zomer

Ik zie al zoveel kindjes met t shirt en soms al met korte broek :shock: :oops:

Ben ik nou echt de enigste die mijn kind met dit weer in lange broek en longsleeve laat lopen :think:

En vanmorgen had ze nog gewoon de zomerjas aan …



Vind het moeilijk hoor wanneer kind ander kleding aan moet





Bij welk weer trekken jullie je kind andere kleding aan

Nou ik vond het vandaag best warm, te warm voor een lonsleeve eigelijk dus Luuk had lekker korte mouwen aan naar school.

Ze rennen springen en klauteren tijdens het spelen dus lijkt mij best zweterig om dan een lange mouw aan te hebben.



Buiten tegen de 20 graden, dan is het t-shirt time. :thumbup:

Nee, ik zag het hier ook om mij heen en vond het erg overdreven.



Kleren zijn heel makkelijk uit te doen dus hier krijgen ze gewoon een longsleeve aan en als het echt heel warm is doen we gewoon wat uit. :thumbup:

Hier ook in spijkerbroekje en t-shirt. Ze rennen en vliegen alle kanten op, dus koud zullen ze het niet krijgen :wink:

hier ook niet hoor.



vanmorgen een lange broek met blouse met lange mouw en daar zelfs een tshirt onder (kan hij hem evt uit doen) ook nog een zomerjas erover heen.

wel zomerschoenen aan.



voor morgen heb ik wel een korte mouwen shirt, maar gewoon met lange broek.

hier hadden de heren vandaag net als papa en mama een t shirt/ korte mouwen aan (alleen de jongste niet).



Vanmorgen nog jas er over, maar vanuit school naar huis en rest van de dag al niet meer. Het was hier om en nabij de 20 graden, dan hoeft een longsleeve van mij niet meer.



Heb ook wel een paar jurkjes met spaghettibandjes voorbij zien komen en korte broeken met sandalen. Dat voelde voor mij nog wel een beetje te zomers.

Maar gewone schoenen, lange broek en t shirt? Lekker warme voorjaarsdag :thumbup:

Hier vandaag gewoon legging lange met dichte schoenen sokken, en jurkje wel met korte mouwen, maar wel met een hemd eronder en buiten een zomerjas :thumbup:

Hier lange broek shirt korte mouwen en een vest…

Snap sowieso al niet waar men zich druk om kan gaan maken met wat andere kinderen aantrekken met dit weer… :roll:



So what dat ze met korte broek op straat lopen? Het was wel erg warm voor een lange broek :roll:



Ik liep met shirt buiten rond en mn dochter rompertje (lange mouwen) met shirt (korte mouwen) eroverheen en een harembroek :mrgreen:

@Mariiyelle wrote:

Snap sowieso al niet waar men zich druk om kan gaan maken met wat andere kinderen aantrekken met dit weer… :roll:



So what dat ze met korte broek op straat lopen? Het was wel erg warm voor een lange broek :roll:



Ik liep met shirt buiten rond en mn dochter rompertje (lange mouwen) met shirt (korte mouwen) eroverheen en een harembroek :mrgreen:








Wat maakt het uit ik vraag alleen wat mensen hun kinderen aantrekken

Anders had ik dit topic wel in discussie topic geplaatst !!!

De meiden hadden vandaag een jurkje aan met korte mouwtjes en een legging eronder. Morgen mogen ze met blote benen.

Het word echt warm…het kan dan wel voorjaar zijn, maar het zijn zomerse temperaturen. Ik liep zelf ook in een rokje en t shirt met birkenstocks.

Volgens mij is het punt niet dat wat anderen doen boeiend is, maar wanneer het nou te warm wordt voor lange mouwen :wink:



Ik laat ze hier grotendeels zelf beslissen eigenlijk inmiddels. De een wil graag al sandalen aan, de ander helemaal nog niet, de derde 's morgens nog niet maar 's middags na school als het warmer is weer wel.

Verder lange broek met een shirt en vestje (en buiten jas), de vestjes waren uit toen ik ze uit school haalde. Ik had zelf op de fiets ook een shirtje met een dun vestje aan alleen en in de tuin was het veel te warm met dichte schoenen en vestje.

Hier was het ‘maar’ 17 graden, met best een fris windje…

Ik had vanmiddag op de fiets gewoon mijn jas aan, en de kids dus ook.



Het ligt ook aan je kind denk ik. Mijn 2 meiden zijn absoluut niet warm bloedig (hmmm…zeg je dat zo?) dus die kleed ik niet snel heel zomers.

Morgen verwachten ze hier 19 graden.

Ze krijgen een legging, rokje en longsleeve aan. Amélie heeft er zelfs nog een shirtje onder omdat zij het van zichzelf erg koud heeft.



Dus kijk gewoon naar je kind!

@San 27 wrote:





Ik liep met shirt buiten rond en mn dochter rompertje (lange mouwen) met shirt (korte mouwen) eroverheen en een harembroek :mrgreen:[/quot







Wat maakt het uit ik vraag alleen wat mensen hun kinderen aantrekken

Anders had ik dit topic wel in discussie topic geplaatst !!!


Na aanleiding van kinderen met korte broeken/shirtjes open jij dit topic met de vraag wat wij onze kindjes laten aantrekken nu… Ga lekker op je eigen gevoel af en kijk wat jouw het beste lijkt voor je kind…





En idd, ik had niet gezien in welke categorie dit topic stond :slight_smile: Sorry

Ivan had vandaag lange broek en een romper met lange mouwen daarover t shirt.

Lynn gewoon lange broek en romper met korte mouwen en shirtje met lange mouwen



Morgen krijgt Ivan korte broek en t shirt aan het wordt echt warm

Lynn gewoon lange broek en een shirt met lange mouwen

23 graden vind ik niet veel warmer dan vandaag eigenlijk :slight_smile:

Morgen wordt het 23 vandaag zou het 22 geweest zijn volgens mij

hier was het niet super warm hoor :think:

moet eerst nog shirts aanschaffen ze heeft er nu in totaal 3 en 2 korte jeans en 1 korte broek :mrgreen:

@Karin1981 wrote:

hier was het niet super warm hoor :think:


In het noorden was het ook wel frisser dan oosten/westen en zuiden… Het was hier letterlijk 23gr…

Euh, even in het achterhoofd dat de temp in NL overal verschillend kan zijn…



Hier was het gewoon warm. Goed warm. Sinds zaterdag lopen de kids in een t’shirt (met hemd er onder). Zodra we voor de deur uit gaan, trekken ze gewoon nog een zomerjas aan,maar achter in de tuin is het altijd flink heet. Zelfs met de temp. van afgelopen weekeind.

Ze dragen wel beide lange broeken en vandaag normale schoenen (gympen),maar voor een 't shirt was het zeker niet te koud en anders hebben ze nog een jas bij zich.

Vooral op de PSZ en in de klas is het benauwd zat.



Jo was vandaag niet naar school (ZH afspraak),maar toen we de deur uit gingen heb ik er geen seconde bij stil gestaan een jas te pakken.

Zeker einde van de middag was het lekker.



Morgen krijgen ze in de ochtend een lange broek en shirt (korte mouw) een,maar als het snel warmer gaat worden, kan mijn man ze tussen de middag of later na school een korte broek aantrekken.

Van kou worden ze niet ziek.

Van- en naar school gaat de jas gewoon mee. Laat het aan de juf over of ze de kids beweegt een jas aan te trekken met buitenspelen.



Iedereen moet gewoon doen wat goed voelt.Iemand in Maastricht kan het gewoon net even wat warmer hebben,dan iemand in Groningen…