Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (10)

sorry voor dit ego berichtje Bieke, maar meis ga spoed binnen!!! daar zullen ze je wel helpen!! je mag daar niet mee wachten, stress is ook niet goed voor je beebje hoor!! ga gewoon spoed binnen, ik heb dat ook gedaan hoor deze zomer van dit beebje, mss is het wel je cerclage of zo??

ik duim voor je hoor… maar ik zou niet wachten ermee…

:hug: :hug:

Bieke hoe is het nu?

Bloed je nog steeds? En meis je moet gewoon gaan hoor, kom op dan naar de spoedeisende hulp leg je verhaal uit vertel van afgelopen dinsdag gaan hoor.

Bieke, ik ben het met de anderen eens. Pas als je gerustgesteld bent mogen ze je laten gaan, daar heb je gewoon recht op.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Bieke; ik me hier alleen maar bij aansluiten. Ik ben gewoon plaatsvervangend gestresst :shifty: .

Bieke hoe is t meid :pray: :hug:

Kan idd ook alleen maar eens zijn met de andere meiden :-*

Och help, lees net het nieuws van Hennie (Missygirl)!

De placenta is operatief verwijderd na de bevalling van haar dochtertje, maar ze heeft een hartstilstand gehad tijdens die ingreep…

Ze is stabiel, maar heeft dusdanig veel bloed verloren, dat ze moeten afwachten hoe ze wakker zal worden… :pray:

Jeetje, ik heb bij Britt dezelfde situatie gehad (“alleen” geen hartstilstand, wel veel bloedverlies) en loop daardoor verhoogd risico op herhaling…

Ik vraag me dan af…moet ik hier nou wel persé mee door gaan??

Mijn meiden hebben al genoeg voor hun kiezen gehad.

Ik weet hoe het is om met maar één ouder op te groeien.

Aan de andere kant is het me nu al twee keer niet gebeurd…

Jolanda, ik heb het ook gelezen, echt heel erg … :cry: :kaars:

Bedankt voor jullie steun en lieve woorden meiden! :hug:

Ik heb geen bloedverlies meer gehad dus morgen gewoon naar de gynae en hopelijk is alles dan goed! :pray: :-*

Bieke gelukkig slaakt n zucht van verlichting

Succes morgen meid :-*

Jolanda ik he t gelezen en ik ben er stil van :cry:

Op die vraag kan ik je geen antwoord geven. Mijn eerste ingeving is doen, maar ja ik sta

niet in jouw schoenen en die afweging moeten jullie samen maken denk ik :wink:

Bij mij zou de kinderwens blijven knagen denk ik, maar ja dat weegt niet af van wat

er kan gebeuren.

Ik heb weleens gehoord dat je als je onder narcose gaat je altijd t risico loopt op n hartstilstand :eh:

Vandaag mn huishouden doen en Joost is niet thuis, want die gaat naar rosmalen naar n kevermeeting

en ik ga niet mee, want ik vind t te ver voor Fieke n hele dag weg en dan ook nog 3 uur in de auto.

Als ik echt mee had gewillen dan is t wat anders, maar ben vorig jaar geweest en heb t

eigenlijk wel gezien.

Joost gaat kijken voor onderdelen voor Bea, want die is nog niet klaar en wie weet vind ie

nog iets tegen n mooie prijs :wink:

Ik ga vandaag ook nog naar zolder even kijken naar mt 68 want ze groeit zo hard dat

die onderhand wel te voorschijn mogen komen :inlove: Weet ik ook gelijk of er nog iets

bij gekocht moet worden.

Ga Fieke maar eens lekker uit bed halen Fijne zondag nog

Liefs Viola

Erg he dat verhaal van Missygirl, oh ik ken ook iemand en die is helaas overleden toen vreselijk was dat voor de vader en de rest van de familie en het kindje. Maar goed dit weet je nooit vantevoren Jo net zoals de dood van onze kindjes.

Bieke wat fijn dat het bloeden gestopt is.

Bieke, een kleine opluchting hier dat het bloeden is gestopt. Doe voorlopig nog maar rustig aan.

Jeetje, da’s schikken. Hopelijk (daar gaan we natuurlijk wel vanuit) komt alles weer goed met Missygirl.

Tja, verhalen. Ik ken inmiddels ook zulke verhalen of nog erger. Moeder en kind overleden tijdens de bevalling :cry: Net als onze eigen verhalen, dat kan toch helemaal niet meer tegenwoordig? Dat is iets van vroeger. (helaas, het gebeurd echt nog steeds :cry: )

Vanmorgen op kraamvisite geweest. Oh… inmiddels alweer ruim 2 weken oud (17 dagen), maar nog zooo klein. Wat een erorm verschil inmiddels zeg :inlove: Gelukkig werd ik wel even gewaarschuwd van te voren dat hij dus ook nog weinig weegt. :lol: Inderdaad je zou hem zo lanceren als je wat meer gewicht verwacht. :mrgreen:

Goh, en echt het is pas 5 maanden verschil.

