Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (10)

Jel, meid wat erg!! :hug: wens Wilco ook veel sterkte van me!

Viola ik begrijp dat deze tijd angstig oor je is. Ik denk dat vergelijkbaar is met de laatste weken van onze zwangerschappen.

Het is ook zo heftig wat jullie gebeurd is :-*

Finn leek in de 2e week ineens sprekend op Lara. In de 1e week had Finn zo’n lekker dik vocht koppie, en lara was maar een klein ini mini meisje. Maar toen Finn flink afgevallen was, en hij lag te slapen, leek hij sprekend op zijn zus. Vooral het zij-aanzicht. Alleen is Finn echt een jongen en Lara echt een meisje.

Verder gaat het hier heel erg goed. Ben blij dat kerst weer voorbij is. Ik heb Lara ontzettend gemist. Vorig jaar vond ik de kerst niet moeilijker dan andere dagen, maar toen was het verdriet natuurlijk nog heel vers. Nu klopt die hele kerst gedachte gewoon niet. Lekker met zn allen, wij zijn nooit meer echt met zn allen.

Al met al toch weleen hele gezellige kerst gehad hoor.

Finn word ook al echt groot, enhij leert zoveel bij deze periode. Het is al echt een persoontje hoor. Tis volop genieten van hem.

Wat gaan jullie met oud en nieuw doen? Wij blijven lekker thuis. Er gaat hier om 12 uur een hele mooie grote pijl de hemel in voor Lara. En de rest van de avond ons lekker misselijk eten aan oliebollen, en in het nieuwe jaar weer aan de Sonja B.

Marielle… jouw operatie komt ook dichterbij he, pfff heftig allemaal. Moet je nog iets doen om je voor te bereiden ofzo?

liefs Linda

Ze is om 20.30 uur bevallen van een dochter; Maud Jasmijn!!!

En ik heb haar een uur later als eerste gezien :inlove: .

Alles is goed…

Was wel emo, maar meer ook omdat het goed was allemaal.

En ze lijkt voor geen meter op Liv, dat scheelt.

Weer thuis was ik wel verdrietig, maar Frenk vatte dat op als een holbewoner :mrgreen: ;

Vrouw is verdrietig om jong, sleept vrouw naar boven, man probeert vrouw zwanger te maken, opgelost… :wall: Mannen…

Linda ik moet me aan een eitwitrijk dieet en vetarm dieet houden voor een week dit om me lever iets te verkleinen schijnt makkelijker dan te zijn met opereren.

Hoe is het trouwens met jou? Nog iets van de politie gehoord over die creep?

Jo heerlijk zo’n vent nu hopen dat je ook jong krijgt :lol:

Leuke naam ook Maud hoor je weer vaak.

Hier leek Quillan ook megaveel op Luna :vlinder: de eerste weken maar ook echt de jongensuitvoering. Hoe het nu zou zijn geen idee heb geen vergelijkingsmateriaal :cry:

Ik zou wel een verouderingsfoto van Luna :vlinder: willen hebben en dan elk jaar een nieuwe.

Liefs Jel :vlinder:

Marielle: :hug: Wat een vreselijke periode moeten jullie weer in :frowning: . Heel veel sterkte voor Wilco!!

En succes met je dieet! :thumbup:

Viola: Voor jullie zo’n angstige periode :hug: De tijd gaat idd snel, maar dat neemt helaas niet de angst weg :frowning:

Hopelijk gaat het vertrouwen in snel tempo groeien na die 18 dagen. En zal de angst steeds meer op de achtergrond komen totdat dat helemaal verdwenen is. :-

Jolanda: Gefeliciteerd voor je vriendin! :-
En mooie naam!! :wink: :inlove:

En natuurlijk ben je blij voor haar, maar toch ook verdrietig omdat je zelf ook zo graag je meisje in je armen had willen hebben!! :hug:

En oohh, moest wel ff lachen om je spoiler hoor!! :lol:

Linda: Leuk om te lezen dat het allemaal zo goed gaat met jullie en Finn.

Buiten het feit om dat jullie Lara* natuurlijk erg missen.

Enne…hier straks geen Sonja Bakker, maar gewoon minder snoepen :oops: (als dat wil lukken… :shifty: )

Wij gaan met oud&nieuw naar mijn ouders en hier gaan er twee pijlen de hemel in. :wink:

Evelien: Hoe gaat het eigenlijk met je zus? of was het nou schoonzus?

(sorry, weet het ff niet meer)

Anne: ik duim hier alvast voor jullie!!! :pray: Hoop dat de tijd zal vliegen! :wink:

Hier zag ik trouwens eerst ook helemaal niets terug van Tycho* en Tijmen* in Jasmijn. Nou, lijkt Tycho* vooral op Sander en Tijmen* leek meer op mij en moet ook zeggen dat ik soms ineens een stukje Tijmen* in haar zie, vooral zijaanzicht. Toen ik dat ook voor het eerst zag schrok ik gewoon. Verder probeer ik maar niet te vergelijken…hun waren nog zo prematuur dat dat gewoon moeilijk gaat.

Nou, ga genieten van m’n weekend! :wink:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Jolanda gefeliciteerd met je vriendin

Ik moest ook echt hardop lachen om je spoiler :lol:

Marielle op dieet dus. Is t heel zwaar of val dat wel heel erg mee :think:

Linda lekker toch dat Finn zo goed groeit

Geef je nog steeds bv ?

Het is idd wat je zegt. Gezellig met zn allen bij elkaar met de kerst, maar wij zullen nooit meer

met zn allen zijn en vind dat mensen dat soms weleens vergeten en dan de reactie die ik gekregen

heb is Ja t is niet anders je zult t ermee moeten doen :wall:

Jullie hoef ik niet te vertellen dat mn kindjes heel erg op elkaar lijken :mrgreen: Vind t wel heel

fijn, want zo kan ik wel n beetje zien hoe dat Loek eruit zou hebben gezien alleen dan wat

later dan dat ie zou zijn.

Valt mee hoor Viola die operatie erna de maagverkleining is zwaarder. Maar we gaan ervoor heb er zin in.

Ik merk wel dat we op verschillende manieren ons verlies verwerken. Natuurlijk mis ik Jelte*, echter ik voel gewoon dat hij er met kerst ook bij is. Ik heb dus ook heerlijk 2 dagen kerst gevierd. Vorig jaar was het gemis heel anders, toen MOEST ik perse een speciaal kaarsje aandoen (ook speciaal gekocht) voor Jelte*. Nu voldeed alle kaarsjes die aan gaan.

Overigens was die speciale kaars (die we niet dagelijks aan hebben, maar wel regelmatig 's avonds bij het eten) vorige week op. Ik vind dat eigenlijk ook wel erg toepasselijk met hoe ik mij daar bij voel. Al vond ik het wel even pijnlijk dat laatste resje kaarsvet weg te gooien.

Verder wil ik eigenlijk ook helemaal niet weten hoe Jelte* er nu of later eruit gezien zou hebben. Een beetje vergelijkingsmateriaal hebben we natuurlijk wel in Tejo, maar in mijn buik was Jelte* al anders dan Tejo. Hun karaktertjes zullen dus ook anders zijn, denk ik dan.

Verder zou Tejo er ook niet zijn geweest als we Jelte* verloren hadden. Tenminste ik zou nooit zo snel weer zwanger zijn geweest.

Jelte* is voor mij dus gewoon zoals hij was, zoals ik hem mij herinner en de foto’s met name die ene foto als vlinder op de collage, maar in een lijstje in de woonkamer (en in mijn portomee, als vlinder op zijn grafje etc)

Misschien klinkt het hard dat ik het niet wil weten, maar ik denk vaak ook dat ik die gedachte gewoon wegdruk omdat het gewoon veels te pijnlijk is. Het is goed zo denk ik dan, dus waarom moet ik mezelf zo kwellen met gedachtes die nooit zo zullen zijn.

Chantal, Da’s waar ook, ik heb helemaal niet meer geschreven over mijn zus. Helaas is het weer niet goed gegaan. Vorige week bij de echo was het vruchtje kleiner en klopte er ook geen hartje meer. :cry: 3 januari heeft mijn zus de curretage en 6 weken later de volgende poging als het ontdooien goed gaat. Mislukt deze poging ook, dan mag ze pas in mei weer met hormonen beginnen.

Ik blijf positief en duimen voor haar, al hakt zulk nieuws er natuurlijk wel altijd in.

Mijn zus is uiteraard wel verdrietig, maar ook al klopte het hartje de eerdere echo wel, ze durfde nog niet te hopen dat het goed zou gaan. Ook omdat het vruchtje iets aan de kleine kant was toen.

Ik moet weer gaan, kom nog wel dit jaar weer langs (is mijn streven), En anders alvast een hele prettige jaarwisseling. Wij hebben besloten de fles champagne (die ik dit jaar wel weer mag drinken :mrgreen: ) voor 12 uur al te openen. Ik wil 2007 ook knallend afsluiten voordat het 2008 is. 2007 was voor ons tenslotte een heel mooi jaar. En 2008 gaat dat ook zeker weer worden.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Goeiemorgen

Eef wat sneu voor je zus, hopelijk wordt 2008 hun jaar.

En het geeft toch niet hoe je je verdriet verwerkt, het is maar goed dat we het niet allemaal op dezelfde manier verwerken.

Iedereen gedenkt hun kindje op hun eigen manier, zolang je er soms maar eens bij stil staat denk ik dan.

Hier alles rustig Quillan is natuurlijk dit weekend bij zijn papa, en ik ben alleen. Marco komt gelukkig morgen weer.

Marielle heel veel sterkte :hug: wat een verschrikkelijk nieuws

Mijn schoonzus is hier net geweest,… mijn schoonmoeder is óp, ze vraagt al een tijdje om haar te doen inslapen maar dat werd niet gedaan.

Deze middag stond ze plots recht, ging naar de keuken en richting messenlade, ze ging er zelf een einde aan maken.

Mijn schoonvader en -zus hebben haar tegengehouden en de vrouw van palliatieve zorg is toen langsgekomen met een kalmeringsmiddel.

Nu is ze rustig en vanavond komt de ha om haar te doen inslapen, Marino is er nu naar toe en om 16.30u maak ik de kindjes wakker en gaan we ook afscheid gaan nemen … :cry: .

Ik heb nu al een brok in mijn keel, wat moeilijk is dit zeg … :cry: .

Bieke, eerst een rotnieuws en nu een schik. Heel heel veel sterkte :hug:

:-* liefs, Evelien :vlinder:

Bieke heel veel sterkte :hug:

Oh Bieke meis wat een update, jeetje mina heel zwaar zeg maar voor haar zal het zo fijn zijn geen pijn meer. Ook al kunnen jullie haar nog lang niet missen, en dan zo vlak voor het nieuwe jaar. Heel veel sterkte meis.

o Bieke meis wat erg…wat vreselijk dat ze haast zelf een einde eraan wilde maken…heel veel sterkte toegewenst meis…:kaars:

Bieke: sterkte meid :hug:

Dank jullie wel lieverds! :-*

We zijn sinds 18u terug, Marino gaat er zo dadelijk weer naar toe, de ha en die vrouw van palliatieve zorg komen rond 20u…

Het was niet de bedoeling dat ik en de kindjes er zouden blijven tot het einde, we wilden haar gewoon nog eens zien en afscheid nemen, te lang bij haar blijven met de kleinkindjes is nu veel te druk voor haar.

En ik denk dat het belangrijk is dat ze rustig kan sterven met enkel haar man, zoon en dochter bij haar, zoals het hoort,… :kaars: .

Ze sliep toen we kwamen, op het einde werd ze wakker van een kus van Tibe (ander kleinkind), en toen hebben we één voor één afscheid kunnen nemen.

Broes en Senne hebben haar nog een kusje gegeven, wat was dat mooi en zo ontroerend, ik nam haar hand vast en die blik toen ze naar me keek … zal ik nooit vergeten … er glinsterde een traan in haar ooghoek en ze zwaaide naar Broes en Senne, ‘dag-dag’ zei ze … :cry: .

En zo is het ook … :cry: .

Oh Bieke hoe verdrietig meis heel veel sterkte.

Marino belde me net.

Ze hebben haar nu een slaapmiddel gegeven om de hele nacht door te slapen en morgennamiddag geven ze haar dan een dosis voor een coma… Het kan dus toch nog een paar dagjes duren maar ze zal nu wel constant slapen dus,… fijn dat we vandaag afscheid kunnen nemen hebben terwijl ze nog even wakker was.

De reden dat de ha het niet vanavond wilde doen is omdat hij daar niet zomaar bevoegdheid voor heeft, morgenochtend komt er dus eerst een gesprek met andere artsen…

De ha vroeg haar daarnet nog eens of ze echt wilde inslapen om nooit meer wakker te moeten worden en ja dat wil ze écht …

Ik hoop dat ze haar dit dan morgen kunnen geven… :kaars:

Oh Bieke wat erg :hug:

Dat ze maar zacht mag gaan :kaars:

Heel veel sterkte :-*

Bieke: Wat vreselijk allemaal :cry: Heel veel sterkte :hug:

:kaars:

Evelien: Oh, das ook weer verdrietig zeg, voor je zus en haar man!

:frowning: Hoop echt dat 2008 een heel mooi en vooral vruchtbaar jaar voor hun word!!! :hug: knuffel voor haar!

Hier nog wat dingetjes inpakken, want wij gaan vanmiddag door naar mijn ouders. We blijven daar ook slapen…lekker makkelijk!

Meiden, fijne jaarwisseling! :thumbup:

En een zeer vruchtbaar 2008 voor de meiden die zwanger willen worden.

Ik hoop :pray: :pray: dat jullie wens snel in vervulling zal gaan! :-* :hug:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder: