Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (10)

@marielle wrote:

Ja Quillan is van een neger wist je dat niet :lol:

En ja er zijn idd altijd mensen die het nog erger hebben, dan kijk ik maar weer naar de ramp de Tusnami of die ouders van die chinese meisjes vier kindjes in 1 keer kwijt oh wat erg. Maar idd het heeft mij ook gehard, en idd ook emotioneler gemaakt.

Ik vond dat íe al zo’n lekker kleurtje had :mrgreen:

Q is al mooi genoeg van zichzelf, lekker ding!! :inlove:

En eh, dat bedoel ik, daarom mag je er nog wel verdriet om hebben, verdriet valt niet te meten, maar het helpt af en toe relativeren.

Ik vind het heel gezellig, maar ik ga wat doen :lol: :mrgreen:

Of jij moet even komen om te soppen, jij doet het sneller dan ik :mrgreen: !

Ach eeeeeeeeeeeeventjes vanuit Sneek, moet kunnen toch?? :wink:

Nou ga je echt beetje jammer, maarre aangezien jij in het Gooi woont heb je niet zo’n poolse mevrouw aan de poets :lol: :lol:

Ach en anders wil ik als zielig alleenstaande mama wel komen poetsen hoor :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik heb niet “poolse mevrouw centjes”, woon illegaal in het Gooi :mrgreen: .

Maar fijn dat je je opoffert :lol: .

Tot zo dan he?? :mrgreen:

Ok dus illegaal in het Gooi ben niet nieuwsgierig maar wel zo’n megahuis of gewoon een lekker rijtje

He dat poetsen hou je van me tegoed, ga zo ff dvdtje kijken. En ik moet nog ff opzoek naar de troll beads.

Liefs Jel :vlinder:

acht-onder-één-kap :mrgreen: :lol:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ah ik 16 onder 1 kap wel volledig gerenoveerd met een pracht zolder erop en vier slaapkamers, nieuwe badkamer en ik krijg in feb maart een nieuwe keuken mijn paleis ben er zo blij en gelukkig mee.

Nou goed jij aan de poets ik ga dvdtje kijken :wink: :lol: Gooische Vrouwen ofzo :lol: Oh ik ben laatst naar Moordwijven geweest die is leuk echt humor

hier kan ik nog wel hulp gebruiken :lol: :mrgreen: ik ga ook straks aan de poets, maar ik moet eerst nog van de kokverslaving zien af te komen…pfff

tis hier net een stort, vind ik toch, hubbie vind dat ik sterk overdrijf maar tja dat zijn mannen zeker :roll:

hier gaat seffes de kerstboom ook weg want die werkt nu op de zenuwen ook, zo maar even plaats maken straks…

met de beeb alles voorlopig oke, enkel begin ik nu last te krijgen van vochtophoping in de benen en enkels. pfff soms wat pijnlijk maar het gaat wel hoor…

bieke meis :hug: :hug: :hug: :hug:

en ja Evelien wat lees ik daar??? :mrgreen: :o

hoe is het met alle beebjes ondertussen???

miranda ook lang geleden meis… hopelijk heb jeje al goed genesteld in je huisje…

Anne jammer van je ongi meis, maar geduld het komt heus ok…

ook voor alle andere dames duim ik verder…

groetjes lynn mama van senne* en ???

Hier is de boom ook weer terug naar zolder, zet je de box er nu neer Lyn?

euhm ja , maar ik moet hem nog bestellen :roll: ik durf haast niet, heb steeds het gevoel dat ik me er teveel op ga hechten en dan eerder zal moeten bevallen :oops:

maar stiekem verlang ik me al rot op dit komend beebje, pfff het mag eigenlijk allicht wat sneller gaan hoor de tijd :oops: :mrgreen:

Och meis toch kom op he, het gaat goed komen deze keer dat moet nog tien weekjes dan is het zover

Lynn, alles komt goed meid en het baby’tje heeft nu al veel meer overlevingskansen dan (helaas) Senne* die had … :cry: :hug: :-

Komt vast en zeker goed meid! :inlove: :-

Ik heb een nieuwe afspraak met mijn eigen gynae, maandag al!!

Om 14u! :dance: :inlove:

Ik heb af en toe nog héél licht bloedverlies… :shifty:

Bieke: Gecondoleerd :hug:

:kaars:

Meiden, wat hebben jullie lekker getikt hierzo! :mrgreen:

Jolanda: Mooi armbandje! :-* En allemaal van die bijzondere hangertjes eraan. Zoiets wil ook nog…maar geld gaat op het moment al met bakken de deur uit :roll: dus nog maar even wachten.

En idd een vrolijk boxkleed! Leuk gedaan! :thumbup:

:hug: En oh, kan zo goed begrijpen dat het straks moeilijk zal zijn voor je als je vriendin bij school staat met Maud en jij ook… :frowning:

Als je dat eenmaal gehad hebt, zal het hopelijk steeds makkelijker gaan.

En laat de mensen maar denken :hug:

Anne: ik is 3 Januari jarig (morgen dus :shifty: ) en ik word voor de zevende keer 20 :lol: :lol:

Lynnty: gaat heus goed komen nu!!! :-* Nog een paar weken! :hug:

Oh, ben zooo benieuwd naar jullie meisje :inlove:

Nou, ga effe bankhangen :wink:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

hoi hoi meiden

allemaal nog de beste wensen voor 2008…

d8 ff vlug een berichtje neer tikken hier… maar het gaat hier allemaal goed, we zijn al aardig gewend hier in ons huisje… alleen we hebben nog steeds geen internet dus helaas zit nu ff via mijn foon… maar daar heb ik echt een hekel aan… dus maar ff vlug…

@bieke nog gecondolleerd met je schoonma… en heel veel sterkte de aankomende dagen…

nou ik gaat er weer vandoor … tot gauw

liefss

Chantal, alvast gefeliciteerd! :dance: Mijn zus is vrijdag jarig :mrgreen:

Goh, het is gewoon alweer 2008! Wat gaat dat toch snel hè?

ff snel bijgelezen, gewoon ff 3 paginaatjes :shock:

Bieke, gecondoleerd :frowning: Gelukkig (wat een rare woordkeuze, maar weet niets anders) voor je schoonmoeder toch nog snel gegaan en vredig in haar “slaap”.

Nog ff voor de duidelijkheid. Ja, ik wil zwanger worden. Nee, nu nog niet :mrgreen: Vraag het nog maar eens over een half jaar ofzo. Dus wacht vooral niet op mij Jolanda :lol:

:think: Stempel? Die voel ik niet hoor. Ik heb eerder het idee dat mensen het niet weten eigenlijk. En dat terwijl ze (de mensen op straat) je toch 2 jaar zwanger hebben rond zien waggelen.

En de mensen die het wel weten gaan er normaal mee om vind ik.

Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik daar gewoon een blok beton voor mijn hoofd heb staan. Mijn ouders zijn gescheiden en dat vond ik vroeger de normaalste zaak van de wereld. Mijn zus daarintegen schaamde zich er denk ik voor. (Ze schaamde zich namelijk voor alles :roll: )

Ik ga er weer vandoor. :zzz: ver past my bedtime :zzz:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Goeiemorgen

Zo ik ga zo naar de kapper laat krullen zetten, en dan shoppen in Leeuwarden en daarna om half vier naar het ziekenhuis voor het preoperatief spreekuur voor de maagverkleining ben zenuwachtig merk ik slaat namelijk gelijk op mijn darmen.

Oh Jo had nog gekeken voor die trol armbanden, maar dat kan deze trol niet betalen hoor. 34,95 voor zo’n dingetje of nog duurder.

Liefs Jel :vlinder:

Evelien: voor je zus ook alvast gefeliciteerd! :mrgreen:

Marielle: succes vandaag!!! :thumbup: Maar eerst jezelf lekker verwennen! :thumbup:

Miranda: super dat het goed gaat in jullie nieuwe huisje, nu nog internet! :wink:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Happy Birthday Chantal!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

chantal gelukkige verjaardag meis!!! :-* :-

hier alles in orde de kerstboom is terug richting zolder en volgende week dinsdag gaan we onze parkwieg gaan bestellen :dance:

ooo wat verlangen we nu al naar ons beebje, …

tis precies nu een jaar geleden dat ik terug positief testte van ons tweede beebje, was even dubbel deze morgen…

oww evelien zo leuk Tejo zal een brusje krijgen :dance:

ik ga straks even shoppen, tzijn hier solden…

in nederland ook mischien? marielle?

succes alvast met je gesprek meis, het nadert nu wel snel he voor je… :pray:

groetjes lynn mama van senne
en ???