Heb ik al gedaan, maak me idd gewoon teveel zorgen.
Maar dit is ook de eerste keer dat hij echt ziek is.
Gelukkig heeft hij vandaag ook alwel weer wat gespeeld.
Overbezorgde mama :mrgreen:
Nee hoor niks overbezorgd :naughty: .
Gewoon een supermama en een mens :-* .
Weet je dat ik als ik de dokterspost bel als er één ziek is er minstens een graad koorts bij op tel :oops: :mrgreen: ?
Oh echt en helpt dat komen ze dan sneller.
Mijn huisarts zegt ook gewoon lekker uitzieken, en zetpilletje geven.
Maar ja muts mama als ik ben, ga ik malen ja maar hij heeft al 5 dagen koorts en hij zus en zo oh af en toe gek word ik van mezelf.
Hij is me gewoon zo dierbaar.
Begrijp ik heel goed Mariëlle, komt vast goed meid! :-
Beterschapskusje voor je mannetje! :- :hug:
Jolanda, fijn zeg, je eigen naam! :dance: :inlove:
Ha meiden,
Heb alles gelezen en t was veel :shock: Ga je ook eens n weekje weg. Weet alleen niet meer
precies wat er allemaal geschreven :oops: dus val hier weer in
We zijn dus heerlijk weggeweest naar zee. Voordat we wegkonden ben ik toch mar even met
Fieke naar de hs geweest. Ze werd 's morgens wakker en ik vond haar nogal warm en dus maar even
getempt en t was niet schrikbarend met 38.0, maar had haar al n paar dagen naar haar
oren zien grijpen. Ik dacht eerst dat ze weer wat nieuws had gevonden, want ze grijpt echt alles vast
wat binnen haar bereik is en dus ook haar oren. Ineens kwam er voorbij flitsen dat ze ms weleens n
oorontsteking kon hebben en heb gebeld. Ik kon toch eigenlijk niet terecht die dag, maar moeders
heeft even op haar strepen gestaan en ja toen kon ik wel terecht. De ha gekeken en had mn popje
n fikse oorontsteking en kreeg antibiotica.
Ik kwam terug thuis en hebben alles verder ingepakt en toch mar op vakantie gegaan met zoiets
van we zijn met n uurtje thuis als ze echt heel ziek zou worden.
De dinsdagmorgen ging t gelukkig n stukje beter met haar. Ze had echt super lekker geslapen.
Zoals gewoonlijk de klok rond en dan ook nog in n vreemd bed dus ik was erg trots op mn meisje.
We hebbenzomaar rustig aangedaan met n heerlijke strandwandeling en daarna heerlijk bij
t haardvuur met n kaasje en worstje n boekje gelezen.
Fieke zat heerlijk in de wipper en wilde haar verzetten en toen gebeurde t . Ik liet de wipper glippen en
ik had haar niet vastgedaan en daar tuimelde ze op de grond met n smak op haar hoofd. Ik ben nog
nooit zo geschrokken en heb me ook nog nooit zo schuldig gevoeld :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Heb de hap gebeld want ik vond ze toch nogal erg suf reageren. We kregen t wekadvies voor de
nacht en heb haar heerlijk in ons bed gelegd zodat ik dicht bij haar kon zijn. Ze heeft er
gelukkig niets aan overgehouden, maar oh jee wat voelde ik me slecht. Je doet t niet expres maar toch.
Donderdag zijn we toch nog met haar naar t zwembad geweest en ze heeft genoten en wij
natuurlijk ook. Het is erg jammer geweest van t weer maar dat heeft de pret zeker niet mogen
drukken en vond t ook erg jammer dat t alweer was afgelopen.
Vandaag zijn we nog gezellig naar de intratuin geweest om kerstinkopen tedoen o alles hier
en bij Loek leuk te kunnen versieren.
Maandag moet Joost bij zn nieuwe baas beginnen en proberen we nog even goed van elkaar te
kunnen genieten, want straks wordt t erg druk met zn werk.
Meiden heel fijn weekend en tot snel.
Liefs Viola
Lieve Viola; wat zal je geschrokken zijn!!
Maar ook bij ons is het wel eens gebeurd dat er één van het bed is gevallen of iets dergelijks en ook wel eens door onze schuld.
Geloof me elke ouder weet wel zo’n verhaal te vertellen.
Schrale troost, maar het is écht zo :-*
Jel; euh ja, ze laten je iig sneller komen, bij de hap dan he. Dus standaard een graadje erbij jokken + een paar dagen erbij :oops: .
Het is erg maar waar,ik ga liever een keer een keer voor niks.
Maar moet bekennen dat ik er nu al een poosje niet gezeten heb.
Isa had bronchitis in mijn kraamweek, toen is de kraamhulp met haar gegaan.
Morgen wordt Britt :inlove: alweer zeven.
Net slingers opgehangen en ballonnen opgeblazen.
Ik denk dan altijd even terug naar hoe het dan ging, toen zij geboren was (was “kantje boord” ook door onoplettende verloskundige, ze nam mij niet serieus toen we belde en kwam niet, volgens haar ging het niet zo snel bij de eerst :roll: , gevolg; dat toen ze eindelijk kwam ik geen weeen meer had en Britt er letterlijk uit hebben moeten duwen en de placenta er niet meer uit kwam…Britt d’r eerst apgarscore was een 5, maar is nu gelukkig een bijna zevenjarige in groep 4, ik is heeeeeeeeeel trots)
Maar die herinneringen worden nu enigzins overschaduwd .
Viola, fijn dat jullie een ontspannend week gehad hebben aan zee! :inlove:
Jammer dat Fieke ziek werd en ja wat zul je geschrokken zijn meid, maar het kan iedereen overkomen hoor! :-*
Britt, GEFELICITEERD meisje, wat wordt je al een grote meid hé!
Laat je maar lekker verwennen met leuke cadeautjes en lekkere taart!! :dance: :inlove:
Goeiemorgen
Viola oh wat zul je geschrokken zijn, Quillan is bij Wilco toen van het bed afgevallen oh wat was ik stiekem boos. Maar gelukkig had hij ook niks.
Jolanda gefeliciteerd met je grote dochter alweer 7 jaar. Een dag met een lach en een traan.
Quillan is gister om 6 uur op bed gegaan tot vanochtend 8 geslapen, daarna fles en hij had toen nog 37,8 nu ligt hij alweer lekker een half uur te koesen. Hij is echt nog zo moe.
Liefs Jel :vlinder:
Jolanda gefeliciteerd met Britt :dance:
Alweer 7 jaar en alweer zo groot :thumbup:
Jel fijn dat t beter gaat met Quillan :thumbup: Nog wel n wat ogere temp, maar dat is ms staks we over
Bieke ik heb nog gelezen over de kerstkaart, maar ik vind dat je gewoon moet doen wat jij wilt
en waar je je goed bij voelt. Het is jouw zoon en die hoort er gewoon bij naar mijn mening :-*
Ik heb de foto ook gezien en ik moet eerlijk bekennen dat ik die in kleur mooier vind dan in t zwart wit.
Britt gefeliciteerd :dance:
7 jaar :dance: alweer :dance:
Ik hoop dat je vandaag een fijne dag hebt :-*
Britt, gefeliciteerd met je 7e verjaardag!! :dance:
Het zal hier vast ook wel eens gebeuren dat Tejo valt of iets. En als het mijn of Rinse zijn schuld is kun je jezelf wel voor de kop slaan. :wall: Ik heb Tejo’s hoofdje ook al een paar keer gestoten. In de eerste maand al tegen een plank boven het wiegje. Ik schok mij een ongeluk, terwijl Tejo er niet eens op reageerde. Volgens mij is het erger voor mij dan voor Tejo.
Ik kan mij ook herinneren dat ik op mijn nichtje paste toen ze een jaar was. Op een gegeven moment zag ik haar vallen tegen de tafelpoot. Mijn hart stond helemaal stil. En mijn nichtje? Die keek naar mij en moest toen lachen. Ik heb maar snel meegelachen voordat ze ging huilen, want het moet behoorlijk pijn gedaan hebben.
Quillan, beterschap! Maar zo te horen gaat het gelukkig de goede kant op :thumbup:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Evelien bedankt voor de kerstkaart :-*
Hij is leuk. Ik ga die van mij ook schrijven
Jolanda, gefeliciteerd met Britt…alweer 7 jaar…!!!
en ik wens jullie toch een fijne dag toe.
liefs, Anne
Lynn dankjewel :-*
Jolanda, de dag gisteren een beetje doorgekomen? :-
Wij zijn gisteren eindelijk weer eens bij Jelte langsgeweest. Ik vond het weer veel te lang geleden dus voordat Tejo zijn bed weer in ging hebben we snel de spullen gepakt en zijn we met zijn allen naar Jelte* gegaan. (Tejo kan best ook in de maxi cosi slapen, maar ik leg hem daar niet slapend in, dan laat ik hem in zijn bedje liggen)
Zijn kerstboompje staat weer te branden (de ledlampjes erin tenminste).
Er stond nu ook weer een nieuw geboortekaartje bij een ander grafje na die van Jelte*. Heel raar, ik dacht, jeetje nu al? En wat blijkt dat zusje is ook een jaar en 5 dagen later geboren (Tejo 1 jaar en 4 dagen). :lol: Wat gaat de tijd toch snel… en wat fijn dat er na een vlindertje weer kindertjes worden geboren :thumbup: :inlove:
Ik krijg straks visite (verlaat kraambezoek) dus moet er weer vandoor.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
goedemiddag allemaal
vandaag is t 9 december, vanavond is het ‘kaarsjes branden’ weet niet of jullie dit al kennen, maar hoorde ervan op een ander forum.
