zomer

hier lopen ze eindelijk even lekker in hun zwembroek…

binnen is het nu 24 graden…



morgen gewoon een lange broek, en een polo shirt,

want het koeld weer af…

hier ziet het weer er morgen nog wel goed uit. Vandaag hebben ze allebei een korte broek aan en kort shirtje, de kleinste zit momenteel in zn rompertje want komt net uit bed. Straks weer even broekje en shirtje aan want we moeten nog even weg zo… Ze hebben vannochtend lekker uurtje in de speeltuin gespeeld.

Katie heeft vandaag alleen broek en dunne shirt aangehad zonder rompertje… Ze had het veelste warm en nu het hier binnen 25 graden :? is, kruipt ze alleen met luier en shirt rond…

morgen is het dus ook een kort broekje en een shirtje met korte mouwen naar school…

In de ochtend een zomerjasje aan…

Het wordt 26 graden morgen :shock:



In huis is het nog lekker koel 23 graden.

Wat een weer he! :thumbup:

@nachtvliinder wrote:

morgen is het dus ook een kort broekje en een shirtje met korte mouwen naar school…

In de ochtend een zomerjasje aan…

Het wordt 26 graden morgen :shock:



In huis is het nog lekker koel 23 graden.

Wat een weer he! :thumbup:




hier zijn de heren morgen vrij… en dat wordt idd korte broeken weer :thumbup:

school is bij mij kdv :wink:

Dat noemen wij ook school haha ik weet niet waarom :mrgreen:

Maar daar spelen zij ook de hele dag in de tuin…

Dennis, houdt sokjes toch al nooit aan, die krijgt zijn sokjes zelfs met sock ons nog uit. Hij heeft het snel warm, dus gewoon een t-shirtje korte mouwen.



Steven trok ik vanochtend ook maar gewoon een t-shirtje met korte mouwen aan, en meneer werd me toch boos, hij moest en zou zijn krabpakje eronder aan moeten :think: , ach hoef ik hem niet meer zo zielig te vinden dus hij vindt het zelf prettig :roll:

Hier ook al een hele tijd korte mouwen en de laatste dagen ook rokje/jurk/korte broek en gister en vandaag zonder romper eronder. 's Ochtends vroeg trek ik haar wel nog een jas aan, maar de rest van de dag niet. Zodra ik zelf iets met korte mouwen (of als het even kan iets zonder mouwen) aantrek, vind ik het voor Jinthe in principe ook tijd, ook omdat ze het vrij snel warm heeft. Ze slaapt nu ook alleen in een romper in een dunne slaapzak, anders heeft ze het veel te warm… Voor de zomer dus maar zonder slaapzak leren slapen… :think:

Hier sinds donderdag echt blote benen en armen, gister en vandaag zelfs zonder hemd of romper en ik heb gisteren het zwembad opgezet, het was hier 29 graden, vandaag ook. Gisteren in de tuin gezwommen en vandaag ook, bij buren. Idioot eigenlijk, in april! Wel hebben ze 's ochtends jassen aan en heb ik vestjes bij als het kouder wordt, en kon gister tot 19 op de fiets zonder jas nog net, maar dan wel alweer een langere legging aan, aan het afkoelen tegen einde middag merk je echt dat het “pas” april is. Jongste heeft haar teenslippertjes al een paar keer aan gehad, ik ben dus al blij, wnat had ze op de gok gekocht in de hoop dat ze ze in augustus op vakantie nog aan zou kunnen! Heb ze dus zeker niet voor niks nu!

Hier ook volop zomer. Gewoon al 5 dagen lang! Heerlijk. Het badje staat al drie dagen in de tuin (Op het zuiden) en ze dragen spaghettiband-jurkjes en birkenstocks. Ik loop zelf ook al dire dagen in strappless jurkje en birkies. Ben al poepiebruin! Heerlijk. Het wordt echt afkicken hoor. Morgen wordt het alweer minder warm… Kunnen we wel weer lekkerder hardlopen, dat scheelt…

@wieniex wrote:

Gisteren in de tuin gezwommen en vandaag ook, bij buren. Idioot eigenlijk, in april!




net even foto’s zitten kijken en in 2007 hadden wij de kids ook in korte broeken en t shirtjes met een lading water in de tuin in april. 16 april voor het eerst op foto.

26 april zie ik nu een foto van papa in korte broek languit op een kleed met 1 van de kinderen op het gras (en tussen 16 en 26 ook weer een paar foto’s in jassen in de dierentuin… het schommelde dus nogal :lol: ).



En in 2008 op 9 april nog winterjassen, 2 week later t shirtjes.

April 2009 ook al korte broeken in de 2e helft van de maand (en aan het begin winterjassen en hele kale bomen als je het vergelijkt met nu).



April doet wat die wil lijkt nogal op zijn plek geloof ik :slight_smile: .

Maart ook hoor :wink: Toen onze oudste geboren werd, maart 2008 sneeuwde het, ons geboortebord staat in de sneeuw. Vorig jaar konden de kinderen met haar verjaardag (weliswaar met winterjas) lekker buiten spelen en dit jaar hebben we zelfs buiten gezeten :mrgreen:

hier in limburg al de hele week 24 tot 27 graden dus de hele week al korte broek of rok en t-shirt met korte mouw of zonder mouw.



de kids zitten al 3 dagen in het zwembadje in de tuin.

Vandaag een lange broek met een korte mouw blousje erop :slight_smile:

@wieniex wrote:

Maart ook hoor :wink: Toen onze oudste geboren werd, maart 2008 sneeuwde het, ons geboortebord staat in de sneeuw. Vorig jaar konden de kinderen met haar verjaardag (weliswaar met winterjas) lekker buiten spelen en dit jaar hebben we zelfs buiten gezeten :mrgreen:




maart roert zijn staart :smiley:



En het is hier idd regelmatig dat ik begin april met mijn verjaardag in de tuin kan zitten, maar ook jaren genoeg dat het hartstikke koud nog is.

Geen pijl op te trekken.



En voor wat betreft sneeuw… mijn opa was in augustus jarig en heeft 1x in zijn leven sneeuw op zijn verjaardag gehad. Vertelde hij elk jaar weer :lol: .

Boef wilde perse een korte broek aan en ik had geen fut voor een discussie :shifty: :angel: Op het kdv is het altijd warm binnen, dus ik ga ervan uit dat hij het niet koud krijgt. Ben benieuwd.

Mijn dochter heeft vandaag weer lekker haar korte broek en t-shirt aan, zoonlief niet want we hebben nog geen korte broeken voor hem en zijn shirt zit in de was. Loop zelf in een t-shirt en een spijkerbroek, want ik moet werken. Afgelopen weekend echter lekker mijn korte broek aangehad.

Ik vind het heerlijk zo’n lekker warm voorjaar, lekker in korte broek, bbq-en, buiten eten en in het zwembadje en geen wespen!

hier zoonlief korte broek plus polo

dochter lief lange mouwen shirt, 3kwart legging rokje