Erg lief dat jullie zo meeleven, ik doe zeker nog rustig aan hoor! :-*

Het verhaal van Hennie (en Marcel) is inderdaad verschrikkelijk, je mag er gewoon niet aan denken en inderdaad Evelien, ik denk ook altijd gauw ‘dat is nog iets van vroeger’, maar zo zie je maar, brr,… :hand:

Evelien, wat leuk een kraambezoek, ja, dan zie je pas echt hoe snel ze groot worden hé! :shock:

Senne en mijn neefje schelen maar 3 maanden en wat een verschil zeg, ongelooflijk is dat!

Euhm, ik heb nog een vraagje …

Ik heb nou vrijdag en gisteren (en nu ook weer) helder en slijm verlies…

Gisteren ook wat krampjes gehad, maar 's avonds was alles weer over en vanochtend had ik ook weer wat bij het afvegen…

Het is echt geen mega ongi , maar wel helder.

Nou heb ik drie kids op de wereld gezet, maar ik weet dus niet of dit mijn eerste menstruatie is .

Wat denken jullie???

En zo ja, welke dag moet ik dan als eerste dag menstruatie aanhouden???

(excuus voor de details…)

Snap er helemaal niks meer van… :shifty:

Heb daty "maybe baby ding"heb ik vanochtend wel mee getest, maar had nog niet gekeken…varens :shock: !!!

Dus volgens dat ding heb ik mijn ei :shock: sprong.

Heb trouwens ook niet meer gevloeid…alleen vanochtend mini-beetje bij afvegen, is nu weer helemaal weg…

Hebben jullie dat vaker gezien, bloedverlies rond de eisprong???

Zou trouwens wel kloppen met het tijdstip dat ik eerder dacht ongi te zijn en het ook niet zoveel was (heb late eisprong/korte cyclus)

Excuus voor mijn geblaat :mrgreen: .

VK belde net om afspraak te maken…

Heb haar het voorgelegd (niet van maybe baby verteld :mrgreen: ) en zij zei zelf dat dat ook van de eisprong kon zijn.

Handig zo’n vk die uit zichzelf belt :mrgreen: .

Ik zat ook aan een eisprong te denken :think: Al heb ik daarbij zelf nog nooit helder bloedverlies bij gehad. Hooguit wat rozige gloed in het slijm. Echter zo begint mijn ongi vaak ook.

Door de test en wat de vk zei, zou ik het dus ook ff op je eisprong houden. KLUSSEN!!! :mrgreen: :mrgreen:

Bieke, hoe is het nu?

Hmm effe een vraagje hoor. Klopt het dat de buik gevoelig blijft na een keizersnede? Als ik lach of hoest dan is het onder in de buik gevoelig. Nou weet ik dat ik mijn ei sprong heb gehad misschien dat dat er ook mee te maken heeft.

Oh Jo klussen gelijk ik las het van de varens en wat dat slijm ik deedd het ook altijd als mijn slijm wat draderig was.

Karin dat klopt voor mij is het nu alweer 14 maanden geleden maar nog steeds gevoelig, sterker nog ik kan voorspellen als we regen krijgen. Heb echt zo’n doof gevoel in mijn onderbuik.

ja kan er ook van meespreken, dat dof gevoel is redelijk ambetant vind ik, en eerlijk gezegd is het nu enkele maanden terug op zijne plooi zeg maar en met hier en een maand moet ik al terug onder het mes :wall: pfff enkel voor dat alleen zie ik die keizersnede niet zitten, het is ook zo vervelend vind ik naar visite toe ook he, die zitten dan te lachen en zo, en jij kan maar half lachen want het is nog pijnlijk ook… :?

vandaag zijn wij onze dame gaan zien en oooooo weeee ze weegt al 2.154gram :shock: :shock: ze wordt geraamd op zo’n 4 kg :roll: :roll: en ook zei de gyn dat ik wat minder koekjes moet gaan eten :snooty: :mrgreen:

alles was prima met der, ook de kamer is nu vastgelegd :dance: wat zijn we reuze blij nu…

Bieke hoe gaat het met je???

Jo KLUSSEN MEID!!! :mrgreen:

groetjes lynn mama van senne* en ???

Jeetje Lynn dat zijn nog eens getallen je dame doet het goed.

Gelukkig maar dan hoef ik me niet zorgen te maken. Doet alleen au als ik nies of hoest of lach verder niet

@Bieke hoe is het gegaan vandaag?