. En ging ik naar de oktafel ben zo lekker erin gegaan heb gedroomd over mijn kindjes allebei, ze waren samen aan het spelen echt helemaal top. Toen ik wakker werd om tien over twaalf stond er dan ook een zuster aan mijn bed met een mutsje op met allemaal vlinders hoetoepasselijk kon het zijn he.
Nou de eerste dag in bed gebleven moest nuchter blijven tot vrijdag toen kreeg ik namelijk een slikfoto. Nou ook dolle pret eerst ging mijn catheter eruit en de pijnbestrijding uit mijn rug jammerrrrrrrrrrr. En toen ging ik naar de slikfoto oh wat smerig op de nuchtere lege maag contrastvloeistof drinken maar goed wat moet dat moet, de maag was goed gelukt hij lekte niet.
Weer terug naar de kamer moest ik dus spugen oh en dat doet zeer, als je maag leeg is en je bent net geopereerd oh wat een pijn. Snel een infuus erin tegen de misselijkheid en dat hielp gelukkig snel.
Die dag bleef ik dus veel pijn houden en misselijk, en mocht toen dus gister naar huis.
Ik moet nu 2 weken vloeibaar blijven en dat gaat redelijk thee bevalt me heel slecht valt echt als een blok op de maag, maar soep en brinta gaat top.
OH en ik heb top nieuws ik ben al 2 kilo kwijt
Lieve Jo meis ik ken je frustraties maar echt je lichaam maar vooral ook, je geest moeten erbij klaar voor zijn. neem de tijd he zo makkelijk om te zeggen. Maar echt mop probeer het.
Liefs Jel :vlinder:
o lieve Jolanda wat herken t het toch vreselijk!!!
Je zit nu op dag 7 of 8 denk ik??? Ik zit ook steeds van…oh nu is t zich aan t innestelen of nu is het onderweg…ahhhhhh :wall:
Je kan jezelf zo gek maken he…
Die ultra test heb ik ook liggen en wil ik volgende week zaterdag gaan doen…vorige ronde had ik nl op zaterdag eisprng en op dinsdag ongi
Nu dus op donderdag eisprong en wellicht op zaterdag/zondag???
Voel je verder al wat…zere borsten, moe??? of heb je dat normaal ook vlak voor je ongi gaat worden??
Nou meid ik denk aan je…hoop t zo voor je het is je meer dan gegund!! :-*
liefs Anne
Marielle goed te horen dat je ok bent!! herstel goed he!! :hug: :-
Evelien meis wat goed van Tejo zeg!! :inlove:
Anne leuk dat je collega goed reageert op je, hier was het innertijd andersom en dat deed veel pijn, het lucht wel es op dat je es je tranen kwijt kan zonder dat iemand dat je kwalijk neemt he. :hug: er komt heus nog een wonder voor jullie :-
minni meis wat lief van je vriendin, het is ook zo dubbel allemaal he, maar tof van der dat ze je zo behandeld!! geniet van jullie film meis!!!
hier had ik innertijd na de curretage een cyclus van 47 dagen, en die bloeding waarover je spreekt is kort na de curretage, dit kun je niet zien als ongi hoor. heeft mijn gyn gezegd toen.
alvast succes meis met terug zwanger worden, zo te zien heb je ook al heel wat op je boterham gehad… dikke :hug: :-
hier alles ok, rustige dag nu, en het begint zwaar te worden…
groetjes lynn mama van senne en ???
he lynn goed zo kleine puk zit nog in de buik, nog ff meis dan komt het eind in zicht. :-*
hoi Lynn meis het begint nu ook echt op te schieten voor he nog maar 6,5 week…ooohhhhhhh :inlove:
hopelijk gaat de tijd snel en krijg je niet te veel last, dat het zwaar wordt wil ik wel geloven…dikke knuff :hug:
maar hopelijk valt t mee neem maar lekker veel rust
Oei 47 dgn. Ik zou knetter worden!
Of was dat de eerste bloeding na de curetage?
Mij werd gezegd:4 tot 6wkn. Nou dan vind ik t erg netjes. Heb trouwens vreselijk veel gevloeid die week.
Wat goed zeg 2 kilo eraf! Gefeliciteerd, in zo’n korte tijd nog wel. Wauwie hoor!
Hier hetzelfde als jullie: toch miss wat onderweg?
Ik denk t niet, maar je weet maar nooit, hoor ik mezelf steeds denken.
Vandaag zwaar getild en nu heb ik buikpijn (licht). Ben gelijk bang dat ik nu mn eigen ruiten heb ingegooid. Ik weet dat het waars onzin is, maar met inmiddels 4 sterretjes schiet de angst me regelmatig om de oren. Nu dus hierom.
Die buikpijn: of n flinke wind zit me afschuwelijk dwars (tja dat kan he?).
Of ik word ongesteld (veels te vroeg dan), of toch mn glazen ingegooid.
Oh wat zou ik daarvan balen zeg!!
Verder ook wel n lekker gevoel:
(heel verhaal sorry meiden)
Morgen komt ons nieuwe bed, dus onderbouw van t waterbed weg (dat wordt t plafond in Giulian zn kamer, kunnen we daarop weer spullen opslaan hihi).
Elmar had n mega (lelijke) kleding kast in Giulian zn toekomstige kamer staan en die moest eigenlijk weg. Gewoon geen ruimte in huis. Maar ik was te belazerd om ruimte te maken in mijn mega (prachtige ) kledingkast.
Ik kreeg vannacht het idee om die kast bij ons neer te zetten en na behoorlijk wat aandringen, was Elmar vast besloten: een andere keer doe ik dat (ja zo hebben we nog wel meer klusjes liggen). Ik hoorde dat Elmar weer n andere auto gekocht heeft: weer n ouwe peugeot. En ik zei (kon er toch niks meer aan tegen houden): prima, dan gaan we nu die kast verzetten naar onze slaapkamer.
Dus wat meubels versjouwd en verzet en nu staat die mega (lelijke) kast ook op onze slaapkamer. Ben er niet heel erg blij mee, maar we houden wel veel opbergruimte. Helaas maakt het van mn super poepie sjieke slaapkamer een beetje n zooitje.
Maar er staan nog meubels in onze slaapkamer die tzt in de babykamer komen, wanneer Giulian zn toekomstige kamer klaar is. Het is wat: al die bende die een mens kan verzamelen.
De mega (lelijke) kast heeft een onbepaalde proeftijd en als ik er echt van baal, hakken we m in mootjes en moet ik gewoon maar ruimte gaan maken in mijn kast. Ach…
Een 2persoons matras die niemand hebben wilde, zouden we vorige week laten ophalen en toen bleek mn schoonmoeder m te willen hebben. Dus op t laatste moment weer naarboven gesjouwd. De dag erna zei ze: nee ik wil m toch niet.
Toen zei Elmar: ja is mooi, dan laat je m zelf maar ophalen, hij komt nu gewoon jouw kant op. hihihi. Goeie van dat moederskindje, Elmar.
Die hebben we vandaag dus weer naar beneden gesleept en op de auto vast gebonden en tussen de buien door is Elmar nu naar zn ouders.
Nu nog ff plat, want ik voel mn nek nu wel. Vanavond gaan we naar de film, met zn 2en. Romantisch he?
Pfff ben bekaf!
Oh enne… Dit alles betekent dat ik in Giulian zn toekomstige kamer het laatste stukje behang kan gaan scheuren en we binnenkort een plafond kunnen maken. Ik hoop aankomend weekend, maar dat zal wel niet )
Wanneer dat plafond erin zit, ga ik verven (plafond), behangen, schilderen.
Oef trouwens het raam moet nog ff nagekeken worden. Een nieuw raam (toen we t huis kochten), maar als de wind erop staat, komt er wel es regen binnen.
Maar iig gaat het nu ergens op lijken.
Ik heb trouwens de meest perfecte vloerbedekking gevonden voor die kamer: linoleum met grasprint: super mooi!
Eigenlijk wilde ik tapijt, lekker warm, maar dit past gewoon bij t jungle book thema.
@Lynnty: sterkte die laatste loodjes.
Ik meld me hier ook weer even :oops:
@Marielle blij dat operatie goed is gegaan, nou goed herstellen en later maar verwennen.
Hier ook ongie geworden, ben niet teleurgesteld hoor nieuwe ronden nieuwe kansen. Misshcien ook wel goed :mrgreen:
Maar kan me teleurstellingen wel voorstellen.
minni de week erna heb ik wat bloedingen gehad na de curretage, maar 47 dagen na de curretage heb ik dan mijn uiteindelijke ongi gekregen, inderdaad om gek te worden! maar was gelijk blij dat ik het meteen kon zien als ongi voor serieus. meis het komt heus ok, ik duim voor je !! :-*
ja het begint nu wel voor echt te worden he amai nog een week of 6 en mss wel 4, door de ks dan. wie weet… :mrgreen: :inlove:
En hoelang daarna was je uiteindelijk zwanger?
karin, jammer dat je weer ongi bent geworden knap dat je er toch zo nuchter onder bent! Op naar de volgende ronde meis…
Lynn, o ja meis zou natuurlijk ook kunnen dat ze over 4 weken ks doen…over 4 weken dat is snel he!!! :mrgreen:
Hier vandaag veel last van witverlies, borsten zijn wat voller naar mijn idee maar kan t me ook inbeelden he…
was echt enorm moe…ben even in bad gaan liggen en ben wel weer opgeknapt nu.
had daarnet een paar krampjes in buik en rug net of ik ongi gaan worden en daarna paar steekjes nu is t weer over…
Innestelinsgpijn??? ohhhhh wat t maar een week verder… :wall:
liefs Anne
minni op 8 februari vorig jaar heb ik de curretage gehad, en eind juni testte ik positief, en wij maar klussen pff, op een eind had ik er geen geloof meer in, en maakte ik mezelf helemaal gek erover, symptomen spotten en dergelijke noem maar op,… enkele maanden later eindelijk positief getest dan, maar als ik een raad mag geven dames!!! klus verder!!! zo lang mogelijk, tlijkt mss raar maar normaal gezien zeggen ze 14 dage, voor nod ongeveer je ei, maar dit verschilde heel erg veel van mij, en door het lang klussen na je mogelijke ei ben ik uiteindelijk toch zwanger geraakt, ale ja klinkt raar maar zo geloof ik er toch in, met alles bij gehouden te hebben.
:-
groetjes lynn mama van senne en ???