zo ongeduldig

jippie ik weet het ook niet ik ga morgen toch het ziekenhuis bellen voor hoe nu verder ik moet een eisprong hebben gehad want ik krijg hiervoor prygnyl

baal er wel van hoor misschien is het ook wel raak(voel wel van alles) weet gewoon niet meer wat ik wel wil voelen en wat niet is het psygiscch begin nou zo erg te twijfelen

Balen, zeg… Laat je morgen weten wat de gyn gezegd heeft? Anders moet je even 's middags naar het aparte telefonische spreekuur (rond een uur of 14, geloof ik) bellen, daar zit dan een assistente die wat meer verstand van zaken heeft (Elly meestal). Dan heb je misschien wat meer duidelijkheid dan als je de gewone assistente belt.



Groetjes,

Jippie

mag komen voor een bloedtest! vanmiddag weten we dan de uitslag al spannend duim voor me :thumbup:

Succes, we duimen voor je :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Erg spannend idd!!



Ook hier duim ik voor je!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray: :pray:

ik ben al heen geweest mag vanmiddag tussen half 3 en 3 uur bellen voor de uitslag ben zo bang dat het negatief zal zijn maar hoop zo van positief waarom voel ik me anders zo? :pray:

Hoi hoi



Ik volg dit topic af en toe een beetje… ik ben zelf ook erg ongeduldig…



@ Roosje… ik ga voor je duimen hoor vanmiddag



Mijn NOD is as. vrijdag/zaterdag… maar vorige keer heb ik ook getest (positief) op dag 12… ik zit nu op dag 9… en nog geen enkel teken van een aankomende ongi… pfff ik heb sterke de neiging om dus vanmiddag al te testen…



grrgrgr ik wordt zooooooo gek van mijzelf

hallo gabby welkom hier ben je ook al lang bezig om zwanger te worden van je eerste kindje? of heb je al kids?



het is erg spannend voor me heb het idee dat de minuten voorbij kruipen ga vanmiddag maar even met de huishouding aan de gang ebn zo bang dat het negatief is

roosje



Wat spannend allemaal, hoop zo dat het raak is ik ga keihard voor je duimen.

Succes met wachten



groetjes sjolie

ben doodnerveus sjolie nog een dik half uur dan weten we het :pray:

ik weet het verschrikkelijk dat wachten, ik heb ook al eens een bloedtest gehad en moest toen ook bellen, ik zat echt te beven.



groetjes sjolie

nou beven valt nog mee maar wel dood nerveus ben zo bang dat er niks is

wel buikpijn zit hele middag al achter de laptop om de tijd wat te verdrijven haha

kan ik mij voorstellen, toch proberen wat afleiding te zoeken achter de pc.

Ben je al eens eerder zo overtijd geweest?



sjolie

ik heb pco dus hiervoor was ik soms weken lang overtijd nu met de clomid en prygnyl nog nooit werd het altijd eerder dan mijn nod

Succes, Roosje! Ik hoop dat je over een halfuur goed nieuws voor ons hebt!



Groetjes,

Jippie

:pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown:

Roosje wat spannend!!! Het is bijna 14.30! :thumbup:

het was negatief :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: ben er echt kpot van had zoveel goede hoop doordat ik me zo voelde het kan zijn dat er wel wat heeft gezeten maar dat het niet door kon groeien zeg maar weet het verder ook niet heb me deze week afgemeld op het werk moet eerst dit maar een plekje geven en goed de rust nemen die heb ik nu wel nodig zo slecht geslapen de laatste tijd

Nee toch, hè bah roosje!



Goed van je dat je je afgemeld hebt van je werk en nu tijd voor jezelf neemt. Heel veel sterkte hiermee en een dikke :hug:

ja baal er zo van heb met moeite gebeld mijn collega snapte het niet helemaal geloof ik en mijn leidinggevende kon ik niet bereiken ik werk in de gehandicaptenzorg dus heb mijn volle aandacht dan wel nodig heb jij je ook wel eens afgemeld voel me ook nog wel wat schuldig :oops: