hallo dames,
hier alles super verlopen vandaag onze meid weegt nu 1.400kg :shock: :mrgreen: en ze doet het prima,
we zijn suuuperblij :mrgreen:
onze poes doet het ook prima en na al dat deleten hier lkfjjsfjlj jld dlsjf tja :roll: :lol: typt ze even mee :mrgreen:
Bieke meis nog even :hug: :hug: hoe is het nu met je schoonma?
hoe was de echo trouwens???
groetjes lynn mama van senne* en ???
Meiden, hartelijk bedankt voor de felicitaties! :dance:
Dat het voor jullie ook maar snel zo mag zijn! :-*
meis ik duim voor je dat alles ok komt hoor!!! ben wel superblij voor je!
Lynn, wat fijn zeg dat jullie meisje het goed doet en wat een mooi gewicht! :inlove:
Bij de gynae was alles goed, we hebben een mooi kindje gezien!! :inlove:
Hij was weer zo beweeglijk, de gynae kon hem amper volgen! :lol:
En ja, er hangtnog steeds een piemeltje aan! :lol: 8)
Ik heb wel al 1 cm ontsluiting! :?
Maar het bandje zat gelukkig nog goed en de baarmoederhals is nog 4 cm lang, dus dat zag er wel goed uit.
Op 14 januari krijg ik de 20-weken echo (wéér een echo! :dance: :inlove: ).
Oh ja, we kregen gisteren ook een 3D echo, mooi hoor! :inlove:
De 3D echo, bovenaan links zie je zijn gezichtje, je ziet nog net zijn neusje en een stukje van zijn mondje, maar voor de rest verstopt hij zijn gezichtje, hihi! :inlove:
Toppie :thumbup:
Wat fijn dat het allemaal goed gaat!
En mooie Echo’s Bieke!
He… heb ik ff tijd. Hoor ik Tejo nu wakker worden
ff snel nog dan… Wat de pap betreft, krijgt Tejo idd 's avonds voor wij naar bed gaan nog een papfles.
Alleen ik mocht hem eventueel 's ochtends ook pap geven van een lepeltje.
Dus ik bedacht, dat ga ik ook eens proberen te geven aan ons hongerig mannetje. Nouja. duurd hem dus veel te lang :mrgreen:
De pap heb ik dan overigens wel dikker gemaakt dan voor de fles, uiteraard anders is het niet te eten van een lepeltje.
Moet nu echt gaan.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
oww bieke leuk zeg dat alles ok is, maar :o :o 1 cm ontsluiting??? is dit wel goed??? je lijkt er rustig onder te zijn…
en een piemeltje ja :lol: :mrgreen: amai jij komt daar ferm in de minderheid hoor… :mrgreen:
evelien, goed dat Tejo het wat beter doet nu met zijn papje, het is wel zoeken he blijkbaar…
miranda bedankt voor je kaartje meis…
hier alles ok, Rune is weer op visite en ligt nu een dutje te doen, heerlijk ventje hoor… :mrgreen: owww ik verlang al zooooo…
Bieke ik zie nooit iets op die echo’s :lol: Maar fijn om te horen dat alles goed was, maar idd 1 cm ontsluiting nu al hoe zit dat kan dat geen kwaad?
Lyn hoe is het met jou, hou je het nog een beetje vol het platliggen en hoe is het met Snowy?
Oh ja kreeg een sms van Miranda die zit al in het nieuwe huis, maar heeft nog geen internet jullie krijgen de groetjes van haar.
Liefs Jel :vlinder:
Groetjes terug voor Miranda :mrgreen:
Anne: lekker weekendje achter de rug!! :thumbup:
Lynnty: Hou je het nog een beetje uit? Begin nu toch wel heeeel nieuwsgierig te worden naar jullie meisje hoor!!
Bieke: :hug:
Oh, wat een mooie echo foto’s!!! :inlove:
Viola: Het is volgens mij heel gezellie bij jullie met al die kerstspullen!
Heeft Fieke ook snel last van brullen na drukke dagen?
Evelien: hoe bevalt het zo…om niet meer te werken?
Hier gaat alles zo zijn gangetje…voeden, verschonen, knuffelen (mama wil dat veel langer dan Jasmijn :? :lol: ) troosten, badderen. :lol:
De tijd vliegt iig geval voorbij. Zo langzaam als dat het toen ging zo snel gaat het nu!
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
hallo allemaal,
mag ik me hie ook melden, heb gister goed gesprek gehad met de gyn. officieel zou ik pas na een half jaar zwanger mogen worden maar als ik eerder zwanger zou raken is er niks aan de hand . We wachten eerst op ongesteldheid Ik was al begonnen met de pil maar die slik ik dus niet meer.
Karin: Welkom! :-*
Hoop dat jullie heeeel snel weer een positieve test mogen vasthouden!!
Lynnty: oh, kan me zo goed voorstellen dat je nu ook zo graag wilt!! :hug: Kan niet anders dan je schrijven dat ook jij echt aan de beurt gaat komen en al met 38 weken! :dance: (toch? dan gaan ze de keizersnede doen!)
Voorlopig Snowy maar even flink knuffelen
Karin, natuurlijk mag jij je hier (helaas ) ook melden. Welkom.
De pil voorlopig de deur uit :thumbup: Super. We duimen voor je dat het niet een half jaar (of langer) hoeft te duren. :thumbup: :thumbup:
Lynn, ja lekker knuffelen met snowy en Rune natuurlijk
Chantal, niet meer werken :think: Ik heb het nooit zo druk gehad :lol: Is natuurlijk niet waar, maar anders druk en tussendoor kan ik ook leuke dingen doen (nog een reden waarom ik zo druk ben :lol: )
Ik heb net 2 weken gratis kunnen sporten (wellness club bij mij in de buurt) Heerlijk. Ze bestaan al ruim anderhalf jaar en sinds ze er zijn (toen nog zwanger van Jelte* overigens) wilde ik er al eens heen. Ik vind het alleen zoooooo duur! :shock: (65 euro per maand)
Nu was het 2 weken gratis, dus moest ik wel. En? Ik vond het helemaal geweldig, het is echt een hele mooie club en met ook hele mooie sauna’s erbij, Geweldig.
Nu wil ik lid worden, maar omdat ik het zo duur vind en geen geld meer verdien (en dus aanvoelt als teren op Rinse zijn zak) vond ik het tijd worden om de administratie te gaan doen voor Rinse zijn bedrijf (en zijn compagnon uiteraard)
Eigenlijk is het gewoon een beetje stom werk, maar daarmee ontneem ik natuurlijk wel werk uit hun handen, zodat zij zich op andere dingen kunnen richten (kwa tijd, zal het ongeveer een halve dag per week zijn)
En misschien kan ik hun ook nog geld besparen door het eea te gaan doen zodat de accountant dat niet hoeft te doen. (Moeten ze nog ff uitzoeken of dat hoge bedrag dat ze nu kwijt zijn, grotedeels ook daardoor komt)
Hoe ze het met betalen gaan doen, kan mij eigenlijk weinig schelen. Ik help hun en ik kan met een gerust hart sporten zonder eraan te hoeven denken dat ik het eigenlijk veels te duur vind.
De tijd gaat idd heeeeeel snel voorbij, nu zit ik nog even hier achter kok en zometeen zijn we alweer met het avondeten bezig en gaan we naar bed (ok, een beetje overdreven, maar 's avonds lijkt het haast wel zo te zijn gegaan)
:lol: :lol: geeft niet Evelien dan gaan de dagen sneller naar ons beebje toe… :mrgreen: oja en snowy komt wel ferm aan haar trekken hoor, haar knuffelgehalte ligt superhoog van deze poes, zaaalig gewoon, ze is de luizigheid zelve en ligt het liefste in mijn nek of op mijn schouders of buik, kvoel me al beetje mama :mrgreen: met dat kleintje… 8)
wel leuk Evelien, dat je zal kunnen gaan sporten, heb hier ook nog ergens een bon liggen voor zo’n gratis sessie, maar heb nog niet geweest daar ik denk dat ze me direct een abonnement zullen aansmeren, zo zijn ze hier wel in belgie :?
de keizersnede is opgeshort dames, normaal gezien zou het 38 weken zijn maar als alles goed verloopt zou ik mijn termijn mogen uitdoen zei de gyn. geeft niet vind ik maar tis wel weer wat langer wachten zo he, we zullen zien he wat onze meis daarvan vind, oja en de cerclage wordt er hetzelfde tijdstip als de keizersnede uitgehaald en niet eerder voor apparte ingreep, dus das ook supernieuws, want ik zag er al tegenop eigenlijk. hij heeft me al genoeg pijn gedaan en ging dit normaal bij 36 weken zonder verdoving verwijderen. dus das er ook van af…
Evelien: Ja, je hebt helemaal gelijk. Thuis zitten we ook niet stil he! :lol:
En wat fijn dat je een paar weken gratis mag sporten! :thumbup: :dance: Lekker hoor! Zou ik ook wel willen!
En je hoeft je toch niet schuldig te voelen dat je niet werkt en dan van zijn geld leeft! (ik voel het soms ook wel zo hoor!) Maar goed, er moet toch ook iemand zijn die Tejo verzorgt!
Maar wel een mooie oplossing om hun wat werk uit de handen te nemen.
(en dat jij niet zo het gevoel hebt van zijn geld te leven )
Lynnty: Oh, das zeker mooi! Dan hoef je je idd daar niet meer druk over te maken :thumbup:
Voor wie het wil lezen: Mijn bevalling heb ik nu eindelijk ook in kraamtijd gezet! :mrgreen:
Lynn, tja, 1 cm ontsluiting is natuurlijk niet goed maar ik bereik er niet veel mee om me nu te zitten opjagen, natuurlijk ben ik wel bang nu maar ik hoop dat er niets gebeurd! :shifty:
Ik probeer zoveel mogelijk te rusten, in hoeverre dat moeglijk is natuurlijk met 2 kleintjes rond je heen … :?
Mag je dan zelf kiezen wanneer je je keizersnede zou willen moest alles verder goed verlopen?
Zou je bijv; alsnog met 38 weken mogen bevallen?
Fijn dat de cerclage dan toch met verdoving zal worden verwijderd alhoewel het echt pijnloos is… .
Bij mij werd het 2x zonder verdoving verwijderd en je voelt er echt weinig van, maar zoals je al zei, misschien kan die gynae niet voorzichtig omgaan met vrouwen hé! :lol: .
Karin, wat spannend zeg, fijn dat jullie zich hier nu ook op kunnen richten, dat maakt het verdriet uiteraard niet minder maar het voelde voor mij toch fijn om me op een nieuwe zwangerschap te kunnen/mogen richten.
Veel sterkte nog eens en natuurlijk ben je hier welkom! :-* :hug:
De dokter geeft mijn schoonmoeder nu nog maximum een week, …
Ze voelt zelf niet eens meer dat ze er is, heel akelig!
:kaars:
gog meis wat een periode gaan jullie tegemoet zeg, sterkte aan jullie hoor :hug: :hug: :kaars:
doe je best met rusten he meis!! het is vast wel moeilijk met twee kleintjes om je heen, maar kan er niemand een beetje komen helpen met je huishouden of zo? dat het toch wat lichter wordt voor je? :think:
ik weet niet of ik zelf mag kiezen voor een datum voor de ks, maar als het aan mij ligt mag ze tot het eind blijven zitten, het enige waar ik nu aan kan denken en van kan dromen is bevallen en mijn kindje op de kamer hebben ipv observatie en couveuse en… hopelijk mag ze bij me op de kamer hoor…
Karin welkom hier, hopelijk ben je snel zwanger.
Dames ik heb alles wel gelezen, maar ff geen reageerzin ben moe en heb megahoofdpijn.
Liefs Jel :vlinder:
Marielle sterkte met je hoofdpijn :-* voor erop :mrgreen:
Karin helaas welkom hier. Ik hoop dat je net zoveel aan die meiden hebt hier als dat ik heb
gehad en nog heb. Dat je ook maar snel zwanger mag zijn
Lynn spannend vind ik t hoor :thumbup:
Waarom zou ze eigenlijk niet bij je op de kamer mogen :think:
Bieke wat erg van je schoonmoeder :hug: Ik hoop dat jullie samen goed afscheid kunnen nemen
en dat ze niet meer heel er hoeft te lijden
Je hebt trouwens wel n hele mooie echo
Chantal heb je verhaal gelezen bij kraamtijm maar meid pfff dat was echt n hel zeg.
Je bent trouwens niet de enige hoor die moord en brand schreeuwde hoor :oops:
Evelien wat goed dat de sportschool je zo goed bevallen is :thumbup:
Lijkt me ook wel lekker om weer al is t maar 1 ochtend in de week iets te kunnen werken.
Als t dan ook nog beter uitkomt voor Rinze zijn bedrijf is dat helemaal mooi :thumbup:
Hier eigenlijk weinig nieuws. Fieke zit echt midden in n sprong en is echt niet te genieten.
Ze wil helemaal niets behalve bij mama op schoot hangen. Niet altijd even makkelijk. Ik vind
t niet altijd erg, maar soms ben ik blij dat Joost thuis is :oops: zodat ik haar niet hoef rond te sjouwen en mag
eten koken (en daar heb ik echt n hekel aan).
