Tussen 5.30u en 7u is mijn schoonmoeder gestorven :kaars: .
Eindelijk heeft ze haar rust gevonden … :**:
Bieke; Gecondoleerd, sterkte :hug:
:kaars:
Allemaal de beste wensen!!!
Dat al jullie wensen mogen uit komen !
Evelien; :shock: :shock: :shock: :mrgreen: !
Wie weet samen???
Anne; Balen meid!
Had ik vorig jaar na mijn late miskraam ook; was ik die keer in 1x zwanger en vervolgens duurde het na de miskraam 5 cyclussen (gelukkig zijn ze bij mij geen zes weken :roll: ) voordat ik zwanger werd van Liv :**: .
Daarom, ik denk écht dat je pas zwanger wordt als je lichaam er aan toe is.
Hier nog steeds geen overduidelijke menstruatie gehad, maar toch wordt er gewoon geklust, we zien het wel, als mijn lichaam er aan toe is gebeurd het toch wel of niet en tuuuuuuuuurlijk liever vandaag dan morgen.
Ik tuur me het ongans in die “maybe baby”, maar eh, nog steeds geen varen te zien… :shifty: .
Ik kan me dan juist weer dingen in mijn hoofd halen als; “straks zit ik al vroegtijdig in de overgang of zo…” :oops: .
En ben hier sinds een jaartje Pandora aan het sparen.
Helaas zitten er al twee engeltjes aan… .
Pas geleden heb ik dan een vlinder gekocht en van Frenk een hangertje met een gouden sterretje.
Ik krijg volgende week voor mijn (18e :liar: :mrgreen: ) verjaardag een ketting ervan van mijn moeder en een het “tasje”, die vind ik zooo cute!
Ik vind het sterretje te mooi om aan de armband te hangen, die heb ik nu aan een ander kettinkje gehangen.
Kijk wel of ik een foto van mijn armband kan maken.
Ik wil ook nog graag de letters van de meiden, maar die zijn vrij duur van pandora zelf en ik vind ze ook te “zwart”.
Ik wil m liever neutraal zilver met lichte steentjes houden.
Mijn moeder heeft al een hele mooie met “Bling-Bling” voor mij klaar liggen, maar die zou ik krijgen als Liv geboren was, maar toen wilde ik m niet, ze bewaard m nu voor het moment dat ik weer nieuw leven vast mag houden…dus toen heb ik van haar het engeltje erbij gekregen.
Toen ik vorig jaar zwanger probeerde te raken van Liv en het lukte eerst niet, toen heb ik mij op een gegeven moment voorgenomen elke maand als het niet lukte mezelf te trakteren met een kraal, maar dat is er maar 1x van gekomen.
Mijn moeder heeft chronische leukemie en elke keer als ze op controle moet en de uitslag is goed, dan koopt ze ook een kraal, het liefst met de betekenis “geluk”.
Chantal; Alvast gefeliciteerd!!! :-*
(kaartje is onderweg, maar zal door de feestdagen wat later zijn…)
O ja en Pandora is regelmatig ergens in de aanbieding en via de originele pandora-internetshop scheelt het ook 20%.
Pas op voor nep, heb een keer iets via een andere site gekocht voor mijn moeder, maar dat was binnen een week niet meer zilver :? :evil: .
O ja, heb een “tomtommetje” gekregen van mijn broer voor kerst (geweldig cadeau als je niet van “ver” autorijden houdt… :think: )…
Bieke, meis gecondoleerd :kaars: Het is dan toch nog wel snel gegaan na gisteren gelukkig maar…
hopelijk heeft ze rustig haar laatste reis gemaakt
Jolanda, ja opzich ben ik ook wel blij dat mijn lijf weer werkt…heb jaren zonder ongi gezeten omdat ik vanzelf al melkproduktie had
en sinds ik een tabletje in de week slik gaat t dus heel goed. Moet t eigenlijk ook positief bekijken.
Een jaar geleden moest ik er nog aan beginnen en zie nu…
Maar ja je wil zó graag weer zwanger worden…zó graag een gezond kindje krijgen…
Chantal, alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Wanneer is de grote dag?? Ik ben de 27e jarig en wordt voor de 4e keer 30 :dance:
En vraag aan mijn man de armband met ik denk het engeltje en een kraal, en aan beide ouders een bedel…
Is idd niet goedkoop maar vond een site waar je altijd 30% korting krijgt :thumbup:
Nou de ongi heeft echt doorgezet, niet dat gemuts van vorige keer maar nu echt de kraan open… :twisted:
nouja des te eerder ben ik er vanaf maar die buikpijn…oef :shock: en die mentale klap…bah…
ga even ontbijten, ja ben beetje laat uit bed…laatste anderhalve week kan ik niet in slaap komen en ben nu echt moe in mijn hoofd…
zal er wel bijhoren maar heb net homeopatische druppels klaargezet voor vanavond want morgen moet ik weer gaan werken voor t eerst…
gelukkig pas om 10 uur…dus hoef niet echt vroeg op…maartoch…
dikke knuff en liefs, Anne
Bieke en familie gecondoleerd, is ze dmv euthansie ingeslapen of uit haar zelf?
Jolanda ben benieuwd naar je armband lijkt mij toch ook wel leuk.
Hoe gaat het eigenlijk met je dochters?
En die varen die heeft bij mij de tweede keer ook lang geduurd hoor, had hem pas na een goeie ongi erweer in staan.
Anne dat is wel prettig nu hoor, dat je goed ongi bent des te eerder is alles weer op de rit.
Zo hier lekker uitgeslapen tot half tien, lekker gedoucht boodschapjes gedaan en de vloer in huis blinkt weer mijn wc en douche heerlijk fris huis weer.
Liefs Jel :vlinder:
zo Marielle jij hebt een actieve ochtend al achter de rug!
Ik moet nog eten…ehum…haha ga ik nu maar eens doen dan
fijne dag!!! Liefs Anne
Ja fanatiek he maar ik kan heel snel hoor :lol: :lol:
ja je lijkt speedy gonzales wel
maar ik kan ook snel eten :lol:
Armband staat op sf :mrgreen: .
Maar als ik genoeg “centjes” had, dan zat Ãe vol met andere kralen hoor.
Allemaal doorzichtige steentjes, maar die zijn gelijk boven de 30 euro.
Gewone zilveren zijn 17/19 euro.
Eigenlijk wil ik niet zoveel ““poppetjes/beestjes”” eraan, liever gewoon iets “strakkers” eraan.
Vind het wel leuk, dat geen één armband hetzelfde is en dat je kan afwisselen.
Helemaal met die ketting erbij straks, kan je er elke keer wat anders aan hangen.
En je weet altijd een kadootje :mrgreen:
Ik heb vanochtend een zak m&m 's gekocht en die gaat eigenlijk een beetje te snel leeg :oops: :mrgreen: .
O ja, Marielle , lief dat je het vraagt, de meiden gaan goed.
Isa die tettert het nog steeds dwars door de supermarkt en kan af en toe boos zijn, maar voor haar “is het niet anders” zeg maar en accepteert dat.
Ze vroeg wel gelijk toen Maud geboren was “of ze het wél deed”.
Britt reageert wisselend, maakt tekeningen met huilende poppetjes enz voor Liv, daar moet ik af en toe flink van slikken, maar laat haar maar gaan.
Er ligt al een stapeltje op de babykamer.
En zondag was de beste vriend van Frenk over (woont tijdelijk in Slowakije) en die was vrij emotioneel over het feit dat hij z’n vlucht niet om had kunnen zetten voor de crematie en kon het moeilijk verwerken ( hij is toevallig wel die week in Nederland geweest en heeft de avond voor Liv geboren werd/overleed mijn buik nog heftig zien bewegen en heeft haar ook nog gezien toen ze er was).
Toen bedacht ik mij in één keer dat we een dvd hadden van de crematie (zag ik destijds het nut niet van in…) en die hebben we m laten zien.
Britt was daar ook bij, ik heb haar verteld wat we gingen kijken, maar ze was vastberaden en wilde niet boven spelen, maar daar werd ze wel heel erg verdrietig van, niet zo gek natuurlijk, ik moest ook wel even slikken om m te zien .
Maar merkte wel dat ik het dus wel allemaal toch heel bewust gedaan heb toen, omdat ik me elk detail kon herinneren.
Maar eigenlijk hoop ik meer voor hun dat ik snel weer zwanger mag zijn en dat het dan goed gaat.
Britt heeft ook de MA bewust meegemaakt, dus denkt dat er hier nooit meer wat gebeurd…ze geloofd denk ik pas dat er echt een zusje (broertje misschien) komt als ze het ziet (wij trouwens ook ).
Dat vind ik het fijne aan kinderen ze verwerken het zo op hun eigen manier maar hou ze wel goed in de gaten hoor Jo.
Hier ook een dvd nog van de dienst van Luna :vlinder: zelfs nog een dvd van haar geboorte en daarna maar ik kan het nog niet zien, zelfs de muziek kan ik niet meer naar luisteren doet me teveel pijn nog.
He Lieverds
Allemaal n heel mooi, gezond, liefdevol en vruchtbaar 2008 gewenst :-*
Kom snel weer kletsen, maar heb t erg druk
He die armbanden welke maat heb jij Jolanda? En kunnen al die kralen erop, ook die glaskralen?
De muziek wordt hier nog steeds gedraaid…
De dames vinden de nummers mooi om op te “balletten”… :roll:
En het nummer van Guus Meeuwis geeft ons zelf heel veel kracht.
Ik merk dat ik “heel blij” ben dat we een goede bestemming voor de as van Liv hebben gevonden, dat geeft rust of zo.
Merk ook dat ik steeds meer rust heb (met golven natuurlijk) bij het feit dat het “gewoon niet anders is”.
Ik kan er toch niks aan veranderen.
Vind het wel vervelend, dat we nooit meer “compleet” zijn.
En baal er onwijs van dat we een soort “stempeltje” hebben.
Daar was ik nou net vanaf…
Toen ik negen was is mijn vader overleden aan een hersentumor.
En altijd had ik bij ons in het dorp zo’n stempeltje van “het meisje zonder vader…” zeg maar.
Ook op vakantie kon iedereen het “zien”.
En nu sinds ik een jaar of dertig was, had juist het gevoel dat ik daar vanaf was.
Had mijn eigen gezinnetje, eigen (verdiende, vond ik ) mooie leventje in een heerlijk dorpje,eindelijk "los van mijn moeder en niemand die nog “iets” aan mij kon “zien”, gewoon alleen “Jolanda” met twee mooie meiden en een leuke vent…
Maar nu heb ik weeeeeeeeeer zo’n “stempeltje”, nou zal ik altijd weer diegene zijn “die d’r kindje verloren is” .
Dat vind ik één van de vervelendste dingen nu.
En maandag staat mijn vriendinnetje bij school met de kinderwagen met Maud en zal iedereen kijken hoe ik reageer…bah, geen zin in, weeeeeeeeer een opstakel.
Vind het zo irritant, dat iedereen om ons heen “een paar stappen achter loopt” of zo.
Sorry voor het ego verhaal :oops: …
Ja, er kunnen ook glaskralen op, wel van Pandora zelf.
Ik zal even meten… die van mij is zonder slotje 18 cm.
Weet je wat je ook kan doen…gewoon naar de juwelier gaan en m daar passen, zeggen dat ie voor je verjaardag is en dat iemand anders m voor je wil kopen en m vervolgens gewoon op internet bestellen.
Je hebt trouwens ook “troll beads”, daar kunnen ook de kralen van Pandora op en niet andersom.
Ik vind nl de letters van troll beads mooier, maar die kunnen niet op Pandora, maar wel andersom.
En Trollbeads heeft zeker mooiere glaskralen, veel ook met een betekenis.
En ik vind jou eigenlijk meer een troll-bead-type, als ik zo vrij mag zijn :mrgreen: .
Dank je dus jij vind mij een troll :lol: :lol:
Oh die stempel hoe vervelend he en hier ook het idee dat iedereen het aan mij kan zien, van oh daar heb je die moeder die haar kind verloren heeft. En toen gingen wij natuurlijk ook nog eens scheiden toen ik zwanger was, nou toen ging het helemaal los de moeder die haar kind verloren heeft is zwanger maar gaat wel scheiden nou zal vast wel van een andere vent wezen dan. God vond ik zo erg maar goed ik sta er nu boven merk ik voel me steeds sterker worden maar ook harder. Zal nooit meer de onbezorgde Marielle van 3 jaar terug worden nooit meer, 31 jaar dacht ik laatst en moet je kijken wat ik al meegemaakt heb in mijn leven.
