:shock: wat een gedoe allemaal om een foto zeg, Bieke het is jouw ding en niemand hoeft hier toch over te oordelen, punt uit…
jeanette meis alweer 1 maand :hug: :hug: , pff kan me wel voorstellen dat die telefoon nu helemaal vandaag en welke dag eigenlijk ook, niet hoefde, maar hier ook zo’n dingen meegemaakt, het is hard dat wel maar heb ze allemaal genegeerd,wel na 1 keer duidelijk maken dat mijn zoontje gestorven was, dus hier moesten ze achteraf niet meer zijn…
groetjes lynn mama van senne* en ???
Tja, van Miranda stond me nog bij dat ze vertelde dat ze nu geen dozen enz meer had aangevraagd.
Ik had na de MA van vorig jaar ook moeite om het om te zetten naar deze zwangerschap.
Kreeg gewoon op het moment dat ik bij die zwangerschap 7 maanden had moeten zijn de bon voor “de blije doos”.
Nu dacht ik laat ik postitief zijn en heb dus op een gegeven moment aangegeven dat ik weer zwanger was, maar aanmelden gaat dus blijkbaar een stuk sneller dan afmelden…
Mijn moeder vond het echt iets voor Radar of zo om dit eens te melden, want het is gewoon weg slordig en onprettig.
Bieke; :hug: , vind het zo goed dat je de juiste woorden kan vinden in je reacties.
Evelien; Geweldig zo’n knipperlichtje, zulk nieuws geeft hoop :-*
Hoi Jolanda,
even een hele dikke knuffel voor jou :hug: :hug:
alweer een maand…
en ja kan me zó goed voorstellen dat je deze dag anders had voorgestelt…
het was bij mij vrijdag een maand van Manon* die achteraf door de 1e ongi werd overschaduwd want nu heb ik pas de dip…
laat je emoties dus maar lekker de vrije loop!
liefs, Anne
@roheryn… vandaag zijn de gedachten hier ook bij jullie geweest, jullie mooie mannetjes vlinderdag… heb vandaag ook een :kaars: aangestoken voor hem naast die van Ghislaine*
liefs :vlinder:
Ester (Roheryn), hier ook een kaarsje voor jullie dappere mannetje Ryan :vlinder: … 2 jaar alweer, … :hug: :-*
:: :kaars: ::
Ester (Roheryn), 2 jaar geleden :-* :**:
Tijd vliegt inderdaad, niet te geloven af en toe. Ben gisteren nog even met een klein bloementje naar de kinderafdeling van het ziekenhuis geweest, waar Ryan overleed. Ze waren heel blij dat ik even kwam, want ook bij hun heeft het een behoorlijke indruk gemaakt. Het komt daar zelden voor dat er een kindje overlijdt (streekziekenhuis, kleine afdeling). Voelde erg goed om te horen, en ook om er weer even te zijn, schoot wel helemaal vol hoor, maar dat geeft natuurlijk niet. Verder in de stromende regen nog naar het kerkhof geweest, wat moois neergezet en toen Sinterklaas gevierd bij mijn ouders. Eigenlijk helemaal geen zin in, maar ja de kids willen ook wat. Als het aan mij ligt volgend jaar gewoon weer op een andere dag hoor.
Voor Ryan nog een :kaars:
En voor Bregtje :kaars:
Oh die dozen van die dozen vreselijke mensen, echt tot 2 keer toe heel irritant ben ik gebeld. En echt ik had me toch netjes afgemeld maar nee, hoor die mensen verwerken hun mail of post niet denk ik. Oh Jolanda dit is echt zo’n radar koude douche geval
Evelien leuk kaartje bedankt
Bieke meis volg je hart met het kaartje.
Liefs Jel :vlinder:
Voor Ryan :vlinder: en Bregtje :vlinder: :kaars:
Wist wel dat ze iets aan het maken waren bij Britt op school, maar “het” kwam maar niet, dus ik dacht dat ze het verder vergeten waren.
En Britt heeft al die tijd niet gezegd wat het was.
Nou kreeg ik het vanmorgen van de juf…
Hebben ze met alle kinderen van de klas een quilt gemaakt :inlove: !
Dikke tranen bij mij natuurlijk, vond het zo bijzonder…
Hij heet “vlinders voor Liv”, is roze met wit geblokt en op alle witte blokken staat een tekening van elk kindje van een vlinder (helaas geen textielstift, dus hij mag niet gewassen worden) en op alle roze blokken heeft de juf een vlinder doorgepit!!!
Wat een werk en zo speciaal…
Het is een troostdeken voor Britt.
Wat liefffffffffffffffffff, oh wat een lieve juf wat een goed mens.
hier vandaag op deze donkere dag ook een mooi kaarsje voor Bregtje :kaars:
@jolanda, lief zeg van de juf…
wij hebben vorig jaar ook zoiets gehad van alle kinderen uit Evert zijn klas… en bij hun was het helemaal raar want ze moesten voor ons een troost geschenk maken, en voor een ander klasgenootje een geboorte geschenk want die had juist een zusje gekregen op de dag dat ons meisje begraven werd …
liefss :vlinder:
Britt zat tot vorig jaar maart op een openbare school.
Wij dachten dat we om dat we zelf niet meer praktiserend waren we hier beter voor konden kiezen.
Zelf hebben we allebei op een rk-school gezeten.
Vorig jaar liepen we er toch een aantal keren tegenaan dat we wat dit gedeelte toch wat verschillen zagen met de instelling van de school.
Daarnaast was de sfeer op de school erg teruggelopen en zo ook het leerlingenaantal.
Na kerst vorig jaar zijn we toch maar verder gaan kijken, vonden we erg moeilijk, je trekt toch je kind uit haar veilige omgeving.
Uiteindelijk zijn we bij deze school terechtgekomen.
Een christelijke jenaplanschool.
Nu merken we op deze school dat iedereen elkaar met respect behandeld (wat in onze ogen het allerbelangrijkste is) wordt en dat het christelijke gedeelte wel de grondslag is voor hoe ze dingen bekijken, maar niet het voornaamste en alles wordt vertaald naar het hier en nu.
Ik ben zoooooooo blij dat we voor deze school hebben gekozen; Britt is in een warm bad beland (die het zelf overigens prima naar d’r zin had hoor, dat was nog het ergste…) en als je ziet hoe ze haar de afgelopen weken hebben opgevangen en nou ook nog eens dit…geen woorden voor…
We hebben van zoveel ouders kaartjes gekregen, zelfs van mensen die we niet eens kennen.
Tekeningen van kinderen die door de brievenbus zijn geschoven, echt zo hartverwarmend, dat doet een mens goed.
Gisteren ook nog goed nieuws gekregen… bij een goede vriendin (moeder van 3 hele kleine kindjes) was enige weken geleden een melanoom geconstateerd.
Ze heeft begin vorige week een zware operatie doorstaan en gisteren kreeg ze de uitslag ervan; geen uitzaaiingen!!! :dance:
Tja, ons meisje :**: daarboven kan je wel voor een boodschapje sturen…
Oh wat lief echt wat een topschool topjuf. En een topdochter :mrgreen:
oww wat fijn zeg jolanda, hopelijk blijven de uitzaaiingen ook weg (heb totaal geen idee hoe dat allemaal in zijn werk gaat) …
maar hier ook een jenaplan school, en echt ben ook blij met onze keuze toendertijd Evert zit wel op een RK school, maar goed wij zelf van huis uit ned. hervormd… maar dat maakt daar op school niks uit… en net wat je zegt iedereen behandelt elkaar met respect en ook hier alle ouders zo begripvol enzo … op een paar uitzonderingen na dus…
liefss :vlinder:
Wat ontzéttend lief Jolanda, en erg fijn om zo’n juf te hebben zeg!! :thumbup: :inlove:
Laat je ons een foto zien van het troostdeken, ben wel benieuwd! :inlove: :-*
Hoi Jolanda jemig weet enorm lief zeg van de school en met name van die juf want die verzint dit idee natuurlijk…
wow op zo’n moment kun je alleen maar blij zijn dat je van school verwisselt bent he
en super zeg van jullie vriendin geen uitzaaiingen!!! :dance: Heb zelf ook kanker gehad en weet er dus helaas teveel vanaf…
fijne avond allemaal ik heb staan behangen in de woonkamer en ben helemaal uitgeteld…
liefs Anne
Oh wat lief dat ze dat op school doen zeg :thumbup:
Marielle, jij hebt ook een mooi kaartje hoor! Bedankt. (en die kwam gisteren al, op sinterklaas :lol: )
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Ow wat ontzettend lief zeg.
Een troostdeken :-*
Oh Evelien kaart is binnen, wat een mooie zeg :inlove:
ow jolanda meis wat lief van de juf en kindjes, zal wel een traantje bij gevloeid hebben, zien we er nog een foto van? ben benieuwd :oops:
hier ook een kaarsje voor Bregtje :vlinder: en Ryan :vlinder: :kaars: :kaars:
verder alles ok hier, we kunnen maar niet wachten op onze dame he, het verlangen begint nu echt wel te groeien hoor…