Kijk gelijk even.
Ik had ze via de kruidvat gedaan waren 0,19 per stuk maar ook per 20 bestellen of per 10
Ja, hihi…ik moest weer die dure, luxe van de kruidvat!! :oops: :mrgreen: (geweldig trouwens voor allerlei gelegenheden!!! :thumbup: )
Was helemaal enthousiast aan het ontwerpen en ik was zo verliefd op het kaartje geworden dat ik geen andere meer wilde…
Maar ja, toen maar 10 besteld :oops:
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
:lol: :lol:
OH, je hebt hem ook als avatar gemaakt :inlove: Heel mooi vind ik ze met die vlindertjes erbij :inlove: :inlove:
Had je al kerstkaarten, want je hoeft toch niet perse nog mooier te maken (met kadertjes enzo?) Gewoon foto afdruk, envelop, postzegel erop en klaar. oja, en natuurlijk nog jullie namen erop en kerstboodschap ofzo :mrgreen:
haha, ik had gisteren nog een kerstkaart door de bus gegooid bij iemand hier in de straat. Kom ik regelmatig tegen en maken we een praatje. Vroeg Rinse aan mij, heb je gezegt van wie het komt? Ikke: Onze namen staan er toch op? Rinse: Ja, maar weet ze ook hoe wij heten dan en dat het dus van ons is? Ikke: Tejo herkent ze toch? En anders mag ze lekker gaan raden er zit geen postzegel op de envelop dus komt het uit de buurt :lol:
En inderdaad, vandaag sprak ik haar weer en zij al uit de verte, bedankt voor je kaartje. Ze zag Tejo en omdat hij zo op mij lijkt wist ze het gelijk dat hij van ons kwam :mrgreen:
Vandaag kerstkaartje voor mijn schoonouders gemaakt, is goed gelukt en ook goed gekeurd. Gelijk besteld bij de blkkr dit keer. Ze dacht er zo’n 85 nodig te hebben, dus doe maar 100. Blijkt dat je er maar 99 tegelijk kan bestellen :lol: Ik zie het al voor me dat ze er net 1 tekort komen :mrgreen:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Nog even voor Victoria & familie; :hug:
Chantal; Wat een moppie :inlove:
Gaat het goed??
Linda; Blij dat het wat beter met je/jullie gaat, krijg er nog steeds kippenvel van :-
Marielle; Blij dat Ãe weer op is geknapt!! Dacht ook later; oeps hij loopt net.
Weet dat Britt rond die tijd ook ziek is geweest en nadien weer probeerde te lopen, maar constant omviel van vermoeidheid…
Dat was zielig en heeeeeeeel grappig om te zien.
En even gauw voor iedereen; :hug: :-
Liv is thuis…
Ze zit in een soort aluminium/blikachtige urn ter grootte van een mok.
Hij past zelfs achter het geboortekaartje…
En van te voren wilde ik het niet, maar we hebben toch even erin gekeken.
Het is maar een laagje van 1 a 1 1/2cm in die “mok”…
En dan bedenken dat dat Liv zelfs is en een handdoek, omslagdoek, kelding, luier, knuffeltje, kruikenzak, brieven, tekeningen, lakentje, quiltje, kleding én het kistje is!!!
Wat is dan van Liv zelf???
Al mijn liefde en zorg voor negen maanden stelt maar een mini-laagje in een “mok” voor…
We weten nog steeds niet wat we er mee doen.
Dit past zelfs in een luciferdoosje.
Heb gisteren een ponsje van een vlindertje gekocht voor als ik de kerstkaarten ga schrijven (idee even gej*t van de kaartjes van Chantal en Miranda :mrgreen: ).
Maar moet nog beginnen.
Wilde eerst een foto maken van de dames, maar kom er niet aan toe en vind het ook confronterend dat er dan maar twee op staan.
Zo gek dat alle dingen die ik normaal even snel deed nu zoveel meer tijd en energie kosten…
Straks ga ik naar mijn werk, daar hebben we een kerstlunch.
En er zit natuurlijk een professionele keuken bij het huis waar ik werk, dus dat beloofd weer wat.
En zo houd ik toch een beetje contact met mijn collega’s.
Morgen gesprek met de bedrijfsart, kijken wat daar uit komt.
O ja kerstboom is bijna klaar…
Jolanda, Ik heb idd ook alleen Tejo op het kerstkaartje, maar bij onze namen heb ik wel ook nog een vlindertje gedaan. (vorig jaar idd ook uitgeponsd)
Hetzelfde vlindertje had ik ook op het geboortekaartje van Tejo op de voorkant gezet bij het muisje gezet.
Voor mij is dat vlindertje Tejo.
De foto van Chantal van Jasmijn bij de boom zie je ook 2 vlinders. Tycho :vlinder: en Tijmen :vlinder:
Zoiets kun je zelf natuurlijk ook doen. Het hoeft natuurlijk niet perse een vlinder te zijn, maar kan wel iets speciaals zijn die je 2 kerstige meiden bij de kerstboom samen vasthouden. (ik bedenk maar snel ff iets)
En anders volgend jaar. Dan heb je misschien inmiddels betere ideetjes gekregen :-* :hug:
ff wat anders
Ik heb op het showforum een filmpje van Tejo geplaatst. Vanmorgen, even uitgeprobeerd. :inlove:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Lieve Jo,
Jullie mooie meisje bij jullie thuis! :hug:
De ideen komen vanzelf wat jullie met haar asbusje willen doen.
Laat het allemaal even bezinken. :-
Het is toch allemaal heel emotioneel om haar op te halen en nu thuis te hebben in zo’n klein asbusje. :hug:
En dat mini-laagje zegt natuurlijk niets over jullie oneindige liefde voor jullie meisje he!!! Het maakt niet uit hoeveel er in dat busje zit.
Liv :**: heeft alle liefde van de wereld gekregen en nog steeds en dat zal altijd zo blijven. Dat heeft ze zeker gevoeld en voor wie gelooft in meer tussen hemel en aarde zal ze zeker jullie liefde nog steeds voelen :-
En met die kerstkaarten komt het ook goed. Ze staat er nu toch bij!
Alles kost na zoiets idd heel veel energie! Zo herkenbaar! Je bent in je hoofd zowat dag en nacht met Liv :**: bezig…dat vergt heel van je.
Hier hadden we trouwens de asbussen op een speciale plek voor hun gezet. Had zelfs de hele muur met mijn gedichten over hun erboven bekleed. Later hebben we dat toch weer veranderd. Dan merk je dat het verwerken (voor zover dat gaat) echt in fasen gaat.
Nu staan de asbussen in een mooi houten kistje met daarin al hun spulletjes. Hun foto’s hangen aan onze “wall of fame” (fotomuur)
Laatst wilde ik toch de asbussen weer neerzetten, maar Sander kon het niet goed aan om deze weer te zien.
Ik kan het wel begrijpen…en hun foto’s aan de muur zijn zo mooi. Als we daar naar kijken voelt het toch alsof ze er zijn :vlinder: :vlinder: .
Dus het is “goed” zo.
Nou, meid sterkte en maak er een gezellige kerstlunch van.
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Wij hebben dat zilveren busje ook een hele tijd in huis gehad voor we zeker wisten wat we gingen doen. Er was wat as apart gehouden om in hangertjes te doen (en ik heb wat mee laten tatoeren) en we hebben wat in een klein doosje met een beertje erop gedaan en dat staat nog hier bij zijn foto. De zilveren asbus is in een urnengrafje gezet. Sterre hebben wij zelf bij hem begraven voor zijn grafje.
Jolanda meis sterkte hiermee, mijn man wou dit niet dat we het asbusje mee brachten naar huis, dus ligt hij in een columbarium voor urnen, maar eerlijk gezegd zint het mij totaal niet dat hij daar ligt, ik zou hem enorm graag thuis hebben bij ons, maar dat kan niet volgens mijn man. hij ligt er tussen 'oude ’ mensen en dat zint me niet…
Roheryn begrijp je zin ivm tatoeage niet goed, hebben ze dat dan meegetatoeerd? die as? :oops:
hier eventjes rustig aan gedaan, heb net badje genomen om te ontspannen kzat waarschijnlijk met enkele oefenweeen, en schrok daarvan, ben maar even gaan ontspannen en nu heel ander mens, pheeuw :shifty:
de schrik zit er toch in hoor hier, dat we maar gauw enkele stappen verder zijn…
groetjes lynn mama van senne* en ???
hoi hoi
ten eerste wil ik jullie allen een hele dikke knuff geven, heb geen tijd om utgebreid te reageren want zit echt midden in de dozen hier en moet nog keuken, kelder en pc kast inpakken (lang leve laptop kan ik toch ff stiekum tijdens mijn pauze door ff forummen)… hopelijk kunnen we in het nieuwe huis ook internetten van het weekend… :think: :think: , morgen ff laptop mee nemen als het goed is werd het morgen daar aangesloten :think: :think: …
maarre wij hebben ook een asbusje van Ghislaine :**: , zij is wel begraven maar we hebben obductie bij haar laten verrichten en haar organen zijn dus ook gecremeerd, we mochten als we dat wilden het steentje wat meegaat bij zo’n crematie hebben… heeft de begravenis onderneemste voor ons geregeld… en dat steentje zat dus ook in zo’n asbusje, omdat van de organen niks over blijft (in een al vocht) en daar zat echt een heel ienimini spoortje as op dus wij hebben dat busje ook gewoon in haar gedenk kastje staan achter haar geboorte kaartje …
oww gister had ik weer zo’n emo dag, kwam met de kast leeg halen waar al onze papieren ligen (bank, huis e.d.) ook de map tegen van Ghislaine der begravenis , ik kon het nie laten en moest er in kijken maar pfff was best heavy zeg, was ook de eerste keer dat ik er inkeek
nou meiden ik ga ff gauw de kelder leeghalen, scheelt me morgen weer, hopelijk tot gauw en anders als ik jullie nie meer spreek fijne dagen toegewenst, met een lach en een traan, en speciaal voor de nieuwe meiden een hele dikke :hug: :hug: … voor die dagen!!
liefss :vlinder:
ow ja en van die gene waarvan ik een kaartje heb gehad bedankt er voor!! ga ze allemaal in het nieuwe huis plaatsen hihi
liefss :vlinder:
ik kwam jullie allemaal vast en fijn weekend toewensen
morgen gaan we rond de lunch weg voor een weekendje weg, in die heerlijke B&B en gele kamer… :mrgreen:
we gaan er even flink van genieten :dance: en meld me maandag wel weer…
liefs Anne
:lol: zo jullie gaan lekker klussen
meis geniet er van om er even uit te zijn, het zal zeker en vast goed doen!! :-
groetjes lynn mama van senne en ???
haha Lynn :mrgreen: ik hoop t wel ja…hahahaha
Had gister ineens weer last van bruine vloed…dusse ff minder nu gaat t gelukkig wel weer…
maak er ook een goed weekend van!
dank je, geniet van jullie weekendje uit he!! :-* ik duim voor jullie hoor!! :thumbup:
Lynn: inderdaad is er wat van Ryan’s as meegetatoeeerd in de vorm van sterren op mijn linkerbovenarm, is wel heel bijzonder moet ik zeggen, het gevoel dat hij weer in je zit.
Hier liggen ook alle papieren en boekjes van de crematie nog net zoals ik ze heb weggelegd, ook de albums met kaarten en zo. Heb het hart niet om ze in te kijken, precies zo als de cd van de crematie…ook nog nooit geluisterd.
Roheryn wat bijzonder zeg :o kvind het wel heel mooi hoor!! doe je dat dan bij een gewone tatoeur?
ktwijfel ook al lang over een tatoeage met senne* zijn naam, maar ik zal wachten eer onze dame zich meld; dan doe ik dit in een keer, kheb nu jurgen zijn naam staan in runetekens wie weet doe ik het ook wel zo.
Lynn, zo’n mooie kaartjes!!
Wil je de prijs eens pb’en? :shifty:
Vandaag mag je om Snowy hé! :dance: :inlove:
@Zonneschijn wrote:
Voor mij is dat vlindertje Tejo.
Jelte* bedoel je zeker? :lol:
Jolanda, fijn dat Liv* nu thuis is meid! :hug: :-
Lynn, ik zou het ook niet fijn vinden dat mijn kind ergens anders staat, vind Jurgen het eng ofzo om hem thuis te hebben? :-
Roheryn, wat mooi en zo speciaal dat het met Ryan’s* as gedaan is! :-*
Heb ze van het kruidvat gehaald die kaartjes maar de prijs weet ik niet meer :oops: de doos is weg daar alle kaartjes verzonden zijn :mrgreen:
inderdaad vandaag gaan we Snowy halen :dance: :dance: ben zo benieuwd naar dat kleine ding in huis :mrgreen:
hoe is het met jou bieke???
oja sorry jurgen wil dat inderdaad niet dat senne* hier staat, pff heb het er nog steeds moeilijk mee maar het gaat wel, straks nog even bij hem langs gaan