Dames allemaal bedankt voor jullie kaartjes.
Hier kan ik Quillan nooit eens afstaan als ik moe ben of het ff zat ben, ja dat is het lot van een alleenstaande mama maar ik doe het met alle liefde. Vind het soms dan wel idd erg prettig als hij weer bij zijn papa is.
Quillan is weer vreselijk verkouden zo zielig, snot loopt hem net nog niet uit de ogen.
Liefs Jel :vlinder:
Morguh
Het was vanmorgen heel vroeg. Fieke was al om 06.00 wakker :wall: Ben ik niet gewend en
is dus echt n luxe als je iedere dag tot ongeveer 8.00/8.30 kunt slapen :oops:
Heb vamorgen dus Fieke gedaan en Sep uitgelaten. De was gevouwen en de kinderwagen alvast
in de auto geladen samen met de tas met Fieke dr spullen.
Is eigenlijk niet erg, want moet vanmiddag naar de kerstlunch van mn werk en Fieke gaat
naar mn schoonzusje. Kn ze nog mooi eten voordat ik weg ga en hoef zo dus n voeding minder
uit de vriezer te halen :thumbup:
De kids van m schoonzusje zijn eerder naar bed gegaan gisteren want dan was t eerder
morgen en dan kwam Fieke :mrgreen: :inlove:
Vanavond moeten we naar n verjaardag van iemand die 50 wordt en Joost vandaar uit naar
de volgende avond van iemand die ook 50 wordt. Ik heb gen oppas want iedereen die ik Fieke toevertrouw
zit op de eerste verjaardag dus Fieke gaat mee en daar op bed en dan ga ik alleen naar huis.
Ik heb er totaal geen zin en even kijken of dat Joost bij de eerste niet gewoon ook alleen wil
gaan :shifty:
Joost is vanaf vandaag 1,5 week vrij en we gaan dus n aantal klusjes doen en verder
gewoon heerlijk van elkaar genieten :thumbup:
Nog wat in huis halen voor de kerstdiner, maar niet te uitgebreid hoor.
Op 2e kerstdag hoop ik dat ik niet teveel volk over de vloer krijg en we gaan rod 16.00 lekker naar
vriendjes en daar lekker eten en gezellig kletsen. Dat was me vorig jaar heel goed bevallen
en bij hen kan ik echt mezelf zijn en mag die dag ook best n traan vloeien en dat vind
ik wel prettig
Jullie nog plannen voor t weekend ?
Ga nog even verder kijken en schrijven want daar zal vandaag niet veel meer van komen.
Fijn weekend allemaal
Liefs Viola
wow viola jij was dus vroeg wakker met je meissie, maar dan sta je nu mss wat voor in je huishouden :mrgreen: is ook eens leuk. :roll:
hier eerst een uur zonder elektriciteit gezeten deze morgen :evil: en het was -6°C buiten brrrrrrrrrrrr, het hele huis was net een vriezer…
deze middag ga ik nog vlug een pakje halen voor vrienden die komen met oudejaar, pff heb geen zin maar soit…
er staat nog een foto op sf van m’n buik…
Bieke hoe is het met je meis?
en de andere dames???
groetjes lynn mama van senne* en ???
Viola: Je hoeft je weer eens niet te vervelen, lees ik wel! :mrgreen:
En lekker met z’n drietjes thuis :mrgreen: Genietze!
Lynnty: ook jij bedankt voor je kaartje
Rest van de meiden natuurlijk ook bedankt!
Marielle: beterschap voor Quillan weer!!! :hug:
Evelien: Lekker he, als je voelt dat je conditie vooruit gaat! :thumbup:
Je bent goed bezig!! :mrgreen: (beter dan ik :lol: :oops: )
Nou, hier zo ff naar de apotheek. (is 10 minuten hiervandaan)
Daarna de kattenbakken verschonen en stofzuigen. En dan morgen weer een dag wat betreft het huishouden
Sander is maandag ook vrij. Dus we zijn hier 5 daagjes samen. :dance: :inlove:
Zondagavond komen onze vrienden gezellig langs. (die gaan in April trouwen en wij zijn hun getuigen )
Eerste kerstdag gaan we naar mijn broer en vriendin samen met mijn ouders lekker eten, kletsen, hangen en cadeautjes uitpakken :dance:
Tweede kerstdag gaan we naar mijn schoonouders samen met mijn ouders en mijn oma :mrgreen: En natuurlijk ook weer lekker kletsen, eten enz.
