Zo onzeker (en.... Joris is geboren!!!!!!!!!!!)

Ik kom hier elke dag eventjes spieken hoe het met je gaat !

Ik denk aan je en hoop op een goed verloop van de zwangerschap ! :-*

Juudje, ik ken je wel niet, maar leef zeker met je mee. Jouw situatie brengt hoop voor ons allemaal! :thumbup:

Ik wil je graag 1 ding zeggen. Als je nog eens angstig bent, door wat dan ook, gewoon naar de 1e hulp gaan hoor. In de avond en in weekend minste druk en dan helpen ze je erg graag als je de voorgeschiedenig verteld. Nix wachttijden, maar zeeen van tijd en ruimte om zich allemaal over jou te ontfermen. :mrgreen:

Heb een goede zwangerschap, dat heb je zo verdiend.

Veel liefs, M

Dank jullie wel.

Heb vanacht eindelijk een keer redelijk goed geslapen. Voelde me daardoor denk ik ook vrij fit vanochtend. Ik kijk het nog even aan, en anders bel ik dinsdagochtend idd even met het spreekuur. Misschien moet ik wat meer door drammen :?

Hey Judith, ik zie nu oas dit topic maar heb je al gesproken via de msn vorige week. Ik heb de hele week aan je moeten denken. Dit moet gewoon goed gaan, dat moet gewoon. :pray:

Zoals al gezegd, kun je niet inderdaad naar de eerste hulp gaan want ik vind het ook erg lang duren voordat je terecht kan…Ik hoop dat ze je onzekerheid weg kunnen nemen zodat je eindelijk eens voorzichtig kunt gaan beginnen met genieten.

:-*

Fijne paasdagen allemaal,

Hier weer goed geslapen. Misselijkheid is er niet meer, eigenlijk lijken alle kwaaltjes even weg te zijn. Ook het bruine slijm.

Vreemd weer :think:

goede paasdagen lieve Judith en Sjoerd,

Alle goeds,

kus bianca

Hoi Judith,

Ik ken je wel niet, maar ik kwam toevallig bij je topic terecht. Ik heb toen ik zwanger was van mijn dochter Arwen ook bruinverlies en zelfs ook wat bloedverlies gehad (ik ontdekte het toen de mevrouw van MvM voor de deur stond, ik in tranen en de arme vrouw schrok zich rot :oops:), maar het schijnt erg veel voor te komen. Ik heb toen de vk gebeld en die vertelde me dat zolang je geen buikkrampen hebt het waarschijnlijk onschuldig is. Ik hoop dat je hiermee wat gerustgesteld bent. Ik wens je een hele fijne zwangerschap en dat je maar een prachtig kindje op de wereld mag gaan zetten in november! :-*

Liefs,

Winnie

Hoi hoi

Vandaag dus weer met afvegen bruinverlies. Sjoerd had echt zoiets en nu ga je bellen naar het zkh. Uiteindelijk heeft hij gebeld en wat doorgedramd en mochten we langskomen.

We hebben een kloppend hartje gezien op de juiste plek in de baarmoeder. Arts kan niet zeggen wat het bruinverlies inhoud. Kan nog twee kanten opgaan, maar de kant dat het goed gaat is nu wel vele en vele malen groter.

Vruchtje was iets kleiner dan voor 7 weken, maar scheelde maar een paar dagen dus moesten toch de 7 weken aanhouden.

Ik zie dit nu pas. Wat fijn dat het hartje klopt. Ik duim voor jullie dat de arts gelijk heeft en dat het gewoon goed mag blijven gaan. Van een amerikaans forum ken ik iemand die drie zwangerschappen heeft doorgebloed, het kán dus gewoon. :-*

Juudje,

Dat is alvast heel positief toch!!! Nu hopen dat het nog mooi een maandje of 7 en een half blijft zitten.

Van hier toch alvast een PROFICIAT!

Oh een kloppend hartje, alles blijft goed gaan meis het moet gaan.

Wanneer mag je weer heen voor controle?

Ohhhh Judith, dat is al goed nieuws!! Duimen draaien verder. Het MOET gewoon goed gaan nu. :pray: :-*

Owww, dat is goed nieuws, Judith !!!

Ik blijf voor je duimen dat alles verder goed mag verlopen !! :thumbup:

Ikke jij bent er alweer vroeg bij vanochtend.

De afspraak van 2 april blijft gewoon staan, dan moet ik naar de ivf-arts. Beetje vreemd omdat we natuurlijk zwanger zijn geworden. Maar officieel ben ik nog bij hen in behandeling. Daarna mag ik de keus maken of ik verder wil naar een vk of in het ziekenhuis onder controle blijf

Ow lieve meid toch dat wist ik heel nog niet wat geweldig nieuws…

had ik wel willen horen hoor. Gefeliciteerd.

Alle goeds, wens ik je toe en als ik dit lees fleur ik geheel op,

toytoytoy Bianca :-*

Juudje…gefeliciteerd! je klinkt nog erg onzeker, logisch natuurlijk in jouw situatie. ik hoop dat je binnenkort volop kunt genieten!!!

Nienke

Gefeliciteerd meid met je kloppend hartje…

En ik snap heel goed dat je nog onzeker bent hoor… dat zal ook nog wel even blijven.

Over het bruinverlies… ik heb het ook de eerste 10 Ã 11 weken gehad en nu ben ik al 16 weken…

Heb even een stukje van mezelf opgezocht na een hevige bloeding wat ik heb gehad, misschien stelt het je iets gerust… (echo was na 6w + 2d…)

@NoortjeP wrote:

Ben ik weer… :-*

Heb weer een echo gehad, en het vruchtzakje en vruchtje waren goed gegroeid… En de gyn en ik zagen heel stiekem al iets knipperen, maar het was wel heel vaag, maar het was er wel… :inlove:

De uitleg van de gyn:

De eerste weken van de zwangerschap is het vruchtje zich aan het innestelen… het is zich aan het invreten in de baarmoeder. Dus het moet door allerlei weefsel en adertjes om zich vast te zetten, zodat de echt groei kan beginnen… Die adertjes zijn klein, dun, maar kunnen ook iets groter zijn. Het bruinverlies blijkt heel normaal te zijn en blijkt zelfs bij de meeste zwangerschappen voor te komen.

Door mijn bloedverdunners gaat het bloed sneller stromen als zo’n adertje is “geraakt”… en daar kwam deze bloeding vandaan!

De gyn maakte zich nog geen zorgen. Het zag er verder allemaal prima uit… dat wil niet zeggen dat het nu voor 100% goed zal gaan, maar we blijven duimen en we moeten vooral positief blijven. Het is allemaal flink aan het werk daarbinnen…

Veel liefs en blijf positief, hoe moeilijk dat ook is soms... :-*

Noortje

Een kloppend hartje! Wat fijn!

Juudje, dit gaat goedkomen!

Yes!! Goed dat je toch gegaan bent!! Duim voor een 2e prachtige echo op 2 april!

Nog een week en een dag dan mogen we voor de volgende echo.

Ik zou het liefst elke dag even gaan :wink: , maar weet ook dat

het niet haalbaal zou zijn.

Ik voel me verder prima, en op darmen na nergens nog last van.