fijn voor je wel een geruststelling nog lekker gewinkeld?
we hebben heerlijk gewinkeld en ben gelukkig ook goed geslaagd voor kleding voor de boys
@Jeremy wrote:
we hebben heerlijk gewinkeld en ben gelukkig ook goed geslaagd voor kleding voor de boys
en voor je zelf?
Wat fijn voor je Jeremy!!!
voor mezelf niet echt geslags 1 broek en een blouse ach dat komt wel hihi
jeeeej gelukkig niet zwanger meis! Opluchting alom, lijkt me zo :mrgreen:
:-* Jen
Het heeft even geduurd, maar vandaag ben ik toch ongesteld geworden. Ik voeg voor degenen die zelf twijfelen over de uitslag van een test een fotootje toe van een vals positieve test. Mijn eigen camera stelt niet scherp, maar mijn clearblue test gaf exact hetzelfde weer als op dit fotootje waarvan ik zo vrij geweest ben het te lenen van iemand van een ander forum. Voor de duidelijkheid, bij mij verscheen het verticale blauwe lijntje al na een a twee minuten. Aangezien iedereen zegt dat een blauw lijntje, hoe dun of hoe licht ook positief is, ging ik ook uit van een positieve test. Niet dus.
Meiden, succes met zwanger worden en voor degenen die al in verwachting zijn, een hele goede zwangerschap toegewenst. Groetjes
inderdaad, ik zie ook een streepje… Maar wel onder duidelijker dan boven zeg maar, echt vreemd… Dit komt niet zo heel vaak voor (en zelf vind ik dat het helemaal niet voor mag komen want dit geeft mensen vals het gevoel dat de test positief is! :x ) kan het niet zijn dat je wel heel even zwanger geweest bent maar een heeele vroege mk gehad hebt…?
:-* Jen
Mijn streep op de clearblue was vager dan deze, maar zie daar Mirthe is toch echt bijna 10 maanden.
Het zou natuurlijk kunnen, dat gevoel had ik wel, maar ik zou toch verwacht hebben dat ik dan tussen de 10e en nu bloedverlies gehad zou moeten hebben. 3 dagen later deed ik opnieuw een test met cb en die was negatief. En die twee dagen dáárna ook. dusss
Ik las ergens dat de lijntjes wel heel vaag mogen zijn, maar dat ze wel breed moeten zijn. Dit is meer een scherp lijntje zoals je die met een vulpotloodje kunt trekken. Helaas zal ik het nooit zeker weten… :?
Hier ook zwanger geraakt door pil en condoom heen dus hoeveilig je ook wil er is altijd een kans