Zouden we trouwens geen kok-groepskorting kunnen krijgen?.. :mrgreen:
Nou daar zeg je wat :mrgreen:
Mien, voor Lara had ik maat M besteld. Die bleken te groot. Daarom nu maar een S-je besteld. Ze zijn alleen nog niet binnen, dus ik weet niet hoe die zitten.
En ik ben ook voor groepskorting, hoor
Hmmmmmmmmm,ik had ook M besteld…nou ja,we’ll see :think: enne ik ben VOOR groepskorting :mrgreen:
maarum, wie kan antw op m’n vraag geven of ze dus ook warm zijn?..
Zonder iets denk ik niet echt, maar met sokjes aan zijn ze lekker warm
Elise, het is denk ik altijd warmer dan met alleen sokjes. En het ziet er ook nog eens leuk uit. Goede redenen, toch :mrgreen: .
Nou de ik heb ze binnen, maar nu blijken ze te klein te zijn :wall: Heb al een mailtje de deur uit gedaan, met de vraag of ik ze ook kan ruilen. Baal er wel van ze zijn namelijk echt geweldig. Zal wel eventjes een fotootje maken.
Ik heb op 1 jan een mail gestuurd. Ik kreeg direct de volgende dag al een mail terug met de rekening. Ik heb direct betaald. Op 3 jan is het bedrag afgeschreven van mijn rekening. Ik heb nu nog niets binnen. Ik ben benieuwd.
Voetjes van Rav waren 9 cm. Ik heb maat M besteld. Ik was bang dat hij er anders zo snel zou uitgroeien.
Heb net een mailtje gehad van Roosjes en ze kunnen geruild worden. Echt super :thumbup: . Heb nu dezelfd emaar weer besteld, maar dan een maatje groter.
Ik heb een mail gehad dat de levering minimaal een dag of 6 tot 10 duurt ivm met grote drukte opeens :mrgreen:
Hihi ik heb ook reclame gemaakt bij de dames vd zwangerschapsgym :mrgreen:
@MoJo wrote:
Ik heb een mail gehad dat de levering minimaal een dag of 6 tot 10 duurt ivm met grote drukte opeens :mrgreen:
Goh, hoe zou dat nou komen :think: :liar: :mrgreen:
Ik heb ze binnen!!! :dance: :dance: :dance:
Ik heb ze gemaild waar ze bleven. Ik kreeg direct een mail terug dat het wat langer duurde vanwege onverwachte drukte . Ik zou ze vijf tot tien werkdagen nadat ze het geld ontvangen hebben krijgen.
Ik wilde ze in het roze met een vlinder erop bestellen, maar Mick vond ze niet zo mooi… :mrgreen:
ik heb inmiddels ook al het tweede paar binnen. Ze zijn echt geweldig!
Zit er al over te denken om er een aantal te bestellen als kraamkadootje…en dan die lieve met een rose bloem :inlove:
Misschien moeten we met z’n allen de marketing voor hun gaan doen :mrgreen: 8)
Kaylees roosjes beginnen wat krapper te worden, wat erg zeg, nou moet ik weer voor nieuwe kijken :lol: :inlove:
Ik zei al tegen manlief dat het een leuk kadootje is om mee te nemen naar irak in april (2 schoonzussen gaan dan bevallen en 1 zus flink zwanger :mrgreen: ).
Ik ben ook zoooo benieuwd, mijn schoonzusje heeft ze al en ze zijn TOP!
… wachten duurt altijd zo lang he… wat zal ik eens gaan doen… ojaaaaaa…KOKKELEN (zo noemt hub het tegenwoordig, vind KOKKEN een raar woord :sick: :sick: :sick: ) haha :lol:
Ze zijn leeeeeeeeuk!
Ik wacht nog even tot “Wonder” geboren is.
Hoop bij het zien van 1 slofje helemaal dat dit een meisje is hahaha, lichtroze met blauw en een donkerroze vlinder; schattig!
Ik liet de rood-oranje roosjes met konijntje zien aan mijn moeder. Zij vind het altijd zo jammer dat plaatjes voor het kindje op de kop staan, bij deze dus niet! Dat konijntje lijkt wel op Nijntje, en laat mijn nicht nou helemaal gek van Nijntje zijn. Leuk cadeautje voor haar dochter haar 1e verjaardag lijkt me! Eens even vragen hoe groot haar voetjes zijn! :mrgreen:
Marlous… hmmmmmm moet misschien Yo ook eens ff lief aankijken, misschien “krijg” ik dan wel eens Yootjes met hartjes ofzo hahaha :inlove: Of heel groot; “JA! (ik wil)” :inlove: .
Wist ik eigelijk wel dat Yolanda ook Yootjes maakt :think: (ik ben nogal een demente doos!).