Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (10)

helaas Lynnty je zult nog even moeten wachten

:mrgreen: ja ik weet het de tijd kan soms niet snel genoeg gaan…

er staat nieuwe foto’s op sf, van mijn buik met 27 weken voor de nieuwschierigen :mrgreen:

Ja Lynn, echt nog ff wachten hoor! Slechts eh… zo’n 2,5 halve maand :shifty:

Klinkt lang, maar is echt voorbij voordat je het weet. Zometeen kerst en nieuwjaar en dan is het opeens alweer een maand verder.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Hihihi Lynn, ik herken het nu al en moet nog zóveel langer dan jij! :doh: :lol:

Ze zal er sneller zijn dan je denkt hoor, nog even geduld!! :dance: :inlove:

:lol: :lol: :lol:

Ik had het ook hoor. Vooral de nieuwsgierigheid hoe Tejo er nu in het echt uit zou zien, hoe hij zou zijn etc.

Maar tegelijkertijd wist ik ook dat ik niet anders kon dan geduldig wachten en probeerde ik zoveel mogelijk te genieten van het zwanger zijn en de schopjes in mijn buik.

Ook daar kun je best lol mee hebben.

Ik hoor veel dat mensen juist het zwanger zijn zo fijn vonden en dat missen. Nou ik niet hoor. Het was leuk, maar ivm mijn bekken ook pijnlijk. Slapen was een ramp en… nouja… veel geklaag. Ik zie het zwanger zijn dan ook meer alleen omdat het nodig is om een baby te krijgen.

Dus wat mij betreft, klagen mag, zolang je ook maar van die kleine dingetjes die wel leuk/fijn zijn kan genieten.

hahaha en ik loop juist te janken als ik foto’s van mn zwangerschap terug kijk. Ik vind het echt het mooiste wat er is en ik mis het, ontdanks de kwaaltjes, echt. Dat neemt niet weg dat ik 9 mnd wachten ook veeeeeeeelste lang vind!!! (vooral als je zoals wij het vertrouwen op een goede afloop een beetje kwijt bent)

ik mis het zwanger-zijn ook heel erg…kan me daarentegen voorstellen als je veel kwaaltjes hebt gehad dit een ander verhaal is…

maar bij mij verliep alles volgens het boekje, wel wat misselijk maar heb maar één keer hoeven spugen en verder niet

Ik kan dan ook niet wachten tot het zover is…volgende week de 1e kans weer…we gaan dan ook een weekendje weg naar een leuke B&B

http://www.hoevedehaar.nl hebben er de gele kamer geboekt en las dat geel het symbool is van de lichtkracht.

Het is een sterke kleur die hoort bij wijsheid, levenswarmte en bescherming. Het is een veilige, koesterende kleur…nou als dat niet positief is weet ik t ook niet meer…

Ooooh wat fijn Anne!! :hug: :-* :inlove:

ja inderdaad ze moet nog even blijven zitten hoor, maar ik kijk er zo naar uit he :mrgreen: nog normaal gezien wordt ze gehaald bij 38 weken dus we hopen dat we daarop mogen rekenen, en eigenlijk het zwanger zijn vind ik zooooooo ontzettend leuk he, ondanks sommige kwaaltjes vind ik het zoiets om echt trots op te zijn he, die dikke buik :inlove: :inlove: en dan die stampjes die nu wel heviger beginnen te worden vind ik ook wel grappig, mijn hele buik gaat dan heen en weer, tja dames dit is weer nieuw voor me maar wel fijn!!!

Anne geniet ze op jullie weekendje uit!!! en ik duim voor jullie dat dat geel jullie veel succes brengt op gebied van klussen :mrgreen: !! :thumbup: :thumbup:

hier komen straks twee kindjes van mijn vriendin, Rune en Abygail, want hun mama gaat zodra shoppen voor sinterklaas, dan zet ze hier al hun speelgoed in het geniep af en moet jurgen vanavond zwarte piet gaan spelen voor haar drie kindjes :mrgreen: Andres 2.7jaar, Abygail 1.7 jaar en Rune 7 maand :inlove: :inlove: :inlove: ik neem hen straks es foto dan, het zijn zoooooo’n schatjes he :mrgreen: es benieuwd wat het daar vanavond wordt :mrgreen:

groetjes lynn mama van senne* en ???

Nou, hier mogen ze het zwanger zijn ook afschaffen hoor. Begin gelijk altijd al met bekkenklachten, heb door mijn middenrifsbreuk heel veel last van maagzuur, heb vanaf de helft van de zwangershap altijd harde buiken en weeën en lig dus vaak even in het ziekenhuis (bij Kelly heb ik twee weken aan de remmers gelegen, maar bij Ryan was er verder niks aan de hand). Maar vooral dat bekken, niet kunnen doen wat je wil en bij alles pijn hebben. Ik heb na Kelly ook 4 jaar lang geroepen dat ik nooit meer zwanger wilde zijn…maar ja… als alles goed is gaan we nu voor de vierde zwangerschap (klinkt raar)

Die bekkenklachten idd deden bij mij ook de das om. Je wilt zoveel, maar het gaat gewoon niet.

