Zo onzeker (en.... Joris is geboren!!!!!!!!!!!)

Ik zit hier het weekend alleen en ik weet niet wat ik zal doen. Mijn man is een weekendje weg en ik kan gewoon nergens anders aan denken. Ik heb lang meegeschreven hier op kok. Een aantal kennen mij misschien ook wel :stuck_out_tongue: (zusjelief , en andere bekende die toevallig dit lezen, als je dit leest houd het voor je vertel het aan niemand aub ook niet aan Bart )

Het volgende is er namelijk aan de hand. Wij zijn nu al zo’n 4 jaar bezig met zwanger worden, na een jaar toch maar eens naar de ha gegaan. Na een beetje doordringen mocht ik naar het zkh om te laten onderzoeken waar mijn hevige menstruatie klachten vandaan kwamen. In het zkh wilde ze weten of we toevallig ook bezig waren met zwanger worden. Na een heleboel testen en uiteindelijk een kijkoperatie kwam eruit dat ik ernstige endo had en dat ze nog niet wisten maar de kans groot was dat het daardoor allemaal niet natuurlijk zou gaan. Om een lang verhaal kort te maken na 6 x iui en 3 x ivf waarvan de eerste en laatste een pos. test hadden maar na een week in een mk eindigde, had ik het wel gehad met het zkh gedoe. Emotioneel zou ik niet nog een mk aankunnen. Dus hebben we de stap naar asoptie genomen met wachttijden van 6 jaar :shock:.

Nu in januari dacht ik ineens goh, wanneer had mijn menstruatie moeten komen, toen ik terug ging rekenen was ik al week overtijd. In die 4 jaar was dit (buiten de ivf behandelingen) een keer eerder geweest. Stiekem toch weer die hoop. Ikhad voor mezelf afgesproken dat ik de 10 dagen zou afwachten en dan een test zuu kopen. Tiende dag wat bruine afscheiding en dag 12 kwamen de duivels.

Toen weer een redelijk normale maand.

Vandaag ben ik twee weken overtijd, ik word helemaal gek van mezelf. Ik weet dat de kans maar zo klein is dat het natuurlijk zou zijn, ik heb mijn agenda er al tig keer bijgepakt om te controleren. Wat moet ik doen vraag ik mezelf steeds af. Test kopen???

Ik durf gewoon niet, test negatief weg hoop, test positief ojee wat als het weer misgaat.

Ik heb weinig last van kwaaltje voel me prima af en toe heb ik het idee dat mijn borsten iets gevoeliger zijn (of verbeeld ik het me maar omdat ik het zo graag wil)

Heel verhaal verwacht ook geen antwoord maar moest het kwijt :smiley:

:hug: wel testen maakt onzeker en niet testen eveneens…

Als je zusjelief nou mee leest… Zou ze niet even bij je langs willen of kunnen komen, met test in de tas, en dan maar zien of je wel of niet gaat testen?

Snap je probleem hoor… Wat geeft je zekerheid?

Jeetje Juudje wat spannend. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om wat er dan uit die eventuele test komt…

Ik zou persoonlijk van de onzekerheid afwillen. Liever me zorgen maken op een gericht iets, dan niet weten waar ik aan toe ben. Ik zou dus wel testen.

Heel veel sterkte met deze onzekerheid en ik ben erg benieuwd! Ik duim in ieder geval voor je dat het goed blijkt te zijn! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

OH meid, wat spannend allemaal. Kan me voorstellen dat je er nu steeds mee bezig bent. Ik denk dat ik zelf toch zou gaan testen. (weet het wel zeker).

De vorige 2x toen je een miskraam kreeg ging het toen al snel mis? Stel dat je nu zwanger zult zijn dan zou je nu dus ‘al’, 6 weken zijn.

Weet dat je al veel pogingen hebt gehad maar mijn zus heeft ook endo en de gyn zei dat het erg moeilijk zou zijn om zwanger te worden. Na een operatie waar ze veel weefsel weg hebben kunnen halen/branden (?) is ze nu al weer zwanger van de 3e!!! Binnen 3 jaar tijd!!! Maar ja, heb jij ook niet veel aan maar toch is het dus niet altijd zo dat de gyn gelijk heeft en je al je hoop moet verliezen.

OH meid, ik hoop zo dat je inderdaad zwanger zult zijn!

liefs

Ineke

he juudje, idd, dan ben je zo’n 6 weken als het wel zo is.

En met 7 weken is er vaak wel een hartje te zien, dus als het wel zo is dan kun je maandag direct een afspraak maken bij de gyn en je onzekerheid uitleggen.

Anders wacht je tot je man weer thuis is met testen, als je dat rustiger vindt?

De andere keren ging het na een week na de testdatum van het ziekenhuis mis. Dus met 5 wkn en een paar dagen. Daar zou ik in therorie dus nu al overheen moeten zijn. Dat is waar ik ook mijn hoop vandaan haal. Was ik nu misselijk en had ik blauwe aders en weet ik wat voor kwalen meer dan zou ik het makkelijker vinden om de stap te zetten.

In mijn situatie is niks verandert na de laatste mk, geen operatie oid dat het kan vergroten. Het is nu half 2, 5 uur gaan de winkels dicht, ik heb nog even :roll:

Ondertussen dus maar weer eens het forum opgezocht, om de dag door te komen. Ben er sinds de mk niet meer geweest.

Ga straks mijn zusje opzoeken en de kleine van 7 wken, niet dat het mijn aandacht zal verzetten.

Oooh Juudje…maak jezelf toch niet zo gek. Haal gewoon die test en vanuit daar verder kijken.

Zo in onzekerheid blijven zitten werkt toch ook niet in je voordeel??

Als je negatief test is het ships, maar heb je wel zekerheid.

Test je positief…meid, wonderen bestaan…!! En dan kun je maandag je gyn bellen…

Succes!!!

je hebt nog 1,5 uur om die test te halen…misschien als je op weg bent naar je zusje?

Oh hoop dat je gauw met goed nieuws komt!! En dan lekker mee kunt kletsen bij het ‘zwanger zijn’, forum

Zo niet dan ben je natuurlijk bij ons heel welkom…

Hier inmiddels ook al 3 jaar na het stoppen met de pil…en een 4e operatie in de planning…maar zal je niet ‘belasten’, met mijn sores!

Dikke knuffel voor jou!

ok meiden,

Ik was extra tot 5 uur bij mijn zusje gebleven om niet in de verleiding te komen. Testen helemaal alleen leek me ook niks, en als je ze eenmaal in huis hebt dan is het moeilijk.

Maar de ah was nog open, zouden ze daar testen verkopen??? Ik naar binnen, is het niet zo dan prima.

Maar ze hadden wel testen, gekocht naar huis gereden en getest en ja hoor

Positief en nu kan ik het tegen niemand zeggen want manlief is er niet,.

Dan maar bianca en zuslief bellen en hier een berichtje plaatsen.

Nu komen de spannende weken, blijft het dit keer plakken :pray:

Dus de onzekerheid blijft nog even

zus ik heb het je net al verteld als er iets is de deur staat vanavond en vanacht voor je open en als je wilt dat ik naar jou kom telefoontje is zo gedaan en ik zit zo in de auto

dikke knuffel van mij bart en natuurlijk eline

:inlove:

Hoi Juudje,

Dat is toch hartstikke goed nieuws!!! toch alvast een beetje gefeliciteerd hoor! :smiley:

Hoop dat je de komende weken goed doorkomt. :pray:

groet maya

Juudje, dit is wel heel erg speciaal en goed nieuws waarmee je hier terug op KOK binnenvalt :o :dance:

Ik hoop echt wel dat het allemaal goed mag verlopen meid ! Ik gun het je zo !!! :-*

dit is goed nieuws!

ik ga ook hopen dat alles goed blijft gaan! :pray:

OH Yes!!! Wat geweldig!!

Kun je niet met je mannetje in contact komen dan??

Oh meid, hoop zo dat het nu allemaal goed blijft gaan.

Zoals je zelf al zei, zover ben je nog nooit geweest!!! Het moet gewoon zo zijn joh. wauw!

Wens je een super zwangerschap toe!!!

:dance:

Maandag direct bellen he :wink:

Gefeliciteerd meisje!

Jeetje, spannend voor je. 'k Heb me regelmatig afgevraagd hoe het met je zou zijn en dan dit nieuws!

Wauw, Juudje… Alvast een voorzichtig gefeliciteerd!

Ik hoop dat het deze keer wel goed mag blijven gaan! :pray:

Groetjes,

Jippie

Juudje, dat is toch supernieuws! Heb vertrouwen!

Kan je je man niet bellen? Ga dr naartoe ofzo.

Heb regelmatig aan je gedacht, ben echt heel blij voor je!

groetjes

Pebble