Zootjes vs Roosjes

Ik heb niet alles doorgelezen maar…

Ik zweer bij Boumy’s

Devi heeft nu 4 paar, en ik vind ze echt super.

Ze zijn en blijven lang mooi en zitten ideaal.

ik wacht nu al anderhalve week op de roosjes. Ik denk dat ik ze ook maar een mailtje stuur. :think:

@Babbel wrote:

ik wacht nu al anderhalve week op de roosjes. Ik denk dat ik ze ook maar een mailtje stuur. :think:

bij mij duurde het ook 2 weken (vanaf bestelling/betaling tot levering).

Wegens drukte vertraagd.

(al die andere KOK-mama’s die ook besteld hadden :wink:

Kan iemand mij de link voor de roosjes PBen? Ik heb er ook wel oren naar. Welke maat zou voor Bas nu het meest geschiks zijn?? Zijn voetmaat is nu ongeveer 8 1/2 cm.

Boumy’s?? Is dat hetzelfde als Roosjes en Zootjes?? Heb je er een site van die je per PB kan geven??

link verwijderd door beheer :wink:

wel wat duurder , maar mooie en goede kwaliteit :smiley:

Ik heb de Boumy’s nooit gezien maar de Roosjes zijn van perfecte kwaliteit en voor de helft van wat boumy’s kosten. Ik heb ze allen te groot besteld dus ik denk dat ik er nog maar een paar bestel :mrgreen:

Haha wat een ellende, moet je nog een paar bestellen :mrgreen:

Ik had voor m’n oudste in het begin ook Boumy’s. Die zijn idd erg mooi, het leer is wat zachter dan de roosjes en andere Boumy-lookalikes. Ik vond wel dat ze juist sneller slijten dan de nep-boumy’s. De bovenkant werd veel sneller kaal, nu was Eva ook wel een beweeglijke kruiper, maar toch. Voor die prijs vond ik het een beetje tegenvallen. Ik ga dus helemaal voor de nep-Boumy’s :mrgreen:

Er bestaan trouwens ook nog Noukie’s. Ook een soort Boumy’s. Die zijn van wat zachter leer dan de Roosjes. Ook mooi. In het begin waren die ook zacht geprijsd maar ik zag dat ze behoorlijk duurder zijn geworden.

Groetjes!

Ik heb voor Noa slofjes van de Hema (roze), maar nu heeft ze ook een aantal blauwe kleertjes waar dat roze dus niet zo mooi bij is. Ik wilde roosjes bestellen, maar weet niet in welke kleur. Zou Blauw met een Roze bloem wat zijn? Ik ben namelijk bang dat het echt jongensslofjes worden als ik alleen blauw doe. :mrgreen:

blauw met een roze bloem lijkt me wel leuk hoor!

Ik heb gisteren roosjes een mailtje gestuurd en ze zeiden dat ze ze die dag nog verstuurd hadden.

En ja!! ik heb ze vandaag binnen gekregen!! Ik vind ze echt super. Ze zijn nog wat te groot voor Lynn maar ze blijven goed zitten. Zo kan ze er nog in groeien.

Hier een fotootje van mijn meissie met d’r roosjes :inlove:

Vraag: Wie zou er zo vriendelijk kunnen zijn mij de site voor het bestellen van de Roosjes kunnen toezenden via PB. Via dit topic wordt de site verwijderd. Ik ben er hard naar op zoek al geweest, maar nog niet kunnen vinden, ben niet zo handig via internet.

Ik heb je gemaild.

Wie er verder nog een link wil kan beter ff vragen van wie zij hem wil, nu denken we denk ik allemaal dat een ander het al heeft gedaan :wink:

Hier nog steeds erg blij met de slofjes trouwens :smiley:

Dat is misschien wel handig ja, ik had ook al een pb gestuurd…

Ach zo weten we zeker dat ze op de goeie site terecht komt! :lol:

Ik had lakleren slofjes gekregen voor Kaylee om te testen, maar ze schopte ze zo uit… Dus die komen niet op de site.

Ik heb zelf de fuchsia met een lichtroze randje voor haar en dan met klittenband :thumbup:

Hadden die lakleren slofjes nog een heel ander model dan?

Tja beter teveel linken dan te weinig ja :lol:

was ook gewoon met elastiek, maar omdat het leer zo stug was kon de elastiek niet genoeg aangetrokken worden. Hadden ze al verwacht maar nu werd het dus duidelijk dat het ook echt zo is. Maar er komt nog een nieuw model, zijn ze mee bezig.

ben gisteren anders nog op de site geweest om een paar te bestellen en zag daar anders wel de lakleren versie bij staan (in het zwart). Dus ze maken ze nog wel.

Ze hadden nu ook 2 exclusieve roosjes. Ik stond nog te dubben om de zilverkleurige te nemen maar ik vond ze toch iets te duur al waren ze erg schattig. Heb nu de witte met een bloem opzij genomen. Nu wel in maat S.

@Mier74 wrote:

ben gisteren anders nog op de site geweest om een paar te bestellen en zag daar anders wel de lakleren versie bij staan (in het zwart). Dus ze maken ze nog wel.

Ze hadden nu ook 2 exclusieve roosjes. Ik stond nog te dubben om de zilverkleurige te nemen maar ik vond ze toch iets te duur al waren ze erg schattig. Heb nu de witte met een bloem opzij genomen. Nu wel in maat S.

Ik heb ze gisteren pas gemaild met wat ik ervan vond en ze zouden ze van de site halen :wink: maar ze staan er nog steeds op. Ik weet het ook niet :wink:

Ahh vandaar :slight_smile: Wel jammer dat ze niet goed zijn bevallen. Vond ze inderdaad wel erg grappig bij feestelijke kerstkleding.

Ik heb de Noukies besteld, begreep van onze schoenmaker dat ze beter zijn voor de voetjes dan de roosjes. Onze schoenmaker maakt ook speciale schoenen en schoenen voor mensen met grote voeten.

Kan iemand mij de link PB’en, ik kan de site niet vinden :?