zomer

De 3/4 broek is populair vandaag geloof ik. Hier idem. Ga zo wel even de tshirten uit doen, het is bloedbenauwd en heet in de achtertuin. Alleen een hemd werkt ook prima.



Vanmorgen allemaal in jassen naar school,maar op de terugweg heb ik hem al uit gedaan…puf.



Moest nog even snel nieuwe sandalen scoren voor de kids.

Jo.as liep op zijn oude van vorig jaar (met uitstekende teen) en Eli op een paar teenslippers waar hij niet op vooruit kwam.

jup hier ook een 3/4 broek en een shirt met korte mouwen…

Wel een zomerjas aan vanochtend op de fiets met papa…



Maar die zal hij vast wel uit hebben als hij nu aan het spelen is…

Het is verrot warm hier!

Ik zal van de week eens 2 thermomethers aanschaffen voor in de tuin… 1 in de zon en 1 in de schaduw… Ben benieuwd…



Maar i Love it :inlove: :thumbup:

Zoonlief is lekker in de tuin aan het spelen in zijn korte broek, niet meer niet minder :inlove:

Hier is het goed warm, vooral in de achtertuin!

Hier heeft Y.eline vandaag een 3/4 legging aan met een halterjurkje van Lief!! vanochtend naar school had ze op de fiets een vest erover aan maar die zat toen ze vrij was al in de tas haha.



Indy een t shirtje + romper zonder mouw en kort rokje…



Gister heeft Indy tot 19 uur in alleen een legging rondgelopen :lol: mevrouw vond het te warm en trok steeds dr shirt uit en maakte dr romper los en hoppa zo over dr hoofdje uit haha.

bij ons was het vandaag 27 graden :shock: duys ella in drie kwart broek en t shirt. op het kdv hebben ze der broek opgerold en lekker met water in de zandbak gespeeld. heerlijk toch!

Vanmiddag in de Linnaeushof liepen veeeeel kindjes in badpak :wink:

hier iemand in dr blootje :mrgreen:

@Reat wrote:



en er zat een mevrouw met een winterjas, sjaal en muts. En het kindje idem.

:shock: :? :shifty: :eh: :doh:


Katie had vandaag alleen broek met opgerolde pijpen en shirt met korte mouwen.. rompertje had ze ook niet aan vandaag! Was veelste warm...

Hier was het ook echt warm, maar ik zou niete weten hoe ik mijn mannetje aan moet kleden nu. Hij heeft een krabpakje en daarover heen een longsleeve en een lange broek. Vanmiddag had hij heel even de broek nog uit, maar begint dan meteen aan zijn beentjes te krabben, hetzelfde bij een t-shirt dan krabt hij zijn armpjes open… ik vind het zo zielig voor hem.

Veel kindjes in een t-shirtje en korte broek en hij met krabpakje, longsleeve en lange broek.

@mallivy wrote:

Hier was het ook echt warm, maar ik zou niete weten hoe ik mijn mannetje aan moet kleden nu. Hij heeft een krabpakje en daarover heen een longsleeve en een lange broek. Vanmiddag had hij heel even de broek nog uit, maar begint dan meteen aan zijn beentjes te krabben, hetzelfde bij een t-shirt dan krabt hij zijn armpjes open… ik vind het zo zielig voor hem.

Veel kindjes in een t-shirtje en korte broek en hij met krabpakje, longsleeve en lange broek.






Zielig he… Ik vond en vind het nog steeds wel moeilijk. Mijn dochter heeft eczeem en komt vooral nu op zetten. Ze krabt ook haar armen en benen open, maar als ik haar te warm aan ga kleden, gaat het ook broeien. Dus dan maar lekker korte broek en korte mouwen en hopen dat ze niet te veel krabt.

Ik kleed mijn kindjes hoe ik mezelf met dit weer aan zou kleden, lekker fris dus :mrgreen:

(blote beentjes, korte mouw, shortje, …) en smorgens gewoon jeansvestje)

hier vanmorgen voor het eerst de sandalen aan.

Moet alleen voor nummer 3 nog een stel vinden… die heeft nog last van babyvetjes bovenop zijn voeten en dat is niet praktisch met sandalen ben ik inmiddels achter :lol: .



Vind het met de jongste eigenlijk het meest moeilijke… wat hem aan te trekken?



Hij heeft tot nog toe steeds rompertje, shirtje en (lang) broekje aan.

Maar als ik nu buiten ben denk ik… hij kan ook makkelijk dat uberschattige korte tuinbroekje aan :inlove: .



Pfff dat blijft toch wat met die ukjes. Bij onze oudste was het na 2 week gewoon HEET, dan weet je het wel… weinig aan… (en dan laagjes mee voor de loop van de dag hihi), maar zo heet is het nu ook nog weer niet natuurlijk.

Ik zou zo’n heel kleintje nog niet zo gauw met blote armpjes/beentjes laten geloof ik.

Al zie ik daar ook best tegenop hoor, ik hooop echt van harte dat ik geen heel warmbloedige baby krijg straks :lol:

Het voelt voor mij gewoon niet prettig, ik heb ze graag, zeker zo klein met een fijn beschermend laagje wol/zijde. Ik heb inmiddels wel van mensen op school begrepen dat het idd zo goed de temp reguleert dat veel baby’s het dus ook heerlijk dragen in de zomer, maar 1 moeder vertelde dus wel dathaar zoontje het er te warm in kreeg.

Ach ja… we zien wel.

@Lune wrote:

Ik zou zo’n heel kleintje nog niet zo gauw met blote armpjes/beentjes laten geloof ik.




nee dat heb ik dus ook nog een beetje… terwijl het misschien wel nergens op slaat… maar denk dat ik voor nu nog maar even mijn gevoel volg en meneertje in dun shirtje en broekje blijf kleden.

ja joh en als ie nou kletsnat van het zweet is en veel te warm aanvoelt trek je toch gewoon wat uit?

Onze baby draagt ook nog alles lang. Wol/ zijde over het algemeen:-)

Mijn dreumesje heeft wel korte mouwen aan…

De kleinste trek ik ook liever lange mouwen aan tegen de zon…

Hij ligt wel in de schaduw, dat is dus ook wat frisser dus ook lange mouwen:-), en lange broek maar alles dunner stofje

Mijn ventje heeft ook al sinds maandag korte mouwen aan :lol: , als we eruit gaan bekijk ik eerst even hoe de wind enzo is en dan trek ik desnoods nog een vestje eroverheen aan voor hem

Hier gewoon een romper zonder mouw broekje(dun broekje) en overhempje aan :slight_smile:

Zonder sokjes dat dan weer wel :wink: