Zootjes vs Roosjes

Ik wil ze ook bestellen, maar welke maat? Kunnen jullie helpen?

Kian is nu 9 maanden oud en groeit al langzaam uit maat 74 wat betreft kleding. Flinke jongen dus.

@Paikea wrote:

Ik wil ze ook bestellen, maar welke maat? Kunnen jullie helpen?

Kian is nu 9 maanden oud en groeit al langzaam uit maat 74 wat betreft kleding. Flinke jongen dus.

je kunt het beste z’n voetje opmeten (met gestrekte tenen)

de maten gaan nl. in cm

(ik zou ze ook iets groter bestellen… maar dat is mijn mening :wink:

Ik heb ze binnen :dance: . Afgelopen donderdag lagen ze in de brievenbus. Ze zijn echt mooi. Ben er blij mee :smiley: .

Ik had ze ook donderdag! Ze zijn heel mooi! Alleen nog wat te groot, maar daar groeit hij wel in… of zal ik…hmmmmm… :think: :mrgreen:

Door al jullie bestellingen hebben ze het vast te druk, ik heb al een tijd geleden een mailtje gestuurd maar nog geen reactie ontvangen… :roll: Ik zal ze nog eens mailen, maar misschien weten jullie de reactie op mijn vraag ook wel.

Er zijn verschillende maten roosjes: 9 - 11 - 13 - 15 cm. Leonie haar voeten zijn 9,5 Ã 10 cm groot. Welke maat kan ik dan het beste nemen? :angel:

biebels, ik zou denk ik maat 11 nemen… maar je kunt ze ook nog even mailen, want ze hebben ook tussen maten.

toen ik ze bestelde waren anouk d’r voeten 9 cm. ik heb toen een tussenmaat 10 genomen. die waren toen nog iets te groot, maar niet te groot dat het niet staat. nu passen ze goed!

ik ga binnenkort ook weer nieuwe bestellen :inlove:

Biebels, ik had het zelfde probleem. Heb dus de tussenmaat genomen (10,5 cm) maar zelfs die is nog te groot! Maar ze heeft dan ook wel erg kleine voetjes…

Amy haar voetje is 12,5 cm. Nu kan ik dus maat L nemen (13 cm) of Xl (15 cm). Wat zal ik doen??

En eh… lees ik het nou goed. Moet je 2,50 euro extra betalen voor maat XL?

Hoi Meiden,

Ik heb 3 paar genomen, vind ze erg leuk om te zien… Maarre ben ik nou de enige die ze tegen vind vallen? Die met klitteband vliegen elke keer uit, en die met elastiek blijven wel zitten maar zitten niet mooi aan zijn voetje :?

Ik heb zootjes en noukies, maar de zootjes vind ik niet fijn met de klitteband, de noukies met elestiek (niet zichtbaar) zijn wel heel fijn, ook met aantrekken.

@Biebels wrote:

Er zijn verschillende maten roosjes: 9 - 11 - 13 - 15 cm. Leonie haar voeten zijn 9,5 Ã 10 cm groot. Welke maat kan ik dan het beste nemen? :angel:

Heb je er al besteld/aangekregen??

Fenne zit zowat hetzelfde als leonie en ik ben ook in de twijfel… :think:

Ik had voordien het model met klitteband in S en die zaten prima :thumbup: maar worden/zijn nu te klein . mss is het andere model met elastiek nu ze wat groter wordt wel mooier? Twijfel dus aan maat en model? Blijven die met elastiek ook goed zitten?

:-* Mien

gaan ze makkelijk aan eigenlijk? die met elastiek dus? Ik heb nou boumys en ben er heel blij mee, maar ze worden te klein, en ik vind ze iets te prijzig. maar deze zien er wat ‘statischer’ uit. hebben jullie dus gevechten om ze aan te krijgen, of geven ze redelijk mee?

@fiep klophout wrote:

gaan ze makkelijk aan eigenlijk? die met elastiek dus? Ik heb nou boumys en ben er heel blij mee, maar ze worden te klein, en ik vind ze iets te prijzig. maar deze zien er wat ‘statischer’ uit. hebben jullie dus gevechten om ze aan te krijgen, of geven ze redelijk mee?

Ik had heel veel moeite om ze aan te krijgen. Ik had wel het kleinste maatje, dus misschien dat het daaraan lag? Ik kreeg in ieder geval met heel veel pijn en moeite zijn voetjes erin. Heb ze dus ook maar één keer aan gehad en toen wilde ik ze niet eens meer aandoen bij hem.

Dat was de versie met elastiek.

@johanna1978 wrote:

@fiep klophout wrote:

Ik had heel veel moeite om ze aan te krijgen. Ik had wel het kleinste maatje, dus misschien dat het daaraan lag? Ik kreeg in ieder geval met heel veel pijn en moeite zijn voetjes erin. Heb ze dus ook maar één keer aan gehad en toen wilde ik ze niet eens meer aandoen bij hem.

Dat was de versie met elastiek.

Ik vind ze juist heel makkelijk aan te krijgen. Tot nu toe het makkelijkst van alle schoentjes en slofjes die ze heeft (gehad). Ik heb maat M besteld, maar ze vallen wat groot volgens mij. (of Demi heeft erg kleine voeten :think: )

Ik vind ze ook erg makkelijk aan te krijgen. We zitten inmiddels aan maatje L. Die waren nog wat te groot dus toen heb ik zelf het elastiek iets nauwer gemaakt. Nu gaan ze nog steeds makkelijk aan en blijven prima zitten. De enige soort sloffen die ze niet zelf uitkrijgt :thumbup:

gaan makkelijk aan hier!

Yvan krijgt ze toch uit… :? Hij trappelt nu heel veel op de vloer…

maar dan doet deze mem ze gewóón weer aan, ze zijn zó leuk! Yvan heeft o.a. die lieveheersbeestjes roosjes… :inlove:

Even een vraagje. Ik heb vandaag slofjes van Bobux gehaald in maat S. Weet iemand of de Roosjes vergelijkbaar van maat zijn. Bobux zijn ongeveer 11 cm, maar is 11 cm Roosjes hetzelfde. Nigel zijn voetjes zijn nu ongeveer 10,5 cm, maar vind het zonde als ze erg te groot vallen.

Ik heb de Inch Blue slofjes 8)