Ik heb het even nagekeken en de betaling is van de 11e, dus ik denk dat ze er nog voor de kerst zullen zijn.
@sensje wrote:
Ik heb het even nagekeken en de betaling is van de 11e, dus ik denk dat ze er nog voor de kerst zullen zijn.
Idem hier :dance:
Sensje heb jij ze al aangehad??? Hier nog niets helaas…
Ik heb vandaag ook 2 paar roosjes besteld. Ik ben heel benieuwd hoe ze er in het echt uitzien.
altijd leuk zo iets bestellen.
POTVERDORIE :shock:
Doe ik net een beleefd mailtje waar mijn roosjes blijven!
Schrijven ze;“We kunnen ze niet opsturen…hebben uw volledige adres gegevens niet!”
Kunnen ze dat niet wat eerder zeggen dan!!! :doh:
jaah hoor
wat raar en lekker irritant vooral !!!
Hopelijk heb je ze alsnog snel binnen
suc6
liefs Hann
Ik heb ze binnen. Noa heeft ze al aangehad, ze zijn nog wel wat te groot, maar da’s beter dan te klein. Ze zijn erg leuk geworden. Heb nog geen foto, maar ze zijn turquase met een witte bloem bovenop.
:oops: Even iets rechtzetten! :oops:
(Dit berichtje kreeg ik binnen!!)
Hallo,
Ik was net even op het forum aan het lezen en zag je bericht, dat je vond dat wij moesten melden dat we de adres gegevens nog niet hadden.
Onderaan de order die je krijgt staat duidelijk “stuur je nog even je adres gegevens”.
Als je dit niet doet zien wij dit pas als we de order gaan maken, dan krijg je een mail of je je adres gegevens nog even wilt doorsturen.
Of in het geval van jou dat je er zelf om vraagt we kijken het na, en dan zie ik pas dat er geen adres gegevens zijn gestuurd.
Ik kan niet elke dag honderden bestellingen nakijken of de adresgegevens zijn gestuurd.
Ik vind het jammer dat ik dit via het forum heb moeten vernemen en zou dan ook willen zeggen kom voortaan met ideeen kritiek of problemen gewoon bij ons dan kunnen we het uitleggen of er iets aan doen.
We hebben de Roosjes ook direct verstuurd.
Ik vind dat wij netjes hebben gehandeld.
Wij zijn verder niet boos of zo maar ik wilde het wel even aan je melden.
Met vriendelijke groeten,
:mrgreen: Enfin… in mijn enthousiasme en ongeduld dus over dit regeltje gelezen!! :mrgreen:
Groetjes Mien
:mrgreen:
Heb gisteren nog weer eennieuw paar besteld. De vorige zijn nog een beetje groot, dus vond ik dat ik een goede reden had :oops: :mrgreen: .
Mien ik had hetzelfde, vond het lang duren en daarom wilde ik eventjes mailen waar ze bleven. Toen ik bezig was met het mailtje,bedacht ik me in eens dat het mailtje wel eens bij ongewenste email kon staan. En ja hoor, ze hadden netjes een mailtje gestuurd wat mijn adresgegevens waren :doh:
Ik ga voor de witte met bloem opzij :mrgreen: ssshhhhhhht niet verder vertellen hahahaha :mrgreen:
Ninanien, die zijn geweldig. Ik heb ze ook alleen zijn ze nog een beetje groot
Sara leeft op grote voet hihihi dus maar een L besteld :mrgreen:
Kan iemand mij de link pben? Lijkt me ook wel wat voor Julin…alle winkelslofjes zijn namelijk veulste groot. :roll:
Die witte met bloem opzij is wel populair! Hier hebben we 'm ook besteld!
Kers, heb je een pb gestuurd!
'K heb 'em!! Bednakt hoor…ze zijn idd erg leuk!!
Ik heb net weer twee paar besteld. (schoenen kun je nooit genoeg hebben). Oranje met rood en lime groen met een roze bloem opzij.
Dat andere paar was heel goed bevallen.
Ook hier de witte met bloem op zij in huis :mrgreen:
Hihi ik moet nog even wachten, zal ze ff mailen want word wat hebberig 8)
Bij deze dus even via het forum wat feedback
ik heb voor Lieke dus 2 paar. Beide blijven perfect zitten. de ene soort wat minder, maar die heeft ze ook veel aan. Ik ben dus erg blij, en heb ze dus ook al aan verschillende vriendinnen aangeraden…