Vind het wel spannend hoor! Met Jasmijn zulke lange dagen op stap.
We nemen de dreami (kinderwagenbak) mee en daar slaapt ze dan in.
En verder zal ze geen aandacht tekort komen :mrgreen:
Oja, gister bij de gyn geweest voor nacontrole. Stelde niets voor!
Voor ooit een derde zwangerschap moet ik wel wederom naar de gyn voor de controles, maar ik had gehoopt na deze zwangerschap de controles bij de vk te mogen doen. Maar helaas!
Ach…voorlopig wil ik helemaal niet denken aan zwanger worden. En vooral van Jasmijn genieten! :inlove:
Nou, ga weer effe verder
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
hallo allemaal,
Hier gaat het aardig, dit is om maar even te zeggen klo** periode. Daan* had deze periode geboren moeten worden. En dan hubbie zijn verjaardag zondag en gezellige feestdagen. Ben blij als het 2 januari is.
4 januari krijgen we de uitslag van erfelijkheidsonderzoeken kans is erg klein dat het erfelijk is geweest.
Snap alleen niks van mijn lichaam dacht dat het bloeden gestopt was alleen begint nu weer :shifty: zat van 12 dec tot 19 december in mijn stopweek van de pil
Volgens mij begin ik last te krijgen van eeen beginnende keelonsteking (moeite met slikken en gevoel dat mijn keel is opgezet, doet gelukkig nog geen pijn)
Karin; :hug:
Het is zo’n dubbele tijd he??
En elke keer de knop om zetten kost zo onwijs veel energie.
Ik had er zo’n moeite ook mee dat iedereen op een gegeven moment bij de nov.mama’s bevallen was, voor hun ging het verder en bij mij niet.
Zij hebben steeds nieuwe foto’s en bij mij worden het er niet meer, sta stil.
Gisteren bij gyn op nagesprek geweest en er is dus niets nieuws uitgekomen, het was echt vasa previa.
Gelukkig eigenlijk, was bang dat er misschien toch andere oorzaken waren, waardoor we beter niet meer verder konden gaan.
En ik heb zwart op wit gekregen, dat ik een volgende keer geen 40 weken of verder meer hoef te lopen.
Bij 39 weken wordt ik, als het mogelijk is, ingeleid.
Das een betere gedachte.
Ze kunnen Vasa Previa lastig zien van te voren, maar bij mij wordt er straks goed gecheckt.
Al loop ik niet meer risico dan iemand anders.
We hebben groen licht, mits mijn eerste menstruatie geweest is…
Gisterenmiddag toen we er waren was ik er vanuit gegaan dat dat inmiddels het geval was, nu zet het weeeeeeeeeer niet door .
Dus verder ook niet over gehad .
Hij zei; Kijk het nog maar even aan…tja en laat ik daaaar nou net geen geduld voor hebben…
Heb nu al een paar dagen 's morgens wat helder verlies en in de loop van de dag is het dan weer over :wall: .
Zal de komende tijd wat minder op kok zijn ivm kerstvakantie.
Fijne dagen en sterkte allemaal!
Karin en Jolanda voor jullie allebei een dikke knuffel :hug: het is soms zo oneerlijk allemaal.
En idd Jolanda dat met die foto’s dat heb ik ook, ik heb geen foto’s meer van Luna :vlinder: alleen maar die ik nu heb nooit zal ik er eentje hebben van haar eerste kerst haar eerste verjaardag bah oneerlijk.
Dames ik hoop echt dat jullie snel weer zwanger mogen worden.
Liefs Marielle :vlinder:
Karin meis, zo dubbel allemaal he, :hug: dikke knuffel van hieruit, hopelijk mag je snel terug zwanger zijn,
ik duim voor goeie uitslagen :thumbup:
Jolanda meis, vervelend he hoe je lichaam je in de maling kan nemen, had er toen ook zo’n moeite mee,voor jou ook meis, hopelijk zijn jullie snel terug zwanger en mag voor jullie beide 2008 meer geluk brengen…
Marielle hoe is het met jou meis? nog last van je hoofd? :hug:
hier alles ok, morgen gaan we voor de geboortekaartjes een proefdrukje gaan maken. ben benieuwd…
dikke knuf aan de dames die het nodig hebben, en fijne dagen met jullie hubbies! alhoewel er hier niet echt gevierd wordt, maar ik vind het wel fijn dat ik es thuis ben met die dagen met mijn hubbie, want daar ik al jaren horeca doe, is het de eerste keer dat ik met kerst en nieuw thuis ben in 10 jaar tijd :o , zat daarnet es te rekenen, en toch wel hele periode he :eh: maar die dagen zeggen me eigenlijk niks.
groetjes lynn mama van senne* en ???
Ben even flink ondersteboven…
Frenk heeft functioneringsgesprek gehad vanmiddag, wij dachten dat daar toch niks uit zou komen gezien de omstandigheden.
Nou blijkt dat zijn werkgever de rekening voor de crematie (2500 euro!!!) betaald :shock: !!!
En hij krijgt ook nog eens 5% loonsverhoging!
Ze hadden ook al de uren die hij niet gewerkt had na Liv voor hun rekening genomen, terwijl mijn baas dan zit te zemelen over die l*llige 16 uur die ik werk…
Zijn baas betaald het écht uit eigen zak…
Ik kreeg met veel gezeur welgeteld € 20,-- bruto erbij nadat ik van de zomer mijn MBA had gehaald :roll: …
hoi hoi
ff vlug een berichtje van mij, heb alles zojuist bijgelezen maar het was allemaal zo veel na 1 week zonder internet en wie weet hoe lang nog het gaat duren *&^^&%$$##% :wall: :wall: … ben nu ff bij mijn ma om mijn internet bankieren te doen enzo want dat schiet er nu ook helemaal bij in…
maar we zijn dus idd overgehuist en geniet lekker van ons nieuwe huisje en mijn mannetjes… alhoewel ik jaap vandaag kan schieten… hij is vanaf gister vrij tot na oud en nieuw… maar grrrr ondanks dat ie vrij is kan ik nog alles alleen doen… omdat hij op zijn manier zijn dingen moet doen… nou van de week kan ie een hele hoge boom opzoeken en daar lekker in gaan zitten want ik neem een dag helemaal voor mij eigen…
maar wil jullie alvast hele fijne dagen toewensen en wie weet weer tot gauw!!
liefss :vlinder:
Ik heb nou ook geen flauw idee wanneer ik mijn ei kan spotten. :think: :think:
Karin; Zelfde probleem hier.
Ik was helemaal startklaar met Persona bij de hand…
Maar die kan je pas gebruiken als je weet wanneer je eerste dag van je menstruatie is, maar heb ik die nu wel of niet gehad :wall: ???
Heb een “maybe baby” (speekseltestdingetje, hoezo wanhopig :oops: ???huppekee €25, maar moet je kijken wat ik anders aan kleding en babymeuk uitgegeven had nu) aangeschaft, misschien dat die wat houvast geeft.
Want houvast hebben we nu gewoon nodig.
Ik laat het je weten of Ãe werkt.
Heb m nu naderhalve week, maar nog geen “varen” gezien :mrgreen: .
Miranda; euh dat klinkt heeeeeeeeel gezellig…NOT…!!
hoi meiden, even ‘offline’ geweest paar dagen…had even een dippie nu gaat t gelukkig weer wat beter.
Kreeg vervelend nieuws over een collega die een baby is verloren (helft van tweeling) vandeweek en heb er vreselijk om gehuild…wat is t leven toch oneerlijk!!!
Sinds ik niet meer zo met die ovu testen in de weer ben merk ik wel dat ik wat ontspannener ben…
sinds gisteren steken onder in mijn buik en ook echt van binnen steekjes en mijn borsten zijn gevoelig…wacht t maar rustig af voorlopig oefenen we maar lekker veel :inlove:
op t slijm letten…tja ik snap er niks van vanavond weer helder slijm terwijl ik 30 nov dus ongi ben geworden…lichaam is een vreemd iets…
Miranda, veel geluk in jullie nieuwe huis fijn dat de verhuizing achter de rug is!
Jolanda, wat een byzonder gebaar zeg van je man zijn baas! Zo zie je maar er zijn toch echt nog lieve bazen…
ik ga zo lekker naar mijn bedje…tot gauw
liefs Anne
Jolanda wat een ontzettende lieve man die verdient een warme douche.
En hier ook bij beiden aan de maybe baby, en het werkte toch wel moet ik zeggen hoor.
Het buikgriepvirus heeft hier toegeslagen dus ik ga weer dames.
Voor de werkgever van Frenk! Dat is echt super zeg!
En daar valt je eigen werkgever dan idd wel bij in het niet. Vergeet niet dat de werkgever van Frenk veel meer heeft meegekregen (doordat Frenk neem ik aan, weer “gewoon” werkt) van wat jullie is overkomen.
Dit gulle gebaar blijft uitzonderlijk moet ik zeggen. :thumbup:
Jou werkgever herkent zulk verdriet schijnbaar niet, gelukkig maar, al is het wel jammer dat hij daardoor weinig begrip heeft.
Het valt mij opeens op dat tussen Daan*, Liv* en Manon* slechts een paar dagen zitten.
Ik hoop dat jullie snel weer ongi zijn, zodat jullie weten waaraan je toe bent. Wat ben ik blij dat ik toen zo snel weer ongi was (3 weken gevloeit, een week niet en toen mijn ongi). Ik heb nu na Tejo natuurlijk eerst nog bv gegeven, maar ik moet er niet aan denken dat ik na Jelte* 4,5 maand had moeten wachten op mijn ongi. :shock:
Na mijn 2e ongi (geloog ik) ben ik gaan temperaturen. Eigenlijk omdat mijn ongi voor Jelte* heel onregelmatig was en ik bang was dat dat weer zou gebeuren. Door het temperaturen had ik een beetje het idee dat ik er controle over had :lol: Alsof je controle over je periodes kunt hebben. :roll: Controle of niet, voor mij was het vrij snel raak (4 maanden) Hopelijk mogen jullie ook snel zwanger raken :thumbup:
Ik ga maar weer eens nog veel te doen vandaag en voor de kerstdagen (diners enzo) Allemaal alvast hele fijne dagen gewenst als ik hier niet meer langskom. En Marielle, jij ook nog beterschap! (ff geen knuffel, want straks is dat buikvirus nog besmettelijk en daar heb ik niet bepaald zin in )
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
zo zit ik dus ook, ben namelijk wel even begonnen met de pil, tijdens centerparcs begon ik weer te vloeien (tijdens pil gebruik) en dan zou ik 14 of 15 december ongie moeten wordne maar ja toen vloeide ik nog :wall: Ik ga vanaf 1 januari maar flink testen spot ik vanzelf mijn ei (hoop ik)
Super van de baas van je man Jolanda.
Ik ga zo eens douchen en dan naaar de supermarkt al ben ik bang dat ik niet de enige ben :think: :mrgreen:
nou al de testen ten spijt, gisteravond voelde ik al veel steekjes van onderen en toen ik vanmorgen wakker werd had ik echt weer die o zo bekende pijn…
joepie de ovulatiepijn!!! :dance: testen waren op maar ik weet t zeker en gisteravond had ik ook heel helder slijm…vannacht en vanmorgen flink geoefend hihi :inlove:
vandeweek ook al dus ik hoop maar dat t raak is!!!
weet nu dat door t gestress en irri zijn door t testen mijn ei dus een week later is gekomen…maar gelukkig hij is er! :thumbup: het worden 2 spannende weken…
vanmorgen naar de bouwmarkt geweest en de kwantum, behang en gordijnen gekocht en ik heb nu even een pauze
ga zo verder dan ben ik al op de helft met behangen :dance:
Sorry dat ik zo lang niets van me liet horen… :oops:
Je kunt het hier wel een ziekenhuis noemen!
Senne heeft al sinds maandag diarree, maandagnacht + dinsdagnacht heeft hij overgegeven.
Ik ben sinds woendagavond ziek en heb die nacht ook overgegeven, ben nog steeds misselijk en heb vanmorgen weer overgegeven.
Broes is sinds donderdagavond ziek en heeft die nacht overgegeven en daarnet nóg eens, het hele tapijt ondergespogen! :?
Senne heeft vannacht bijna om het uur wakker geweest met hele hoge koorts en een enge hoest…
Vandaag is Marino aan de beurt.
Dus ja, iedereen is zo’n beetje om de beurt en ik ben al de hele week bezig met kinderen omkleden die onder het spuug en de poep zitten, bedden verversen en de wasmachine draait overuren… :roll:
Ik ga weer liggen, ik probeer wel nog eens online te komen wanneer we ons hier wat beter voelen! :-*
Mijn 2 zieke kindjes!
Beterschap voor de ziekenboeg Bieke en wat een schatjes :inlove: