oww evelien zo leuk Tejo zal een brusje krijgen :dance:
Nee, nee, nee. nu nog niet :shock: Echt niet.
Maar ooit hopelijk wel. Pas als ik uitgezwangert ben, en dat is mijn lichaam (bekken) nog niet) Dus nog een half jaartje ofzo :pray: Overigens gaan we dan voor een zusje :mrgreen: (tja, als je het voor het zeggen zou hebben :shifty: Een broertje is natuurlijk ook prima)
Marielle succes vandaag :thumbup: @marielle wrote:
Oh Jo had nog gekeken voor die trol armbanden, maar dat kan deze trol niet betalen hoor. 34,95 voor zo'n dingetje of nog duurder.
Je ging het toch voor je verjaardag vragen :mrgreen:
En nogmaals: Chantal gefeliciteerd met je verjaardag!
Oh Jo dus die pandora dingen passen wel op de Trollen armband, want die vind ik wel mooi dus.
Viola dat is idd geen stijl zeg ff goed uitzoeken idd.
Ben ik weer nou ik ben goedgekeurd voor operatie, maar helaas mijn chirurg en zijn assitente waren op vakantie dus ik weet nog niet wanneer ik geopereer word. Maar maandag zijn ze terug dus dan bel ik ze wel even. Verder heerlijk gegeten weinig geshopt, nog niet echt mega sale en daar gaan we voor.
zo Bieke ik heb net gestemd op je mooie mannetje, en oo wat spannend zeg dat hij maandag voor het eerst naar school mag gaan :mrgreen: , dat worden traantjes voor jou en een nieuwe mijlpaal voor hem :mrgreen: :mrgreen: beseft hij het een beetje? nu zijn boekentasje al klaar staat :mrgreen:
hier gaan we maandag morgen ook op controle, ben zooo benieuwd he!! maar meis ik duim voor je dat alles goed zit, doe rustig aan he!!
sterkte aan jullie nog, tis vast wel rare periode nu pff :hug: :hug:
Marielle wat fijn dat alles nadert nu je op controle geweest bent, het nadert wel snel he nu…
Meiden, dankjewel voor de felicitaties! (Jo, bedankt voor je kaartje, heel lief!)
Het was een heerlijke verjaardag! Mijn eerste verjaardag samen met Jasmijn! :inlove: Dat we genoten hebben (ook ouders en schoonouders enz.) hoef ik vast niet uit te leggen :mrgreen:
Bietje: Heb ook op je mooie mannetje gestemd! En wat spannend, zijn eerste schooldag komt eraan!! :shifty:
Lynnty: En?? lekker geshopt?
Viola: fijne ex-werkgever :thumbdown: :? Het erge is… hij zit fout, maar je bent zelf veel tijd kwijt om alles te regelen!
Binnenkort weer werken… Zie je er erg tegenop? En is die ene collega er ook nog? (je weet wel, die jongen zonder inlevingsvermogen)
En hier ga ik deze zaterdag heerlijk shoppen voor MEZELF!!! :lol: :dance: :mrgreen:
Evelien: Ik begreep hem wel hoor! Niet nu zwanger worden, maar nog even een paar maanden bijkomen. :thumbup:
Ik wil echt een paar jaar bijkomen :lol: :lol: :mrgreen:
Bieke, als je je druk maakt, bel je gewoonnaar de kraamafdeling, desnoods overdrijfje het flink. Gooi je verhaal in de strijd!! Dik alles flink aan!
Dank je lieverd, je hebt helemaal gelijk hoor, ik vind het zelf ook heel vervelend dat ik niet kan geholpen worden zoals het hoort, zoals dinsdag eigenlijk het geval zou moeten geweest zijn!!
Ze had me eigenlijk nog moeten laten plassen en een kweekje genomen hebben vind ik, ik weet niet eens waarom ik nu bloedverlies heb, wat een trut was dat zeg!
Moest ik nu terug gaan zou dat weer hetzelfde zijn, ben ik zeker van dus dan wacht ik liever tot ik bij mijn gynae kan en ik echt zekerheid kan krijgen,…
Gelukkig heb ik de afspraak een week kunnen vervroegen! :thumbup: