Marielle en Evelien dank voor de kerstkaartjes, mooi :inlove:
mijn moeder is er helemaal weg van toen ze deze middag langs kwam :mrgreen:
Marielle en Evelien bedankt :-*
Ze zijn erg leuk geworden
Vanmorgen zei de ha dat de oorontsteking over was, maar had zelf niet t idee dat dat zo is.
We kijken wel of dat t nog terugkomt. Het medicijn waar dat ze zo ziek van geweest is
is t enige dat ze hebben mag dus ja als ze t terugkrijgt dan hebben e weer bal.
Heb ook gevraagd voor n neuspray voor t trs en kan die morgen op gaan halen en ik was
heel blij dat ie dus totaal iet moeilijk deed en meteen ja zei. Hij kende t niet eens dus dat was
wel grappig. Ik ben benieuwd of dat dan mn kolfopbrengst beter gaat woden voor als ik
straks weer gaan werken moet.
Bij t cb vond ik ze goed gegroeid, maar dat vonden ze daar niet zo. Ze zit op precies de middenlijn
me haar gewicht en haar lengte dus beter kan niet denk ik. Ze heeft echt heel erg gehuild en ze was
zo hysterisch dat ik ze niet getroost kreeg. Vorige keer had ze er niet zon last en nu zijn ook
haar benen helemaal dik en rood en dat was de vorige keer ook niet dus heb t idee dat ze niet
echt goed geprikt heeft :? Ze is nu ook heel huilerig en heb haar lekker n zetpil gegeven, want
ik vind niet dat ze hoeft te lijden. Ben benieuwd hoe dat de nacht zal verlopen.
Morgen lekker n hele dag thuis en heerlijk geen visite dus ben blijdat er even rust is.
Ga weer even met mn meisje kroelen dus dikke kus voor allemaal
Liefs Viola
ow viola je meissie zeg, :hug: is dat normaal dat haar billetjes zo dik en rood staan? :shifty: hopelijk is ze er snel bovenop meid :hug:
Dikke kus voor Fieke :-
Het is ook zo zielig die prikjes. :hug: Wat raar dat haar beentjes zo rood en dik ervan zijn :think: Had Tejo helemaal niet (wel dikke benen, maar die had hij al :inlove: :lol: )
De kerstboom!! Laat ik Rinse eens verrassen en zo direct eens met wat kerstspullen (die alleen nog naar beneden gesjouwt moeten worden) naar beneden lopen :mrgreen:
Vorig jaar hebben wij de boomversiering ook helemaal veranderd en daar hoorde uiteraard ook een vlinder als piek op. :thumbup: En volgens mij had ik kleinere vlinders ook in de boom :think: (wordt tijd dat ik eens ga kijken wat we vorig jaar allemaal hadden gekocht :mrgreen: )
:- Liefs, Evelien :vlinder:
Hallo allemaal,
ondanks dat ik hier niet actief mee praat wil ik jullie wel even laten weten dat Ian* grote broer is geworden. Zijn zusje is op dinsdag 4 december geboren om 12.12 uur. Ze woog 2890 gram en maakt het goed. Ze heeft een bos met haren en is een mooi klein poppetje.
Haar naam is Xavina Milou.
Ze lijkt heel erg op haar broer, net zo fijntjes en helemaal compleet.
Groetjes een trotse mama
Van harte met jullie dochter en zusje. Wees met recht een trotse mama Mooie naam trouwens.
Vlindermama :dance: Topnieuws, fijn dat je het ons laat weten! Gefeliciteerd met julle dochter Xavina!
En met recht een trotse mama!!
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Victoria en Sacha, heel veel sterkte vandaag! :hug: :-
Vandaag is het 2 jaar geleden dat jullie meisje ter wereld kwam,… .
Doen jullie nog iets in teken van Vera Lynn? :hug: :kaars:
Jolanda, hebben jullie Liv inmiddels al bij jullie thuis? :-*
Evelien, héél erg bedankt voor je kerstkaartje, wat mooooi!! :inlove:
Vlindermama, GEFELICITEERD!! :dance: :inlove:
Vlindermama Gefeliciteerd met de geboorte vann jullie dochter
Victoria heel veel sterkte vandaag :hug:
Er zal n kaarsje branden voor Vera :kaars:
Niet echt iets bijzonders.
Een kaarsje branden in de kerk en we staan er stil bij als familie :-
Vlindermama gefeliciteerd :-
Plaats je ook een foto 8)
vlindermama van harte gefeliciteerdmet jullie meisje!!!
victoria sterkte vandaag op deze moeilijke dag, 2 jaar alweer, wat gaat de tijd snel… :-* :-
groetjes lynn mama van senne en ???
Vlindermama: :inlove: :dance: gefeliciteerd met jullie dochter! :dance: :inlove:
Victoria: :kaars: :kaars: :hug:
Viola: Dikke knuffel :hug: voor Fieke :-* . (Zie er nu al tegenop dat Jasmijn straks haar eerste prikjes krijgt )
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Vlindermama GEFELICITEERD geweldig!!
Finn heeft hier 2 wkn geleden zijn 1e prikjes gehad, ik had hem ook nog nooit zo erg horen huilen. En terwijl dat ik hem aan het troosten was, vroeg die consultatie arts: hoe gaat het nu met jou? Ik: nou eeeh, Zij: ik las dat jullie je 1e kindjes verloren hebben, hoe gaat het er nu mee…
Grrrrrrr wat een moment om dat ter sprake te brengen, dus ik zei goed, en hem me weer met Finn bezig gehouden. Beeeeeeeeetje onhandig van haar.
Verder gaat het hier goed. Finn weegt al ruim 6 kilo, kleine papzak!! Hij word ook al zo groot en nogsteeds leert hij met de dag dingen bij, Dat echte baby-achtige is er alweer een heel eind vanag. Tegenwoordig zit meneer het liefst gewoon rechtop op schoot of op de bank. En als hij dan stoere kleren aan heeft, lijkt hij al een hele vent.
Nou we zijn ook weer een beetje bekomen van de schrik hier. Ik heb vannacht weer lekker kunnen slapen.
Chantal… hoe gaat het met Jasmijn en met jou en Sander?
Lynn… hoe gaat het met de mini-lynn (hahah blijft leuk) in je buik? Ben je al druk bezig met het kamertje enzo?
owww linda het kamertje is al helemaal af :lol: :mrgreen: alles ligt klaar, haar doopsuiker is al een maand af, en de geboortelijst is ook helemaal af, volgende week zaterdag gaan we nog een proefdrukje maken voor de geboortekaartjes, en het wordt iets in die genre
http://in-druk.skynetblogs.be :inlove:
we zijn benieuwd :inlove: :inlove:
dus nu is het op het gemakje (en vol ongeduld ook) wachten tot ze zich aanmeld :mrgreen:
Heb net het reuze nieuws gekregen dat ik vrijdag onze poes mag ophalen, en haar naam wordt SNOWY :mrgreen: ik plaats wel nog een fototje dan van onze nieuwe inwoonster :mrgreen:
wat onaardig van die vrouw dat ze over Lara* begon, paste ook niet in de situatie waarin je was he meis, maar hoe gaat het nu met je? na al dat gedoe met die rare kwiest? ben je al wat tot rust nu?
groetjes lynn mama van senne* en ???
Victoria: heel veel sterkte voor jou vandaag, ook al twee jaar weer. Gaat snel he? Maak er een mooie dag van in het teken van jullie kleine meid :-*
Vlindermama: van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! :inlove:
Victoria: heel veel sterkte vandaag, alweer 2 jaar… :kaars: :hug:
De workshop gister is goedgegaan ik zal na ons weekendjeweg kijken of ik wat foto’s kan plaatsen. Ik had in het begin wat last van de drukte (hyperventilatie) :?
maar dat ging toen ik me op de lantaarn ging storten wat beter. Er werd veel gevraagd aan me en t was ook fijn veel over Manon* te praten.
Mijn armband is er helaas nog niet hopelijk wel met de feestdagen. Ik had wel een kaart bij me (verkleining van het herinneringsvel) en dat vonden ze allemaal erg mooi.
Het heeft me dus erg goed gedaan om te gaan…het stuk staat nu mooi op het dressoir!!! :thumbup:
liefs, Anne
@victoria wrote:
Niet echt iets bijzonders.
Een kaarsje branden in de kerk en we staan er stil bij als familie :-
Vlindermama gefeliciteerd :-
Plaats je ook een foto 8)
ehh waar???
kijk anders ook even op haar site (http://www.brusjefortuin.beebiesite.nl)
tevens wil ik je sterkte wensen vandaag
vlindermamma gefeliciteerd met jullie dochter … en wat een lieffie zeg!! :inlove:
@victoria… :hug: , hele veel sterkte vandaag
liefss :vlinder:
Vlindermama gefeliciteerd met je mooie wonder.
Vic lieverd dikke :-* voor jou en Sas denk aan jullie
Liefs Jel :vlinder:
Vlindermama: Ben ook even wezen spieken. Wat een moppie :inlove:
Geniet ervan!!!
Evelien en Marielle: hihihi…ben toch ook even aan de slag gegaan met kerstmuts en Jasmijn :inlove: :lol: (kan niet wachten tot volgend jaar!)
Heb alleen maar 10 kaartjes (ging per set van 10) ervan besteld. Deze waren nogal duur :shifty:
Volgend jaar de iets goedkopere nemen (dan kan ik iedereen sturen )
Maar in het sf kunnen jullie ook even spieken naar het resultaat van onze “kerstmuts” :inlove: :inlove:
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder: