Jippie jij ook nog gefeliciteerd.
Mijn mannetje nog steeds niet te pakken gekregen, zit waarschijnlijk in een gebied waar het mobiele netwerk nog niet zo’n goed ontvangst heeft.
Meiden allemaal bedankt voor jullie reacties, het is gewoon zo vreemd nog. Ik kan het niet geloven en tegelijkertijd van ojee het mag niet weer misgaan. Ondertussen voel je gelijk steken, is de afscheiding nu donkerder. Ik hoop dat we deze weken snel door komen.
Lydia waar moet ik voor bellen maandag? De verloskunde praktijk, of toch het zkh omdat ik in behandeling ben geweest toen met de ivf???
He Pebble
Manlief zit ergens ver weg in België, vier uur rijden hier vandaan. Hij neemt deel aan een larp (live action rolplay) weekend en mobieltjes mogen dus niet meegedragen worden. Dus zit waarschijnlijk in zijn tas. Tijdens zo’n weekend zit hij zo in zijn rol dat hij er niet aan denkt om op zijn mob te kijken.
Ik zie dat jullie ingeschreven staan voor adoptie, wij ook. Wat een lang proces hè?
goed nieuws juudje :hug: :hug: :hug:
gefeliciteerd
juudje ik ga hard duimen dat het dit keer goed mag gaan :thumbup:
gefeliciteerd hoor :-*
Oh Juudje… wat geweldig! (voorzichtig) gefeliciteerd! Zo maar spontaan. Ik zie daar al positiviteit in. Ik hoop het van harte voor je dat het nu echt allemaal goed mag gaan.
Wat zal je man vreemd opkijken als hij het hoort!
Ik en :thumbup: voor je dat alles goed zal blijven gaan!
Van Sjoerd kreeg ik vanacht een smsje ik houd van je. MM heeft hij mijn berichtjes gelezen dus ik terug gebeld. Iets nam op maar er werd ook weer opgehangen. Nog een keer bellen, voice mail grrr
Uiteindelijk had hij denk ik door dat ik belde. Dus goh heb je toevallig mijn smsjes gehad. Had hij niet want zijn inbox was vol. Toch maar even verteld hoe de vork in de steel zat.
Hey Lieverd
Gisteren elkaar gesproken wat heb ik gehuild, wat heb ik geroepen mijn vriendin is ZWANGER !!! haha lief lief lief , zo mooi , zo een wonder zoals ik je net zei als ik bij Anne kom zal ik een kaarsje branden en een wens uitspreken …
Alle goeds en ik wens en hoop en leef ontzettend mee,
Je weet me te vinden en nu ga ik nog harder dan ooit zorgen dat ik internet kan betalen en ik je meer kan spreken , Liefs Bianca
@juudje wrote:
Jippie jij ook nog gefeliciteerd.
Mijn mannetje nog steeds niet te pakken gekregen, zit waarschijnlijk in een gebied waar het mobiele netwerk nog niet zo’n goed ontvangst heeft.
Meiden allemaal bedankt voor jullie reacties, het is gewoon zo vreemd nog. Ik kan het niet geloven en tegelijkertijd van ojee het mag niet weer misgaan. Ondertussen voel je gelijk steken, is de afscheiding nu donkerder. Ik hoop dat we deze weken snel door komen.
Lydia waar moet ik voor bellen maandag? De verloskunde praktijk, of toch het zkh omdat ik in behandeling ben geweest toen met de ivf???
je kunt de assistente bij het zkh bellen en het verhaal uitleggen, en daar vragen bij wie je het beste een afspraak kunt maken. Leg ook je onzekerheid uit he!
Ik heb na de miskramen en de bbz de eerste maanden onder controle van de gyn gestaan, zou voor jouw gemoedsrust fijn zijn als dat ook zou kunnen!!
Wat leuk dat je je man hebt kunnen bereiken. Gek weekend heb je zo he.
Hoi Juudje,
Ik ben echt heel blij voor je, meis… Zijn wij niet een tijdje tegelijk zwanger geweest, dat je net iets voor lag op mij? Ik hoop echt zooo dat het deze keer goed mag gaan! Ik duim me suf, hoor! En bedankt voor je felicitaties, lief van je! :-*
Ik zou het ziekenhuis bellen, net wat Lydia zegt. Je bent daar onder behandeling geweest en hebt ook meerdere keren een mk gehad. Omdat je nu dan waarschijnlijk al iets van 6 weken bent, zou je misschien wel voor een echo mogen. En misschien kom je dan eerst ook wel onder behandeling bij een gyn ipv bij een vk de eerste weken. Ik zou gewoon even bellen en vragen. En anders verwijzen ze je wel door naar de vk.
Succes!
Liefs,
Jippie
Hoe reageerde Sjoerd, of heb je 'm niet verteld aan de telefoon??
Gebeld???
Ze is aan het werk en druk met rapporten en gesprekken meen ik.
Hey Juud even een knuf van mij hé ? Groet Sjoerd van me
Oh wat spannend het gaat er steeds meer op lijken dat 2008 het babyjaar word voor een paar bijzondere kok dames, die er al zolang voor moeten vechten om zwanger te mogen worden en blijven.
Ik duim keihard met je mee dat het negen maanden lang blijft zitten, en alles goed mag gaan
Liefs Marielle :vlinder:
Aaaaaaaaaaaahhhhhh
Bianca zei al tegen me of ik het van jou gehoord had al?
Het was geloof ik nog niet tot me doorgedrongen?
AAAAAaaahhhhhhh!!! :inlove:
Oh meis, ik zal vele kaarsjes voor jullie branden!!! :-* :-* :-*
bianca je hebt gelijk juud heeft vandaag een lange dag.
zus ik blijf hier voor je duimen. dikke knuffel ook aan sjoerd.
Ik had inderdaad een lange dag. Probeerde er nog onderuit te komen maar dat lukte niet helemaal. Doordat ik weinig goede nachten heb gehad en waarschijnlijk door de spanning mijn darmen een beetje overgeprikkeld zijn, voelt het aan als een buikgriepje. Ik heb geen buikpijn af en toe een eierstok die even niet lekker zit, maar ja.
Ik moet morgen het zkh bellen en dan zullen we het wel te weten komen hoe of wat. Sjoerd is helemaal hieper en ziet het lekker positief in. Als ik bij hem ben voel ik me gelijk ook een stuk beter dus is wel prettig. Hij is wel tegen een inwendige echo. De vorige keer wilde ze dat niet doen omdat ze zeiden dat het van negatieve invloed kon zijn.
Ouders ook ingelicht aan beide kanten en mijn moeder had al zo’n vermoeden. Houdt geloof ik mijn cyclussen bij :eh: . Moeder van Sjoerd was met stomheid geslagen.
Jippie ik zou 4 april uitgerekent zijn als de laatste ivf niet in een mk was uitgelopen dus waren idd een weekje samen zwanger.
Dat is ook waar ik dan maar aan blijf denken. Heb nu geen hormonen (hoop ik) meer in mijn lijf. Van de progestan hield ik elke keer een schimmelinfectie over. Ook al zeggen ze dat het niet van invloed mag zijn. Haal toch nu de hoop eruit dat ik
- nu toch weer een dikke week verder ben dan waar het de vorige keren op misging
- dat het nu natuurlijk is gegaan allemaal
Wat super dat jullie er allemaal zijn, doet heel goed.
Was een tijdje niet op het forum geweest. Had hier weinig te zoeken, waren niet meer bij het zkh. Ivf wilde ik echt niet meer, zou een derde mk niet aankunnen. En aangezien ze toen een beetje botweg zeiden, jullie matchen waarschijnlijk niet geef je de hoop op.
Máár Nu geven we de moed niet op, we gaan vechten. Meis Donderdag kan ik naar Anne* vandaag heb ik een lantaarntje aangeschaft, ik ga een kaarsie voor je branden
:-*
:shock: :mrgreen: :dance: ooooh Juudje wat spannend en wat mooi!!
Echt waar, de natuur is de beste ‘uitzoeker’ van zaadjes en eitjes hoor!! Hopelijk slaat straks de zekerheid die Sjoerd uitstraalt helemaal op je over.
En een inwendige echo…echt waar die kan geen kwaad!!
Nog geen enkele keer is bij mij een miskraam te wijten geweest aan een echo. De artsen zijn nog voorzichtiger dan jijzelf ws met je oh zo prille zwangerschap. Geen enkele ervan wil een miskraam op zijn of haar geweten hebben. En door zo’n echo kun je een stuk zekerheid krijgen. Iets wat zeker zo vroeg zo ontzettend kostbaar kan zijn.
Mijn duimen gaan mega hard draaien en ik kan die komende weken tot je de 12 voorbij bent wel wegkijken! 8) hieperdepiept nog even door de kamer :inlove:
ik moet hier elke keer even kijken :think:
gek he
zo leuk voor je! Hoe gaat het nu??