Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (10)

Lieve dames…

Het nieuws van Hennie’s overlijden heeft teveel indruk bij mij gemaakt.

Het spijt me heel erg, maar ik laat Kok voorlopig even voor wat het is…

Misschien tot over een poosje, maar nu even niet, kan dit niet handelen…

Lieve Jo meis als je wil praten je weet hoe je me een pb moet sturen.

Hou je haaks

Liefs Jel :vlinder:

:shock: :shock: :cry: :cry: ik lees dit nu pas van hennie, en kan het nog niet vatten, dit mag niet waar zijn… :kaars: :kaars: :cry:

ik ben ook helemaal van de wap… wat verschrikkelijk he…

Echt heel erg voor zo’n kindje maar ook voor de vader oh en haar ouders dubbel verdriet en volgens mij is ze niet eens meer bij kennis geweest dus ook geen echt afscheid kunnen nemen.

De wereld is keihard.

hee meiden,

ik dacht gisteraaf ff gezellig bij te lezen hier op kok, tot dat ik het bericht las van henny, de zin om ‘gezellig’ te forummen was er meteen af, ben der helemaal van slag van… en hier ook veel tranen laten vloeien… en vanmorgen hoopte ik dat het een boze droom was geweest maar helaas…

ik wil ook jullie een knuff geven,

Hier heb ik nog steeds geen internet en zit ff met mijn pda te forummen, hoop dat jullie allemaal ondanks het vele verdriet van sommige toch nog een beetje fijne feestdagen hebben gehad…

met ons gaat het verders prima, Daylian moet donderdag naar het cb voor zijn eerste prikjes… en zie daar best tegen op eigenlijks… we hebben ook sinds van het weekend eindelijk onze keuken dus alle grote dingen zijn nu klaar in het huis…

verders wil ik jullie ondanks het droevige nieuws van gister, een hele fijne week toewensen en tot tikkens

liefs miranda

tja er zijn gewoon geen woorden voor he…

miranda meis leuk dat je bijna op je plooi bent in je huisje!! geniet lekker daar, en oww altijd zielig he die eerste prikjes hihi, :hug:

Bieke hoe is het met jou trouwens??? en hoe was Broes zijn eerste schooldagje???

hier alles ok…

vind wel dat het hier stiller en stiller begint te worden nu de beebjes er zijn…

groetjes lynn mama van senne* en ???

Ik word volgende week donderdag geopereerd, dus dan ben ik er ff een paar dagen niet.

Bieke hoe was het bij de gyn?

oooeeeh jel dat is echt al zoooo snel!!!

pb me het adres van je ziekenhuis en kamernr!!!

Vreselijk nieuws. Een paar dagen geleden had ik echt niet verwacht dat het zo zou aflopen :cry: Zoals ik toen al zei, zulke dingen mogen en kunnen eigenlijk niet meer gebeuren in deze tijd :cry:

Bieke! Bieke!! Waar ben je! :shifty: Ik word er helemaal zenuwachtig van. Ik :pray: en :thumbup: :thumbup: :thumbup: maar dat alles goed is en gaat :pray:

Miranda, balen dat je nog steeds geen internet hebt. Wat moeten we tegenwoordig toch zonder :? Gelukkig kan het ook via PDA, maar ik weet dat dat niet echt handig (beeld steeds schuiven) gaat. Veel succes donderdag bij het cb. Tejo heeft inmiddels zijn 3e prikjes en heeft gelukkig steeds nergens last van. hooguit wat slaperig :mrgreen: maar dat is eigenlijk juist wel gemakkelijk voor mij :smiley:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Linda ik ga je pben

hoi meiden, ben sinds vorige week weer halve dagen gaan werken, wat me overigens best tegenvalt, dus vandaar even minder op kok

Heb zelf Hennie niet gekend :kaars: dus moest even teruglezen maar ohhh wat een vreselijk nieuws…ik was er behoorlijk van ondersteboven…

Wat afschuwelijk voor haar man, (schoon)ouders en kindje… o o o :cry:

Marielle veel succes volgende week met je operatie wat snel ineens!!!

Hoelang moet je blijven heb je enig idee???

Miranda, zal dat is waardeloos dan he geen internet en pda is ook niet alles maar gelukkig heb je iets om mee te kunnen internetten

Nou ik ga even theezetten ben net thuis even bijkomen, ik ben zóóóóóooo moe echt niet normaal meer…

Lijkt wel of alles zich ineens in moeheid uit in mijn lijf…

dikke knuff en liefs Anne

1 A 2 dagen als alles goed gaat.

oke nou dat valt dan best mee. En is het nou een maagbandje of wordt je maag echt definitief verkleind???

Nee mijn maag wordt definitief verkleind.

Oh ja volgende week sta ik in de Vriendin, ik sta er deze week ook al in op de achterste pagina met een kleine foto.

oh leuk ik ben benieuwd!! ga m zeker even halen dan!!!

Lynn, wat een flinke meid al zeg, goed hé, geniet maar nog even!! :wink: :inlove:

Ik zat vandaag met mijn schoonmoeders begrafenis, vandaar mijn late reactie…

Heel erg lief dat jullie aan me gedacht hebben i.v.m mijn echo van gisteren! :-*

Alles was goed, ik moet alleen meer rusten van de gynae.

Ik heb meteen de 20-weken echo gehad en à lles gaat prima met ons ventje! 8) :inlove:

Ik kreeg alweer een 3D-echo, ik plaats de foto straks in het showforum! :inlove:

Ik las daarnet nog maar het nieuws van Hennie, echt niet te bevatten is dit,… vréselijk! :cry:

Bieke fijn dat t goed was met de kleine man :thumbup:

Je zult na vandaag wel heel moe zijn :hug:

Marielle fijn meid, maar dat is al heel snel :shock:

Heel veel succes meid :-*

Zal de vriendin ook even inslaan :wink:

Anne kan me voorstellen dat je moe bent :wink: Doe lekker rustig aan meid en lekker vroeg je bed in :hug:

Evelien gelukkig dat Tejo er geen last van heeft :thumbup: Fieke had bij de 2de 39,4 dus

hou mn hart vast voor voorlopig de laatste :?

Miranda jammer dat je geen internet hebt, maar ja dan maar zo :wink:

Wanneer krijg je internet ?

Lynn allemaal nog te handelen zo liggend thuis ?

Hier geen nieuws eigenlijk :think: Vandaag opgepast op t zoontje van mn vriendin en was echt

supergezellig. Vanmiddag thuis nog wat kleding uitgezocht van Fieke van wat ze van 62 niet

meer aan kan en wat van 68 echt nog veel te groot is. Vind ik altijd heel erg moeilijk die tussenfase :?

Ze zijn nog te klein voor 68 maar te groot voor 62 maar wel leuk dat ze zometeen weer andere

kleren aan kan :inlove: Nog even naar de stad voor wat aanvulig, want heb nu wel heel erg

veel rose in de la liggen en ja ben nog steeds niet van t rose :mrgreen:

Morgen weer wegen en ook nog naar de gyn om te kijken of ze de spiraal goed hebben geplaatst :pray:

Ik wil nog wel graag n derde maar zou nu nog wel te snel zijn :eh: mn baas ziet me aankomen :silenced:

Iedereen lekker slapen en tot morgen zwaai

Liefs Viola

Even een vraagje weer over keizersnede. Ik heb sinds eer gister meer last gekregen van mijn buik. NOu heb ik met man lief een dressoir kastje naar zolder gebracht. Sinds dien doet het eigenljk pijn. Vooral na het plasssen en als ik ga zitten.Ik heb het gevoel dat mijn buik opgezet is. Pijn zit vooral aan de zij kanten.Is dit normaal? of toch maar even huisarts bellen?

Lieverd je bent net 8 weken terug mama geworden dmv een ks doe jij eens rustig aan, je mag helemaal nog niet zo zwaar tillen. Het duurt ongeveer een jaar voordat het van binnen helemaal geheeld is.

En als je last blijft houden je ha bellen.