zomer

Het was hier heerlijk weer!



Isa heeft buitengespeeld in een hemdjurkje met een legging, blote voeten in de crocs…



Ikzelf een shirtje, 3/4 broek en slippertjes :dance:



Ben verbrand :mrgreen: 8) :lol:

allebij

lange broek met gewone schoen( geen sandalen)

allebij shirt met korte mouwen maar wel nog een hemd/romper er onder

jas vanochtend aan gedaan

12.00 was echt warm dus zonder jas mee terug naar huis



ik vind het soms nu ook wel lastig

aangezien zoonlief niet heleaal het verschil tussen warm en koud snapt

dus laatst had hij het heel warm en wilde dus zijn shirt uit en vest aan

um maar dat is dan toch nog warmer nee dat snapte ik helemaal verkeerd

dus liep zoonlief in zijn hemd met vest er overterwijl ik met mijn korte mouwen lekker in dezon lag :mrgreen:

Hier zelfs achter op het terras alleen een korte broek en verder niks :lol: het was hier ontzettend warm :smiley: (staat geen wind bij ons op het terras)

Als we een rondje om gaan, driekwart broek, t-shirt met korte mouwen en slippers. maar Luuk heeft het al snel warm (net als zijn moeder :mrgreen: )

Hij begon de dag in zijn 7/8 broek en shirt met lange mouwen, en toen ik hem 's middags naar het kdv bracht had hij een 7/8 broek en een polo met korte mouwen. Wel heb ik toen zijn jas meegegeven, voor het geval ze daar in de schaduw zouden spelen ofzo. Het was toen echt lekker warm, en als het hoogzomer is en het is 23 graden laat ik hem ook niet met lange mouwen en een lange broek lopen.

Het gaat mij niet om welk jaargetijde het is of welke datum, ik check de avond ervoor vaak even hoeveel graden ze voorspellen, en pas zijn kleren (en die van mezelf) daarop aan.

Mijn dochter kreeg gisteren ook een 3/4 broekje aan en een longsleeve met hemd eronder.

Vandaag idem, maar denk dat wanneer de voorspelling uitkomt zij vanmiddag in een shirt met korte mouw terug naar school gaat.

Of in ieder geval gaat het hemd eronder vandaan.



Zomerjasje had ze 's ochtends ook aan en 's middags niet, vandaag denk ik net zo.



Gister droeg ze canvas gympies met sokken en vandaag ‘open’ schoenen zonder sokken.



Ik loop zelf ook al een aantal dagen op slippers en met korte mouwen :wink:

Alleen een korte broek of rok zul je bij mij niet gauw zien, dus dat worden dan dunnere broeken :lol:

Ik heb nog geen sandaaltjes voor melinda

Crocs is ook verantwoord toch :mrgreen:

Voor vanmiddag heb ik een blouse met korte mouwtjes voor haar

Met denk ik een lange broek

Hier heeft zoonlief nu ook al 2 dagen korte mouwen aan naar school.

Een korte broek vind ik nog net een beetje te.

's Morgens hebben we een zomerjas aan en 's middags geen jas aan.



Ik liep trouwens gisteren avond om 23.15 zonder jas buiten en vond het toen ook niet koud. Het was nog 14graden

Mijn oudste vandaag ook voor het eerst in een tshirt,

en een vest, heb gezegd als het warm wordt gewoon uittrekken…

de vest dan…



sandalen, en korte broek zag ik vanmorgen op het schoolplein ook voorbij flisten,

maar in de ochtend is het nog behoorlijk fris hier…

ten eerste voel ik hoe warm e.va-linde is, ten tweede ga ik af op hoe IK me voel…dat komt namelijk vaak aardig overeen

en dan is t nog zo dat bij mij achter het huis het windstil is en op het zuiden, daar was het gisteren gewoon echt heel warm. maar in de wind was t best fris

ik heb haar dus in een driekwart legginkje met een zomerjurkje met korte mouwtjes, maar heb wel een vestje of jasje in de aanslag voor als we er op uit gaan…



ik kreeg van de week commentaar dat “dat toch veel te koud was voor zo n kleintje” van een kennis bij de supermarkt, die heb ik even aan haar laten voelen, en die schrok ervan hoe warm ze was…oh nee die heeft t niet koud nee



dat is gewoon mijn graadmeter hoor, hoe voel ze,…is ze tevreden,…voelt zij zich fijn? dan is t goed

ik kijk eigenlijk gewoon hoe ik het zelf prettig vindt. Mijn stiefzoontje van 6 rent vaak meer, dus heeft het vaak zelfs een beetje warmer dan ik, dus met dit weer is een korte broek en een t-shirt wat mij betreft prima. Wel voor de zekerheid een vestje mee in de rugzak!



