Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (10)

@lynnty wrote:

oww evelien zo leuk Tejo zal een brusje krijgen :dance:
Nee, nee, nee. nu nog niet :shock: Echt niet.
Maar ooit hopelijk wel. Pas als ik uitgezwangert ben, en dat is mijn lichaam (bekken) nog niet) Dus nog een half jaartje ofzo :pray: Overigens gaan we dan voor een zusje :mrgreen: (tja, als je het voor het zeggen zou hebben :shifty: Een broertje is natuurlijk ook prima)

Marielle succes vandaag :thumbup:
@marielle wrote:
Oh Jo had nog gekeken voor die trol armbanden, maar dat kan deze trol niet betalen hoor. 34,95 voor zo'n dingetje of nog duurder.
Je ging het toch voor je verjaardag vragen :mrgreen:

En nogmaals: Chantal gefeliciteerd met je verjaardag!

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

O ja en Jel, als je de armband maar eenmaal hebt, daar kunnen ook pandora kralen op en andersom niet…

Chantal gefeliciteerd met je verjaardag meis :dance:

Bieke was t helemaal vergeten, maar alsnog gecondoleerd met je schoonmoeder :hug:

Evelien jullie dus voor n zusje over n half jaar :dance: Als t aan mij ligt dan gaan we tegen

die tijd ook voor n zusje voor Fieke :pray:

Marielle succes straks in t zh. Wel showen he die krullen :mrgreen:

Lynn het gaat echt al op schieten. Ik weet t niet meer hor, maar gingen ze t nu eerder halen :think: , want

dan duurt t helemaal niet lang meer :wink:

Ik kan me voorstellen dat je dat niet durft, maar Senne is natuurlijk n goede beschermengel dus

met dit meisje komt t goed :-

Miranda doe lekker rustig aan en leuk te horen dat t goed gaat daar :dance:

Jolanda hier op t dorp hebben wij ook wel heel erg n stempel hoor. Het is maar n klein dorp en

dan gaan de praatjes en roddels hard. Zo zouden Joost en ik uit elkaar zijn gegaan om t feit dat

we t niet aan konden samen. Ik lag met mn voet van mn onderbeen in t zh en kon dus niet naar huis

en toen zagen ze natuurlijk alleen maar Joost thuis komen en mij zagen ze niet meer dus de conclusie

was snel getrokken. Aan de andere kant zou ik niet ergens anders hebben willen

wonen toen dat met Loek gebeurde, want iedereen weet er van en krijg dus geen domme vragen.

Ik wens je iig heel veel succes en sta er aub boven want t is t niet waard :-

Hier verder eigenlijk geen nieuws. Ik zit tot over mn oren in de admin en heb t aan de stok met de

oude werkgever van Joost, want ze hebben gewoon zomaar geld achtergehouden vanwege

dagen dat ie vrij zou zijn geweest en dat gaat over ruim 800 euro. Ze hebben m zelfs

vrije dagen geschreven toen Fieke geboren is. Dat zijn maar 2 dagen maar toch en zo zijn ze wel

vaker in de mist gegaan :wall:

Wil hier voordat ik over 1,5 week :? weer moet gaan werken alles grondig gepoetst hebben

en wil nog n keer ongenadig gaan shoppen dus nog druk deze week.

Ga Fieke maar weer eens wakker maken zwaai

Liefs Viola

Hoi Chantal,

:dance: :dance: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!! :dance: :dance:

Liefs, Anne

Chantal nog van harte met je verjaardag

Oh Jo dus die pandora dingen passen wel op de Trollen armband, want die vind ik wel mooi dus.

Viola dat is idd geen stijl zeg ff goed uitzoeken idd.

Ben ik weer nou ik ben goedgekeurd voor operatie, maar helaas mijn chirurg en zijn assitente waren op vakantie dus ik weet nog niet wanneer ik geopereer word. Maar maandag zijn ze terug dus dan bel ik ze wel even. Verder heerlijk gegeten weinig geshopt, nog niet echt mega sale en daar gaan we voor.

Liefs Jel :vlinder:

Chantal, nog GEFELICITEERD!! :dance: :inlove: :-*

Willen jullie op Broes stemmen? :mrgreen: :inlove:

http://www.kindjeopkomst.nl/poll/20080101_bvdm_01.htm#stemmen

Hier veel geregel maar nu is het meeste gedaan.

Gisteren nog om een rugzakje geweest voor Broes zodat hij maandag naar school kan, spannend, zijn eerste schooldag, ik ben zó benieuwd!! :inlove:

'S middags dan om 14u naar de gynae en dat zijn de dingen waar ik nu een beetje aan probeer te denken! :thumbup:

Met Marino gaat het ook wel aardig…

zo Bieke ik heb net gestemd op je mooie mannetje, en oo wat spannend zeg dat hij maandag voor het eerst naar school mag gaan :mrgreen: , dat worden traantjes voor jou en een nieuwe mijlpaal voor hem :mrgreen: :mrgreen: beseft hij het een beetje? nu zijn boekentasje al klaar staat :mrgreen:

hier gaan we maandag morgen ook op controle, ben zooo benieuwd he!! maar meis ik duim voor je dat alles goed zit, doe rustig aan he!!

sterkte aan jullie nog, tis vast wel rare periode nu pff :hug: :hug:

Marielle wat fijn dat alles nadert nu je op controle geweest bent, het nadert wel snel he nu…

hoe is het nog met de andere dames???

groetjes lynn mama van senne* en ???

Lynn, weer tegelijk op controle wij? :lol:

Bedankt voor je stem en ja, hij vind het ook spannend hoor, hij wil naar ‘jufjouw’!! :lol: :inlove:

Ja, 't is inderdaad een beetje een rare periode,… gelukkig kunnen we ons ook bezig houden met andere dingen! :thumbup: :-*

Meiden, dankjewel voor de felicitaties! :smiley: (Jo, bedankt voor je kaartje, heel lief!)

Het was een heerlijke verjaardag! Mijn eerste verjaardag samen met Jasmijn! :inlove: Dat we genoten hebben (ook ouders en schoonouders enz.) hoef ik vast niet uit te leggen :mrgreen: :wink:

Bietje: Heb ook op je mooie mannetje gestemd! En wat spannend, zijn eerste schooldag komt eraan!! :shifty:

Lynnty: En?? lekker geshopt?

Viola: fijne ex-werkgever :thumbdown: :? Het erge is… hij zit fout, maar je bent zelf veel tijd kwijt om alles te regelen!

Binnenkort weer werken… Zie je er erg tegenop? En is die ene collega er ook nog? (je weet wel, die jongen zonder inlevingsvermogen)

En hier ga ik deze zaterdag heerlijk shoppen voor MEZELF!!! :lol: :dance: :mrgreen:

Evelien: Ik begreep hem wel hoor! :wink: Niet nu zwanger worden, maar nog even een paar maanden bijkomen. :thumbup:

Ik wil echt een paar jaar bijkomen :lol: :lol: :mrgreen:

Marielle: goedgekeurd voor de operatie :thumbup:

En zitten de krullen erin?

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Bieke ik heb ook gestemd, schatje hoor dat Broesje van jouw.

Lyn de operatie komt nu idd snel eraan, spannend hoor allemaal.

Chantal de krullen zitten erin show ik nog wel van het weekend ofzo, eerst ff wassen is nu nog zo strakjes

Bieke wat n lekker ding is Broes. Zn jufjouw. Heb weer n eetje je handen vrij :thumbup:

Chantal kan me voorstellen dat t fijn was omdat Jasmijn er bij was met je verjaardag. Ik heb dat

zo ook ervaren met Fieke :wink:

JA die jongen is er nog :wall: maar ik ben gek Oh nee ik ben n vliegtuig dus hij gaat

zn gang maar.

Volgende week n donderdag gaat Fieke n ochtend proefdraaien op t kdv en ga ik als n idioot door mn huishouden

heen want moet denk ik wel bezig blijven :wink: De week daarna moet ik gaan werken en daar zie ik tegenop.

Ik zie er niet tegenop dat ik Fieke naar t kdv moet brengen, maar zie er tegenop dat ik 35

km bij Fieke vandaan ben. Ik ben dus ook bezig met n baan op t kdv zodat ik bij Fieke in

de buurt ben en gewoon lekker ook dicht bij huis :pray: dat ik snel kan beginnen en dat

is dan voor de admin.

Lekker shoppen voor jezelf :dance: mag ook wel n keer toch

Bieke als ik straks tijd heb zal ik zeker stemmen :thumbup:

Lynn spannend meis morgen succes :thumbup:

Marielle wat fijn dat je bent goedgekeurd :mrgreen: Maandag idd even bellen want dan weet

jegelukkig waar je aan toe bent :-*

OH jee Fieke wakker Doooooeeeeiii

Viola ben je nou dan bezig voor een baan op het kdv, wat te maken heeft met de administratie?

Wel leuk lijkt me

@Bieke nog gecondoleerd :hug:

Ik heb op je mooie zoon gestemd

Ja ze hebben er n vestiging bij geopend en ze hebben niemand voor de admin voor allebei

de vestigingen en nu loopt t niet lekker en ze hebben er zelf eigenlijk geen zin meer in

en ik vind dat wel wat voor mij. Heb er geen opleiding voor maar alles is te leren en heb eigenlijk

ook wel zin iets nieuws. Het is nog niet bekend gemaakt en ben dus voorlopig nog de enigste

kandidaat dus dat is ok wel lekker

Ik heb er veel zin in en vind t ook wel makkelik dat ik dan maar 20 m bij FIeke vandaan zit.

We hebben t nog niet gehad over t salaris, maar daar moeten wel aan uitkomen en heb aangegeven

dat ik max 5 ochtenden wil werken want ja dat doe ik nu ook :wink:

Klinkt wel erg leuk Viola ga ervoor zou ik zo zeggen

Ik heb net weer bloedverlies gehad en een klein beetje buikpijn … :cry:

Ahhhhhhhh Bieke nee het mag niet doorzetten meis, en anders nu naar de EHBO toegaan of de kraamafdeling in het ziekenhuis bellen.

Ik krijg dan toch weer zo’n assistente die van niets weet, en zeker nu op vrijdagavond en het weekend is begonnen! :hand:

Waarom ben ik dan dinsdag niet geholpen geweest zoals het hoort! :wall:

Ik hou me nu heel rustig tot maandag en dan kan ik bij mijn gynae terecht en hopelijk is alles dan nog redelijk goed … :pray:

Ik heb dat bij Broes en Senne nooit gehad … :frowning:

Bieke, als je je druk maakt, bel je gewoonnaar de kraamafdeling, desnoods overdrijfje het flink. Gooi je verhaal in de strijd!! Dik alles flink aan!

@Linda_ wrote:

Bieke, als je je druk maakt, bel je gewoonnaar de kraamafdeling, desnoods overdrijfje het flink. Gooi je verhaal in de strijd!! Dik alles flink aan!

Dank je lieverd, je hebt helemaal gelijk hoor, ik vind het zelf ook heel vervelend dat ik niet kan geholpen worden zoals het hoort, zoals dinsdag eigenlijk het geval zou moeten geweest zijn!!

Ze had me eigenlijk nog moeten laten plassen en een kweekje genomen hebben vind ik, ik weet niet eens waarom ik nu bloedverlies heb, wat een trut was dat zeg! :hand:

Moest ik nu terug gaan zou dat weer hetzelfde zijn, ben ik zeker van dus dan wacht ik liever tot ik bij mijn gynae kan en ik echt zekerheid kan krijgen,…

Gelukkig heb ik de afspraak een week kunnen vervroegen! :thumbup:

Het lukt me wel om me nu nog 2 dagjes rustig te houden, wanneer ik nog meer verlies ga ik uiteraard morgen wél langs hoor, maar ik begin met vanavond … :-*