Zootjes vs Roosjes

Wie kent de slofjes van het merk Roosjes?

Ik ben benieuwd of ze net zo goed zijn als de Zootjes, ze zijn namelijk 3 keer zo goedkoop en als ze net zo goed blijven zitten dan is dat wel de moeite waard!

Wie o wie??

Ik heb ze… en ze blijven zitten. Maar ik heb nog nooit zootjes gebruikt, dus ik kan eigenlijk niet vergelijken :think:

ik heb ze ook, ze blijkven niet altijd ziteen, maar de zootjes ook niet. vind verder de kleuren, en de verschillende combi`s die je zelf kan uitkiezen bij roosjes vele malen mooier

Hebben jullie ze met klittenband of elastiek? Kan me zo voorstellen dat klitteband beter blijft zitten dan elastiek :think:

Ik heb klitteband, en dan fuchsia met een lichtrose randje :inlove:

ik heb klittenband, een beige met lichtbruin randje (vind ik persoonlijk erg mooi, kan echt overal bij), en een lichtblauw met donker blauw randje(ja, ik heb wel een meisje)

Ik heb ze trouwens dankzij fietje die hier ooit eens een link heeft geplaatst :wink:

:lol:

Maar jullie zijn wel tevreden dus :thumbup:

Nou dan bestel ik ook maar een setje want voor dat geld ga ik toch voor de roosjes :mrgreen:

ja dat was ook mijn idee :wink: scheelt maar 20 euro haha

Welke maat hebben jullie, ik heb net Nica haar voetjes opgemeten maar zonder sokjes zijn ze 10cm maar als ze straks dikke sokken aan heeft kan ze dan niet beter maatje L (13cm) of zouden ze dan weer veel te groot zijn?? :think:

waar kun je roosjes krijgen? heb al op internet gezocht maar kan het niet vinden?

commerciële link verwijderd door beheer

Hé Gemma, die zien er erg leuk uit. Scheelt nogal met de Zootjes.

Bedankt voor de link.

Ik heb ze ook! Had eerst zootjes (vanwege de goede ervaringen ermee op mijn werk (KDV). En omdat ze in de aanbieding waren :oops: . Heb Sibel vanaf het begin de zootjes aangegeven, en toen deze te klein begonnen te worden, ben ik eens gaan surfen en kwam terecht op de site van de roosjes. Omdat ik een bedrag in mijn hoofd had wat ik wilde besteden, mocht ik van mezelf 2 paar aanschaffen :mrgreen: . Leuk voor de afwisseling toch???

Ik heb ze met klittenband (beige met bruin randje) en met elastiek (fuchsia met rode bloem). Je kan ook nog eens zelf de kleurencombi bepalen!

Ze bevallen tot op heden prima (die met klittenband vallen nog wat groot, dus nog niet aan gehad) en gaan niet uit! Heb er al veel leuke reacties op gehad!

ik heb soortgelijke gehad van merk oxxy, heb je bij villa happ. Uiteindeljk ben ik toch bij de hema uitgekomen voor leren slofjes, daar heb ik de beste ervaring mee.

gemmama, mag ik de link via pb?

thnx

hazze

Was al opzoek naar gekleurd leer om zelf achter de naaimachine te gaan zitten… Maar wordt nu wel heel erg nieuwsgierig naar de slofjes vaan Roosjes… Zou iemand me webadres willen PB-en??

Thanx,

Marijke

Was al opzoek naar gekleurd leer om zelf achter de naaimachine te gaan zitten… Maar wordt nu wel heel erg nieuwsgierig naar de slofjes vaan Roosjes… Zou iemand me webadres willen PB-en??

Thanx,

Marijke

Zou iemand mij ook een PB willen sturen, met de link?