Je bent niet de enige hoor! Voelt goed allemaal, en rhi alweer 10 weken onder je banner…
Nu snap ik mijn verwarring, er is ook een Judith zwanger bij IUI-groepje. Dát had ik gelezen… Ik dacht, die Judith ken ik toch niet? :think: Toen ben ik gaan zoeken en kwam ik hier uit… Haha Bij ons eigen Juudjetuutje :dance:
Juud, hoe gaat het met je? Beetje afleiding op je werk?
ik moet hier elke keer even kijken
Dat heb ik nou ook!
[/list]
@pebble wrote:
ik moet hier elke keer even kijken
Dat heb ik nou ook!
[/list]
Klinkt heel bekend. :lol:
@marielle wrote:
@pebble wrote:ik moet hier elke keer even kijken
Dat heb ik nou ook!
[/list]
Klinkt heel bekend. :lol:
ik ook al :mrgreen:
haha terwijl ik weet als er iets met jeis goed dan wel slecht je me tochh belt, maar ach je bent et waard meis.
Tot gauw gr bianca
Weet je, misschien nog wat vroeg om echt te juichen, maar waarom niet, ik vind dit verhaal van jou Juudje weer een enorme opsteker!
Het geeft aan dat wondertjes bestaan, dat er licht gloort aan de horizon en dat dingen die je eigenlijk niet meer voor mogelijk achtte, toch kunnen gebeuren!!
Dit geeft mij in ieder geval weer een positieve impuls.
(en daarbij ben ik gewoon enorm blij voor je)
:-*
Pebble
Lieve meiden,
Wat ontzettend fijn dat jullie zo met ons begaan zijn. Doet me goed niet vergeten te zijn na toch al een tijd.
Hier nog steeds alles goed. Had vandaag zkh aan de lijn, het afspraken bureau, moest ik toch eerst contct opnemen met een verpleegkundige van de ivf en die hebben spreekuur tussen 9 en 10, kwart over 10 ha ik het afsprakenbureau aan de telefoon, Maar ze deden een beetje vreemd. Ik zei dat ik nu 2 en een halve week overtijd was en positief getest had. Zegt ze dan duurt het nog wel even voordat je iets kan zien, kan pas met 7 weken. Maar ik ben nu toch dan 6,5 wkn???
Nou ja bel morgen maar de ivf poli en horen dan vast meer. Beetje lastig met het werk. Zit in het basisonderwijs en je kan gewoon niet even de klas uitlopen en een privé gesprekje op de gang gaan voeren. Lopen teveel mensen met luisteroren rond. Vandaag had ik het geluk dat ik een stagiere had maar morgen dus niet.
Heb wel de directrice ingelicht en gezegd dat ik een pos. test in handen kreeg afgelopen weekend. Nu was ze wat meegaander en moest ik goed om mezelf denken. (Gister wilde ik graag de intervisie een keer overslaan omdat ik me niet helemaal top voelde, maar dat mocht dus niet).
Nou ja, vanavond nog even een mr vergadering morgen nog een lange dag. Heb na school nog cursus. En dan bijna lekker een lang weekend vrij.
Meiden blijf vooral komen, betekent erg veel voor me. Durf niet naar de maandmoeders te gaan. Ten eerste heb ik daar al twee keer eerder aangemeld en ook weer afgemeld en daarnaast weinig bekende van het forum van mij.
Heerlijk om hier elke dag even alles van me af te kunnen type.
Ben wel nog bezig met tig keer broekloeren, en denk vanalles te voelen dat vanonder eruit loopt. MAar beeld het me vast in.
hey meis ja nog even drukte hé vervelend.
Maar tis het nu zo waard,. Dat je je bij de maand moeders niet aansluit kan ik me indenken , ik herken die angst ook zeker.
Doe lekker waar je je zelf het best bij voelt
:-* bianca , en ik ben nog tot vanaaf wellaat op msn berijkbaar
Oh die onzekerheid daar doe je ook niks aan, je bent helaas al een paar keer teleurgesteld maar het moet nu gewoon goed komen.
Het zullen een paar lange maanden worden, maar hopelijk zijn die heel snel voor je om.
@juudje wrote:
Heerlijk om hier elke dag even alles van me af te kunnen type.
Ben wel nog bezig met tig keer broekloeren, en denk vanalles te voelen dat vanonder eruit loopt. MAar beeld het me vast in.
Juudje, ik ga je nu al vertellen dat als alles goed blijft gaan (en dat gaat het, vast!!) je nog minstens 9 maanden blijft broekloeren. Wat een werkwoord trouwens

Maandmoeders kan altijd nog joh

Blijf gewoon je eigen topic houden tot je zin hebt om je bij de maandmoeders te vervoegen.
Net naar toilet voor de grote boodschap en vind dat altijd wel eng. Nu kwam er ook wat licht bruin slijm. Begon er net een beetje vertrouwne in te krijgen nu dit
Ok maar dat kan ook gewoon nog wat oud bloed zijn. Niet gelijk de hoop opgeven, snap wel dat je nu helemaal eraf bent.
Maar hoop doet leven he. :hug:
Het moeilijke is om dat positief in te zien, vorige keren werd er ook vanuit zkh gezegd hoeft niks te betekenen.
Juudje blijf hoop houden meid. Bruinig slijm heeft nog helemaal niks te betekenen. Ik steek vanavond een kaarsje voor je op. En nu op voor een kloppend hartje binnenkort
Marlous
hey lieverd ik zat met je op msn maar kan je ineens een berichten meer zenden ligt aan mijn internet weet ik maar ik ben er nog wel hoor, denk dat je mij wel kan zenden en ik antwoorden
liefs bianca,
:hug:
@juudje wrote:
Het moeilijke is om dat positief in te zien, vorige keren werd er ook vanuit zkh gezegd hoeft niks te betekenen.
Positief blijven is ook heel erg moeilijk als je een al een aantal keer een miskraam, of een doodgeboren kindje heb meegemaakt. Maar toch probeer het. Probeer het nu van je af te zetten, hoe moeilijk dat ook is.
Sterkte meis :hug:
lieverd kan je al weer niet spreken op msn grrrr altijd toch als je elkaar wilt spreken hé
lekker in je bad gaan en bekomen ik spreek je ngo vanaaf
kus liefs sterkte en zeker alle goed svan mij :-* :hug:
ps ik ben er voor je desnoods vanaacht weet je he het nummer heb je
@juudje wrote:
snap ik wel en je hebt ook helemaal niks aan wat we dan ook gaan zeggen denk je niet?
Weet dan dat wat er ook gebeurd er mensen zijn.
Goed?
Het is fijn om te weten dat er mensen zijn die meeleven en misschien is het ook niks. Het is eigenlijk ook zo licht maar. Deze onzekerheid zal dus wel (hopelijk) nog 8 maanden zo blijven.
Ik dacht ooit, lijkt mij helemaal super om zwanger te zijn. Nu mag het van mij gewoon zomaak even vast november zijn.
Ik duik mijn bed in probeer maar wat te slapen, morgen lange dag werken en daarna zie ik wel weer.
Meiden hartstikke fijn dat jullie zo meeleven :-*