Gefeliciteerd, super meid :dance:
raar gevoel hè, zolang op moeten wachten dan nu die pos. test en wat dan. Zo voelde het bij mij tenminste. Heb ik nu nog steeds als ik iets koop voor de baby, kan het gevoel niet helemaal in woorden beschrijven zo bijzonder. :-*
@roosje83 wrote:
ik ben zwanger!!! :inlove: deed vanmorgen een test om van de onzekerheid af te zijn en hij was positief! ow ben zo blij maar ben zo bang he :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Hee roosje
Wat een geweldig nieuws.
Van harte gefeliciteerd en probeer er van te genieten.
Ps leuke datum voor de test 20-08-2008
groetjes sjolie
helaas heb ik nu slecht nieuws
ik heb sinds dinsdag last gehad van heftige bloedingen en buikkrampen ben er ziek van
de arts denkt niet dat het goed gaat komen ik heb aankomende donderdag een echo maar heb me er al op ingesteld dat het mis is
ben zo verdrietig eindelijk zwanger na zoveel ellende en nu dit
Gossie :hug:
Had al een tijdje mee gelezen en was blij voor je.
Hopelijk stopt de bloeding en mag je toch nog blij zijn…
Knuf :hug: en sterkte :-*
de bloeding lijkt nu wel te stoppen en de krampen ook gelukkig
ben er eigenlijks al van overtuigd dat het fout zit maar als ik dan weer dingen lees over mensen die ongi zijn als ze zwanger zijn komt er toch weer een heel klein beetje hoop maar ik verloor zoveel stolsels en dat hoort er niet bij lijkt me
ooooooooooooh nee roosje
hopelijk valt het mee en is het geen miskraam!!!
ik hoop zo voor je dat het goed uitpakt!!!
sterkte donderdag :hug:
tsja echt balen hoor moet donderdag maar afwachten maar ga er vanuit dat alles weg is ik voel me niet zwanger meer heb zondag nog een test gedaan en die was ook negatief
ships dat is erg balen!!! dan vrees ik ook het ergste voor je!!!
:hug: :hug: :hug:
heb je je echo al gehad roosje?
ja ben net terug er was niks meer te zien was 6 weken en 1 dag zwanger mag na 3 of 4 weken weer beginnen met clomid als ik dat wil
balen meis!!!
wil je niet eerst een rustpauze inlassen
of wil je meteen weer beginnen??
ik wacht eerst nog een maandje ofzo en wil eigenlijks meteen door :oops:
Herkenbaar, je wilt zo snel mogelijk weer zwanger zijn!
Ik dacht altijd maar zo dat wanneer je lichaam er nog niet aan toe is het toch niet zal gebeuren.
Nogmaals heel veel sterkte
sophie hoe is het met je?
kan ik beter aan jou vragen
maar goed dinsdag hebben we een gesprek met dr perquin
dat is een leuk mens!
met mij gaat het wel ben zo moe en heb het eerlijk gezegd wel wat gehad het heeft natuurlijk zijn tijd nodig maar ik hoef maar een baby te zien en ik al…
ja het heeft tijd nodig, maar aan de andere kant wil je wel weer door wanneer dat weer mogelijk is!!
ik ben benieuwd naar dr perquin ze lijkt me ook wel oké
ben al wel erg zenuwachtig hoor!!
ik zal aan je denken spannend blijft het altijd
ja vind ik ook!!
jij ook sterkte met de verwerking
hoe is je gesprek gegaan?