Ze ligt nu te slape en kan dus even kokken, maar zou eigenlijk mn huishouden moeten gaan doen :oops:
Oh jee ze is weer wakker
Doooooeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiii
Bieke :hug: Moeilijke tijd en dat ook nog zo vlak voor de kerst :hug:
Chantal, ik ga zo even kijken bij kraamtijd.
Viola, je hoeft je niet te schamen hoor dat je Fieke graag wilt afstaan als je moet koken (waar je geen zin in hebt). Alsmaar met je kind op schoot en zeker als het zo’n dramdag heeft is geen pretje en vooral ook erg vermoeiend.
Zelfs op geen dramdag sta ik Tejo af en toe graag even af. Bijvoorbeeld als we ergens op bezoek zijn, steeds met Tejo op schoot vind ik niets, leg ik hem liever op zijn speelkleed, want gewoon zitten is hij na een tijdje ook wel zat, er moet gespeeld worden. AANDACHT!!! ik ben er ook nog :mrgreen:
Maar als hij dan aandacht krijgt van anderen, dan ben ik wel heeeeeel graag in de buurt. Lees, met mijn neus erboven op. Of soms lukt het ook wel om van een afstandje het in de gaten te houden :lol:
Ik begin ook echt al te leren dat IK echt de baas ben. Thuis is dat geen probleem, maar als we op bezoek zijn of zelf hebben en Tejo is moe, zal ik toch echt moeten zeggen dat hij NU naar bed moet. En niet nog even knuffelen met iedereen.
Dan moeten ze maar lang genoeg blijven, zodat ze na zijn slapie weer verder kunnen knuffelen.
Ik leer het al steeds beter en gelukkig heeft Tejo er niet veel last van. Alleen op de dag zelf zie je duidelijk dat hij moe is. De volgende dag is het eigenlijk alweer over.
Gisteren dus weer heerlijk gesport. Ik merk nu al dat mijn conditie(die echt nog nooit zo slecht is geweest, niet dat die goed was, maar nu echt bar en boos) vooruit gaat. Niet alleen tijdens het sporten overigens, met boodschappen doen (wandelen) merk ik het ook. Ik kan nu ook al veel sneller doorlopen achter de wagen. Eerst niet, dan kreeg ik gelijk weer last van mijn bekken. Het ging natuurlijk wel al beter dan net na de bevalling. Nu echter daarin al een sprong gemaakt.
Lynn, natuurlijk is dat gratis sporten om je een abbonnement aan te praten. Als ik geen zin had om hier verder te sporten, had ik het ook zeker niet gedaan. Zo hebben we al eens ergens anders gesport, maar die sportschool stond ons niet zo aan. Heel vervelend dan als je tenminste een jaar lid moet zijn. Gelukkig konden we toen het abbo tijdenlijk stop zetten en na een jaar hebben we ons afgemeld.
Deze club is wel erg prettig (niet alleen de begeleiding, maar ook de toestellen en alles eigenlijk, echt superdeluxe). Vandaar dat ik voor mezelf een manier zocht om het met een gerust hart te kunnen betalen.
Ik vond het dus ook wel fijn dat je het 2 weken gratis kon uitproberen. Na 1 keer weet je vaak nog niet of je het wel of niet leuk vind. en/of de club je bevalt.
Moet er weer vandoor
dat van de club die je bevalt vind ik nog niet zo erg, maar hier is het meestal met een abonnement het volhouden die parten speelt, je aan de dagen houden dat je moet gaan sporten, hier is het meestal de eerste twee maand lukt goed, maar na een tijdje komt er dan iets tussen en … en zo is het abonnement voor niks geweest dan, komt er nog bij dat ze best wel prijzig zijn met een jaarabonnement, heb het liever bij een 10 beurtenkaart of zo die het hele jaar geldig is…
maar ik wens je veel succes met je sporten, wel leuk
viola ik ben enkel bang dat als ze toch wat vroeger komt dat ze haar zullen meenemen en toch in de couveuse leggen al is het maar voor een dag of drie, en dat zie ik niet echt zitten eerlijk gezegd, ik zou haar het liefste direct op de kamer hebben, want hier durven ze wel veel beebjes de eerste dag of zo nog es in de couveuse leggen, en eerlijk gezegd heb ik ook een beetje een gruw van die couveusetijd van senne* overgehouden dat ik er nu echt wel geen voet wil binnen zetten eigenlijk.
(wat tenslotte de eerste dag ook niet zal lukken door de keizersnede ook) :?
Marielle :hug:
chantal bedankt voor je kaartje!