Hier brandt altijd al een kaarsje voor Manon* maar zal er eentje extra aansteken vanavond. :kaars:
Verder hebben we net t behangen afgemaakt in de woonkamer, althans dat stuk dan…met de feestdagen doen we de andere lange kant
Dit jaar doen we toch even niks met de kerst…leuke therapie dan.
Fijne dag nog allemaal
liefs, Anne
‘Wereldwijd Kaarsenbranden’ komt op in Nederland. Ieder jaar op de tweede zondag van december vindt World Wide Candle Lighting (WWCL) plaats. Overal ter wereld ontsteken om zeven uur 's avonds nabestaanden van overleden kinderen kaarsen voor hun dierbaren. In Nederland is WWCL nog vrij onbekend. Toch sluiten steeds meer Nederlanders zich bij dit herdenkingsinitiatief aan. Licht als troost De gedachte achter World Wide Candle Lighting (‘Kaarsen Branden Wereldwijd’) is om in de donkere dagen voor Kerstmis, waarin zoveel kaarsen ontstoken worden voor gezelligheid en sfeer, ook een kaars te ontsteken voor een overleden kind. Juist in december wordt vaak het verdriet vanwege het verlies van een kind het pijnlijkst gevoeld. Vandaar dat nabestaanden gezamenlijk licht willen maken om daarmee kracht en troost te verwerven. Cirkel van licht Het is de bedoeling dat er over de gehele aarde een cirkel van licht wordt gemaakt. Dat gebeurt als mensen in iedere tijdzone om klokslag 19.00 uur kaarsen branden. Dat kan in de huiselijke sfeer zijn, waarbij mensen een kaars voor hun raam plaatsen, of in groepsverband waar men in bijvoorbeeld kerken bijeenkomt. Bill Clinton WWCL ontstond elf jaar geleden in Amerika. In 1997 nam Compassionate Friends, een organisatie van ouders van overleden kinderen, het initiatief voor deze herdenking. Voortaan zou iedere tweede zondag in december ‘Kinder Kaarsendag’ zijn. Een jaar later erkende president Bill Clinton deze Children’s Memorial Day als officiële herdenkingsdag.
hallo dames,
Britt een zeer gelukkige verjaardag alsnog meis!!! je wordt alweer groot!! :-* :-* :-
heb je de dag een beetje goed doorgekomen jolanda? het was vast wel weer dubbel voor jullie! :hug: :-
viola kan me wel voorstellen dat het schrikken was, hier heb ik es voor Abigail opgepast toen ze een maand of zeven was, en ze is toen per ongeluk uit mijn handen de zetel uitgeglipt, man wat voelde ik me schuldig, :wall: :wall: kwas toen nog zwanger van senne* en had er wel enorm van geschrokken, heb dit wel gezegd tegen mijn vriendin, maar ze was er niet boos om, kvoelde me zo schuldig he, gelukkig had ze niks en was het van niet hoog ook maar toch, je schrikt er wel van he…
wereld wijde kaarsjes dag voor alle vlindertjes, hier brandt ook iedere dag een kaarsje voor senne* dus vanavond maar een kaarsje erbij zetten dan… :kaars: :kaars: :kaars: voor alle vlindertjes
hier gaat het goed met me, en onze dame doet het ook prima, gisteren zijn we bij vrienden langs moeten gaan voor zo’n homeparty van upperware, :mrgreen: :roll: man wat hebben we gelachen, de mannen mochten ook mee, en man man man hun imago he!! als die mannen een dildo of zo zien :lol: :lol: we waren wel benieuwd hoe dat ging aflopen daar, maar het is al bij al rustig verlopen want we dachten al met al die mannen samen dat dat wat rumoer ging brengen :lol:
enkel de dame die de party gaf had het een beetje moeilijk met uitleggen en zo, want de mannen begonnen telkens een andere naam te zoeken voor de ‘speeltjes’ van star wars tot … :lol:
verder niet zo veel nieuws, we gaan nu es de stad in vlug om wat pakjes te halen, voor bij mijn ouders met kerst, verder is het hier niet feesten geblazen hoor met kerst en oudejaar, maar heeel rustig voor de buis…
hou jullie goed dames groetjes lynn mama van senne* en ,???
Anne, ik had vorige week al een topic geopend… :-*
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=48535&highlight=
Lynn, héél erg bedankt voor je kerstkaartje!!
Het eerste dat in de bus viel! :dance: :inlove:
oh sorry Bieke had ik niet gezien… :oops: