Gemma: heb je ze al in huis? Ik heb de zootjes besteld, nog noooooit van het merk Roosjes gehoord vandaar…Evengoed ben ik daar ook heel tevreden over, maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal.
Ben erg benieuwd als je ze hebt!
Je vroeg pas trouwens welke maat ik heb voor Amy. Maat M, dat is 11cm. Amy haar voetjes zijn 9cm en zo kan ze er nog een tijd mee doen.
hier ook een emmetje, dus Vicky, als ze jouw schatje niet meer passen dan laat ze ze maar in mijn bestelling erbij doen Ze moeten toch nog 2 paar opsturen! :lol:
Er is mij trouwens niets vermeld over drukte en wachttijd? Misschien heb ik wel betsaande kleurcombi’s gekozen?
Hehe sorry dames Kaylee past nog in M Kaylees voetjes zijn ook 9 cm :inlove:
Jaa ik heb ze binnen, ze hadden voor mij 12 cm gemaakt maar die zijn nog veel te groot haha, dus nog maar een paar besteld in 11 cm!
Ik zal straks even kijken of ik een foto kan plaatsen!
Ik heb ze ook besteld afgelopen maandag, spannend om te zien wanneer ik ze binnenkrijg.
Helaas niet voor onszelf, maar als cadeautje voor vrienden van ons.
Bedankt voor de info dames! Ik heb afgelopen zondag ook een paar besteld voor Sarah. Ik heb trouwens ook niks gehoord over wachttijden ivm drukte. Ik ben benieuwd wanneer ik ze binnenkrijg.
Groetjes!
hoi meiden, ik heb ze ook besteld begin deze week. Ik was al op zoek naar zulke schoentjes/slofjes. Kon nergens leuke vinden (ik ben namelijk erg moeilijk :roll: ).
Anouk d’r voeten zijn zo’n 9 cm, dus heb ik advies gevraagd over de maat. Net passend kopen vond ik zo zonde (aangezien ze zo hard groeit) maar maat m (=11 cm) leek me weer zo groot. Nu kreeg ik heel snel antwoord en vertelde ze me dat ze ook een tussen maat hadden. Deze zijn 10,5 cm (binnen maat 10 cm). Deze heb ik dus ook genomen. Hoop dat ze goed passen (niet te groot en niet te klein ).
Ben erg benieuwd wanneer ik ze binnen krijg… Is er iemand die een schatting kan geven van de levertijd?
groetjes, Jet
Ik heb ze toevallig vandaag binnengekregen! Echt leuk hoor. Ik heb beige met lichtroze genomen. Bij mij duurde het dus zo’n 1,5 week tussen bestellen en binnenkrijgen. Ik had ze gister nog een mailtje gestuurd om te vragen wanneer ik ze kon verwachten. Vandaag dus
Bij mij duurde het 8 dagen :thumbup:
Kan iemand mij de link pb-en, of is het alleen voor meisjes?
heb m gestuurd Marlous
Thanks, kreeg hem ook al van Gaia… :mrgreen:
Zijn inderdaad superleuk…
Ja, ik heb altijd Y’ootjes…Yolanda maakt ze voor mij…
Maar de prijs voor deze zijn top…
Mag ik ook de link via een pm alstublieft?
hey wat leuk zulke schoentjes, zou iemand mij de link ook kunnen pb-en?
Alvast bedankt.
Joh, wat leuk die Roosjes. Ik heb eigenlijk nog maar 1 foto van jullie roosjes hier gezien op het forum. Ben benieuwd naar de andere roosjes…!!
Komt ie :mrgreen:
De kleuren komen niet helemaal goed uit maar inmiddels zitten ze al ingepakt voor sinterklaas dus ik kan ff geen betere foto maken.
kan iemand mij de link ook sturen, kan het op de een of andere manier niet vinden via google.
Groetjes van Dijanka
ik kan ook niet googlen blijkbaar
mag ik a.u.b. ook de link??
please…
natas
ook raar ik heb 14 nov een bestellinggedaan en heb nog steeds niets ontvangen.
Ik ga ze maar eens mailen
Was inderdaad iets mis gegaan maar krijg ze als het goed is maandag. Ik zal dan ook een fotootje plaatsen