Met mijn dochtertje is pas 8 maanden. Zij heeft meestal wel lange mouwen aan en een gewoon broekje, omdat ze in de schaduw blijft. Maar vandaag heeft ze ook een shirtje met korte mouwen aan met een heel dun vestje erover. Die gaat in de middag misschien wel uit.

'sMorgens naar school een longsleeve met Tshirt en 'smiddags de longsleeve uit. Vanmiddag mochten de meiden de legging uit en lekker in rok rondlopen met T-shirt. 'sMiddags ook zonder jas naar school.

En dat voor een koukleum als ikke :wink: Ik heb vanmiddag geweldige sandalen gekocht, teennagels gelakt en klaar :thumbup:

Vandaag beide een driekwart broek, gewone schoenen en een shirtje.

Ik vind een driekwart erg prettig, is nog net ff niet zo zomers als een hele korte broek.

Ze krijgen straks zeker een zomerjas aan, al weet ik zeker dat die later weer uit is, ook prima.



De tempraturen verschillen inderdaad nogal. Hier was het echt warm, mensen zaten op het terras en in de speeltuin met hempjes, korte broeken, zwierige jurken… en er zat een mevrouw met een winterjas, sjaal en muts. En het kindje idem.



En mijn bedrijfskleding is een zwarte broek, en een witte blouse met lange mouwen.

Die heb ik opgestroopt, en toen had ik het niet mega warm, in tegenstelling tot enkele gasten, die zaten te puffen.

Waar mee ik maar aan wil geven dat de beleving van tempraturen heel verschillend is voor iedereen.

Tot gisteren begonnen we nog in lange mouwen, maar vandaag hebben beide kinderen korte mouwen + 3 kwart broek aan. Ik moet me nog aankleden, eerst even thee drinken :angel:

Hier zijn ze ook in 3/4broeken met sandalen en een zomerjasje aan naar school, het is echt al lekker warm. Ik stond ze net uit te zwaaien in nachthemdje (spaghettibandjes, dus wel echt bloot) en had het gewoon helemaal niet koud, terwijl ik normaal best een koukleum ben.

Gister vroeg iedereen ook al of ik geen last van de warmte had met mn buik :lol:

Gelukkig niet, dat komt vast nog wel!



Ik ben nu wel een beetje bang dat als we over anderhalve week op vakantie gaan we al het mooie weer gehad hebben… Vorig jaar was het toevallig zowel met de meivakantie als de zomervakantie precies zo dat we vlak voor vertrek een periode heel lekker hadden en toen wij in onze tent zaten goot het de helft van de tijd :roll:

Luuk is vandaag in een 3kwartbroek t shirt en sandalen naar school, wel met een vestje maar dat trekt hij uit op school.

Gister had de oudste een jurkje aan met legging ( jurkje korte mouwtjes, van Z8, zo lief… )



de kleine kerel had een shirtje met korte mouwtjes aan en een 3/4 broek. Vandaag voor de kleine kerel ook een 3/4 broek en kort shirt en voor de jongedame een broek tot net over de knie met kort shirtje en we moeten er zo wel uit nog, maar dan krijgen ze een zomerjasje of spijkerjackje aan ofzo.

Het is hier wel erg warm hoor, maar misschien ligt het ook wel aan mij… Gister zelf 's middags op balkon gezeten met korte broek en t-shirtje en de



kids hebben lekker met water gespeeld, ze hebben erg genoten, ben erg blij met dit weer hoor!

Maandag had Verôn ook gewoon lange broek aan met een vest. Hier waaide het nog best wel…



Vandaag geen wind en nu al lekker warm dus dan wel een korte broek met een shirt met korte mouw :wink:



En ik trek me niks aan van andere doe wat ik denk dat goed is :mrgreen:

Daniël is vandaag in zijn politiepak naar school,dus die zal wel warm zijn straks.

Als hij niet verkleed had gemogen vandaag, had ik hem een 3kwartbroek en tshirt aan gedaan.

Nynke heeft een romper, zomerjurk en legging aan.

Hier ook gewoon de zomerkleding. 't Is een zomerse temperatuur, dus ik zou niet weten waarom ik dan nog een lange broek aan zou geven en lange mouwen.



Nou hebben wij het ook allemaal wel snel warm, dat scheelt ook.

hier korte broek/rok, en tshirt. gisteren ook!