zo ongeduldig

Ik zit compleet in de ziektewet tijdnes deze IVF. In het begin bij de 1e poging voelde ik me daar ook schuldig over, maar nu niet meer. Werken is niet je eerste proriteit in het leven en je eigen geluk en gezin is dat wel. Keuzes maken is niet altijd makkelijk, maar ik heb inmiddels geleerd dat ik op dit punt voor ons moet kiezen.



Dat tik ik hier nu heel nuchter etc in, maar daar heb ik echt heel wat huilbuien etc om gehad hoor, voordat het echt doordrong…

kan ik me voorstellen ik heb me 1x afgemeld hierdoor toen moest ik de eerste kuur clomid beginnen en werd ik ziek dus ja dan heb je een geldige reden he ik heb open kaart gespeeld met collega;s en leidinggevende ik bedoel ik had ook een smoes kunnen bedenken en dat doe ik niet een collega heeft ook ivf gehad en die begrijpt me goed maar kreeg net een sms dat werken toch wel ff afleiding was en dat snap ik goed hoor maar mijn hoofd moet ook mee willen werken en dat wil nu even niet ik vind het fijn in eigen omgeving en als ik dan een huilbui heb kan ik die laten gaan of wat dan ook

zie nu pas dat jij een terug plaatsing hebt gehad!! :oops: hoe is het gegaan hoe voel je je?

hoi roosje



Achmeis wat erg, ik weet hoe het voelt, ik had hetzelfde de keer hiervoor, toen was het ook in een vroeg stadium mis gegaan.

Huil maar goed uit en dit eerst maar verwerken wat dit valt niet mee.

Heel veel sterkte



groetjes sjolie :hug:

dank je wel sjolie was het ook mis gegaan bij jouw? hoe noemen ze dit een mk? of is het niks waar niks over te vinden is zeg maar

Het is super gegaan, maar nu zitten we in de vreselijke wachtweken. Ik heb er goede hoop op en hoop, duim etc. dan ook dat het gevoel goed mag blijven :pray:

och lieverd hoe vaak heb je dit moeten door staan? en hoelang moet je wachten 2 weken??? mag je dan zelf testen of moet je naar het zh

hee roosje



Ik kon er inderdaad ook niets over vinden, wel op een forum gevraagd en die zeiden een hele vroege miskraam.

Ik werd 3 weken later pas weer ongie, dus dat kan ook nog even duren.

Ik vond het heel moeilijk om te verwerken, je denkt de hele tijd we zaten zo dichtbij.

Het is niet niks, ik vond het ook moeilijk om erover te hebben wordt heel luchtig over gedaan, maar voor ons was het heel wat omdat je al zolang bezig was en nu eindelijk dan zo dichtbij



groetjes sjolie

:hug: , wat rot dat er negatief uit is gekomen.

Wat betreft je werk, zou zeggen neem je tijd. Voel je niet schuldig, want als je er half bij bent zit je ten eerste jezelf in de weg en ben je er gewoon niet helemaal bij.

Zoek afleiding in andere zaken waar je je wel kan laten gaan in een huilbui. Heel veel sterkte…

Lief dat je zo naar mij vraagt, terwijl jij net gehoord hebt dat je niet zwanger bent :hug:



Ik mag op 8 juni zelf thuis testen. Inderdaad erg spannend allemaal.

dank je wel babygirl ik probeer me niet schuldig te voelen en ga dit eerst maar eens een plekje geven



sjolie ik dacht zelf ook een vroege miskraam er word weinig over besproken terwijl je zo dicht bij was als ik aan het einde van deze week nog niet ongesteld ben mag ik bellen en word er besproken wat we gaan doen waarschijnlijk primolut

dat van mij is idd *** maar ja het is zo typ het heel luchtig met tranen in mijn ogen ik ga duimen tot 8 juni ow wat spannend zeg het valt allemaal niet mee he

:thumbup:

Je bent een lieverd :-*

dank je wel :-*

Wat vreselijk balen, Roosje! Heel veel sterkte & doe eerst maar eventjes rustig aan! :hug:



Groetjes,

Jippie

Denk lekker aan jezelf en doe waar je het beste bij voelt. Voel jij je thuis op je gemak, prima je merkt vanzelf wanneer je weer verder kan.



Angelbaby spannende weken :thumbup:

ach meis ik had zo´n goede hoop voor je

neem alle tijd en rust lekker uit :hug:

Hoi Roosje,



Jammer meissie, balen zeg! Neem lekker even de tijd en de rust, en ik zou me niet schuldig voelen hoor. Ben je gek…

dank je wel dames voor jullie lieve berichten :-*

ik heb net met het ziekenhuis gebeld omdat ik nog niet steeds niet ongesteld ben geworden aan mijn bloedwaarden was te zien dat er wel wat heft gezeten en dat ik daardoor overtijd ben het is vroegtijdig afgestorven :cry:

mocht ik het weekend nog niet ongi zijn dan mag ik maandag weer bellen voor nieuwe medicijnen