Overigens zover het kon van de rest wel genoten hoor. Maar als het niet een noodzakelijk kwaad zou zijn, dan liever gewoon gelijk de baby :mrgreen:

Het rare (misschien) is dat ik wel liever die klachten had, dan dat ik steeds misselijk zou zijn geweest. Meestal is dat wel na de eerste paar maandjes over, maar mijn moeder is bij beide zwangerschappen alle maanden misselijk geweest. Pfff. denk ik dan, ik gelukkig helemaal niet.

Lynn, gelukkig zijn die kindjes nog klein, want Sinterklaas is alweer terug naar Spanje. Ben benieuwd of de oudste dat niet al raar vind :think: :mrgreen: En bij jou de kerstboom… erg verwarrend allemaal :smiley:

Oja, kerstboom, wil ik ook nog steeds doen…

Anne, heerlijk er even tussenuit. Welke gele kamer? Ik zie er 2 (kamer 1 en kamer 5). Wow, die rode is mooi zeg :thumbup:

Wat kleur betreft, ik was tijdens de begravenis van Jelte* in het groen. Helemaal niet bewust ofzo. Zegt de begravenis onderneemster na afloop tegen mij of ik bewust voor groen had gekozen of niet. Ik dus: hoezo? Blijkt dat de kleur van hoop te zijn.

Vond ik ook wel een hele mooie gedachte.

Oh, ik zie het al, die andere kamer (nr 5) is oranje met oker. Die andere heet idd de gele kamer.

Gaan jullie daar nog wat doen? Ik las iets over schilderen, maar dat hoeft natuurlijk niet betekenen dat jullie daarom daar heen gaan. Het is zoiezo natuurlijk gewoon een mooie omgeving daar om heerlijk er even tussenuit ze zijn en weer eens echt genieten. Want dat moet je wel doen hoor! Manon* ziet haar ouders ook graag happy :smiley:

Zo Anne dat ziet er leuk uit, doen jullie ook zo’n speciaal arrangement nog?

Hier bij Luna echt een top zwangerschap gehad, alleen megalast van mijn schaambeen. Quillan was ook een topzwangerschap alleen natuurlijk veel stress of hij wel mocht blijven, en natuurlijk van de scheiding maakte het er niet makkelijker op.

Hier een erg ziek jongentje steeds hoge koortsen 39.9 of 40.0 gelukkig zakt het wel met een zetpil. Maar toch hij is hangerig wil alleen maar op schoot of voor de tv met Bumba erin. Of slapen gelukkig drinkt hij nog wel top eten niet meer maar drinken en de papfles gaan goed. Zal blij zijn als hij weer fit is, dit is niks.

nou we hebben kamer 1 geboekt, die chinese kamer hebben we in het voorjaar aleens gehad ook erg mooi :thumbup:

en die rode kamer…tja…daar zouden we begin november heengaan en dan zouden we in Almelo naar babayplanet gaan :dance:

maar ja dat ging dus allemaal even niet door… :cry:

we hebben geen arrangement genomen…gaan lekker wandelen op landgoed TWickel en er is een kerstmarkt zaterdags…

dus hihi we gaan ons wel vermaken…zeker omdat we iets belangrijks te doen hebben daar :inlove: hahaha

je hoort t toch veel he van die bekkenklachten…ik klop het snel af heb er tijdens Manon* geen last van gehad en hoop dat

het met een evt 2e zwangerschap ook niet komt…

Marielle, beterschap ik lees net dat hij zulke hoge koorts heeft steeds…

verwen m dus maar lekker :slight_smile: hopelijk is hij snel weer beter!!!

oh nee hoor Evelien, hier in Belgie is dat wat normaal dat die sint en kerstboom wat door elkaar loopt, de kinderen beseffen dat niet echt, en dat hij al terug naar spanje is :naughty: nee hoor wij hebben hem gereserveerd voor een avond bij hen thuis :lol: :mrgreen: :mrgreen: , het kwam het beste uit op de vrijdag, dus das helemaal ok, en ze zijn nog klein he, ze kijken er al naar uit hoor naar hun cadeautjes :mrgreen:

oww marielle, wat jammer dat Quillan zo’n hoge koorts heeft meis, soigneer hem maar goed hoor en een dikke kus van ons!!! :hug: :-* :-*

Hoi, even kort;

Zoals je ziet ben ik nu gewoon “mezelf”, dankzij Ruud (nickname is veranderd)!!!

Mariëlle; Sterkte met je mannetje!! Is zo ontzettend niet fijn als je kindje ziek is, ik heb dan altijd een soort steen op mijn maag.

Het voordeel is dat ze ook weer heeeeeeeeeel snel opknappen.

Maar vermoeiend is het wel :hug: .

Ik heb al een foto gemaakt van het dekentje en haar geboortetegel, zal ze morgen even plaatsen…

Liefs Jolanda

(fijn hoor gewoon mezelf zijn :mrgreen: )

Hij heeft weer wat koorts hij stort echt eind van de dag in, hij ha nu weer 38,8 dus gelukkig niet extreem hoog meer. Ook heeft hij weer wat gegeten en gedronken.

Hopelijk hebben we het nu bijna achter de rug, vind dit echt niks dan ben ik liever zelf ziek.

Fijn he Jolanda onder je eigen naam. :mrgreen:

oh als ie weer wat gegeten heeft, da’s een goed teken!

Tja en 's avonds is het altijd weer erger.

Geef je m nog een zetpil voor het slapen??

Dan slapen jullie allebei misschien lekkerder :mrgreen: ??