@Anne wrote:
oh sorry Bieke had ik niet gezien… :oops:
Dat geeft toch helemaal niet! :lol: :-*
Lynn, haha, lachen die uperware!! :mrgreen:
Zie het alweer helemaal voor mij! :lol: 8)
Ha meiden,
FF kort, heb globaal bijgelezen.
Viola: Oh, zou het ook vreselijk vinden als ik Jasmijn zou laten vallen.
Gelukkig heeft ze niets!! Fieke is een sterke meid! :inlove:
Evelien: foto’s zal ik binnenkort effe opnieuw plaatsen. Had alles opgeschoond, maar ging verkeerd :shifty:
Marielle: dikke beterschaps kus :-* voor Quillan.
Marielle en Evelien: hartstikke bedankt voor jullie mooie, lieve kerstkaartje!!! Deze week gaan de mijne op de bus, maar heb niet van die leuke als jullie Die ga ik zeker volgend jaar ook maken!!!
Jolanda: wat ontzettend lief dat ze op school zoiets moois hebben gemaakt voor jullie.
En hoe was de verjaardag van Britt?
Zoeffff… zo nog even snel naar ons sf, want daar is volgens mij heel wat bijgekomen.
Hier gaat het goed :thumbup: We kunnen ons steeds beter ontspannen en dus ook genieten.
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Even snel dikke kus voor iedereen :-*
hoi allemaal!!
HEb een paar dagen niet geschreven, maar ik haak vanaf hier weer in.Heb even geen tijd om bij te lezen.
Met Finn gaat het heel goed, hij lacht en kletst er lekker op los.
Maar zaterdag is ons iets heel rots overkomen.
Er belde een man aan die zei dat hij van een enquete over babyvoeding was, en of hij een paar vragen mocht stellen. Dat mocht van mij wel, maar hij vroeg of hij even binnen mocht komen om aan een tafel te zitten zodat hij kon schrijven. Dat wilde ik niet dus ik zei dat ik dat liever niet had, en vroeg hem of hij zich kon legitimeren. Hij pakte (dacht ik) zijn pasje o.i.d uit zijn zak, maar dat bleek een mes te zijn, en hij zei: Zo, nu gaan we even naar binnen. Dus ik stapte meteen achteruit en raakte in paniek en zei dat hij alles mee mag nemen maar van mij en Finn af moest blijven.
Rob was thuis,maar die was boven muziek aan het maken op zijn computer dus die had zijn koptelefoon op. Stomtoevallig had hij de deurbel gehoord en kwam even om het hoekje kijken wie het was en zag mij in paniek, toen ik hem zag zei ik PAK FINN!! Rob kwam naar beneden stormen en de man had niet verwacht dat er nog iemand thuis was en nam de benen. Hij is dus niet verder dan de gang gekomen.
Maar we zijn ontzettend geschrokken, en ik slaap nu erg onrustig, nachtmerries etc.
Het is zo’n naar idee dat er zo’n gek in ons huis is geweest. De hele tijd denken we " wat als" Het is nu met een sisser afgelopen, maar zo zie je maar, midden op de dag in je eigen huis, de buren waren buiten aan het klussen, en die man is nog zo brutaal om kwaad te doen, en het was hem bijna gelukt.
De schrik zit er goed in hier. De politie is er nu mee aan de gang.
Linda jo jak :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Wat ontzettend eng zeg. Moet er niet aan denken
Ik hoop maar dat ze m te pakken kunnen krijgen, want hij zal niet alleen bij jullie aanbellen
Zo linda :shock: dat is zeker schrikken zeg :-* :hug:
Gelukkig was Rob thuis :hug:
Hier vandaag 2 jaar geleden dat we er achter kwamen dat Vera* niet meer leefde
:shock: :shock: :shock: gog meis wat een gedoe en dan nog op klaarlichte dag, je moet maar lef hebben, ik zit hier te beven er van, gelukkig is je mannetje komen kijken en is het al bij al “goed” afgelopen, hopelijk vinden ze die hufter :twisted: :twisted:
je hebt nog niet genoeg meegemaakt zeg :hug: :hug:
Victoria meis :hug: :hug: :kaars:
Jezus Linda wat een idioot zeg wat een creep. Oh ik hoop dat ze hem pakken voor je eigengemoedsrust ook.
Vic meis :hug: :kaars: :-* :vlinder:
Oh Linda wat erg zeg…bah wat akelig en eng…het is gelukkig goed afgelopen maar kan me voorstellen dat de schrik er goed inzit.
Hoe brutaal op klaarlichte dag!!! Hopelijk pakken ze die engerd! :twisted:
Victoria, een dikke knuffel voor jou :hug: :hug: kan me voorstellen dat t moeilijke dagen zijn nu…precies 2 jaar geleden… :kaars:
liefs Anne
Linda: :hug: hoop ook dat ze die gek te pakken krijgen. Wat een debielen lopen er toch rond op deze aarde!!! :evil:
En gelukkig was Rob thuis!!!
Zelf heb ik ook zoiets meegemaakt in ons andere huis. Onze “onderbuurman” belde toen 's middags aan om te vragen aan mij als ik rare dingen hoorde bij hun :eh: :eh: of ik dan de politie wilde bellen!! Hij zei dat dat echt noodzaak was en liet een pistool zien aan de binnenkant van zijn jas en zei daarbij; ik heb niet voor niets deze bij me :shock: Het waren altijd al rare mensen (veel ruzie waar wij van mee konden genieten enzo…)
Maar wil vast niet weten wat daar allemaal speelde.
Iig, als hier nu de bel gaat, kijk ik altijd eerst uit het keukenraam. En als het me niet zint wat er staat doe ik gewoon niet open
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Linda, wat schrikken zeg, jeeeetje!!! :shock:
Wat een geluk dat Rob thuis was, wat zou er gebeurd zijn moest Rob niet naar beneden gekomen zijn??
Jee, mag er niet aan denken!!
Kan me voorstellen dat je 's nachts niet meer goed slaapt en dat je bang bent om alleen te zijn!
Wat was zijn bedoeling eigenlijk???
Nou, dat weet je natuurlijk zelf niet maar kan me voorstellen dat dà t je ook erg bezig houdt, ‘ging het hem om geld, om iets anders …?’
Brrr!!! :shifty:
Kon je de man nog goed omschrijven voor de politie??
Veel sterkte meid!! :hug: :-
Victoria, ook voor jullie enorm veel sterkte, wat een moeilijke dag is dit voor jullie … :hug: :-
Oh Victoria ik had er niet bij stilgestaan :oops: , want zat met 12 in m hoofd, maar ik begrijp m nu.
Voor jullie beide :hug: en n dikke :-*
Victoria, Jij en Sacha een dikke knuffel in deze extra moeielijke dagen :hug:
Linda :shock: Jeetje, ik schik hier zelfs van. Meestal zie ik wel wie eraan komt en ook kan ik het een beetje zien door de deur heen (zit matglas in met een facetrandje waar je doorheen kan kijken). Echter vaak doe ik wel gewoon open. :wall: En soms vraag ik mij nu al af waarom ik helemaal naar beneden ren om open te doen voor: … kinderen die vragen om een heitje voor een karweitje, of lootjes verkoop, of er staat inmiddels al niemand meer voor de deur (en dan haast ik mij toch redelijk van 2 trappen af) of zoals van de week een bijbelse boodschap :wall: :wall:
Het zijn nou bijna nooit leukjes pakjes die bezorgt worden :mrgreen:
Ik moet mij toch eens aanleren om dan boven mijn hoofd uit het raam te steken. En na dit verhaal zeker :?
Verder eigenlijk weinig te vertellen. Alles gaat hier prima. Tejo brabbelt steeds meer (erg gezellig en lollig, ik kan er uren naar kijken)
Vandaag weer wat kerstkaarten ophalen. Ik was er opeens doorheen terwijl we toch 10 extra besteld hadden. Ik heb er niet eens 1 voor mezelf :shock: En er liggen inmiddels alweer 3 enveloppen klaar waar ik de foto nog in moet stoppen. :roll:
Ik heb nog nooit zoveel reacties gekregen op onze kerstkaart :thumbup: Ik wordt er helemaal blij van. En mijn moeder meld bij haar zussen dat ze mij daarvoor ook best mogen bellen. Die bellen mij moeder namelijk haha. Soms heb ik het idee dat de mensen nog steeds met die kraamtijden in hun hoofd zitten om mij te kunnen bellen.
Mijn schoonouders waren ook van plan om een foto dit jaar te doen (zeiden ze vorige week, dus ik natuurlijk niets gezegt over onze kaart) en nu ze de kaart hebben ontvangen, vond mijn schoonvader het wel een goed plan als ik hun help :mrgreen:
Morgen komt mijn schoonmoeder dus langs en kan ik knutselen (zelf een digibeet, dus uitleggen hoe het moet zal ik maar niet aan beginnen, want dat onthoud ze toch niet en simpel vind ik het zelf ook nog niet)
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Victoria; :hug: :-
Linda; Wat een schrik zeg!
Hoe gaat het nu met je??
Marielle; Is je mannetje helemaal opgeknapt??
Voor iedereen een :- .
Nog bedankt voor de felicitaties.
We zijn haar verjaardag goed doorgekomen, was gezellig.
Ik vond Sinterklaas een stuk pittiger…
De kraamhulp is ook nog gekomen voor Britt, Britt mist haar erg.
Ze waren natuurlijk toch een week op elkaar aangewezen (tja en wat voor week :roll: ).
Heb hier de boel, behalve de kerstboom (doe ik denk ik morgen) als aardig in kerststemming.
Al die lichtjes…kunnen wel een beetje licht gebruiken.
Toen we buiten bezig waren, toen zei iemand “dat ze dat niet verwacht had, dat we dit jaar de lichtjes deden”…hallo, ik kan toch niet tegen die kleintjes zeggen “geen zusje én geen kerst…” en die stralende koppies helpen ook.
Ben later met een andere buurvrouw guirlandes met lichtjes gaan halen, we hebben nu met 3 huizen naast elkaar die dingen langs de dakgoot hangen :inlove: .
Vanmiddag gaan we Liv :**: ophalen.
We hebben zelf nog geen urn of iets uitgezocht, maar we willen haar zsm thuis hebben.
En vandaag was de eerste dag dat dat kon.
Ik denk nog steeds dat het in “sokkel” vorm voor het beeldje gaat worden.
Maar misschien hebben ze nog iets wat we nog niet gezien hebben bij het crematorium.
Jolanda heel veel sterkte vanmiddag :-
Evelien ben benieuwd
Straks moet ik met Fieke naar de ha :? Ik heb t idee dat dr oorontsteking niet weg is, maar
ze wordt zo misselijk van de antibiotica en ze moet er veel van spugen. De ha wilde ze toch even zien
voordat hij andere medicijnen zou voorschrijven. Vanmiddag moet ik met haar naar t cb
voor dr 2e prikken en heb er echt geen zin in.
Ben wel benieuwd of dat ze gegroeid is, maar daar ga ik wel vanuit want mt 62 wordt krap.
Ze is weer wakker dus ga ze even eten geven en dan door. Tot later :-
Liefs Viola
Viola, als je twijfelt en je hebt echt het idee dat ze niet in d’r hum is, prikje gewoon even uitstellen.
Vaak kan je dan een weekje later even tussendoor.
Het is wel belangrijk om dat schema erin te houden, maar een weekje later kan geen kwaad hoor en dan voelt ze zich misschien wat prettiger.
(zegt deze prikheld :liar: :oops: )
(Mijn moeder werkt bij het cb, die wordt altijd gek van mij :oops: )
Lieve Jolanda, veel sterkte vandaag! :hug:
Ik kan goed begrijpen dat jullie haar nu thuis willen hebben.
Jullie zijn nog met een beeldje bezig begrijp ik?
En knap dat je toch zo met de versiering bezig bent…maar wat je zegt het is voor je andere kids ook zo onwerkelijk allemaal
en die snappen niet waarom er dan ook geen kerst wordt gevierd
Hier heb ik gister voor t eerst een goede dag gehad, voelde me goed was lekker aan t rommelen in huis en ben nog even op pad geweest
voor een nieuwe bril. 's avonds lekker gesport op zolder manlief was aan t studeren daar en ik zat met mp3 op de spinningbike
Straks komt collegaatje van me thee drinken ze is ook jarig dus haal even klein bosje bloemen voor haar…
Vanavond een workshop in t tuincentrum kerststukje maken van mijn werk…kijk er naaruit en zie er best tegenop…
iedereen weer te zien en steeds weer alles te vertellen…nouja ik zie wel
liefs Anne
Jolanda met Quillan is alles weer top, wel merk ik dat het energie heeft gekost want hij slaapt nog behoorlijk veel.
En tuurlijk moet er kerst gevierd worden, lekker je huis vol lichtjes speciaal ook voor Liv. Ik heb dit jaar ook geen piek, maar een prachtige grote zilveren vlinder bovenin de boom de Luna :vlinder: vlinder noem ik hem.
Viola hoe is het met Fieke?
Anne veel plezier vanavond meis, ondanks alles maar het is ook wel weer prettig kan je weer over je kindje vertellen.
Liefs Jel :vlinder: