Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (10)

Beterschap bietje,

@Jolanda hoe werkt dat mabey baby

Maybe Baby is wetenschappelijk getest. Met maar één druppeltje speeksel kun je testen of je vruchtbaar bent of niet. De wetenschappelijke fundering van deze geniaal eenvoudige methode is als volgt: in 1969 ontdekte Dr. Biel dat de verhoogde concentratie van oestrogeen tijdens de 5-6 vruchtbare dagen niet alleen in het cervixslijm, maar ook in het speeksel kan worden vastgesteld. De methode van de speekseltest is er op gebasseerd dat het oestrogeennivo sterk stijgt tijdens de cyclus en tijdens de ovulatie op zijn sterkste punt is. Hierna zakt het gehalte weer. Dit alles lijdt tot een hoge concentratie van sodium zout, welke de varen strukturen geeft. Het beeld is eigenlijk een soort kristaliseren van het sodium zout. De varenstruktuur begint een dag of 3-4 voor de ovulatie tot 2-3 dagen na de ovulatie. Op de dag van de ovulatie is de struktuur het duidelijks door het hoge oestrogeen gehalte.

De Maybe Baby speekseltester heeft een vergrotende werking van 52 keer, waardoor het beeld zeer duidelijk zichtbaar wordt. Het apparaatje is zo gemaakt dat je hem goed aan je oog kan plaatsen, zodat je een nog duidelijker beeld krijgt. In de microscoop zit een heel klein led lampje, dat een gekleurd licht geeft. De speekseltester werkt op twee bijgeleverde knop batterijtjes.

Hoe betrouwbaar is de Maybe Baby?

Bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing is wetenschappelijk bewezen dat de speekseltester een zeer betrouwbare methode is om de ovulatie vast te stellen.

Wanneer kun je de Maybe Baby het beste gebruiken?

De tester kan oneindig worden gebruikt op elke tijd van de dag. Wel kan de uitslag van de test beinvloed worden door eten, drinken en roken. Het wordt dan ook aangeraden om twee uur voor het testen niet te eten, drinken of roken. Om deze reden kan het misschien makkelijk zijn de tester direct na het opstaan te gebruiken.

Kan de speekseltester ook gebruikt worden bij een onregelmatige cyclus?

Dit is absoluut geen probleem. Omdat de tester, zo vaak als je wilt, gebruikt kan worden, kun je net zo vaak testen al je wilt. Dus ook voor vrouwen die anders met andere methodes veel geld kwijt zouden zijn, hebben met de speekseltester het gemak, dat ook zij kunnen vaststellen wanneer hun eisprong is. Soms komt het voor dat een vrouw zelfs twee keer in een cyclus een eisprong heeft.

Wat als de gebruikster zwanger is?

In 97% van de gevallen zal de tester dan geen beeld weergeven. Je kan de Maybe Baby nu bij Pré Mom kopen voor maar €29.95 dit is veel goedkoper dan andere speekseltesten die in Nederland verkrijgbaar zijn. De Maybe baby wordt geleverd met Nederlandse handleiding.

Dankje Marielle :-*

ach Bieke…beterschap meis! :hug:

wat een schatjes zeg…voor allemaal een dikke knuff!!!

liefs Anne

Ha Marielle; Fijn om eens van iemand te horen dat íe werkt, ik kende niemand die er één heeft.

Ik had m maandags besteld en had m donderdag’s binnen bij pre mom shop (had ook gelijk wat zwangerschapstesten meebesteld, positief blijven he? :mrgreen: ).

Gebruik m nu dus ruim een week.

Hoe gaat het nu met jou, is de buikgriep weer een beetje gezakt??

Bieke; ooh zieke kindjes, dat kon je er net bij hebben, beterschap.

Anne; Wat handig dat je dat zelf zo goed voelt, ik merk daar dus echt helemaal niks van.

