wat een superwijf haha die denise perquin!!! ze heeft alles heel goed uitgelegd!!
We moeten naar Groningen voor verder onderzoek!! We gaan iig voor icse, want ivf is geen optie meer!!!
Woensdag dus naar Groningen en 3 november de uitslag, dus we moeten weer wachten en wachten en wachten pffffffffffff
ow wat spannend zeg waarom is ivf geen optie meer?
omdat er alleen beweginloze cellen zijn!!!
maar ze heeft geen woord gesproken over ivf, maar alleen over icse
wat houd dat ook alweer in?icsi? :oops: zie je er tegenop of niet?
dat is wanneer de zaadcel meteen in het eitje wordt gespoten…
en dan teruggeplaatst wordt, maar ja dan moet er wel een levende zaadcel zijn, anders werkt het niet… :roll:
sophie hoe is het met je?
ja we zijn in afwachting voor de uitslag van het uitgebreide semenonderzoek…3 november pas…
en jij??
alweer ongi geworden na je miskraam?
spannend zeg en wat kan het lang duren he met die uitslag :?
ik ben nog niet ongi geworden kan komende week denk ik zo niet dan ga ik aan de primolut om het op te wekken want ik ben er wel weer klaar voor :inlove:
ja nogal, maar we mochten ook voor onze vakantie, maar we wilden het liever voor na de vakantie doen, anders is die verpest misschien!!!
zou wel lekker zijn als je weer opnieuw kan beginnen met de behandelingen he!!! niet dat dat het eerste brusje doet vergeten…
waar ga je naar toe op vakantie?
ik ben vandaag begonnen met de primolut ik had een negatieve test vanmorgen en wil toch wel graag verder :oops: met me arts gebeld(lydia) en die vond het prima zolang ik me goed voel mag het dus ben begonnen kan de ongi maar weer komen!
we gaan lekker een weekje all inclusive naar Turkije!!!
Lekker niks hoeven doen…lekker ontspannen en alles even opzij zetten…
Wachten duurt anders echt lang tot 3 november!!!