Zo onzeker (en.... Joris is geboren!!!!!!!!!!!)

Juudje…collega juli 2004 stopper…wauw. gefeliciteerd!

Ik duim heel hard met je dat het blijft plakken :wink:

Ik had weleens berichtjes van je opgezocht uit nieuwsgierigheid en zag inderdaad dat je laatste berichtje een tijdje geleden was. Wauw, wauw, wauw, wat een wonder.

Sterkte en succes met wachten op goed nieuws!

Gr. Nienke

hopelijk een goede nacht voor je ik weet dat sjoerd thuis is , gelukkig maar.

ALs er iets is en je wilt kletsen kun je me uiteraard berijken 06 dan wel huisnummer

juudje slaap lekker en droom goed dat jij ook een heel mooi kindje in je armen hebt en je weet het ik sta 24 uur klaar voor je hoe het ook uitkomt al moet ik eline wakker maken dta moet ze maar even lief hebben voor haar super lieve tante. tels liggen langs mijn bed dikke kus je zusje :hug: :hug:

En hoe is het nu, hoe heb je geslapen?

Juudje, hier nog een collega-juli-2004 stopper… Samen bleven we als laatsten over en altijd ben ik je blijven volgen. Ik hoop het zo voor je meid maar mijn gevoel zegt… DIT KEER GAAT HET GOED GAAN!

Alvast een hele dikke proficiat en probeer maar wat te genieten want die 9 maanden zijn zo om!

Groetjes

Goh he zelfs uit die periode dat mensen nog aan mij denken.

Ikke is ook nog een overblijver van de juli stoppers zonder wondertje.

Het lijkt of het alleen is als ik wat druk moet uit oefenen dat er wat gekleurd slijm meekomt. Het is niet donkerbruin, vandaag maar een huidskleurige slip aangetrokken dan viel het niet zo op.

Naar mijn weten is er verder op een enkel mini drupje heel licht gekleurd slijm (nav een drukmoment) niks meer gekomen. Heb redelijk geslapen tot een uur of 4. Morgen nog een hele werkdag en vrijdag continu rooster en lekker op tijd thuis.

Met mijn zwangere kop vanochtend zkh gebeld. Was ik een uur te laat dus werd er niet meer opgenomen. Morgen weer een poging.

Klinkt dus wel positief, nog 2 dagen werken en dan lekker weekend.

Het gaat goed komen meis.

mooi goed nieuws

gefeliciteerd :smiley:

Heyyyyy was je gewoon thuis vandaag, had ik dat maar geweten haha of nee toch gelukkkgi niet, ik had je anders willen bellenmaar lees nu dat je heerlijk bij geslapen hebt. En dan is dit bericht heel goed .

Blij te lezen van je, ikzit nl toch mket je mee in spanning.

Liefs Bianca

Het klinkt goed, meid ! Ik moet de hele tijd maar aan je denken !

Goed dat je een redelijke slaap gehad hebt !

:-* voor jou

Is niks, komt goed, heb vertrouwen, niet te druk maken, met al die mensen die aan je denken komt er een giga berg positieve energie vrij.

:thumbup:

Hier wordt ook een berg positieve energie je kant opgestuurd! :thumbup:

Heb je het ziekenhuis weten te bereiken?

Ik kom ook weer even kusjes geven

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Dank jullie wel.

Je wordt wel enorm heen en weer geslingerd. Net weer wat donkerbruin in mijn slipje ontdekt. Ik word er niet goed van.

Ivf- bureau aan de telefoon gehad, konden ze geen afspraken maken vanwege een niet werkende comp. Dan toch maar het afspraken bureau. Die zeiden weer dat het volgende week niet kon, dus nu wachten tot 2 april

hey meis kaarsje brand hoor

:-*

en Anne zal steunne ik hoop het,

he zus

tjong nog zo lang wachten.

heb even geen worden. maar wil je wel laten weten dat ik aan je denk dikke knuffel van ons hier. :hug: :hug: :hug: :kaars: :kaars:

nou dat duurt lang zeg.

Vind het wel belachelijk gezien je voorgeschiedenis.

Toen ik een week of 7 zwanger was voor de vierde keer, zag ik wat bruin/rozig slijm en toen heb ik in paniek gebeld. Toen mocht ik direct voor een echo komen.

(met knipperend hartje!!!)

Dat vond ik super van ze.

Hopelijk krijg jij geen aanleiding om eerder een echo te laten maken en heb je in april zo’n :thumbup: echo!!!

Ze zaten met het feit dat het pasen was en daardoor erg druk. Daarnaast moest het via het afsprakenbureau en die zijn iets minder meelevend. Die staan dan toch wat verder van de mensen af.

Hé Lydia dat geeft hoop, bleef je vloeien of was het eenmalig?

Hey Judith,

Ik vind ook dat je best lang moet wachten aangezien je medische voorgeschiedenis.

En dan zeker met de fysieke klachten, het bruinverlies.

Meis succes en je weet me wel te vinden.

Spreek ik je maandag avond online? Ik hoop het,

Liefs Bianca .

Eenmalig was het. En ik weet niet of het nou echt zo was of dat ik gewoon zo scherp bleef kijken dat de kleur vanzelf veranderde…

Je gaat ook dingen zien he.

Maar volgens de gyn toen kon het ook gewoon een gesprongen haarvaatje zijn.