He maar Jo dat is ook een ellende zeg je vader zo jong verliezen, en nu is je moeder ook ziek? Zit jullie ook allemaal tegen he.
Liefs Jel :vlinder:
@marielle wrote:
He maar Jo dat is ook een ellende zeg je vader zo jong verliezen, en nu is je moeder ook ziek? Zit jullie ook allemaal tegen he.
En dat zeg jij :mrgreen: :wink: ???
Ach, ieder huisje heeft z'n kruisje.....niet waar....
Ik probeer me altijd maar te bedenken dat er mensen zijn die het nog veel beroerder hebben dan ik.
Ik mag met erg "rijk" noemen met de mensen om mij heen.
Heb (volgens mij, zoals ik er nu over denk :wink: , ondanks dat Ãe snurkt, stinkt, scheten laat en boert enz, zoals iedere kerel :lol: ) de "ware" ontmoet en heb een paar redelijk knappe kindjes mee gemaakt :mrgreen: .
Heb een dak boven mijn hoofd enz.
En mijn moeder heeft chronische leukemie, da's dezelfde vorm die Herman Finkers heeft en die staat er mee op het podium.
Tachtig zal ze misschien niet worden, maar tot nu toe doet ze het goed.
Ik denk wel dat door het "gebeurde" zeg maar met mijn vader, dat ik zelf (wel door een beetje hulp hoor enige jaren terug, nu niet, da's het gekke) de dingen anders wil doen en ander zie inmiddels.
En dat het me ook aan de ene kant "gehard" heeft en aan de andere kant juist emotioneler ben wat betreft de dingen die ik wel om mij heen heb.
Is Quillan dan niet van een andere kerel :wink: :mrgreen: :lol: ????
Laat ik dát nou de hele tijd gedacht hebben :mrgreen: ?
@Jolanda wrote:
@marielle wrote:Dank je dus jij vind mij een troll :lol: :lol:
Euh, ja :mrgreen: :wink: :lol: !!
Ja jij ook bedankt schat :-* :wink: :lol:
@Jolanda wrote:
@marielle wrote:He maar Jo dat is ook een ellende zeg je vader zo jong verliezen, en nu is je moeder ook ziek? Zit jullie ook allemaal tegen he.
En dat zeg jij :mrgreen: :wink: ???
Ach, ieder huisje heeft z'n kruisje.....niet waar....
Ik probeer me altijd maar te bedenken dat er mensen zijn die het nog veel beroerder hebben dan ik.
Ik mag met erg "rijk" noemen met de mensen om mij heen.
Heb (volgens mij, zoals ik er nu over denk :wink: , ondanks dat Ãe snurkt, stinkt, scheten laat en boert enz, zoals iedere kerel :lol: ) de "ware" ontmoet en heb een paar redelijk knappe kindjes mee gemaakt :mrgreen: .
Heb een dak boven mijn hoofd enz.
En mijn moeder heeft chronische leukemie, da's dezelfde vorm die Herman Finkers heeft en die staat er mee op het podium.
Tachtig zal ze misschien niet worden, maar tot nu toe doet ze het goed.
Ik denk wel dat door het "gebeurde" zeg maar met mijn vader, dat ik zelf (wel door een beetje hulp hoor enige jaren terug, nu niet, da's het gekke) de dingen anders wil doen en ander zie inmiddels.
En dat het me ook aan de ene kant "gehard" heeft en aan de andere kant juist emotioneler ben wat betreft de dingen die ik wel om mij heen heb.
Is Quillan dan niet van een andere kerel :wink: :mrgreen: :lol: ????
Laat ik dát nou de hele tijd gedacht hebben :mrgreen: ?
Ja Quillan is van een neger wist je dat niet :lol:
En ja er zijn idd altijd mensen die het nog erger hebben, dan kijk ik maar weer naar de ramp de Tusnami of die ouders van die chinese meisjes vier kindjes in 1 keer kwijt oh wat erg. Maar idd het heeft mij ook gehard, en idd ook emotioneler gemaakt.