dank je wel jensie wij zijn idd al 2 jaar bezig en in de medische molen valt alemaal niet mee maar goed we blijven moed en hoop houden maar valt niet mee miskraam gehad in aug idd eindelijk komt je droom uit en pats veranded die in een gifzwarte wolk! maar goed, we blijven realistisch is wel heel moeilijk maar lukt ons wel
vandaag mag ik weer beginnen met nieuwe behandeling dus weer spanend :dance:
Vandaag? Ohh hopelijk slaat die aan!!! Wanneer weet je dat?
:-* Jen
@jensie wrote:
Vandaag? Ohh hopelijk slaat die aan!!! Wanneer weet je dat?
ik moet een week lang injecties zetten(puregon) volgende week heb ik dan een follikelmeting als die goed is krijg ik injectie(pregnyl) om eisprong op te wekken dan mogen we thuis aan de klus en dan is het een kwestie van 2 weken af wachten dus dat duurt nog wel eventjes maar spannend is het altijd wel weer lief dat je er naar vraagt
Roosje wat spannend zeg. ik hoop zo voor je dat jullie wondertje dit keer zich aankondigd :hug:
dus als het goed is nu ong 3 wk nog wachten, ik ben echt benieuwd meid! Hou je me op de hoogte?
@jensie wrote:
dus als het goed is nu ong 3 wk nog wachten, ik ben echt benieuwd meid! Hou je me op de hoogte?
ja zal ik doen dank je wel dames voor jullie medeleven :-*
tja da’s het minste wat ik kan doen :hug: . Zelf hebben we (buiten 2 vroege miskramen dan) heel veel geluk gehad met zwanger raken want het lukte elke keer vrij snel, en nu lijkt het de 2e keer erop dat het goed blijft gaan. Maar ik besef me heeeeel goed dat het niet iets vanzelfsprekends is en dat er mensen zijn waarbij het allemaal een heel stuk moeilijker gaat of zelfs helemaal niet. Dus het enige wat ik daarmee kan doen is zelf niet vergeten hoe dankbaar we ervoor mogen zijn en mensen waarbij het moeilijker gaat een hart onder de riem steken… Ik wou dat ik meer voor je kon doen, wou dat je droom zo kon laten uitkomen maar dat kan niet en soms voel ik me daar wel machteloos onder ik hoop gewoon dat ik over niet al te lange tijd een grote vreugde met je mag delen, lijkt me super!!
wat zeg je dat mooi zeg! het is en blijft een wonder hier hadden wij ook niet op gehoopt toen we hieraan begonnen helaas het is wel de werkelijkheid hopelijk raak ik dit jaar zwanger of mag ik bevallen het word elke maand weer zwaarder om een teleurstelling te verwerken maar met kok kan ik heel wat van me aftikken
Roosje wat spannend zeg. Hoop dat het deze keer goed gaat :thumbup:
Ja dat vind ik ook heel fijn van dit forum; er zitten mensen op waar je je ervaringen mee kunt delen, die met je mee kunnen denken en je een beetje kunnen troosten in moeilijke tijden. En iedereen hier is bezig met zwangerschap en baby’s dus je kunt hier met al je vragen en verhalen over dat onderwerp terecht. Ikzelf heb hier ook al vaak mijn verdriet/kwaadheid/vreugde gedeeld met mensen en het voelt heel goed om dan respons te krijgen (en die krijg je hier zowieso, er zitten zoveel mensen op dat je altijd wel best snel reactie krijgt en dat vind ik hier ook zo super!)
@jensie wrote:
Ja dat vind ik ook heel fijn van dit forum; er zitten mensen op waar je je ervaringen mee kunt delen, die met je mee kunnen denken en je een beetje kunnen troosten in moeilijke tijden. En iedereen hier is bezig met zwangerschap en baby’s dus je kunt hier met al je vragen en verhalen over dat onderwerp terecht. Ikzelf heb hier ook al vaak mijn verdriet/kwaadheid/vreugde gedeeld met mensen en het voelt heel goed om dan respons te krijgen (en die krijg je hier zowieso, er zitten zoveel mensen op dat je altijd wel best snel reactie krijgt en dat vind ik hier ook zo super!)
daar hebje helemaal gelijk in het is gewoon super :thumbup:
@Roosje Heel veel succes. Ik hoop van harte dat je zwanger zult worden!
@Jen e.a. Ik twijfel inderdaad behoorlijk. Hoe ik me voel, vanaf dag één zo’n beetje was ik er 100% (of bijna dan) zeker van dat ik zwanger was. Negatieve testen tot bijna twee weken ‘overtijd’ maken dit gevoel af en toe anders. Behalve dan die mogelijk 2x vals positief van 1,5 week geleden. Denk nu soms dat het ook kan liggen aan het stoppen met de pil. Hoewel ik deze maar 6 weken geslikt heb en ik volgens mij vroeger geen last had van ontpillen. Ik heb het idee dat ik mezelf aan het gekmaken ben en heb besloten maar 's een weekje af te wachten. Maar zien wat er gebeurt. Misschien ook wel bang voor een negatieve test weer, hoewel ik ook al een aantal meiden tegen ben gekomen die tot een aantal weken nadat zij overtijd waren negatief bleven testen. Weten jullie trouwens of je na zo kort pilgebruik verschijnselen kunt hebben en zo ja hoe lang? Verder heb ik vooral 's nachts menstruatieachtige krampen, maar daar blijft het bij. Kwaaltjes verder zijn nog hetzelfde.
En? Jeremy?
duurde ff voor ik online kon, maar heb gebeld, maar ze hadden nog geen uitslag :evil: morgen nog maar een keer bellen. alleen wel ff lastig aangezien ik met mams ga winkelen en zij dus niets weet :think:
he bah. Dat is dan alweer 4 dagen. Kan of wil je het er niet met je mams over hebben morgen? Kan best opluchten lijkt me.
Wat een schatjes van kinderen heb je trouwens!
@Bonm wrote:
Wat een schatjes van kinderen heb je trouwens!
dank je wel
en ik wil het er nog niet met mijn moeder over hebben. eigenlijk alleen als het inderdaad zo is. dan zal ik wel gelijk gaan spuien denk ik. zoveel vertellen we elkaar nou ook nog net niet. ja toen ik zwanger probeerde te worden wel. maar nu ff niet
Hopelijk weten ze morgen meer Jeremy!!
ik ben zo blij!!!
gelukkig ben ik niet zwanger. moet wel zeggen dat ik nu nooit meer een zwangerschapstest vertrouw. maar o wat ben ik blij met de uitslag.
Hartstikke fijn voor je!
Veel geluk met je kids. bon