zo ongeduldig

hallo dames



ik ben weer zo lekker ongeduldig he heb vorige week voor de derde keer een prygnyl injectie gehad en hoop zo dat 3 maal scheepsrecht is :pray:

nog een dikke week dan weten we meer want de vorige 2 keren werd ik redelijk snel ongesteld. ik voel me best wel eens zwanger maar ja dat wil ook wel met prygnyl dus daar ga ik niet op in ben zo bang van niet maar goed ik blijf hopen maar nu ik vrij heb denk ik er heel veel aan en dan duren de dagen toch wel lang he want er zit niks anders op dan afwachten zucht…







sorry moest ff mijn ego verhaal kwijt aangezien ik vandaag niemand nog heb gezien thanx :smiley:

Succes met de laatste wachtweek, ik hoop ook voor je dat het deze keer raak is! :thumbup:



Groetjes,

Jippie

ooh ja die ww die lijken soms zooooo langzaam voorbij te gaan.

Ik ga mee hopen dat je zwangere gevoel komt omdat het ook zo is …succes :thumbup:

Succes nog met wachten! Wat duurt een week dan lang he!

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

sterkte roosje met wachten!!

Vreselijk die wachtweken…

hopelijk heb je positief werk volgende week :pray: :pray: :pray:

die wachtweken lijken wel maanden, maar ze gaan echt voorbij.



En als je zwanger bent lijkt elke dag een week dus dan blijf je nog wachten telkens maar weer. :wink:

juudje ik geloof je meteen :smiley:



maar wou wel dat ik zwanger werd of misschien al ben? :lol: dan weet ik dat het kan! nu blijf ik in het ongewisse

mijn geduld word zeker goed op de proef gesteld

maar nog een paar dagen dan weten we het :pray:

hee roosje



Nog 4 daagjes en het is nu weekend, gaat het altijd een beetje sneller.

Ik zal voor je duimen :pray: :pray:



En inderdaad nu ik zwanger be zit ik ook de dagen af e tellen tot de eerste echo, dus dan mag je weer wachten :lol:



groetjes sjolie

heb je gelijk in sjolie :lol: maar dan wacht ik af op het goede haha hoop het zo

wens je een goed weekend

ow dames ik ben vandaag zo nerveus kan nergens anders meer aan denken ben niet vooruit te branden nergens zin in

heb wat buikkrampen maar dat ligt ook aan de darmwerking momenteel :? hoop dat het daarvan komt de vorige 2 keren werd ik een dag voor de 2 weken ongesteld(het was dan 2 weken terug dat ik prygnyl heb gehad) er is nu nog niks gelukkig durf bijna niet naar de wc te gaan zo bang om ongesteld te worden :? weet ik moet geduld hebben maar ben zo geneigd om nu een test te gaan doen maar die kan dan misschien het verkeerd aanduiden omdat er nog prygyl in mijn lichaam zit in het zh zeiden ze dat ik 4 dagen na de dag dat ik ongesteld had moeten worden mag testen(als ik dat kan volhouden is nog maar de vraag) :thumbup: jullie voor me :pray:

oooooh roosje het begint nu echt spannend voor jouw te worden.

Ik ga heel hard voor je duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Erg dat je moet wachten tot de pregnyl eruit is, dat maakt het extra lang.



groetjes sjolie

dank je wel sjolie hoe voel jij je?/

roosje nog 1 dagje wachten, wat spannend zeg!!!

of je mag pas het weekend testen toch?

ik ga voor je :pray: :pray: :pray:

dames ff ego bericht

ik heb vanmorgen getest te vroeg weet het maar hij was negatief :cry: maar ben nog niet ongesteld! wel wat krampen maar dat heb ik wel eens vaker ow ben zo bang dat het er aan komt

gisteravond onverwachts bezoek van mijn nicht die kwam me ff vertellen dat ze zwanger is van de eerste erg leuk voor ze maar ow zo moeilijk voor ons

kan me voorstellen dat je daar verdrietig van wordt…waarom zij wel en jij niet…ook al ben je onwijs blij voor haar…het doet je wel pijn ik begrijp je helemaal :hug:

zolang er geen bloed is, dan is er nog hoop

we blijven :pray: :pray:

nog steeds is er niks loos hopen dat het zo blijft en dat ik niet ongi word :pray:

wel heb ik last van de opruimwoede(heb ik ook vaak als ik ongi ben) dus hoop maar niet haha hebben meer dames dit als ze ongi zijn? kan dan het hele huis wel op de kop halen en van alles weg gooien wel handig hoor haha

maar goed we blijven hopen dat ik te vroeg heb getest(gister was die negatief) :pray:

hee roosje



Nog niets, ziet er goed uit.

En die opruimwoedes heb ik ook altijd voor mijn ongie, maar de laatste dagen heb ik hem ook, echt van die dingen doen die anders nog al eens blijven liggen.

Ik blijf duimen



groetjes sjolie

heb je al last na nesteldrang haha :lol: ach er zitten voordelen aan zo ruim je eens de dingen op die anders blijven liggen

ik ben zelf erg netjes en opruimerig dus verschil voor mij is er niet denk ik

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

En roosje nog steeds niets?

ik hoop het voor je dat je nog niet ongie bent geworden :pray: