Zou ik zwanger kunnen zijn ondanks de pil

Of het kan… ja! Zo werd ik toen ik 15 was zwanger :**: :kaars:

Het is nu zaterdag, weet je het al??

hey. gisteren getest en niksnie te zien. Ik word doodmoe van mezelf. De test van vorige week zaterdag heeft nog steeds de blauwe lijn staan, hoewel heel smal maar haarscherp. Misschien te scherp? Ik voel me nog steeds hetzelfde en heb geen bloedingen oid gehad. Zoals zoveel meiden hier snap ik er niks meer van. Probeer het nu maar een aantal dagen los te laten en maar kijken wat er gebeurt.

Pinkie, ik hoop en duim voor je dat je snel zwanger mag zijn!

Hmm… schiet niet op zo hè… :hug:

ik weet precies hoe je je voelt. ik ben 3 maanden geleden bevallen van ons 2e zoontje. ik ben in de 1e pilstrip in de 1e week 2 pillen vergeten (hoezo dom) en bij de 2e pilstrip hebben we gemeenschap gehad zonder cd (ook dom, maar ja als je net als ons een kindje hebt wat 9 uur per dag huilde dan ben je allang blij als je ff kan knuffelen dat je niet boven een cd gaat pakken)

nu heb ik sinds 2e kerstdag allemaal vage klachten. misselijk wat ik echt nooit ben, veel plassen, veel beter ruiken, rugpijn en nog een paar vage dingen. en gewoon een algeheel zwangergevoel. heb toen getest en kreeg echt een schaduwlijntje. dus ik helemaal in paniek, maar een paar dagen nog een keer geprobeerd weer een schaduwlijntje maar iets donkerder. en de klachten bleven. toevallig moest ik naar de dokter en heb ik dus meteen ff gevraagd of de kans aanwezig was dat ik zwanger ben ivm de pil. en die gaf aan dat het best kon zijn. :cry:

nu zijn we een paar weken later en ik blijf rare streepjes houden. soms een schaduwlijn, soms een witte lijn ik wordt er gek van. en bij 1 test helemaal niets. (voor de duidelijkheid het zijn allemaal verschillende merken) dus vandaag nog maar een keer naar de dokter en heb het uitgelegd. nu mag ik bloed gaan prikken. alleen is dat niet zo makkelijk gedaan met 2 kleine kids dus nu ga ik woensdag middag dan zijn ze op de creche.

zo een heel verhaal maar ik moest het ff kwijt. als ik zo jouw verhaal lees indentificeer ik mezelf ermee.

misschien even een bloedtest vragen bij de dokter?

heel veel succes

tsjee wat leef je dan in onzekerheid succes woensdag ben benieuwd

Jeetje Jeremy dat is niet niks. Laat je een weten hoe het is afgelopen?

:hug:

hm ik kan me voorstellen dat je je wel heel onzeker voelt nuBonM, als je het heel zeker wil weten zal een bloedtest toch echt de enige oplossing zijn.

Wat ik wel iedereen wil adviseren: als je onzeker bent en een paar dagen later nog eens een test wil doen, pak dat precies hetzelfde merk test en geen andere!! Ik heb namelijk met de vorige zwschap in het begin ook in de onzekerheid gezeten, achteraf een beetje voor niks… Op mijn nod had ik een heeel lichte positieve test. Ik heb toen een paar dagen later, in eerste instantie met een ander merk test, nog eens getest en die gaf precies hetzelfde resultaat als die andere van een paar dagen daarvoor. Maar toen zei een vriendin me dat je altijd met dezelfde test moet testen en dat heb ik toen gedaan, precies hetzelfde merk test gehaald als die van een paar dagen daarvoor en dat resultaat was meteen een stuk duidelijker!

:-* Jen

@ zonnetje ik laat het zeker weten. mocht mijn vent op tijd thuis zijn hoop ik vandaag nog ff te kunnen, maar denk het niet.

@ Jensie, ik heb 3 verschillende merken gebruikt. maar wel meerdere testen per merk. en hadden allemaal dezelfde kwalen.

Jeremy spannend zeg meid! Ik ben ook wel erg benieuwd naar het resultaat!!

ja spannend is het zeker. alleen geloof ik niet dat ik zo’n gat in de lucht zal springen. het zou nl betekenen dat ik 3 kindjes in 2 1/2 jaar tijd zou hebben en geloof niet dat dat echt handig is. zeker niet omdat de jongste 6 weken lang 9 uur per dag huilde (spruw, gebroken sleutelbeen en kiss syndroom :cry: ) en dat heb ik allemaal nog niet verwerkt.

maar goed als het zo is dan moet het zo zijn. en zullen we dat kleine mensje zeker een goed leven geven. maar sta er niet echt om te springen (no offense tegen meiden die heel lang bezig zijn.) het is nu eigenlijk gewoon niet de tijd.

Jeetje Jeremy, bij jou komt er wel heel veel ineens he! Succes en hou je ons op de hoogte van de bloeduitslag?

Wat mijzelf betreft, ik heb 4x met cb getest. De eerste van zaterdag gaf een licht blauw lijntje, de dag erop iets breder. Nu heb ik foto’s op een van de forums gevonden van deze cb test en het zou een valse test zijn. Het werd uiteindelijk na indrogen een scherpe lijn iets links van het midden. Geen brede zoals de horizontale lijn. De test van een dag later (de iets bredere) heb ik niet meer, die had ik uit elkaar gehaald en was verkleurd. Dinsdag en donderdag een test met cb en negatief. Ik voel me dus nog precies hetzelfde. Regelmatig misselijk, doodmoe, opgeblazen buik (ik ben bekend met darmproblemen, maar zo heb ik anders nooit) en mijn tepels geven bijna licht :? Oh ja ook regelmatig een zeurende pijn onderin mijn buik. Het lijkt op menstruatiekrampen, maar deze verwacht ik pas over ca 1,5 week dan. Nou ja. Misschien waren de testen niet goed of heb ik ze verkeerd geinterpreteerd. Ik wacht nog een aantal dagen en probeer er dan nog maar eentje.

Zoo Jeremy, kan me heel goed voorstellen dat je er niet op zit te wachten.

Zou wel heel vermoeiend zijn voor jullie en ik denk ook niet echt goed voor je lichaam. Nou hopen maar dat het niet zo is dan :hug: .

(klinkt wel raar, want ik schrijf al 9 maanden; hopen dat het raak is, hihihi)

Bonm; het blijft vreemd. Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.

En als je test met de digitale test van CB?

Dan is er geen twijfel meer mogelijk.

Succes!

ik heb de digitale niet geprobeerd vind ze een beetje te duur om eerlijk te zijn. en ze hebben veel hcg nodig. als ik al geen hcg genoeg heb blijkbaar voor een normale test gaat deze ook niet werken

Jeremy dat is idd dan op dit moment niet zo welkom, dat begrijp ik zeker! Nou in dat geval :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: ik met je mee voor een negatieve test! :wink:

BonM ik dacht idd ook aan de digitest van CB maar die zijn idd erg duur. Je kan ook weer een week afwachten en er dan weer een test tegenaan gooien. Maar ik heb al een paar keer voorgesteld om een bloedtest te laten doen bij de ha, waarom doe je dat dan niet? (krijg langzaam het idee dat je er je redenen voor hebt om het niet te doen…?)

nou ik heb bloed laten prikken alleen duurt het 3 dagen voor ik iets weet (rare huisarts???) maar ga gewoon morgen bellen kijken of ze al iets weten hoor. ik weet nl dat sommige meiden dezelfde dag hun uitslag hebben waarom nu dan 3 dagen maar goed

@Jeremy wrote:

nou ik heb bloed laten prikken alleen duurt het 3 dagen voor ik iets weet (rare huisarts???) maar ga gewoon morgen bellen kijken of ze al iets weten hoor. ik weet nl dat sommige meiden dezelfde dag hun uitslag hebben waarom nu dan 3 dagen maar goed

als ik ochtends ga prikken heb ik middags de uitslag al!

ja dat vind ik dus ook raar. maar moet hier via de star en die zegt dat ik moet aanhouden wat de dokter zegt. en die zegt dus drie dagen :? maar bel gewoon morgen en dan zie ik het wel

ja heel vreemd ik doe het wel altijd in het zkh idd vanwege dat ik daar ook in behandeling ben en wij genoeg in onzekerheid zitten misschien dat ze het daarom zo snel doen?

succes met wachten en idd je kan morgen altijd bellen wie weet weten ze de uitslag al

Jeremy spannend! Ja ik heb zelf geen ervaring met bloedtest op zwschap, omdat ik het geluk heb gehad dat de “gewone testen” altijd duidelijk waren bij mij. Ik hoop wel echt voor je dat je morgen de uitslag al hebt, kan me voorstellen dat die onzekerheid killing is nu! (al helemaal voor jou omdat je eigenlijk helemaal geen zwschap wil op dit moment)

Roosje ik zie je onderschrift, jeetje wat hebben jullie al een lange “probeertijd” achter de rug zeg! En dan ook nog eens mk er tussendoor :hug: :hug: Ik hoop echt voor je dat 2009 jullie jaar wordt, ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: iig hard met je mee!