Evelien; Bij Isa ging het ook zo als bij jou bij Jelte :vlinder: , dus dat had ik nu ook verwacht, maar net nu dus zo lekker onduidelijk.

Vorig jaar na mijn curettage was ik gelijk na 4 weken weer aan de beurt en nu is/was het gewoon niet duidelijk. Maar nu is het weer helemaal over, dus misschien was het dan toch wel zo.

Karin; Ik weet wel dat ik bij Isa ook gelijk weer aan de pil ging na mijn eerste menstruatie, maar dat toen ook nog de eerste maand ik er constant doorheen vloeide, volgens de ha was dat hormonaal door de pil.

Maar na mijn curettage heb ik 3 cyclussen ook tussendoor gevloeid en de eerst volgende dat het niet zo was, was ik weer zwanger.

Heb gisteren van Frenk een sterretje voor aan mijn armband gekregen, zilver met een gouden sterretje… :inlove:

Had ook al twee engeltjes en een vlindertje eraann hangen.

:-* , Jolanda

Jo ik deed elke dag ff wat spuug erop, en echt er kwam een varen nou toen om de dag en raak met Luna in 2 maand, en van Quillan ben ik hem weer gaan gebruiken na een half jaar en ook binnen 3 maanden later raak.

Godzijdank is de buikgriep helemaal gezakt. Echt niet prettig.

Straks maar kijken wat we zo gaan doen, het is hier prachtig weer maar Quillan slaapt nu nog.

Klinkt heel erg mooi die armband.

Jolanda, klinkt mooi die armband, foto? :inlove:

Ik ben gelukkig al veel beter, alleen deze morgen nog even een bijna braakneiging maar die is er gelukkig niet gekomen! :wink:

Broes is ook al veel beter, nog diarree en lichte koorts maar Senne blijft maar ziek en hij heeft nu nog eens koorts sinds gisteren erbij, vannacht zelfs 40°C, vanmorgen nog 39.30°C,… :?

Nog steeds een enge hoest die alsmaar veel lelijker wordt, morgen terug naar de ha dus!!

Hij is nu al een hele week ziek, gebroken nachten enz,… ik vind hem zo zielig… :frowning: en lief!! :inlove:

Bieke wat n schatje, maar wel heel zielig dat ie zo ziek is :thumbdown:

Veel beterschap van deze kant :-

Jolanda wat fijn van die baas :thumbup:

Lief van frenk dat je die ster gekregen hebt. Heel speciaal :wink:

Dat er bij jullie ook maar snel weer iets heel moois op jullie pad mag komen :-

Manon, Karin heel veel succes en dat t maar snle raak mag zijn meiden :-*

Jel lekker dat t beter gaat :thumbup:

Miranda lekker dat je bent oververhuisd meid en dan kun je je nu met je mannen bezighouden :mrgreen:

Keek net bij de 9-maandenmama’s om te kijken of dat Affie al bevallen is mee nee en ik

zag toen dat de eerste septemberbaby zich al gemeld heeft :shock:

Oh wat gaat t snel he :shifty:

Ik heb n fikse oorontsteking en ben dus niet heel erg blij :thumbdown: Morgen maar even naar de ha voor n kuurtje. Ik heb als kind zijnde veel oorontstekkingen gehad, maar

wist niet meer dat t zon pijn deed :x

Even op internet kijken welke antibiotica ik kan krijgen, want heb zon ha die dat niet weet welke

je mag hebben bij bv :wall:

Verder hier echt geen nieuws en ga dus zo mn bedje weer op zoeken.

Veel plezier vandaag met alles wat er bij jullie op de planning staat 8)

Liefs Viola

Bieke Quillan had dat voor 2 week terug dus ook, steeds hele hoge koorts en hoesten het enige wat we konden doen was gewoon zetpillen geven meer konden we niet doen, en goed laten drinken dat is heel belangrijk.

Viola oh au oorontsteking, had ik als kind ook zo vaak zelfs eenaantal keer door moeten laten prikken. Hopelijk is het voor de kerstdagen over.

Oh ja Quillan doet niks anders dan lopen, zo ontzettend leuk om te zien.

Liefs Jel :vlinder:

even een vraagje over de ovulatie testen , als je een heeeel licht streepje ziet betekend dat de ei binnekort springt (hoe je het ook mag noemen) ?

dat dacht ik altijd wel maar helaas duurde dit bij mij dus een hele week nog…het moet echt 2 vette strepen zijn als deze gaat springen

vaak merk je t wel aan je slijm weet niet of je dit in de gaten houdt??

hoop dat je snel weer je cyclus hebt, als je eenmaal hebt besloten weer zwanger te willen worden kan t niet snel genoeg gaan he?

liefs Anne

Ja,we willen zo graag maar dat wilden de meesten hier denk ik. Ik heb het gevoel dat het "verlangen"naar een ukkie groter is geworden.

dat klopt idd ja, voor we zwanger werden van Manon* zeiden we altijd…we zijn samen ook gelukkig als t niet lukt dan is het maar zo

maar nu we eenmaal zwanger zijn geweest willen we niks liever dan een 2e kindje.

En mijn ei liet langer op zich wachten deze maand was zo druk in de weer met die testen dat door de stress ervan het bij mij dus langer duurde

had de hoop eigenlijk al opgegeven, en zie…mijn testen waren ook op maar die zeurdende pijn ken ik maar al te goed.

hopelijk spot je snel je ei en ben je spoedig weer terug zwanger

hoe is t verder met jullie?

Redelijk, ene dag gaat het beter dan de andere We missen ons mannetje toch elke dag.

Helemaal omdat mijn maand nu aan de beurt is met bevallen doet het toch meer pijn.

En bij jullie?

ja dat is dan wel een hele zware maand he. En vooral die o-zo-gezellige-feestdagen nu…maakt t er niet makkelijker op…

Doen jullie nog iets aan de kerst?

hier gaat t wat beter nu, merk wel dat ik door de rust echt ben opgeknapt ben erg dankbaar dat ik zolang thuis mocht zijn van mijn werk

Ben al sinds 22 okt thuis en 30 okt ben ik dan bevallen

3 januari ga ik voor halve dagen weer werken

1e kerstdag gaan we naar mijn ouders. 2e kerstdag weten we nog niet, maar veel zin in hebben we niet. Ik heb nog tot en met februari verlof gelukkig maar. Daarna zie ik het wel

nee dat ken ik daarom zijn we maar lekker gaan klussen in huis dat leidt wel af moet ik zeggen…

ik was 17,5 week zwanger toen werd Manon :**: geboren en dan heb je geen recht op verlof

maarja moet zeggen dat ik over 2 weken ook wel weer fijn vindt aan de slag te gaan, beetje ritme van alle dag weer oppakken

het niet makkelijk worden, maar eens moet ik weer van start

Dames ik weet dat het erg moeilijk is, want die wens is oh zo groot en na het verlies van een kindje word die idd alleen maar groter. Maar echt neem wel de tijd je bent wel zwanger geweest geef je lichaam de tijd om te ontzwangeren hoe moeilijk het ook is. En pin je niet vast op andere meiden die binnen 2 a 3 maand weer zwanger waren echt dit is echt meer uitzondering dan normaal. Bij mij duurde het 9 maanden precies voordat ik weer zwanger mocht worden. Lieverds het is jullie allemaal zo gegund ik hoop dan ook voor jullie dat alle mama 's van een vlindertje en nog niet zwanger zijn in 2008 allemaal zwanger mogen worden.

Liefs jel :vlinder:

Daar sluit ik me helemaal bij aan Jel :thumbup:

Dikke knuffel voor jullie allen tijdens deze moeilijke dagen!!

liefs

Ineke