en mij ook? Laat maar al gevonden
ik weet niet wie al heeft gehad, dus ik stuur iedereen maar
Vind ze erg leuk, en idd een stuk goekoper. Ook leuk al die gekleurde. Die heb ik van zootjes nog nooit gezien, wel van boumy’s maar dan weet je helemaal wat je betaaldt…
Zou je mij ook die link kunnen pb-en?
Dank je!
Groetjes,
Mireille
gedaan!
Denk dt ik daar maar eens een kortinkje aanvraag voor het reclame maken :think: :mrgreen:
Thanx voor de link!!
Greetz,
Marijke
Nogmaas bedankt voor de link.Ik heb meteen 2 paar besteld!
Vicky, bedankt voor de link
Kan iemand mij ook de link de geven.
Alvast bedankt groetjes van Dijanka
Zou ik ook de link mogen hebben???
gewoon in google zoeken op roosjes, dan kom je er ook!!
Haha meiden
ik kreeg net wel een heel leuk mailtje van “roosjes” in mijn inbox
Hallo,
Op internet hebben wij het forum gevonden waar heel veel positieve dingen over ons worden verteld.
Nu hebben wij binnen kort( ongeveer 2 weken) een nieuw model.
Omdat je via een grapje zegt dat je korting gaat vragen hebben wij jou uitgekozen om dit nieuwe model geheel gratis uit te proberen en ons laat weten wat je er van vind hoe ze zitten bij je kindje of ze snel uitgaan en de voor en de nadelen zodat wij eventueel nog aanpassingen kunnen verrichten voordat we daadwerkelijk onze nieuwe Roosjes gaan produceren en op de site zetten.
Wij maken echter wel de monster maat M=11 cm ik hoop dat ze je kindje nog aanpast, mocht dit niet zo zijn ken je misschien iemand met een kindje die ze wel past en die ook positief is over de Roosjes, tegen de tijd dat we ze dan gaan produceren krijg jij van ons alsnog de grotere maat gratis toegestuurd.
Laat even weten of je interesse hebt.
Met vriendelijke groeten,
dus diegene die hiervoor gezorgd heeft, bedankt :-*
Wat leuk zeg!!!
Mag ik de link ook? Ik ga zelf even zoeken via google, maar misschien is dit toch makkelijker.
Alvast bedankt
Heb het al gevonden.
wil je mij ook een pb sturen?
Dank je wel!
Oh al gevonden!
Vicky, ooo heb jij even mazzel, nou leuk is dat, ik open een topic en jij krijgt gratis Roosjes
Maarre ik kreeg een mailtje dat ze het erg druk hebben dus ik wacht geduldig af, zodra ik ze binnen heb zal ik foto’s plaatsen!!
Liefs gemma.
@Vicky wrote:
Haha meiden
ik kreeg net wel een heel leuk mailtje van “roosjes” in mijn inbox
Hallo,
Op internet hebben wij het forum gevonden waar heel veel positieve dingen over ons worden verteld.
Nu hebben wij binnen kort( ongeveer 2 weken) een nieuw model.
Omdat je via een grapje zegt dat je korting gaat vragen hebben wij jou uitgekozen om dit nieuwe model geheel gratis uit te proberen en ons laat weten wat je er van vind hoe ze zitten bij je kindje of ze snel uitgaan en de voor en de nadelen zodat wij eventueel nog aanpassingen kunnen verrichten voordat we daadwerkelijk onze nieuwe Roosjes gaan produceren en op de site zetten.
Wij maken echter wel de monster maat M=11 cm ik hoop dat ze je kindje nog aanpast, mocht dit niet zo zijn ken je misschien iemand met een kindje die ze wel past en die ook positief is over de Roosjes, tegen de tijd dat we ze dan gaan produceren krijg jij van ons alsnog de grotere maat gratis toegestuurd.
Laat even weten of je interesse hebt.
Met vriendelijke groeten,
:dance: :dance: :dance: vicky hebben jullie goed voor elkaar!!!
leuk dat die mensen opzoek gaan, naar de mensen die er tevrede ovetr zijn!
Vicky, wat grappig dat ze op jou en dit forum reageren!
Laat je nog ff weten wanneer je ze hebt ontvangen en mss kun je een fotootje plaatsen, ben benieuwd wat het nieuwe model is.
Ik vind de roosjes zowiezo al leuk, maar wacht dus nog ff met bestellen!
groeten
hazze
en bedankt mama’s…ik heb ze vorig week ook besteld.
Ik begrijp nu waarom ik ze nog niet in huis heb
, er is echt een run op!!!
En terecht, leuke dingen!