Zo weer een jaar voorbij, wat is dit jaar snel gegaan een jaar met een lach en een traan. Maar ook een jaar waarin ik weer mijn Luna :vlinder: achterlaat.
Maar we gaan vol goeie moed het nieuwe jaar tegemoet, ik met mijn operatie Wilco met zijn operaties we laten de lach overheersen dit jaar hopelijk. Ik wens dan ook voor iedereen dat al jullie dromen mogen uitkomen.
Liefs Jel :vlinder:
Bieke; :hug:
Ik ga in ieder geval 2008 in met het goede nieuws dt KOk-vriendinnetje NoortjeP (eindelijk weer) zwanger is :dance:
Tja en voor de rest…vorig oud- en nieuw was ik al vreselijk verdrietig na de MA, maar dacht dat 2007 alleen maar beter kon worden…
:shock: bieke meis heel veel sterkte!! :hug: :hug: :kaars:
dames een gelukkig nieuwjaar aan allen, met hopelijk meer moois voor sommigen dit jaar
groetjes lynn mama van senne* en ???
Dank jullie wel lieverds! :-
Mijn schoonmoeder ligt nu in coma … en nu moeten we afwachten … :kaars:
Ik kom iedereen even een fijne avond wensen en ik hoop voor iedereen (vooral voor Jasia en haar gezinnetje) een gezónd 2008! :- :hug:
Ik hoop dat jullie er een gezellige avond van kunnen maken en dat we mooie maar ook minder mooie herinneringen achter ons kunnen laten in 2007 en hopen dat 2008 voor ieder van ons veel goeds met zich mee zal brengen!
Laat de champagne maar vloeien, ik sla weer een jaartje over! :lol:
En alvast voor iederéén:
Liefs,
Bieke en Marino
Robbe :vlinder: , Broes, Senne en ?
Bieke :hug: Dat je schoonmoeder vredig mag inslapen :kaars:
Verder kwam ik alleen ff snel langs om iedereen voor strakjes een hele fijne jaarwisseling te wensen en vooral ook een gelukkig en vruchtbaar 2008!!
:oops: Wie weet voor mij ook wel, al wil ik de komende maanden eerst vooral nog uitzwangeren, gewicht verliezen en uiteraard volop genieten van Tejo. Zwanger zijn met mijn bekken met een kindje is nu echt teveel van het goede. Maar misschien over een half jaartje ofzo… :shifty: :roll:
:-* Liefsen tot volgend jaar, Evelien :vlinder:
Meiden allemaal n heel goed uiteinde
Dat 2008 voor ons allen n heel mooi en liefdevol jaar mag worden en voor iedereen die
wil n heel vruchtbaar :mrgreen:
Dat we ook weer n mooi jaar met elkaar mogen hebben en waar dit jaar toch echt de lach gaat overheersen :-*
Liefs Viola
Ik wil iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar en hopelijk voor iedereen die graag wil een vruchtbaar jaar.
Ik had het zonet erg moeilijk, mis mijn mannetje vandaag wel heel erg, valt me toch zwaarder dan met kerst
Om 0.00 gaan we sterretjes aansteken als symbool voor Daan :**: Ik wilde eerst zijn naam maken met sterretjes en dan aansteken maar ik krijg ze nooit mooi tegelijk aan.
lieve allemaal!!!
EEN HEEL GELUKKIG 2008
en voor wie bezig zijn, dat 2008 jullie maar een mooi gezond beebje mag brengen
(EVELIEN :shock: wat lees ik daar nou…)
Mijn goede voornemen: weer eens meeten met jullie vorige keer was errug gezellig!!
Gelukkig Nieuwjaar
Leuk en spannend Evelien! :lol: :inlove:
:: GELUKKIG NIEUWJAAR!!!::
Mijn schoonmoeder hebben ze gisterenmiddag in een soort van coma gebracht, dus ze is nog niet gestorven.
Marino en zijn zus en vader waren er bij, ze was heel erg helder net voor dat het ging gebeuren, Marino zei dat het leek alsof ze wakkerder was dan iedereen daar samen, ze was er dus echt wel klaar voor en dat is wel mooi!
Gisterenavond belde Marino nog even naar zijn zus die daar blijven slapen is en ze was wakker geworden!! :shock:
Dat was normaal niet de bedoeling, Marino was dan ook teleurgesteld en ‘kwaad’,…
Ik vind dat ook heel erg, hoe kan een mens nog meer met andermans gevoelens spelen …
De vrouw van palliatieve zorg moest nog langskomen maar we hebben nu niets meer gehoord.
Nu ik …
Ik heb gisterenavond lichtroze bloedverlies gehad.
Daarnet ben ik naar het ziekenhuis gegaan en heb ik een echo gekregen van een assisitente, ze kon er niets van, ze keek alleen naar de baby en klaar, alles was goed zei ze! :shock:
Nou, dat de baby het goed zou maken dà à r zat ik niet mee in, het is mijn baarmoederhals en die cerclage dat men moet bekijken!! :wall:
Ik zei dat toen en ze wilde wel nog eens kijken zei ze maar je kan dat toch niet goed zien op de echo zei ze terwijl mijn gynae dat wel altijd goed kan en zelfs mooi de lengte kan meten en zo! :eh:
Ze wilde ook niet inwendig onderzoeken terwijl dat ook heel belangrijk is want op de uitwendige echo kan je niet zien of er spanning op de cerclage zit ofzo, bij Robbe* was alles toen ook in orde, tot dat men inwendig ging kijken,…
Dus dat zei ik ook en toen zei ze dat ze even ging bellen met de gynae die wachtdienst heeft vandaag…
Paar minuten later komt ze de kamer weer in en ja, ze moest dus inderdaad een inwendig onderzoek doen! :roll:
Alles blijkt in orde te zijn, … volgens haar toch … :think:
Helemaal gerustgesteld ben ik nu natuurlijk niet maar ik bel deze namiddag voor een vroegere afspraak met mijn gynae dan dat die gepland is (14 januari).
Ik zal proberen voor volgende week!
Verder hebben we het gisterenavond erg gezellig gehad, er zijn nog 2 vrienden van ons langsgekomen.
De kindjes hebben overal doorheen geslapen! :thumbup:
Ik show zo dadelijk 2 mooie echo’s van vandaag… :inlove:
Bieke meis wat een ellende, hoop dat je snel ook bij je gyn terecht kan.
En voor je schoonmoeder hopelijk mag ze gauw inslapen voor altijd. :kaars:
:: EEN GELUKKIG GEZOND EN MOOI 2008 TOEGEWENST! ::
Bieke, jeetje meid wat enorm naar zeg hoe t nu met je schoonmoeder gaat… voor haar ook heel erg dat ze steeds weer wakker wordt,
slechte begeleiding hoor van de ha en die andere dame…pfffffff
veel sterkte hiermee gewenst! Hopelijk zal ze spoedig vredig inslapen :kaars:
En ik hoop voor jou dat je spoedig terechtkunt bij de gynaecologe zodat je helemaal gerustgesteld bent…
Hier helaas een grote teleurstelling ben vannacht ongesteld geworden… :evil: dus weer een illusie armer…
ben verdrietig en verlang meer dan ooit naar mijn meisje… :vlinder:
:hug: :hug: :hug:
dankjewel Marielle
het kan dan ineens hard aankomen he?
Hou maar op ik was van Luna :vlinder: binnen 3 maand zwanger, en van Quillan duurde het voor mijn gevoel een eeuwigheid dacht dat ik nooit meer kinderen zou krijgen. En toen ineens na negen maanden net nadat wij besloten hadden om te gaan scheiden, bleek ik zwanger te zijn god wat een kadootje.
Meid echt jouw tijd komt, dat wondertje gaat jouw ook s nachts wakker houden let maar op.
ja ik had dat vannacht ook…dacht verdorie, bij Manon :**: was ik meteen zwanger en ben zo bang dat t nu lang gaat duren…
maarja geduld he…het is eens gelukt en zal nu ook vast weer lukken!
En dan denk ik weer terug aan jouw wijze woorden…
Echt lieverd het klinkt zo stom maar je geest en je lichaam moeten er klaar voor zijn.
Maar tot die tijd doen die momenten dat je weer ongi bent zo’n pijn zo oneerlijk. :-*
tja ik denk dat mijn lichaam er nog niet klaar voor was…
dus nu maar hopen op een leuk verjaardagskado :inlove:
heb trouwens de pandora armbandjes ontdenkt…heb ik ook op mijn lijstje staan…hihi
vooral het bedeltje met een engeltje en de hanger met een vlinder staan hoog genoteerd
Pandora zeg je mmmmmm klinkt interesant maar eens ff googelen.
2008 is begonnen! :dance:
Anne: :hug: och meis! Wat vreselijk balen!
Ik herken het zo goed! Je wilt nu zoooo graag!!
(en hier bij tycho* en tijmen* ook meteen de eerste keer raak en bij Jasmijn de derde keer raak…dus ook toen twee keer een hele grote teleurstelling!)
Ik duim voor jullie voor de volgende ronde
Ben je binnenkort jarig? En krijg je dan die hangertjes?
Vind het ook heeel mooi, maar wel duur! :?
Evelien: :mrgreen: Oh, leuk ,leuk leuk!!! :dance:
Maar moet er zelf nog ff niet aan denken!! :shifty:
Op z’n vroegst als Jasmijn twee jaar is ofzo!
Meiden, allemaal een leuke jaarwisseling gehad?
Hier heerlijk bij mijn ouders oud&nieuw gevierd!
Helaas wel mistig buiten waardoor de vuurpijlen niet goed tot hun recht kwamen :?
Vandaag komt m’n beste vriendin weer gezellie langs met haar dochtertje (van inmiddels 1 jaar!) om alvast mijn verjaardag te vieren!
(ben ik alweer 27 jaartjes oud) :shifty:
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder: