zo ongeduldig

sophie er is nog niks aan de hand gelukkig niet ik blijf hopen op een goede test die doe ik zondag dan weet ik zeker dat ik niet te vroeg ben maakt me wel erg onzeker allemaal hoor wachten duurt zolang en heb wel last van buikkrampen maar goed zolang heeft het nooit eerder geduurd na de prygnyl injecties altijd werd ik het eerder :thumbup: je voor me? hoe is het met jou?

dan wordt het goed spannend hoor!!! hoop op een positief bericht voor je op zondag!!

ja ik heb de maandelijkse symptomen weer, maar ja durf toch niet meer te hopen!! gelukkig mogen we in juli weer zaad laten testen en dan aug de uitslag weer daarvan…dan weten we even weer wat meer…



maarre toy toy bij jou ik blijf echt veel voor je :thumbup:

oke dan hebben jullie ook weer een spannende periode!



ja het is erg spannend heb gelukkig genoeg aflleiding maar goed had dinsdag al een test gedaan(nod dag) en toen was die negatief ik hoop dat ik te vroeg heb getest het zal me wel tussen de oren zitten maar heb nu dure digitale cb testen gehaald :oops: wil nu het zekere voor het onzekere hebben :pray:

ja heel goed, dan weet je het meteen zeker zwanger of niet zwanger!!

maar het is wel positief dat het nog niet eerder zo lang heeft geduurd…hopelijk was het zeker te vroeg dat je getest hebt!! En heb je mooi zwanger op je test staan zondag!!!

Die laatste dagen zijn zo vreselijk he en gaan zo langzaam!! Sterkte ermee gelukkig heb je veel afleiding :wink:

Spannend hoor!!!

We duimen allemaal voor je :smiley:

Spannend zeg, inderdaad eerder ben je nog niet zoveel overtijd gegaan dus misschien wel een goed teken.

Knap van je dat je tot zondag knog kan wachten. Met IUI en IVF hebben wij ook altijd op de nod getest. Nu deze keer heb ik ook 2 weken gewacht, dat was meer omdat mij verteld was dat het toch niet natuurlijk zou kunnen hahaha.



Ik ga voor je duimen.

en roosje heb je al getest? :wink:

nee de test digitaal van cb doet vreemd heb net op websote gekeken en over een half uur kan ik het proberen dus nog ff geduld :pray:

Spannend zeg. Ik blijf nog even voor je duimen :thumbup:

baal zo juudje die test werkt niet van cb moest nu een half uur wachten is bijna om baal ervan

hoop zo dat ie positief is hele nacht niet geslapen hadden een feestje gehad en een buikpijn en beroerd was ik bah

Ik had dat ook de nacht ervoor kon ik ook nooit slapen. Na een ivf deden we de test dan ook al om 4 uur 's morgens, waren beide toch al wakker :smiley: .



Wat geeft de test aan dan van de cb?

hij knipperde steeds en er bleef een boekje in beeld

Balen zeg :cry:



Half uur is bijna voorbij :thumbup:

En en en… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

:cry: :cry: :cry: :cry: negatief snap er niks meer van bel morgen het zh wil een bloedtest heb geen zin om weken op een ongesteldheid te wachten het kan dat je pas laat positief test maar daar hoop ik niet op durf het niet meer

Sjezus zeg, balen dat ie weer negatief geeft :hug:

Maar niet de moet opgeven hoor!!! Alles kan nog steeds. Mijn zusje heeft 5 testen moeten doen waarvan er 2 bij de huisarts om pas positief te testen.

We blijven :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

oooh balen zeg, ik er zo’n goed gevoel over.

Hopelijk word je morgen wijzer in het zkh. :hug:

:hug: :hug: :hug:

ik las t al in het clomid topic maar wat vervelend dat de test ook nog eens niet goed wilde werken! Heb je de test al eruit gehaald? Ik lees wel vaker dat de test negatief aangeeft, maar er wel een heel licht 2e streepje te zien is. De digitale testen geven vaak later pas een zwangerschap aan en ze zeggen dat je van het digitale venster af moet lezen, maar ik lees ook vaak dat er vrouwen zijn die op de test wel een 2e streepje zien staan en dan toch zwanger blijken. Lijkt bijna op geldklopperij van cb dat ze zeggen niet op de test te kijken.

Maargoed, ik duim gewoon keihard verder, want geen duivels betekend ruimte voor hoop!!!

Kikker Je mag de digitale test niet openmaken en naar de streepjes kijken. Dit schijnt dus helemaal niks te zeggen! Je kunt daar ook twee streepjes hebben en niet zwanger zijn.



Roosje Wat vreselijk balen, zeg… Je bent nu al zolang overtijd en dan weer negatief. Je zou morgen misschien eens met een gewone test van het Kruidvat kunnen testen of de gewone CB (waar een plusje in komt te staan), deze zijn beide behoorlijk gevoelig. De digitale van CB en Predictor schijnen een hoog HCG-gehalte te moeten hebben. Wel vreemd dat je niet ongesteld wordt, mocht je niet zwanger zijn. Ik heb het zelf ook twee keer gehad, de ene keer had ik een cyste ontwikkeld die alles in de war schopte & de andere keer was ik een medisch raadsel dat ik wel een eisprong had gehad en niet ongi geworden was en mijn lichaam weer gewoon aan een nieuwe cyclus begonnen was… Maar we gaan er natuurlijk vanuit dat dat bij jou niet het geval is! :wink: Je kunt wellicht morgen even de gyn bellen, je mag vast wel een bloedtest laten doen. En anders vragen ze wel of je langs wilt komen voor een echo, daar zijn ze altijd heel schappelijk in. Succes & ik duim nog even voor je verder!



Groetjes,

Jippie

maar jippie, daar twijfel ik dus aan… waarom zou er anders een tweede streep komen te staan als je geen zwangerschapshormoon hebt? Volgens mij is het gewoon een mooie truc om je meer testen te laten kopen…

Maargoed ik vind het sowieso vreselijke testen hihi.