Zootjes vs Roosjes

Ze maken nu ook aangepaste roosjes, bijvoorbeeld als je kindje een voethandicap heeft. Goed he! :thumbup:

en ikke is ook benieuwd naar mijn bestelling.

Haha, ze hebben vast nooit bedacht dat ze zoveel gratis reclame via een forum zouden krijgen :mrgreen:

Maar hier ook erg tevreden hoor! Sarah heeft ze iedere dag aan, ze blijven mooi en ze krijgt ze zelf niet uit :thumbup:

Kan ik ook de link krijgen? Ze zien er erg schattig uit. Ook leuk om als cadeau te geven.

Paikea je hebt PB!

Mag ik de link ook?

Ik heb al gezocht op Google, maar ik kom de website niet tegen. :?

al gelinkt…

Dankjewel, ik ga meteen kijken!

Mag ik de link ook van iemand alstublieft? :angel:

Laat maar, al gevonden dankzij die .eu :mrgreen:

Ow veel te leuk :oops:

Heb net 3 paar besteld, enig idee hoe snel die voetjes groeien? :shifty:

Kom wel even showen als ik ze in huis heb :mrgreen:

@Kes wrote:

Laat maar, al gevonden dankzij die .eu :mrgreen:

Dank je wel, was ook al aan het google-en. Ga ik ook bestellen, leuke roosjes :mrgreen:.

Heb ook weer een paar besteld. Want de eerste waren te groot. Goede reden om nog een paar te bestellen. :oops:

Zit nu dus te wachten op een paar fuchia met zilveren bloem. Ben erg benieuwd.

Hey “roosjes kopers”

Ik heb nu twee ‘s’ en, haar voetjes zijn ± 8.5 cm…en ze passen perfect(nog een beetje ruimte)!

Nu wil ik er graag voor 't voorjaar en zomer want ik heb al veel leuke kleedjes gekocht van de nieuwe collectie :oops: (kan het niet laten hé!).

Iemand een idee hoe snel voetjes groeien?

Wat dragen jullie baby’s van ong. 7 tot 11 maanden?

groetjes

:slight_smile:

Kan iemand mij de link van roosjes toesturen via pb?

Alvast bedankt.

Groetjes Ariska

is onderweg :wink:

Even info over de maat:

Mijn dochter is net een jaar en past nog in de M versie. Ik heb ook al een L versie klaarliggen. Ze heeft van kleren trouwens maat 80, dus is vrij gemiddeld, ik weet niet wat dat zegt over de voeten, maar goed.

Ook ik ben enthousiast trouwens! Ze blijven idd. goed, gaan makkelijk aan en blijven zitten (de klittenband versie gebruik ik tot nu toe)

groetjes Nienke

Vorige week geld overgemaakt,hoe lang ongeveer voordat je ze dan binnenkrijgt? :think:

Ik heb gemaild een paar dagen terug en ze hebben het erg druk :mrgreen: Bij mij moeten ze nu eigenlijk één dezer dagen binnen komen.

Nog even geduld Mojo :mrgreen: (moeilijk he 8) )

:mrgreen: Ja,erg moeilijk :mrgreen: maarja moet maar weer :lol:

Zijn ze eigenlijk ook een beetje warm zodat je ze ook kan gebruiken als je je kindje in de babybjorn draagt? (die van mij is pas 3 maanden, dus loopt nog lang niet… )