en? vanmorgen positief of negatief getest?
Ja BonM en en en?? Als deze weer negatief bleek te zijn zou ik toch een paar dagen of zelfs een weekje afwachten voordat je weer een test doet, anders doen je ze misschien toch iets te snel na elkaar en heeft het geen zin…
:-* Jen
Hohoi,
Hij was negatief.
Nu ben ik 's aan het tellen geweest… Stel nou dat de pil niet gewerkt heeft (behalve die ene dag in de tweede week ben ik hem nooit vergeten en heb hem iedere avond consequent tussen 10 en 12 genomen als ik naar bed ging), dan zou mijn eisprong uiterlijk de 20e plaatsgevonden moeten hebben. Ervan uitgaande dat zaadcellen tot maximaal 3 dagen na de 17e in leven zijn gebleven.
Bij een normale cyclus, zou ik dan uiterlijk 3 januari ongesteld moeten zijn geworden. Dit betekent dat ik dan vandaag zo’n 4-7 dagen dagen ‘overtijd’ ben. Klopt mijn redenering en zou de hoeveelheid hcg hierdoor laag kunnen zijn?
Ik heb overigens vorige week wel wat bloedverlies gehad, maar dit was echt te verwaarlozen. Een beetje bruinig en had denk ik al met al genoeg aan één maandverbandje voor deze 3 dagen (heb ik niet gedaan hoor). Maandag had ik steken in mijn onderbuik die ik nog nooit eerder gehad heb en had toen een beetje helderrood bloedverlies.
Heel verhaal :? maar misschien kan iemand er wijs uit. Groetjes
Je redenering zou wel kunnen kloppen, elke cyclus is immers anders en de een weet het meteen op de dag dat ze ongi zou moeten worden en de ander pas na 2 weken dus je weet het nooit zeker. Maar uitgaande van de cyclus zoals jij hem nu berekend hebt zou je het zowieso met een bloedtest kunnen laten uitsluiten, dua als je echt je zekerheid wil hebben adviseer ik je toch om naar je huisarts te gaan en bloed te laten prikken op HCG, dan hoef je ook niet meer zo lang in de twijfel te zitten. En mocht het dan toch niet raak zijn, dan kun je het met je huisarts nog altijd hebben over (het al dan niet vergeten van) die pil en hoe het komt dat je nog steeds geen ongi gehad hebt. Lijkt mij de beste oplossing…
heeeeehe. Gisterochtend een heeeeeel dun lijntje positief (clear blue) na ca 2 minuten. Vanochtend opnieuw getest en nu nog steeds heel heel erg licht, maar een stuk breder. Ik heb hem uit elkaar gehaald en de achterkant van het stripje bekeken. Daar is goed blauw te zien, maar hij kan duidelijker. Dinsdag ga ik nog eens kijken of de lijn dan wat beter te zien is.
Jen, bedankt voor het duimen!
Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!! :dance:
op naar die dikke positieve test over paar dagen
Bonm: gefeliciteerd meid, volgens mij hoef je niet meer te testen!
Bedankt. Erg lief van jullie!
Tja, je zult het wel herkennen, maar ook al weet ik het wel ik wil toch erg graag een vette duidelijke bevestiging.
Jane_s ik :thumbup: voor je.
Stiekem, jij ook gefeliciteerd. Groetjes
Bonm streep is streep zeggen ze hè.
Gefeliciteerd!!!
Een licht streepje is ook een streepje, proficiat!!! :dance: :dance: :dance:
Ben benieuwd of je nog een keer getest hebt?
ben ook wel benieuwd
Ja ik ook, denk wel dat die positiever is geworden/wordt :mrgreen:
Hoi weer,
Ik heb gisteren wel getest, maar iets te enthousiast over dat stikje geplast :oops: Het was weer een cb en nu was het hele testvenstertje (het grote) lichtblauw. Pas toen het opgedroogd was weer een lichte streep. Echt niet veel donkerder dan twee dagen terug en ik moet nog steeds goed kijken. Op advies van de huisarts nu wachten tot vrijdag of zaterdag. Ze zeggen wel streep is streep ook al heel licht, maar zoals ik al eerder schreef, een duidelijke streep voelt toch prettiger.
spannend hoor! ik blijf dit topic volgen :thumbup:
Spannend
Spannend!
jaaaaa… leuk dat jullie zo meeleven!
Spannend… ik :thumbup: ook mee!
maar welk kleur het streepje ook heeft, hoe licht of donker…streepje is zwanger
En heb je nog eens getest??? Issie donkerder?